OH Leuven - Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 OH Leuven - Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
de langen schreef:
Als Mezine nimmer komt zouden ze beter uitzien naar ne bijkomende rechter flankaanvaller.Lord op links,Arnold in het centrum,en op rechts ook nog ene van het niveau Lord.


Het bestuur kan vanop nul herbeginnen om eventueel nog speler te vinden die misschien eerder werd afgewezen want hadden dus Jérommeken . :(

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Aug 2008, 23:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
ja, vorig jaar 1-4, nu 1-0... Vorig jaar trouwens Troch man van de match ginder...

Uw punt zijnde ?

_________________
If you never try, you'll never know


03 Aug 2008, 0:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
nieven ajoin schreef:
Wat een arrogantie. Idd een niet gefloten fout op couly en de fase erop scoren ze. Een mooie actie en simpele binnentikker, maar zo subtiel was het ook weer niet. Sterke tegenstander en te weining kansen voor Aalst. Vooral het scheidsrechterlijk trio werkte enorm op de zenuwen van de aalsterse supporters, terecht.

Inderdaad, had vandaag de trainer van die mannen de ref gespeeld iedereen had veel contenter naar huis gekeerd !!!

wat een ongeloofelijke klungel was me dat, ik zat daar tussen de OHL supporters en die hadden eigenlijk redelijk dikwijls recht van klagen en ook aan onze zijde was hij constant spelbreker met als gevolg dat we eigenlijk nooit voetbal gezien hebben.
En als OHL eerlijk is, dan moeten ze daar ook toegeven dat ze daar hun 10 euro verre van waard waren.

1ste helft gelijkopgaand met balbezit voor ons, wij konden toch eens een tijdje tikken, ook al waren er ook bij ons veel foute passes en veel balverlies maar bij OHL was het echt schandalig voor een topper in 2de. Die Ruytinkx dat ze daar zo ophemelden, buiten wat schoppen (op alles wat geen bal was) en knokken niets van gezien ? :? .
En hun rechtsback zag alle kleuren van de regenboog tegen Lord.
Bij ons was het dan weer De Schutter die niet al te gelukkig was in zijn acties vond ik.
Aelbrecht en Arnold werden met de time met reden aan de kant gelaten. Ik denk niet dat ze 1 goede controle voor elkaar gekregen hebben.

Ik vond dat het collectief wel veel beter zat dan in de vorige wedstrijden, de bal begint goed rond te gaan, maar echt kansen crëeeren lukt nog niet. Van Mieghem kwam er in de 2de helft wat door als echte patron, en dat terwijl de ploeg dan toch fysiek bij de nek gegrepen werd door OHL wiens wissels geen verzwakkingen waren.

_________________
If you never try, you'll never know


03 Aug 2008, 0:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
placietjen schreef:
nieven ajoin schreef:
Wat een arrogantie. Idd een niet gefloten fout op couly en de fase erop scoren ze. Een mooie actie en simpele binnentikker, maar zo subtiel was het ook weer niet. Sterke tegenstander en te weining kansen voor Aalst. Vooral het scheidsrechterlijk trio werkte enorm op de zenuwen van de aalsterse supporters, terecht.

Inderdaad, had vandaag de trainer van die mannen de ref gespeeld iedereen had veel contenter naar huis gekeerd !!!

wat een ongeloofelijke klungel was me dat, ik zat daar tussen de OHL supporters en die hadden eigenlijk redelijk dikwijls recht van klagen en ook aan onze zijde was hij constant spelbreker met als gevolg dat we eigenlijk nooit voetbal gezien hebben.
En als OHL eerlijk is, dan moeten ze daar ook toegeven dat ze daar hun 10 euro verre van waard waren.

1ste helft gelijkopgaand met balbezit voor ons, wij konden toch eens een tijdje tikken, ook al waren er ook bij ons veel foute passes en veel balverlies maar bij OHL was het echt schandalig voor een topper in 2de. Die Ruytinkx dat ze daar zo ophemelden, buiten wat schoppen (op alles wat geen bal was) en knokken niets van gezien ? :? .
En hun rechtsback zag alle kleuren van de regenboog tegen Lord.
Bij ons was het dan weer De Schutter die niet al te gelukkig was in zijn acties vond ik.
Aelbrecht en Arnold werden met de time met reden aan de kant gelaten. Ik denk niet dat ze 1 goede controle voor elkaar gekregen hebben.

Ik vond dat het collectief wel veel beter zat dan in de vorige wedstrijden, de bal begint goed rond te gaan, maar echt kansen crëeeren lukt nog niet. Van Mieghem kwam er in de 2de helft wat door als echte patron, en dat terwijl de ploeg dan toch fysiek bij de nek gegrepen werd door OHL wiens wissels geen verzwakkingen waren.


De schutter was voor mij toch een van de betere en aelbrecht werd maar in de 80ste minuut gewisseld ,de speaker van dienst heeft een paar foutjes gemaakt.Lambrecht gewisseld door spotbeen,Lord door Spotbeen terwijl het coulibaly was dat er afging.Trouwens heeft aelbrecht al ene keer deftig gespeeld?(Kan grof klinken,maar int stadion zeggen de meeste het dsja).


03 Aug 2008, 7:33
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Onderkroiper schreef:
de langen schreef:
Als Mezine nimmer komt zouden ze beter uitzien naar ne bijkomende rechter flankaanvaller.Lord op links,Arnold in het centrum,en op rechts ook nog ene van het niveau Lord.


Het bestuur kan vanop nul herbeginnen om eventueel nog speler te vinden die misschien eerder werd afgewezen want hadden dus Jérommeken . :(


Ze zullen eentje zoeken voor de plaats van Arnold (centrumspits)daar ze aan hun systeem zullen vasthouden.


03 Aug 2008, 9:19
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
placietjen mits d enkele correcties en bedenkingen van iendrachter90
volledig mee akkoord!


03 Aug 2008, 9:36
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
de langen schreef:
Als Mezine nimmer komt zouden ze beter uitzien naar ne bijkomende rechter flankaanvaller.Lord op links,Arnold in het centrum,en op rechts ook nog ene van het niveau Lord.

²

Maar nog iemand van het niveau van Lord op de kop tikken, zal niet gemakkelijk zijn.


03 Aug 2008, 10:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Over Aelbrecht ben ik het ook eens. Ik begrijp totaal niet waarom Claessens moest vertrekken en Aelbrecht mag blijven. Iedereen blijft maar zeggen "hij zal er wel door komen", maar die zit al 2 jaar te klungelen. Ik kan mij eigelijk geen een echt goede match van hem herinneren..


03 Aug 2008, 10:41
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Jeroen schreef:
Over Aelbrecht ben ik het ook eens. Ik begrijp totaal niet waarom Claessens moest vertrekken en Aelbrecht mag blijven. Iedereen blijft maar zeggen "hij zal er wel door komen", maar die zit al 2 jaar te klungelen. Ik kan mij eigelijk geen een echt goede match van hem herinneren..

Vraag het antwoord aan Limpens


03 Aug 2008, 10:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Ike schreef:
Jeroen schreef:
Over Aelbrecht ben ik het ook eens. Ik begrijp totaal niet waarom Claessens moest vertrekken en Aelbrecht mag blijven. Iedereen blijft maar zeggen "hij zal er wel door komen", maar die zit al 2 jaar te klungelen. Ik kan mij eigelijk geen een echt goede match van hem herinneren..

Vraag het antwoord aan Limpens


??? Claessens heeft zelf aangegeven dat hij wou vertrekken ? Of is dat ook alweer Limpens zijn fout ! Stop nu ne keer met dat negatief gedoe ... 't wordt tijd dat we als supporter achter de ploeg gaan staan, ipv steeds alles af te breken !

Koen


03 Aug 2008, 10:56
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Jij krijgt zeker een %tje om alles te counteren! :p


03 Aug 2008, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
suppo schreef:
Jij krijgt zeker een %tje om alles te counteren! :p

Neen, hij is gewoon een "support-er", en dat betekent letterlijk iemand die ondersteuning geeft...
En dat is zo ongeveer het tegengestelde dan de poten van onder iemand zijn stoel proberen te zagen.
Uw forum-naam is trouwens "suppo", maar ik weet niet van waar dat komt? Toch niet van "suppositoir" of zo? :p

@Koen: als je toch een procentje zou krijgen dan vind ik dat ik nu ook wel een stukske verdien. Laat het me dan weten, ik zal u mijn rekeningnummer overmaken... ;)


03 Aug 2008, 11:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Ge moet inderdaad voor uw ploeg supporteren en ik doe dat dan ook altijd tijdens de match. Maar nadien moogde toch uw mening zeggen zeker en als iets of iemand nie goe was, moogde da toch vernoemen of zijde dan gene supporter meer?
Ik moet hier toch nie komen verkondigen da Aelbrecht goe was als ik vind da hij niks bijbrengt?


03 Aug 2008, 12:24
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
zwawi schreef:
Wat mij deze match (alweer) is opgevallen, is dat we toch zo moeilijk tot een uitgespeelde kans komen. Alle gevaar moet praktisch komen van een individuele actie van Lord. De bal werd bij momenten knap rondgetikt op het middenveld maar wat doet da uit ast niks oplevert?


Dat is waar, maar anderzijds speel je natuurlijk gisteren niet tegen 'Janneke en Mieke'.
Als ge ziet wat er bij OHL op het plein staat, dat is echt een ploeg gekocht voor over te gaan naar eerste : Jarakovic is voor tweede klasse echt een topspeler, daarvoor nog Ruytinckx, als verdedigende middenvelder Steve Dugardein (ex-Moeskroen), Omonga (ex-Brussels), ... Ze hebben gisteren nu ook geen topmatch gespeeld, maar dat zal wel wat aan ons gelegen hebben. Ik verwacht ze komend seizoen toch serieus bovenin in tweede.

Hopelijk kunnen we tegen oostende woensdag eens een resultaat neerzetten.


03 Aug 2008, 12:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
suppo schreef:
Jij krijgt zeker een %tje om alles te counteren! :p


Krijg (jammer genoeg :D ) geen %tje maar ik haat de manier waarop onze "SUPPORTERS" hier steeds weer alles en iedereen komen afbreken ! Bestuur, spelers, sponsors, ... de meesten lezen dit forum ook hoor ... Denk je nu echt dat voor onze spelers motiverned werkt om telkens onderuit gehaald te worden. Ik denk dat de jongens die een mindere match gespeeld hebben, dat ook zelf wel beseffen ... Het is dan ook niet bevorderlijk als onze "supporters" dat er dan nog ne keer extra komen inwrijven.

Als het komende zondag (beker) en in St. Wetteren (comp.) niet goed is, dan kan je hier nog je kritiek komen spuien en jan en alleman verwijten maken ... maar nu al iedereen met de grond gelijkmaken op basis van een paar oefenwedstrijden ... dat vind ik er persoonlijk ver over zenne.

Koen


03 Aug 2008, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst