Terjoden-Welle - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Terjoden-Welle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
de langen schreef:
Onderkroiper schreef:
zwawi schreef:
Mja en Mezine was spoorloos. Ik heb trouwens horen waaien dat het nog bijlange nie zeker is da hij voor Aalst zal komen spelen...Wedstrijdverslag en mijn indruk over de match zijn voor morgen.


Dat heb ik ook gehoord maar wij kunnen nu weeral gissen naar het waarom .

Zeg dat het niet waar is he.


Ik zou er niet om liegen . Zou het alsook jammer vinden want Jérôme bekoorde mij zekers in Opwijk !

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 0:08
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
"Jérôme Mezine - die sinds een week op proef was bij VC EA 2002 - bereikte een overeenkomst met VC EA 2002 voor één seizoen met een optie voor een bijkomend seizoen."

Klinkt toch alsof ze een schriftelijk akkoord hebben..?


31 Jul 2008, 0:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Heb ook opgevangen dat het met Jérome nog niet definitief in orde zou zijn ... In plaats van dat dan "van horen" zeggen op het forum te komen zetten, heb ik het gewoon nagevraagd bij ons bestuur en daar kreeg ik de bevestiging van het feit dat hij daadwerkelijk een contract heeft GETEKEND voor de periode van 1 jaar (met een optie op een tweede).

Koen


31 Jul 2008, 1:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Heb ook opgevangen dat het met Jérome nog niet definitief in orde zou zijn ... In plaats van dat dan "van horen" zeggen op het forum te komen zetten, heb ik het gewoon nagevraagd bij ons bestuur en daar kreeg ik de bevestiging van het feit dat hij daadwerkelijk een contract heeft GETEKEND voor de periode van 1 jaar (met een optie op een tweede).

Koen


Vermits je het zelf gevraagd hebt aan bestuur zal het wel waar zijn doch ik vernam het nieuws van een speler van Den Eendracht zelf . En het was niet met een knipoog dat hij mij blaaskes wijsmaakte . Geen polemiek welles-nietes . Eerstdaags weten we het wel definitief of Jérôme verder bij ons speelt . Ondertussen de foto's op de fotowebsite gezet en zodra ze goedgekeurd zijn door webmaster te bezichtigen in rubriek Oefenmatchen 2008-2009 :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 1:26
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Ok, het was niet zo goed vandaag, maar geen reden tot paniek hé. Als ze er tegen volgende week (10 augustus) staan ist goed.


31 Jul 2008, 1:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Waar ik Serre in verband met zaterdag nog diende ongelijk te geven, was ik gisteren wel redelijk teleurgesteld na de wedstrijd moet ik zeggen, ook al ging het om een voorbereidingsmatch. Reden daarvoor is dat er toch zo goed als een basisploeg tussen de lijnen stond (Lambrecht in doel - Tomas Spotbeen, Niels De Schutter, Dennis Dessaer en Stefan Van Dender als verdediging van rechts naar links - Aelbrecht, Coulibaly, Franck, Van Mieghem en Lord op het midden en Arnold alleen in de spits) die een eerste provencialer nooit heeft weggespeeld.

Als je dan ziet dat het tempo heel laag was (het was wel warm maar toch) en Terjoden nooit echt in de problemen is gekomen op voetbaltechnisch gebied, was het toch even slikken. Coulibaly gaf mij nog wel een goede indruk, kwam in vergelijking met vorig seizoen heel veel aan de bal in de opbouw ook. Alleen lijken Van Mieghem en Coulibaly me op het eerste zicht, in het systeem dat wij spelen, identieke voetballers en loopt de ene, de andere vaak voor de voeten (zal ook wel aan automatismen liggen, maar met een De Schutter op de plaats van Couly gebeurde dat veel minder in de afgelopen wedstrijden).

De eerste helft al na 3 minuten op achterstand na het simpel uitspelen van Dessaer tegen de zijlijn (gewoon de bal buiten in zo'n duel!), de bal die naar binnen wordt gespeeld, trap op doel die afwijkt waardoor de bal bij De Rouck komt die de bal heel rustig kan binnenleggen. Aalst reageert wel met veel balbezit op de helft van Terjoden met enkele kansjes voor Franck, Lord en Aelbrecht maar alles net niet. Grootste kans is voor Arnold die na een knappe doorsteekbal van Franck alleen voor De Jonghe wordt gezet, maar de bal knullig verspeelt en weg kans.

1-1 valt dan toch rond de 20ste minuut als Lord vanop de flank twee mensen dribbelt, naar binnen snijdt en de bal in de rechterbenedenhoek deponneert. Dan nog wat steriele druk tot De Schutter (op de plaats van Seminck en vooral in de eerste helft veel positionele fouten) de buitenspelval opheft, Van Dender zijn man niet meer kan terughalen, bal voor doel waar ook Spotbeen net te laat komt en De Rouck zijn tweede in de linkerbovenhoek legt. Terjoden krijgt dan nog een open kans waar Lambrecht de bal mooi uit doel houdt. Twee minuten voor de rust (niet na de rust zoals op de officiële site) verslikt een centrale verdediger van Terjoden zich in de bal net voor de zestien, waarvan Arnold handig gebruik maakt om de bal in de rechterbenedenhoek te plaatsen en 2-2.

Tweede helft een gelijkaardig spelbeeld, met een Terjoden dat goed georganiseerd staat te spelen. Wel wat dreiging, vooral via Lord of via een idee van Franck maar bij de laatste pass of de afwerking op doel was het net niet. Enkele dribbels ook tot in de zestien, maar ipv dan op doel te besluiten, werd de bal vaak nog terug gelegd waardoor de kans meestal gefnuikt werd door een Terjodense verdediger. Beste kansen in de tweede helft waren een kort genomen corner die Coulibaly van net buiten de zestien over alles en iedereen lepelde en in laatste instantie van de lijn werd gewerkt, een knal van Boussoufa (heeft dus toch 1 ding goed gedaan) die knap gepareerd werd door de reservekeeper van Terjoden en een knal uit de tweede lijn van Tomas Spotbeen die net naast zoefde. Voor de rest veel traag middenveldspel zonder Terjoden echt in verlegenheid te kunnen brengen en zonder uitgespeelde kansen. Terjoden dreigde zelf ook nog tweemaal op counter, waarvan een goed diende gepareerd te worden door Lambrecht (de enige die er echt voor ging qua instelling leek me, getuige daarvan enkele uitbranders naar ploegmaats).

Voldoende na de match van gisteren: Franck, Lord, Coulibaly (eerste match van het seizoen), Van Dender en Lambrecht. Vermelding ook voor Aelbrecht die wel beter speelt dan vorig jaar.

Heel ongelukkig en/of nagenoeg onzichtbaar: Van Mieghem, De Schutter en vooral Arnold (het kaatsen kwam er weinig tot niet uit). Ook Dessaer speelde een heel ongelukkige match voor zijn kunnen en verloor redelijk wat duels.

Ik denk dat ook Limpens niet gelukkig was, want itt andere matchen bleef de gehele basisploeg de hele match tussen de lijnen op uitzondering van Aelbrecht (vervangen na ongeveer een uur door Boussoufa) en Lambrecht (vervangen met nog een kleine twintig minuten te gaan door Vervaene). Ook na de wedstrijd duurde de nabeschouwing op het veld wel heel lang...

Zoals gezegd dus: met voorsprong de minste wedstrijd van de 4 en geluk dat het maar een voorbereidingsmatch is. Hopelijk tegen OHL en KVO een heropstanding en dan met vertrouwen naar de eerste bekerconfrontatie op 10 augustus.


31 Jul 2008, 7:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Heb ook opgevangen dat het met Jérome nog niet definitief in orde zou zijn ... In plaats van dat dan "van horen" zeggen op het forum te komen zetten, heb ik het gewoon nagevraagd bij ons bestuur en daar kreeg ik de bevestiging van het feit dat hij daadwerkelijk een contract heeft GETEKEND voor de periode van 1 jaar (met een optie op een tweede).

Koen


Ik heb gehoord dat het blijkbaar nog niet helemaal in orde is toen Geert De Ridder er voor de match over bezig was tegen Steven De Cock en wij er toevallig vlak naast stonden. ik kan er dan toch moeilijk gaan bij staan om te zien hoe het just zit he. Nu ja, ik hoop da ge gelijk hebt en da Jérôme toch voor ons zal spelen maar hebde dan ook gevraagd waar hij gisteren zat? Mij leek het alleszins da ze het zelf nie goe wisten.


31 Jul 2008, 8:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Van onze vierde voorbereidingswedstrijd, nota bene tegen een eersteprovincialer, had ik veel meer verwacht. Ook geen excuses dat het gras te lang stond dit keer, want het pleintje lag er voortreffelijk bij. Geen man overboord, maar ik had toch gehoopt dat we al iets verder hadden gestaan.
De eerste wedstrijd tegen KVSK buiten beschouwing gelaten (die heb ik niet gezien), heeft ons nieuwe centrale duo Franck/Van Mieghem me voorlopig nog niet kunnen bekoren. Veel goeie wil en loopwerk, maar weinig efficiënt (veel nodeloze lange ballen en slecht inspelen). Franck vertraagt mijn gedacht het spel te veel (balleke aanpakken, ietskes vooruit tikken en dan vijf meter breed leggen) en lijkt me niet de man met de grote ideeën of een beslissende pass in de voet.
De nieuwkomers waarvan ik verwachtte dat ze geen meerwaarde zouden bieden (Boussouffa en Steurs), doen dat dan ook niet. Van een bankzitter bij een vierdeklasser mag je trouwens niet verwachten dat hij hier het schone weer gaat maken.
En nog een minpunt (tot spijt van wie het benijdt maar gisteren heb ik meer min- dan pluspunten gezien): mocht de transfer van Mezine niet doorgaan wordt de positie van diepe spits ook dit seizoen een pijnpunt. Mag je van iemand met de body van Arnold niet verwachten dat hij zich sterker kan doorzetten? Zijn balcontroles diep in de spits blijven ondermaats, hij voelt dan dat het voor geen meter loopt, zakt terug om de bal op te vragen en dan begint het breiwerk.
Lichtpunten waren gisteren (opnieuw) Lord en Spotbeen. Lord is de enige die voor wat creativiteit kan zorgen en die een actie in de benen heeft. Het feit dat youngster Spotbeen wekelijks bij de betere is, is ook geen goed teken.
Gisteren ook teleurgesteld in Limpens. In plaats van z'n ploeg te coachen en aan te vuren wanneer het wat minder loopt, gaat hij wat zitten bokken op zijn bankje. Neen, dit was een match om snel te vergeten, en mijn post ook.


31 Jul 2008, 9:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Ik had den indruk dat het gisteren zowat den eersten test was waar ze er moesten staan, want deze keer bleven al de jongeren een volledige match op de bank zitten.
Uiteindelijk is er toch nog heel wat werk aan, het vervangen van ons centrale middenveld zal blijkbaar toch wat tijd nodig hebben.
Het positiefste punt vond ik zondermeer de terugkeer van Coulibaly, voor mij met voorsprong de beste speler aan onze kant. Ook Lord liet ons weer enkele keren genieten van zijn ongelofelijke talent, ondermeer bekroond met een schitterend doelpunt. Voor de rest dus gene vette, achterin is er nog heel wat werk (moet wel gezegd dat met Seminck en Roel den helft van onze basisdefensie ontbrak) en voorin krijgen we voorlopig toch te weinig echt uitgespeelde kansen. Zowat alles moet komen via een individuele actie van Lord. Van Mieghem speelde een zwakke eerste helft, maar in de tweede helft vond ik hem toch een stuk beter. Franck strooide met dikwijls fantastische passes, maar zou toch nog iets doelgerichter moeten worden en bijvoorbeeld eens rapper naar de goal schieten. De Schutter speelde geen slechte match, maar ik zie hem toch veel liever spelen op de backs of verdedigende middenvelder. Boussoufa kende een redelijk dramatisch slechte invalbeurt en zal serieus uit zijn pijp moeten komen als hij zich ooit in de ploeg wil spelen.

Maar kom, laten we ons troosten met de gedachte dat het nog maar oefenmatchen zijn. Vorig seizoen kenden we een schitterende voorbereiding, maar zakten we na nieuwjaar volledig weg (mede door blessures natuurlijk). Misschien dat ze nu wa later in vorm gaan komen, maar het wel volhouden tot het einde van het seizoen.


31 Jul 2008, 9:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Chapeau voor Couli om bij zijn terugkeer meteen de beste man op 't veld te zijn! Zalige speler...

Voor de rest kan ik alleen maar herhalen wat de meesten hier al gezegd hebben: geen creativiteit op het middenveld, Franck geeft wel mooie passen (dikwijls in één tijd) maar zou inderdaad wat doelgerichter moeten spelen, Van Mieghem legt enkel balletjes opzij en naar achter, enkel Lord kan een man passeren... laat ons hopen dat die op dit niveau een gans seizoen kan spelen. Super!

Van Mieghem lijkt mij beter te spelen op de positie van Couli (was zo in tweede helft) en Couli dan wat aanvallender. Hij bewees gisteren toch de creatiefste van de drie centrale middenvelders te zijn...

_________________
es da ier e fistjen...


31 Jul 2008, 9:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
De fotokes zijn goedgekeurd door de webmaster en staan on line (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 9:28
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Vorig seizoen wonnen we alles maar de start in de competitie was zeker niet overweldigend te noem (en de terugronde zeker niet). Hopelijk ligt dat nu anders. Arnold is nog niet op niveau, maar die heeft wel al het één en ander bewezen hé. Die komt er wel door.


31 Jul 2008, 9:31
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
boris clitoris schreef:
Chapeau voor Couli om bij zijn terugkeer meteen de beste man op 't veld te zijn! Zalige speler...

Voor de rest kan ik alleen maar herhalen wat de meesten hier al gezegd hebben: geen creativiteit op het middenveld, Franck geeft wel mooie passen (dikwijls in één tijd) maar zou inderdaad wat doelgerichter moeten spelen, Van Mieghem legt enkel balletjes opzij en naar achter, enkel Lord kan een man passeren... laat ons hopen dat die op dit niveau een gans seizoen kan spelen. Super!

Van Mieghem lijkt mij beter te spelen op de positie van Couli (was zo in tweede helft) en Couli dan wat aanvallender. Hij bewees gisteren toch de creatiefste van de drie centrale middenvelders te zijn...


dan best wel met seminck in d ploeg!
trommelde gistern toch goe vannachter


31 Jul 2008, 9:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
lolo schreef:
boris clitoris schreef:
Chapeau voor Couli om bij zijn terugkeer meteen de beste man op 't veld te zijn! Zalige speler...

Voor de rest kan ik alleen maar herhalen wat de meesten hier al gezegd hebben: geen creativiteit op het middenveld, Franck geeft wel mooie passen (dikwijls in één tijd) maar zou inderdaad wat doelgerichter moeten spelen, Van Mieghem legt enkel balletjes opzij en naar achter, enkel Lord kan een man passeren... laat ons hopen dat die op dit niveau een gans seizoen kan spelen. Super!

Van Mieghem lijkt mij beter te spelen op de positie van Couli (was zo in tweede helft) en Couli dan wat aanvallender. Hij bewees gisteren toch de creatiefste van de drie centrale middenvelders te zijn...


dan best wel met seminck in d ploeg!
trommelde gistern toch goe vannachter


Persoonlijk vond ik Couli nie zo goed spelen. En het is weer gebleken dat zonder Seminck er vanachter rampen gebeuren.

_________________
www.spionkoplede.com


31 Jul 2008, 9:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Eén van onze youngsters, Spotbeen, speelde volgens mij ook weer een heel goeie match. Hoe kalm en volwassen hij aan de bal komt is echt ongezien voor die leeftijd.

Het is ook opvallend hoe het bestuur werk maakt van de doorstroming van de jeugd naar het eerste elftal, schitterend is dat. Als je gasten als Podevijn, Spotbeen (alle 2), Vandamme, ... ziet doorbreken is dat echt geweldig. Hopelijk maakt het bestuur ook werk van contractverlengingen als deze youngsters ook dit seizoen bevestigen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Jul 2008, 9:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst