Cofidis Cup - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
tsjoep schreef:
waarom mag men geen kritiek geven op dit forum , waarvoor dient een forum , we zijn allemaal supporters van den eendracht , we willen allemaal het beste voor den eendracht , MAAR moet men dan altijd allemaal over hetzelfde mee eens zijn, ik denk het niet . De spelers en het bestuur moet tegen kritiek kunnen , indien ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook kritiek ... jongens toch men word toch betaald. igv Limpens schiet me nu ni af dat is mijn mening, maar diene mens is gene trainer voor den eendracht , ik zal nooit geen vertrouwen hebben in diene kerel , nooit of te nooit alsook voor bepaalde spelers ( inc De Veirman) . Koen , ik heb respect voor je soms overdreven optimisme en al datgene je voor den eendracht gedaan hebt maar aub laat ieders zijn mening verkondigen op dit forum... Mogen wij niet panikeren , mogen wij niet ongerust zijn , mogen wij niet zagen en kreften over datgene we gezien hebben de zondag...Het seizoen begint pas over 3 weken word er gezegd, sorry de zondag is het seizoen begonnen , en we hebben het verprutst , een bekercampagne is voor de supporters zeer belangrijk , zoals op stvv we worden nog eens in beeld gebracht op tv... Bestuur grijp nu in aub en wacht niet tot met nieuwjaar, geen woorden maar daden!!


heeft het deugd gedaan ventje :kots:

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 16:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
persoonlijk aanvallen???? omdat ik zeg dat Limpens gene trainer is ver den iendracht?? :stom:


12 Aug 2008, 16:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
dit heeft me zeer veel deugd gedaan jongen!


12 Aug 2008, 16:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup
tsjoep schreef:
persoonlijk aanvallen???? omdat ik zeg dat Limpens gene trainer is ver den iendracht?? :stom:

Gij niet, er zijn er hier wel anderen.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Aug 2008, 16:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
heeft het deugd gedaan ventje :kots:


Ik vind dat je soms ook overdreven reageert hoor 'nieven ajoin', zonder dit slecht te bedoelen uiteraard.

Ik begrijp dat je Lieven in bescherming neemt, ik zou net hetzelfde doen in jouw situatie maar je moet ook iemand anders zijn mening kunnen respecteren zonder meteen zo te reageren vind ik.

Als iemand zegt dat hij geen vertrouwen heeft in De Veirman blijft dat toch wel zeer beleefd denk ik en is dat geen persoonlijke aanval...


12 Aug 2008, 16:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin , ben jij dan zo beleefd dan als je :kots: dit teken gebruikt , dat wil zeggen dat je een medesupporter uitkotst alleen omdat ik een andere mening heb dan jou... rare kwibus hoor


12 Aug 2008, 16:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
tsjoep schreef:
waarom mag men geen kritiek geven op dit forum , waarvoor dient een forum , we zijn allemaal supporters van den eendracht , we willen allemaal het beste voor den eendracht , MAAR moet men dan altijd allemaal over hetzelfde mee eens zijn, ik denk het niet . De spelers en het bestuur moet tegen kritiek kunnen , indien ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook kritiek ... jongens toch men word toch betaald. igv Limpens schiet me nu ni af dat is mijn mening, maar diene mens is gene trainer voor den eendracht , ik zal nooit geen vertrouwen hebben in diene kerel , nooit of te nooit alsook voor bepaalde spelers ( inc De Veirman) . Koen , ik heb respect voor je soms overdreven optimisme en al datgene je voor den eendracht gedaan hebt maar aub laat ieders zijn mening verkondigen op dit forum... Mogen wij niet panikeren , mogen wij niet ongerust zijn , mogen wij niet zagen en kreften over datgene we gezien hebben de zondag...Het seizoen begint pas over 3 weken word er gezegd, sorry de zondag is het seizoen begonnen , en we hebben het verprutst , een bekercampagne is voor de supporters zeer belangrijk , zoals op stvv we worden nog eens in beeld gebracht op tv... Bestuur grijp nu in aub en wacht niet tot met nieuwjaar, geen woorden maar daden!!


heeft het deugd gedaan ventje :kots:


Kem eigelijk niet veel recht van spreken door mijne commentaar op aelbrecht ma ale,waarom moet gij nu de veirman noemen tees seizoen heeft hij een match gespeeld dus hem nu al geen vertrouwe geven voor iets van vorig jaar is wel wat overdreven en waarom moeten wij nu al ongerust zijn tis maar ne stommen beker zelle.


12 Aug 2008, 16:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
Iedereen heeft recht op zijn objectieve mening maar dit is gewoon uitdagen. Btw heeft Lieven amper 1 wedstrijd gespeeld, in mijn ogen een goeie wedstrijd (tegen United), en zn naam moet toch alweer ns vernoemd worden, degoutant vind ik dat. Dit teken :kots: heeft niets met jou in persoon te maken, ik ken u trouwens niet (denk ik toch) maar gaat enkel om je post.

_________________
Broer van ja


Laatst gewijzigd door Stef DV op 12 Aug 2008, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Aug 2008, 16:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
Iedereen heeft recht op zijn objectieve mening maar dit is gewoon uitdagen. Btw heeft Lieven amper 1 wedstrijd gespeeld, in mijn ogen een goeie wedstrijd (tegen United), en zn naam moet toch alweer ns vernoemd worden, degoutant vind ik. Dit teken :kots: heeft niets met jou in persoon te maken, ik ken u trouwens niet (denk ik toch) maar gaat enkel om je post.


Tegen united heeft hij idd goe gespeeld.


12 Aug 2008, 16:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
alè tis u vergeven...


12 Aug 2008, 16:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Cofidis Cup
Ik vond Lieven ook niet echt overtuigen vorig seizoen, dat deed hij de eerste oefenmatch dan weer wel. Jammer dat hij net dan te kampen krijgt met een blessure.

Anderzijds vind ik wel dat de prestaties van Lambrecht er toch wel beetje bij beetje beter op worden. De hele ploeg zit in een dipje, maar je kan Lambrecht de laatste paar matchen toch niet veel verwijten.

Ik hoop dus dat beide keepers elk kunnen beginnen vanaf 0 zonder vooroordelen en dat de beste mag starten. Ook als dat Lambrecht blijkt te zijn.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Aug 2008, 16:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Cofidis Cup
Casual1919 schreef:
Ik vond Lieven ook niet echt overtuigen vorig seizoen, dat deed hij de eerste oefenmatch dan weer wel. Jammer dat hij net dan te kampen krijgt met een blessure.

Anderzijds vind ik wel dat de prestaties van Lambrecht er toch wel beetje bij beetje beter op worden. De hele ploeg zit in een dipje, maar je kan Lambrecht de laatste paar matchen toch niet veel verwijten.

Ik hoop dus dat beide keepers elk kunnen beginnen vanaf 0 zonder vooroordelen en dat de beste mag starten. Ook als dat Lambrecht blijkt te zijn.

AMEN


12 Aug 2008, 16:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
Zeker de laatste 2-3 matchen van Kurt waren goed. Heb geen moeite om dat te erkennen en het is idd de bedoeling dat op elke positie de beste speelt...

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 17:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
Iedereen heeft recht op zijn objectieve mening maar dit is gewoon uitdagen. Btw heeft Lieven amper 1 wedstrijd gespeeld, in mijn ogen een goeie wedstrijd (tegen United), en zn naam moet toch alweer ns vernoemd worden, degoutant vind ik dat. Dit teken :kots: heeft niets met jou in persoon te maken, ik ken u trouwens niet (denk ik toch) maar gaat enkel om je post.


tsjoep is in 't echt eigenlijk wel nen teppen hoor!


:cool:


12 Aug 2008, 17:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
twas te peizen ...nonkel fillou is ier ook :fuck: :fuck: :lol:


12 Aug 2008, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst