Cofidis Cup - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Cofidis Cup
Akkoord Aelbrecht was nie goe zondag, maar waarom wordt hij steeds opgesteld als rechter flankaanvaller? Hij rendeert het best op midden-midden.Mijn conclusie is, we hebben teveel centrale middenvelders in de ploeg, en buiten Lord geen enkel scorende flankaanvaller.Maarja ze hebben nog 3 weken tijd om aanvallende versterking te zoeken.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


13 Aug 2008, 0:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Cofidis Cup
Tja, ik kon vanavond nie gaan kijken, blijkbaar heeft Tim nu toch in het middenveld gespeeld, na het lezen van de bornem topic.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


13 Aug 2008, 0:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
Onderkroiper schreef:
s@té schreef:
boris clitoris schreef:
s@té schreef:
Ik ga hier niet de negatieveling uithangen maar overlaatst stond er een artikel in HLN mét Lambrecht dat Lieven nr 1 is en Kurt nr 2.

Dus beiden starten niet op gelijke voet. (Volgens dat artikel)


Ge kunt ze dan ook moeilijk samen in de goal zetten, als ge dat bedoelt met 'starten op gelijke voet'


Uiteraard niet. Ik wou gewoon aantonen dat het zo in de krant stond. Dat de pikorde volgens de krant nog steeds Lieven 1, Kurt 2 is. Dat bedoelde ik.


Ik heb dat artikel hier naast mij liggen en zal dat eens inscannen en posten in groep Artikels :D


Hier is dat artikel
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Aug 2008, 19:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Cofidis Cup
Herdersem represent!


14 Aug 2008, 7:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Cofidis Cup
Fillou schreef:
Herdersem represent!


En klant van frituur in Moorsel :D (dit geheel terzijde uiteraard, het is komkommertijd voor iets).


14 Aug 2008, 22:20
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Mar 2007, 18:31
Berichten: 40
Locatie: Denderleeuw
Website: http://www.fcvdendereh.be
WLM: fcddl@hotmail.com
Bericht Re: Cofidis Cup
Casual1919 schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Nu zijn ze voor de vrouwen bezig, nog ff geduld dus.


En tegen wie moet Dender ? :D

:stom:

_________________
FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!!


14 Aug 2008, 23:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Cofidis Cup
Ace schreef:
Fillou schreef:
Weet je wat het probleem is bij het Belgische voetbal? Dat je niet meer mag zeggen dat het slecht gaat. Wij zijn gewoon niet kritisch genoeg voor onszelf. De spelers en 't bestuur van anderlecht doen wel of zo het allemaal erg vinden, maar uiteindelijk steken ze gewoon allemaal de schuld op iemand anders. Dat is bij Club Brugge zo, dat is bj alle ploegen die Europees falen net 't zelfde. Kijk naar Standard. Waarom moeten zij tevreden zijn met hun galamatch tegen Liverpool. 't Is verdomme een kwalificatiematch voor de CL, speel dan om te winnen he. Gelijk tegen wie het is.

Maar dat past allemaal in ons typische denken van " 't is toch zo slecht nog niet". En dat is her net 't zelfde. 't Is verdomme wél slecht. Het was de tweede helft van het vorige seizoen ook barslecht. We hebben toen de titel verloren door tegen de laatste drie van de competitie te verliezen. Ok, we zaten met een paar gekwetsten, maar 't was verdorie tegen janneke en mieke ook. En toch was aan het einde van het seizoen geen man overboord. We hebben eindronde gespeeld en daar verloren van Visé. "Gelukkig" was er een pak opschudding in verband met de rellen ginder in Luik, en zijn we allemaal het sportieve een beetje vergeten. Dat sportieve is nochtans heel duidelijk. We wilden kampioen spelen, we waren goed op weg om dat te doen, maar we hebben het uit handen gegeven tegen de rode lantaarns van de competitie. Is dat erg? Dat is verschrikkelijk. En toch is er nooit echt veel tumult over geweest.

En ik vrees dat het nu net zo'n vaart aan het lopen is. We hebben vertrouwen in het bestuur, we hebben vertrouwen in de trainer, we hebben vertrouwen in de spelers ... ja ja, allemaal goed en wel. Maar het is intussen van in Sint-Truiden geleden dat we nog eens een prestatie gezien hebben (op die ene eindrondematch in woluwe na dan misschien). Mogen we dan niet kritisch zijn? Mogen we dan niet bang zijn? Ik heb al veel mensen gehoord die net hetzelfde als ik denken. Dit jaar is het van moetens he. Als we willen groeien, moeten we dit seizoen over gaan. Anders is het over en uit en blijven we net zoals bijvoorbeeld Mechelen voor jaren in derde. Dan moet nú met de vuist op tafel geklopt worden en dan moet nu gezorgd worden voor een reactie.

Over kritiek aan het adres van de spelers ... dit gebeurt allemaal op een forum en valt dus eigenlijk allemaal nog wel mee. In de tribune is het toch allemaal veel braver geworden dan vroeger he. Ik weet niet wie het zich nog herinnert, maar spelers zoals een De Wolf vroeger, die werd bij momenten al tijdens de opwarming uitgefloten op de staantribune.


Om deze topic af te sluiten :D
Amen Fillou !!!


Juiste conclusie!

BVW en Ace weten duidelijk waarover ze praten! Vele anderen daarentegen...
:nieje:

_________________
Afbeelding


15 Aug 2008, 21:59
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Cofidis Cup
SERRE schreef:
Juiste conclusie!

BVW en Ace weten duidelijk waarover ze praten! Vele anderen daarentegen...
:nieje:


Respect voor elkaars mening zou de wereld ook al ferm vooruitbrengen.


16 Aug 2008, 14:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Cofidis Cup
Stijn schreef:
SERRE schreef:
Juiste conclusie!

BVW en Ace weten duidelijk waarover ze praten! Vele anderen daarentegen...
:nieje:


Respect voor elkaars mening zou de wereld ook al ferm vooruitbrengen.


In eigen boezem kijken ook!

_________________
Afbeelding


16 Aug 2008, 22:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Cofidis Cup
Turnhout-Péruwelz was precies spektakelmatchke, 4-4 na 120 min, 8 gele kaarte, strafschoppen 5-4 voor Turnhout

_________________
Afbeelding


17 Aug 2008, 11:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup
Mol Wezel - Leopold Ukkel : 3-0

_________________
If you never try, you'll never know


17 Aug 2008, 18:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Cofidis Cup
Ternat-Wetteren 1-2

Ben gaan zien en moet zeggen Wetteren is nog niks veranderd. Na een kwartier moest er al ene van Ternat naar de kant om een bebloed hoofd te laten verzorgen(elleboog en miss ref niks gezien), met voet vooruit erin vliegen,...
Cordier stond in de basis maar niet echt opvallende match gespeeld. Wetterese doelman Devroe liet me onzekere indruk. Trage verdedeging, hun spitsenduo De Langhe-Reyns.... :hmm:
De Langhe veel buitenspel, kan op genen bal koppen, Reyns, das nen ouden bompa me een dik gat die nimeer kan lopen, met die erbij spelen ze maar met tien.
Ook ons trainersduo was aanwezig en enkele andere Aalst supporters.

_________________
Afbeelding


17 Aug 2008, 18:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Cofidis Cup
Al zes tweedeklassers gewipt in Beker van België

Niet minder dan zes tweedeklassers hebben de vierde speeldag in de Beker van Belgie niet overleefd. In de twee rechtstreekse duels tussen tweedeklassers moest Antwerp op eigen veld met 1-2 het onderspit delven tegen nieuwkomer Ronse. Namen en Tienen hielden het na negentig minuten op een 1-1 gelijkspel. In de verlenging liep de score op tot 3-3 en uiteindelijk trokken de bezoekers uit Tienen het laken naar zich toe met de strafschoppen, 5-6.

Luik ging op het veld van Hamoir ( ;) ) roemloos ten onder met 4-2 terwijl Deinze, uit bij Racing Waregem, huiswaarts moest met een 4-1 nederlaag. Wezet bleek met 3-1 te sterk voor Waasland, en ook Eupen overleefde de vierde speeldag niet want het verloor met 1-2 van Seresien. (belga/gb)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Aug 2008, 20:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
Gunther schreef:
Ternat-Wetteren 1-2

Ben gaan zien en moet zeggen Wetteren is nog niks veranderd. Na een kwartier moest er al ene van Ternat naar de kant om een bebloed hoofd te laten verzorgen(elleboog en miss ref niks gezien), met voet vooruit erin vliegen,...
Cordier stond in de basis maar niet echt opvallende match gespeeld. Wetterese doelman Devroe liet me onzekere indruk. Trage verdedeging, hun spitsenduo De Langhe-Reyns.... :hmm:
De Langhe veel buitenspel, kan op genen bal koppen, Reyns, das nen ouden bompa me een dik gat die nimeer kan lopen, met die erbij spelen ze maar met tien.
Ook ons trainersduo was aanwezig en enkele andere Aalst supporters.


Allée, volgens U moeten we ons dus, uitgezonderd over mogelijke blessures dan, niet al te veel zorgen maken voor 31 augustus ... :hmm:
Ik hoop dat onze trainer de match toch met iets meer zin voor realisme analyseert, want als de mensen van Wetteren bij ons al komen kijken zijn in de voorbije oefen- en bekercampagne, zou het ook wel eens kunnen dat ze een eerder "trage" indruk hebben van onze ploeg ...


17 Aug 2008, 22:32
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Bericht Re: Cofidis Cup
Heb Ternat-Wetteren ook gezien, kan me moeilijk voorstellen dat jullie zelfs een erg zwak Wetteren niet opzij zouden kunnen zetten.


17 Aug 2008, 23:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst