KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Voor de Sven van Opwijk :

Ligt dat "" Stadion "" ver van het station ? :?

EA-TV zou met de bus komen naar het station Opwijk en vandaar te voet .


Als je met je rug naar het station staat, ga je rechtdoor. Dan kom je op een rond punt, hier ga je langs links (je passeert onder meer Bookshop Mia, het kerkhof en Frituur de Ring op uw linkerkant) en blijf je volgen. Als je aan de lichten bent (een kruispunt met een KBC bank en kledingwinkel Exclusief) ga je nog rechtdoor. Iets verder ligt het terrein op je linkse kant.

Als je met de auto komt en je komt van
- Asse: Je blijft rijden tot je aan de Lidl komt. Aan die lichten neem je rechts. Je passeert kantoorwinkel BURO op je linkse kant (je rijdt voorbij die lichten), je passeert de kerk van (deelgemeente) Droeshout op je rechtse kant en je blijft rijden tot je supermarkt Okay ziet. Voor de Okay ga je naar links. Je rijdt de winkel Meubelen Theo Junior (op je rechtse kant) voorbij en je neemt de eerste afslag op het ronde punt. Dan blijf je doorrijden en recht tegenover het tweede gemeentehuis en Brouwerij Affligem ligt het plein.

- Aalst/Baardegem: aan de lichten rij je rechtdoor (allé ja, efkes afbuigen en naar links dus) en je blijft die baan volgen. Je gaat een GB passeren op je rechterkant en café StarKevers. Op dat rond punt neem je de derde afslag en je blijft doorrijden (passeer de sporthal op je rechterkant). Op het volgende rond punt neem je de tweede afslag. Je passeert Bookshop Mia op je linkerkant, gevolgd door het kerkhof en Frituur de Ring. Aan de lichten rij je rechtdoor en iets verder, tegenover het tweede gemeentehuis en de brouwerij, ligt het plein.

- Merchtem: op de Klei ga je op je rechtse kant de Okay tegenkomen. Daar juist achter slaag je rechts af. Je rijdt de winkel Meubelen Theo Junior (op je rechtse kant) voorbij en je neemt de eerste afslag op het ronde punt. Dan blijf je doorrijden en recht tegenover het tweede gemeentehuis en Brouwerij Affligem ligt het plein.

_________________
Afbeelding


23 Jul 2008, 15:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
(y) Bedankt Sven zo zal niemand verloren lopen (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jul 2008, 17:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
al 1-2 daar in Opwijk Aelbrecht, en de tester troffen al raak!


23 Jul 2008, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
3-4 franck (penalty)


23 Jul 2008, 21:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Aalst begon aan de match met Lambrecht in doel, achteraan speelden De Schutter, Seminck, Van Dender en Meysmans, middenvelders waren Ken Van Damme, Van Mieghem, Aelbrecht en dan Steurs en podevijn op de flanken en tester Mézine in de spits.
Aalst probeerde van bij het begin het spel naar zich toe te trekken maar veel kansen leverde dit niet op. De eerste was wel meteen raak: Steurs zette zich door op links en kon voorzetten. Aelbrecht zijn kopbal werd gered door doelman Magits maar Mézine stond op de juiste plaats om de rebound binnen te duwen. Nadien kwam Opwijk langszij via Melvin Bouwmeester die in de hoek het duel won tegen De Schutter. Seminck veroverde de bal maar in plaats van hem weg te trappen wou hij mooi uitverdedigen met dom balverlies tot gevolg. Bouwmeester profiteerde optimaal en schoot de bal hoog in doel binnen. Toch ging Aalst met een voorsprong rusten. Van Mieghem hield een verloren gewaande bal binnen, zette voor en Aelbrecht klom hoog om de 1-2 net naast de paal binnen te koppen. Voor de rest viel er nog een knappe actie te noteren via Mézine, Aelbrecht, Podevijn maar het schot van Jens werd gered door Magits. Ook Marijn Steurs kon nog eens schieten na een aflegger van Mézine maar de bal ging over.
Bij de rust veel wissels en we begonnen met volgende ploeg aan de tweede helft: Lambrecht, achterin Thomas Spotbeen, Dessaer, Meysmans en Steurs linksachter, op het middenveld Ken Van Damme, Franck en Ruud Limpens die op de flanken bijgestaan werden door Lord en Niels Spotbeen en Mézine in de spits. Na een kwartier moest Meysmans gekwetst naar de kant waarop Aelbrecht weer mocht opdraven. Toen werd er overgeschakeld naar 3 man achterin (Spotbeen, Dessaer, Steurs) en werd er centraal eigenlijk in een vierkant gespeeld: Aelbrecht en Van Damme verdedigend en Limpens met Franck ervoor.
De tweede helft was nog maar net bezig toen Van Damme te kort terugspeelde op Lambrecht. Peter Van Den Bossche was eerst bij de bal en kon deze in het lege doel leggen. 2-2 en dat terwijl Opwijk eigenlijk nog geen kans gehad had. Even later werd het zelfs 3-2. Balverlies op het middenveld bij Limpens, doorsteekbal door het centrum van onze verdediging en dezelfde Van Den Bossche die alleen voor Lambrecht zijn tweede binnenschoot. De gelijkmaker kwam er nadat Lord enkele verdedigers oprolde, teruglegde naar Mézine die in één tijd hard binnen schoot. Lord zette nog een tweetal keer een aantal verdedigers in de wind maar telkens werd zijn schot in corner gewerkt. Ook bij de winning-goal dribbelde hij zijn man waarop die hem haakte en Franck de daaropvolgende penalty laag binnen trapte. Ook Opwijk kwam nog dichtbij een goal. Na een corner werd de bal op de lat gekopt en in de scrimmage die erop volgde belande hij nogmaals op de lat.
Zo, da wast ongeveer. Ik denk da we uiteindelijk gezien de kansen verdiend wonnen. Uitblinkers voor mij waren Thomas Spotbeen, Ken Van Damme (op zijn te korte terugspeelbal na dan) en Lionel Lord. In doel scoorde Lambrecht wat mij betreft minder goede punten dan Lieven maar op 1 match moede nu ook nie oordelen. Aelbrecht werkte hard en Van Mieghem was wat ongelukkig in zijn passing. Tester Mézine wisselde goeie met minder goeie dingen af maar scoort wel 2 keer. Misschien hem nog eens een helft de kans geven op Waasland?
Wat wel aandacht verdiend volgens mij, ook al is maar een oefenmatch, is dat ge ondanks het feit dat de tegenstander praktisch geen kansen krijgt, ge toch 3 tegengoals slikt en dit door nonchalance of jeugdzonden of hoe moet ik het noemen.
En ah ja, hopelijk rijden ze ginder in opwijk de volgende keer het gras af want da stond VEEL te lang.


23 Jul 2008, 22:59
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Ik vond de tester niet uitblinken, maar k vind wel dat hij nog een kans verdient tegen Waasland. Hij toonde toch dat hij goed kan kaatsen en kan koppen en scoorde 2 keer (de eerste was makkelijk, maar hij stond op de goeie plaats, de tweede was goed afgewerkt). Doet me qua stijl zeker aan Arnold denken, maar dan minder goed. Als hij niet te duur is en het goed doet tegen Waasland zie ik er wel een backup voor Arnold in. Kan nuttig zijn om eens in te vallen of bij blessures/schorsingen.


24 Jul 2008, 0:14
Miniem

Lid geworden op: 03 Dec 2007, 11:20
Berichten: 42
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
tester, net als de frieten, vonk goe!Ma weer geen pickels :x


24 Jul 2008, 7:54
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Die 3 tegengoals komen er door domme fouten, maar we speelden 2 helften met 50 procent van de ploeg reserven (Meysmans, Van Damme, Spotbeen, Steurs...). Dan is het maar normaal dat er misverstanden zijn en dat het geheel niet supergoed op elkaar is ingespeeld.

Lord was super, wat een topspeler is dat toch. Podevijn, Spotbeen en Van Damme waren ook goed.

Ik vond de tester niet slecht. Heeft het postuur om vanvoor in de spits te staan. Als hij niet te duur is vind ik die alvast goed om een seizoen derde spits te zijn achter Boto en Arnold (Lord is tè goed op de flank om hem centraal te zetten, en Bousouffa heeft er volgens mij het postuur niet voor).

Opwijk speelde trouwens goed mee (y)


24 Jul 2008, 8:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Die tegengoals is nu ni echt iets van om wakker te liggen.
Eerste keer dat ik de ploeg aan het werk zag dus veel kan ik nog niet zeggen aangezien er in beide helften met een half team aangevuld met reserven gespeeld werd ;)

Wat slordigheden in het uitverdedigen en in de passing maar mits wat meer training en matchritme(op een veld met minder lang gras liefst) zal alles wel in zen plooi vallen.
De tester liet toch zien dat hij iets kan, ik heb er al anderen zien passeren dus geef hem gerust een tweede kans. Bij hetgene onze twee nieuwe middenvelders lieten zien of wat ik van hen al zag, kan ik alleen maar zeggen dat dit geen verzwakking is in vergelijking met vorig seizoen ;)

_________________
Afbeelding


24 Jul 2008, 8:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Sven, kan je niet eens de ploegopstelling + wissels + minuten geven van Opwijk? Kwestie van m'n archief compleet te houden. Thx!


24 Jul 2008, 8:40
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Misschien tester nog een kans geven. Als ze er nog een spits bijkopen dan geene om backup te spelen maar ene die inzetbaar is. Geloof me, ge kunt nog ne goeie zoals Arnold gebruiken als we kampioen willen spelen! Ik zie Boto dan eerder als een backup.


24 Jul 2008, 9:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Die tester speelde maar een matige partij al maakt hij natuurlijk wel 2goals. Hij deed me bij momenten echt wel denken aan Peter Lassen ; een zeer grote kerel die bij momenten lijkt te klungelen en zelfs precies in de weg loopt, anderzijds kan hij heel goed een bal bijhouden, hij kan goed kaatsen en is heel sterk met de kop. Ik zou hem toch het voordeel van de twijfel gunnen en nog eens aan het werk willen zien!

Verder vond ik vooral Lord, Podevijn, Vandamme (op 1fase na) en Spotbeen bij de betere.
De nieuwkomers Franck en Van Mieghem speelden een degelijke wedstrijd, Steurs was al beter als vorige week maar kon nog niet echt overtuigen. Als hij echter van match tot match beetje bij beetje blijft groeien komt dat wel goed, we zijn nog maar 2weken bezig.

Onze keeper en hun verantwoordelijke voor het speelveld waren in mindere doen.

Op naar de volgende match. Ik zou toch graag die Mézine nog eens zien spelen en ik ben ook eens benieuwd naar Boussoufa.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


24 Jul 2008, 9:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Ik vond die Mézine ook niet super, maar volgens mij hebben we bij de reserven totaal geen spits die meekan in derde klasse. Gisteren weer een hoop jongeren, maar ik heb van al de jonge gasten die de laatste 2 jaar de revue gepasseerd zijn geen één spits gezien. Zonder die Mezine hadden we gisteren dus al zonder spitsen gezeten.


24 Jul 2008, 9:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Moest hij blijven heb je trouwens een wissel voor Arnold en moet je je systeem helemaal niet aanpassen. Het zijn zowat dezelfde spelers met dezelfde kwaliteiten.

Je kan met 2spitsen dan ook beschikken over een heuse luchtmacht vooraan en met Van Mieghem, Dessaer en Seminck ook achteraan.

Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit ?
Zou hij nog blijven en meespelen op Waasland.
Moesten ze deze avond trainen zou ik misschien eens gaan kijken.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


24 Jul 2008, 9:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSK Opwijk - VC Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Ik vond die Mézine ook niet super, maar volgens mij hebben we bij de reserven totaal geen spits die meekan in derde klasse. Gisteren weer een hoop jongeren, maar ik heb van al de jonge gasten die de laatste 2 jaar de revue gepasseerd zijn geen één spits gezien. Zonder die Mezine hadden we gisteren dus al zonder spitsen gezeten.


Wel, de beste spits van de reserven vorig seizoen was met voorsprong Shabi II - enig idee of die er nu nog is of is die samen met Segun Shabi verdwenen?


24 Jul 2008, 9:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst