Terjoden-Welle - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Terjoden-Welle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
lolo schreef:
boris clitoris schreef:
Chapeau voor Couli om bij zijn terugkeer meteen de beste man op 't veld te zijn! Zalige speler...

Voor de rest kan ik alleen maar herhalen wat de meesten hier al gezegd hebben: geen creativiteit op het middenveld, Franck geeft wel mooie passen (dikwijls in één tijd) maar zou inderdaad wat doelgerichter moeten spelen, Van Mieghem legt enkel balletjes opzij en naar achter, enkel Lord kan een man passeren... laat ons hopen dat die op dit niveau een gans seizoen kan spelen. Super!

Van Mieghem lijkt mij beter te spelen op de positie van Couli (was zo in tweede helft) en Couli dan wat aanvallender. Hij bewees gisteren toch de creatiefste van de drie centrale middenvelders te zijn...


dan best wel met seminck in d ploeg!
trommelde gistern toch goe vannachter


Persoonlijk vond ik Couli nie zo goed spelen. En het is weer gebleken dat zonder Seminck er vanachter rampen gebeuren.


Ik wou dat zelf niet zeggen, kwestie van niet negatief-negatief te zijn, maar nu gij het toch zegt... Ik erger me vooral aan zijn nonchalance. Ik had gisteren zeesletskes aan, maar hij ook had ik de indruk. Gelijk die over een veld kan sloffen zeg. Hij kan best goed ballen, maar da's hier Torremolinos niet hé.
(... ofte hoe meningen kunnen verschillen.)


Laatst gewijzigd door elfahem op 31 Jul 2008, 9:51, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jul 2008, 9:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Het viel me ook op dat we zonder Seminck minder sterk staan.
Al had ik wel verwacht dat Dennis dat wat zou kunnen rechttrekken, maar de laatste 2matchen vond ik hem niet goed spelen. Misschien nog niet helemaal in vorm na de rustperiode, misschien hier of daar wat last, ... maar ik hoop toch dat hij er weer doorkomt.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Jul 2008, 9:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Tot hiertoe toch geen overtuigende voorbereiding. Maar beter zo en een goed seizoen dan omgekeerd.

Ik denk dat Lord dit seizoen de sleutel in handen zal hebben en zal beslissen over het al dan niet kampioen spelen. Als hij een gans seizoen op niveau speelt, zullen zijn acties beslissend zijn.

Verder hoop ik dat de transfer van Mezine zeker doorgaat. In Het Laatste Nieuws staat er dat hij gisteren niet komen opdagen is en dat ze niet weten waarom. Hopelijk snel officieel nieuws. Maar als hij effectief getekend heeft zoals op de officiele site staat en zoals Ajuin bevestigt, zal hij er toch niet meer onderuit kunnen (hoop ik).


31 Jul 2008, 10:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Mariner schreef:
lolo schreef:
boris clitoris schreef:
Chapeau voor Couli om bij zijn terugkeer meteen de beste man op 't veld te zijn! Zalige speler...

Voor de rest kan ik alleen maar herhalen wat de meesten hier al gezegd hebben: geen creativiteit op het middenveld, Franck geeft wel mooie passen (dikwijls in één tijd) maar zou inderdaad wat doelgerichter moeten spelen, Van Mieghem legt enkel balletjes opzij en naar achter, enkel Lord kan een man passeren... laat ons hopen dat die op dit niveau een gans seizoen kan spelen. Super!

Van Mieghem lijkt mij beter te spelen op de positie van Couli (was zo in tweede helft) en Couli dan wat aanvallender. Hij bewees gisteren toch de creatiefste van de drie centrale middenvelders te zijn...


dan best wel met seminck in d ploeg!
trommelde gistern toch goe vannachter


Persoonlijk vond ik Couli nie zo goed spelen. En het is weer gebleken dat zonder Seminck er vanachter rampen gebeuren.


Ik wou dat zelf niet zeggen, kwestie van niet negatief-negatief te zijn, maar nu gij het toch zegt... Ik erger me vooral aan zijn nonchalance. Ik had gisteren zeesletskes aan, maar hij ook had ik de indruk. Gelijk die over een veld kan sloffen zeg. Hij kan best goed ballen, maar da's hier Torremolinos niet hé.
(... ofte hoe meningen kunnen verschillen.)


Ik ben een superoptimist als het om den iendracht gaat, maar als ik couli minder vind spelen (en ik vond hem inderdaad erg nonchalant spelen en sloom) zal ik het ook zeggen. Het is natuurlijk een feit dat hij na langere tijd te hebben stilgelegen nog werk heeft om een hoger niveua te bereiken, want ik geloof echt wel dat hij de motor van de ploEg kan worden;

_________________
www.spionkoplede.com


31 Jul 2008, 10:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Persoonlijk vond ik Couli nie zo goed spelen.


Ik wou dat zelf niet zeggen, kwestie van niet negatief-negatief te zijn, maar nu gij het toch zegt... Ik erger me vooral aan zijn nonchalance. Ik had gisteren zeesletskes aan, maar hij ook had ik de indruk. Gelijk die over een veld kan sloffen zeg. Hij kan best goed ballen, maar da's hier Torremolinos niet hé.
(... ofte hoe meningen kunnen verschillen.)[/quote]

Nja, dat is inderdaad zijn stijl hé. Voordeel is dat hij daarom ook nooit in paniek raakt. Bij een voorsprong is zo'n manier van spelen een echte meerwaarde, ook omdat hij de tegenstander echt in slaap wiegt. Alleen als het bij ons zelf van moetes is, lijkt het allemaal zo traag te gaan waardoor je er u ook kan aan ergeren. Vond hem goed (zijn passes kwamen tenminste voor 80% aan en probeerde ook wat te variëren), maar dan met name omdat de rest rond hem redelijk zwak acteerde en krijgt respijt omdat het pas zijn eerste match was in de voorbereiding. Alleen denk ik dat met Couly, met Van Mieghem, met Franck en met Lord er iets te veel mannen op het middenveld staan die de bal willen voelen waardoor het spel vertraagt (zeker als Arnold zich dan ook nog eens laat terugzakken tot aan de middencirkel).

Wat ik gisteren het meeste miste,was iemand die het voortouw neemt als leider op het veld. Een Troch mekkerde (ook in de voorbereiding) op alles en iedereen, maar had meestal wel impact. In de voorbije 4 matchen heb ik dat niemand (buiten Lambrecht gisteren) zien doen. Mekaar scherp zetten, etc. Dat moet je ook doen van in de voorbereiding.


31 Jul 2008, 10:32
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
[Ik ben een superoptimist als het om den iendracht gaat, maar als ik couli minder vind spelen (en ik vond hem inderdaad erg nonchalant spelen en sloom) zal ik het ook zeggen. Het is natuurlijk een feit dat hij na langere tijd te hebben stilgelegen nog werk heeft om een hoger niveua te bereiken, want ik geloof echt wel dat hij de motor van de ploEg kan worden;[/quote]

couli...
kgloof ook in u!!!
g kunt veel meer!!!
ma..., smijt en geeft u is volledig!


31 Jul 2008, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
DT schreef:
elfahem schreef:
Persoonlijk vond ik Couli nie zo goed spelen.


Ik wou dat zelf niet zeggen, kwestie van niet negatief-negatief te zijn, maar nu gij het toch zegt... Ik erger me vooral aan zijn nonchalance. Ik had gisteren zeesletskes aan, maar hij ook had ik de indruk. Gelijk die over een veld kan sloffen zeg. Hij kan best goed ballen, maar da's hier Torremolinos niet hé.
(... ofte hoe meningen kunnen verschillen.)


Nja, dat is inderdaad zijn stijl hé. Voordeel is dat hij daarom ook nooit in paniek raakt. Bij een voorsprong is zo'n manier van spelen een echte meerwaarde, ook omdat hij de tegenstander echt in slaap wiegt. Alleen als het bij ons zelf van moetes is, lijkt het allemaal zo traag te gaan waardoor je er u ook kan aan ergeren. Vond hem goed (zijn passes kwamen tenminste voor 80% aan en probeerde ook wat te variëren), maar dan met name omdat de rest rond hem redelijk zwak acteerde en krijgt respijt omdat het pas zijn eerste match was in de voorbereiding. Alleen denk ik dat met Couly, met Van Mieghem, met Franck en met Lord er iets te veel mannen op het middenveld staan die de bal willen voelen waardoor het spel vertraagt (zeker als Arnold zich dan ook nog eens laat terugzakken tot aan de middencirkel).

Wat ik gisteren het meeste miste,was iemand die het voortouw neemt als leider op het veld. Een Troch mekkerde (ook in de voorbereiding) op alles en iedereen, maar had meestal wel impact. In de voorbije 4 matchen heb ik dat niemand (buiten Lambrecht gisteren) zien doen. Mekaar scherp zetten, etc. Dat moet je ook doen van in de voorbereiding.[/quote]

Ik vind dat goed dat er iets meer moet geroepen worden want inderdaad geeft inpakt .
Miste dat ook bij de trainer Limpens als ik zag hoe op Opwijk de thuistrainer steeds richtlijnen aan het roepen was en dit een hele match door . Oppeppen mannen , zie dat ook als de supporters de spelers luidruchtig aanmoedigen die altijd een tandje bijsteken .

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 11:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
DT schreef:
Alleen denk ik dat met Couly, met Van Mieghem, met Franck en met Lord er iets te veel mannen op het middenveld staan die de bal willen voelen waardoor het spel vertraagt (zeker als Arnold zich dan ook nog eens laat terugzakken tot aan de middencirkel).

Wat ik gisteren het meeste miste,was iemand die het voortouw neemt als leider op het veld. Een Troch mekkerde (ook in de voorbereiding) op alles en iedereen, maar had meestal wel impact. In de voorbije 4 matchen heb ik dat niemand (buiten Lambrecht gisteren) zien doen. Mekaar scherp zetten, etc. Dat moet je ook doen van in de voorbereiding.
Awel ze, hierin zit nog het meeste waarheid volgens mij.

De nieuwe middenvelders zijn ook nog bezig met uit te zoeken hoe ze elkaar niet voor de voeten kunnen lopen...
Op zulke momenten heb je daar eigenlijk iemand nodig die inderdaad eens zijn mond open doet. En ivm die bal aanvoelen zal er zich toch minstens 1 van de 3 moeten bij neerleggen dat hij vooral een recupererende rol heeft.

Voor de rest heb ik een Aelbrecht veel zien lopen en in gaten zien duiken, maar werd hij vaak overgeslagen, idem met Boussoufa. Ook Lord dook zo een aantal keer mooi in het gat, maar dan ziet ge dat die bal nog eens opzij gelegd wordt.
Als je in een oefenmatch tegen Terjoden Welle geen risico durft nemen om eens een aanvallende impuls te brengen, wanneer zou je het dan wel doen ?
We hebben nu een enorm loopvermogen op de flank en middenvelders met een goede lange bal in de voeten ... maak daar dan gebruik van.

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jul 2008, 12:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Limpens mag ook zijne mond ne keer open doen zelle langs de zijlijn... :whistle:


31 Jul 2008, 12:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Vele van mijn vrienden zijden dat gisteren ook.

Ik kan ze begrijpen, ne motivator of iemand die hem boven de ploeg zet kunnen we hem nu toch niet noemen hé

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


31 Jul 2008, 14:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
'k gon né mer nor oefenmatchkes :zzz:
'k zien liever nor de peire- en koeiekonten
op men land.
Misschien beginnen oek men jorkes te weigen.
Enje augustus -op den Standaard (Wetteren
nie Lieje) - tein vallen er proizen te roapen.
En da z'en d'ienege da tellen.


31 Jul 2008, 15:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
jowwan schreef:
'k gon né mer nor oefenmatchkes :zzz:
'k zien liever nor de peire- en koeiekonten
op men land.
Misschien beginnen oek men jorkes te weigen.
Enje augustus -op den Standaard (Wetteren
nie Lieje) - tein vallen er proizen te roapen.
En da z'en d'ienege da tellen
.


Ja dâ es prinsjipoljste, moar tois ne kier weg van de vrâa en boi a kameroaten es toch oeik plezierig om noar een oefenmatchkes te goan :D

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 16:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
Een oefenmatch op Terjoden Welle wilt ge toch niet missen ?

Wel stoem dat ze dit jaar kwamen zeggen dat ze "binnen het half uur" den boel gingen sluiten....

Maar het was naar jaarlijkse gewoonte wel nog keer lachen (vooral met de Jean natuurlijk :lol: )

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jul 2008, 16:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
placietjen schreef:
Een oefenmatch op Terjoden Welle wilt ge toch niet missen ?

Wel stoem dat ze dit jaar kwamen zeggen dat ze "binnen het half uur" den boel gingen sluiten....

Maar het was naar jaarlijkse gewoonte wel nog keer lachen (vooral met de Jean natuurlijk :lol: )


Wij hebben daar letterlijk het hekken zien toedoen...
Was rond 00u30... Daarna met mijne compagnon nog op terras gezeten in Houtem.
Was half twee toen ik mijn bed zag :drank:

De wekker heb ik deze morgen dan maar laten doen... Gebeld voor dagske congé :D

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


31 Jul 2008, 16:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Terjoden-Welle - Eendracht Aalst
BVW schreef:
placietjen schreef:
Een oefenmatch op Terjoden Welle wilt ge toch niet missen ?

Wel stoem dat ze dit jaar kwamen zeggen dat ze "binnen het half uur" den boel gingen sluiten....

Maar het was naar jaarlijkse gewoonte wel nog keer lachen (vooral met de Jean natuurlijk :lol: )


Wij hebben daar letterlijk het hekken zien toedoen...
Was rond 00u30... Daarna met mijne compagnon nog op terras gezeten in Houtem.
Was half twee toen ik mijn bed zag :drank:

De wekker heb ik deze morgen dan maar laten doen... Gebeld voor dagske congé :D


En tvrouwken content zeker :D

Jean, ze verkopen nog steeds van die schoenen met plakkers he, kheb dat ook nog gehad :D

_________________
Broer van ja


31 Jul 2008, 18:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst