Waasland - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Waasland - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Waasland-Iendracht
2-0 verloren na twee dikke blunders. 1ste goal na dom balverlies van Lambrecht die een dribbel probeert terwijl hij de bal makkelijk had kunnen wegtrappen en tweede goal na dom balverlies van Van Mieghem net voor de zestien. Eerste helft deden we aardig mee en kregen we enkele goeie kansen via Lord en Podevijn. Tester Jérome Mezine liet opnieuw een goeie indruk en werd na een kwartier in de tweee helft vervangen. Boussoufa kwam in het veld na 35 minuten maar kon niks klaarmaken. Leed veel balverlies en was erg onzuiver in de passing. Van Mieghem kon mij ook nu weer niet overtuigen en Franck was een schim van zijn eerste match tege KVSK United. Seminck beging opnieuw een grote blunder maar de spits van RS Waasland kon de aangeboden kans niet benutten. Onze verdediging stond bij momenten maar wankel te verdedigen. Een match om snel te vergeten!

_________________
Afbeelding


26 Jul 2008, 22:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Waasland-Iendracht
SERRE schreef:
2-0 verloren na twee dikke blunders. 1ste goal na dom balverlies van Lambrecht die een dribbel probeert terwijl hij de bal makkelijk had kunnen wegtrappen en tweede goal na dom balverlies van Van Mieghem net voor de zestien. Eerste helft deden we aardig mee en kregen we enkele goeie kansen via Lord en Podevijn. Tester Jérome Mezine liet opnieuw een goeie indruk en werd na een kwartier in de tweede helft vervangen. Boussoufa kwam in het veld na 35 minuten maar kon niks klaarmaken. Leed veel balverlies en was erg onzuiver in de passing. Van Mieghem kon mij ook nu weer niet overtuigen en Franck was een schim van zijn eerste match tege KVSK United. Seminck beging opnieuw een grote blunder maar de spits van RS Waasland kon de aangeboden kans niet benutten. Onze verdediging stond bij momenten maar wankel te verdedigen. Een match om snel te vergeten!


In een oefenmatch is dat niet erg blunders te maken . In de competitie of beker wordt dat dus afgestraft . Verder zoeken naar automatismen zeker ?

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jul 2008, 23:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Ik ben nie akkoord met wat hierboven staat.De eerste helft waren we even goed als Waasland.Dienen Tester, kopen zou ik zeggen.Was den eerste helft zeer goe in combinatie met Lord.Ne keer Lord deraf kon die gast van voor ook alles alleen nie forceren.Als die 11 van den eerste helft er blijven opstaan winnen we die wedstrijd, maarja een vriendenmatch dient om iedereen speelgelegenheid te geven en alle mogelijke combinaties uit te proberen.Zeer knappe wedstrijd toch weer ook van Spotbeen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


Laatst gewijzigd door de langen op 26 Jul 2008, 23:59, 2 keer totaal gewijzigd.



26 Jul 2008, 23:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Ik vond ons den eersten helft redelijk goed spelen. De tweede helft hebben we dan weer zo goed als niks gezien. Dienen tester kan zeker sjotten, maar of die scorend vermogen heeft is een ander vraag. Al is het natuurlijk moeilijk om dar over te oordelen op 2 matchen.


26 Jul 2008, 23:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Waasland-Iendracht
K vond tester Mezine vandaag heel goed. K hoop dat hij financieel haalbaar is en dat ze hem binnenhalen.

Binnen het eerste kwartier zet hij Lord en Podevijn eens alleen voor de keeper. Hij is heel sterk met de kop en in de combinatie. Hij kaatst goed en zijn techniek is beter dan ik eerst dacht. Zijn balcontroles (in tegenstelling tot Opwijk deze keer wel een goeie grasmat) waren veel beter dan vorige keer en hij heeft daar aan de zijlijn voor ons eens ne man of twee in de wind gezet op de korte ruimte. Hij is bovendien ook redelijk snel, getuige dat sprintduel in de eerste helft aan de andere tribune. En wat zijn scorend vermogen betreft: toch 2 goals op Opwijk. Vandaag heeft hij niet echt een kans gehad, maar hij heeft het eens geprobeerd vanuit de tweede lijn en dat was zeker een goeie poging die binnen de palen kwam (we hebben er hier al gehad die dergelijke pogingen uit het stadion shotten).

Ik kan dus besluiten dat Jerome me op de 2 matchen zeker overtuigd heeft en ik zou het heel spijtig vinden mocht hij niet bij ons blijven.

We gaan hem goed kunnen gebruiken aangezien Boto blessuregevoelig is, Bousouffa een ander type speler is (vandaag slecht gespeeld, maar aangezien het zijn eerste match is, verdiend hij nog krediet) en Arnold sinds zijn blessure nog steeds met angst speelt (wat begrijpelijk is).

Dus bestuur, geef Jerome een contract indien financieel mogelijk. Nen aanval Arnold-Jerome klinkt toch mooi.


27 Jul 2008, 0:32
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Twee spitsen? Dat zal dan toch niet in Limpens zijn systeem zijn, vrees ik!


27 Jul 2008, 9:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Waasland-Iendracht
SERRE schreef:
dom balverlies van Lambrecht die een dribbel probeert terwijl hij de bal makkelijk had kunnen wegtrappen


Een chance da het Lieven nie was of 't spel stond hier weer op zijne kop! :crazy:

_________________
es da ier e fistjen...


27 Jul 2008, 9:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Het verslag van de wedstrijd is terug te vinden op de site van iendracht.be!
Ik vond de tester ook weer nie slecht. Als het financieel haalbaar is, zou ik hem binnenhalen om de kern toch ietskes breder te hebben maar er financieel tot op de limiet voor gaan zou ik nu ook nie doen. Afwachten dus.
Lambrecht gaat in de fout bij de eerste tegengoal maar daarvoor vond ik hem wel goed spelen. Ook Seminck blunderde eens maar daarbuiten was ook hij sterk vond ik. En Spotbeen, die speelt altijd zijn match blijkbaar, daar kunnen we nog plezier aan beleven. Op het middenveld verliep het stroever gisteren maar geef hen nog wa tijd. Het was pas de tweede match dat Franck en Van Mieghem samen speelden he.
Boussoufa debuteerde maar kon voorlopig niet overtuigen, dan vind ik Steurs momenteel een betere aanwinst.
Weet er trouwens iemand waarom De Veirman niet speelde?


27 Jul 2008, 9:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Waasland-Iendracht
zwawi schreef:
Weet er trouwens iemand waarom De Veirman niet speelde?


nieven ajoin heeft dit uitgelegd. Ze spelen elk 4 matchen van de voorbereiding.


27 Jul 2008, 9:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Waasland-Iendracht
bij momenten de ééne slordigheid na de andere , maar als ik ze gisteren zag trainen dan kan ik wel ergens begrijpen dat ze niet al te fris meer zaten. Maar andere ploegen zullen ook wel aan hun fysiek werken ?
Vond die van Waasland toch wel scherper (ook qua fouten) wat zorgde dat het middenveld bij ons het toch zeer moeilijk had. Jerommeken was een lichtpunt, deed het wel goed.

_________________
If you never try, you'll never know


27 Jul 2008, 11:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Waasland-Iendracht
wel goe gelachen met die lijntjesman. Nadat hij een offside vlagde heeft de man het zowat de hele match mogen horen. Voorts af en toe wa sfeer en onnozel doen. Vond het goe als er éné van waasland riep: 'ajoinensoep'...waarbij ze een 'ploeg zonder supporters' terugkregen als antwoord.

Goeie eerste helft. De tester is idd gene slechte. De nieuwe gasten verdienen nog wa krediet uiteraard. Ik zou toch graag es ne 4-4-2 zien met die Jerome en Nguekam, Lord, Van Mieghem, Franck, Podevijn, Spotbeen, Seminck,Dessaer,Van Dender en De Veirman.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Jul 2008, 11:20
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Ace schreef:
zwawi schreef:
Weet er trouwens iemand waarom De Veirman niet speelde?


nieven ajoin heeft dit uitgelegd. Ze spelen elk 4 matchen van de voorbereiding.


Hij heeft een lichte verrekking. Uit voorzorg niet gespeeld gisteren.


27 Jul 2008, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Waasland-Iendracht
boris clitoris schreef:
SERRE schreef:
dom balverlies van Lambrecht die een dribbel probeert terwijl hij de bal makkelijk had kunnen wegtrappen


Een chance da het Lieven nie was of 't spel stond hier weer op zijne kop!



Het beste paard struikelt wel eens . Maar met het nieuwe seizoen voor de deur zouden wij supporters méér achter onze spelers moeten staan . Zelfs al is er eentje bij die een mindere match gespeeld heeft . Afbreken doet er volgens mij méér slecht als goed voor de speler in kwestie . Wij moesten eens weten hoeveel spelers zelf of dichte familie dit forum raadplegen om het reilen en zeilen te weten te komen wat er leeft onder de supporters .

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Jul 2008, 13:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Waasland-Iendracht
Jan schreef:
Ace schreef:
zwawi schreef:
Weet er trouwens iemand waarom De Veirman niet speelde?


nieven ajoin heeft dit uitgelegd. Ze spelen elk 4 matchen van de voorbereiding.


Hij heeft een lichte verrekking. Uit voorzorg niet gespeeld gisteren.


Idd, ook woensdag zal hij niet spelen, zaterdag waarschijnlijk wel...

_________________
Broer van ja


27 Jul 2008, 14:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Waasland-Iendracht
eens verloren.. tja kan gebeuren zeker
uit de reacties lijd ik af:
mezine weer goeie match? en boussuofa dus onder de verwachtingen?
en dat het achteraan wel nog wat mank loopt ...?

ons herpakken in volgende matchen en tis eens niet slecht om met beide voetjes op de grond te blijven.


27 Jul 2008, 16:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst