OH Leuven - Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 OH Leuven - Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Als ge den eerste helft van vorige week tegen Waasland analyseert, vind ik de kritiek op Limpens onterecht.De ploeg speelde zeer goed, enkel Jens was ewa minder, en Limpens heeft hem vervangen, maar zijne vervanger Bousoufa was nie goe toen.Mezine werd vervangen door Arnold, maar aan Arnold is te zien dat hij conditioneel nog niet op punt staat, dus da komt nog in orde.Nog nen trefzekere rechter flankaanvaller derbij en we doen mee voor den titel, en da kan met Limpens.Als hij zoals gisteren te weinig scorend vermogen heeft vooraan, is da nie zijn fout.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


03 Aug 2008, 13:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
zwawi schreef:
Wat mij deze match (alweer) is opgevallen, is dat we toch zo moeilijk tot een uitgespeelde kans komen. Alle gevaar moet praktisch komen van een individuele actie van Lord. De bal werd bij momenten knap rondgetikt op het middenveld maar wat doet da uit ast niks oplevert?


Dit is een volledig correcte vaststelling! Alleen Lord kan voor een actie zorgen. Aelbrecht kan ondanks veel goeie bedoelingen niks meer klaar maken, dat is al zo sinds begin vorig seizoen. En Arnold is lang niet de Arnold van het seizoen in 4de klasse. Wie dat niet ziet mag dringend naar de oogarts. En ons middenveld speelt de laatste oefenmatchen al te graag het balletje rond zonder voor diepgang te zorgen. Als er dan uiteindelijk toch een diepe bal gespeeld wordt staat iedereen gedekt of is het een verkeerde pas. Limpens heeft nog heel veel werk...
Laat de kritiek nu maar komen...

_________________
Afbeelding


03 Aug 2008, 15:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
SERRE schreef:
zwawi schreef:
Wat mij deze match (alweer) is opgevallen, is dat we toch zo moeilijk tot een uitgespeelde kans komen. Alle gevaar moet praktisch komen van een individuele actie van Lord. De bal werd bij momenten knap rondgetikt op het middenveld maar wat doet da uit ast niks oplevert?


Dit is een volledig correcte vaststelling! Alleen Lord kan voor een actie zorgen. Aelbrecht kan ondanks veel goeie bedoelingen niks meer klaar maken, dat is al zo sinds begin vorig seizoen. En Arnold is lang niet de Arnold van het seizoen in 4de klasse. Wie dat niet ziet mag dringend naar de oogarts. En ons middenveld speelt de laatste oefenmatchen al te graag het balletje rond zonder voor diepgang te zorgen. Als er dan uiteindelijk toch een diepe bal gespeeld wordt staat iedereen gedekt of is het een verkeerde pas. Limpens heeft nog heel veel werk...
Laat de kritiek nu maar komen...


Op een opmerking die realistisch is moet men toch géén kritiek geven :wow:
Dat zal allemaal wel beteren maar ja . . . toekomst brengt raad
En ik hoop uit mijn hart dat de spelers die nu momenteel niet 100 % scherp staan alleen
nog maar verbeteren en diegenen die nu goed spelen, dit kunnen blijven doortrekken .

In elke club is het wel iets kijk eens naar AC Milaan : Chelsea heeft AC Milan op het voorbereidingstornooi van Moskou met liefst 5-0 (rust 3-0) verslagen. Beide teams namen het er tegen elkaar op met de derde plaats als inzet. :stom:

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Aug 2008, 16:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Ajuin schreef:
suppo schreef:
Jij krijgt zeker een %tje om alles te counteren! :p


Krijg (jammer genoeg :D ) geen %tje maar ik haat de manier waarop onze "SUPPORTERS" hier steeds weer alles en iedereen komen afbreken ! Bestuur, spelers, sponsors, ... de meesten lezen dit forum ook hoor ... Denk je nu echt dat voor onze spelers motiverned werkt om telkens onderuit gehaald te worden. Ik denk dat de jongens die een mindere match gespeeld hebben, dat ook zelf wel beseffen ... Het is dan ook niet bevorderlijk als onze "supporters" dat er dan nog ne keer extra komen inwrijven.

Als het komende zondag (beker) en in St. Wetteren (comp.) niet goed is, dan kan je hier nog je kritiek komen spuien en jan en alleman verwijten maken ... maar nu al iedereen met de grond gelijkmaken op basis van een paar oefenwedstrijden ... dat vind ik er persoonlijk ver over zenne.

Koen


Ik geef alleen commentaar op aelbrecht en met rede .gedaan amen en uit


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 03 Aug 2008, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Aug 2008, 17:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
@ Onderkroiper ;

Let een beetje op met foto's nemen van de ordediensten.
Ik heb al meermaals mijn pas moeten afgeven omdat ik een foto had genomen waar enkele agenten opstonden. Eénmaal wouden ze zelfs mijn fototoestel in beslag nemen ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Aug 2008, 18:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Casual1919 schreef:
@ Onderkroiper ;

Let een beetje op met foto's nemen van de ordediensten.
Ik heb al meermaals mijn pas moeten afgeven omdat ik een foto had genomen waar enkele agenten opstonden. Eénmaal wouden ze zelfs mijn fototoestel in beslag nemen ...


Ja daar ben ik me van bewust . Ik heb enkel de twee politiewagens getrokken om aan te tonen dat op een oefenmatchken zelf extra politie ingezet wordt . Doch heb géén behoefte om een verzameling "Sjampetters" aan te leggen . :plat:
Doch mijn dank om je bekommernis want ik zou ook onbewust die "Sjarels" op de gevoelige plaat gezet hebben met de gevolgen van dien als ik niet op de hoogte was . :kiss:

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Aug 2008, 19:01
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Iendrachter90 schreef:
Ik geef alleen commentaar op aelbrecht en met rede .gedaan amen en uit


Dat er commentaar gegeven wordt op spelers na een mindere match/periode/jaar. Of dat er gezegd wordt dat er veel meer van verwacht wordt, is geen probleem he. Daarvoor dient een forum. Maar dat er steeds weer dingen herhaald moeten worden die niet van toepassing zijn en hier niet thuis horen (zoals dat stukje, ik weet niet meer van wie, over Claessens). Dat hoort hier niet thuis in dit topic en eigenlijk hoort hier ook helemaal geen discussie over te zijn. Davy mocht blijven (hij had nog een contract). Maar ik denk dat iedereen wel beseft dat dat als tweede keuze zou zijn (na lord). En Davy heeft zelf beslist om weg te gaan.


03 Aug 2008, 20:50
Miniem

Lid geworden op: 18 Feb 2008, 18:15
Berichten: 64
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Ik zou toch ook graag den Aelbrecht terug zien van vroeger zelle, zoals die match tegen RC Genk waar hij twee keer scoorde... (de goei ouwe dagen...)

Ik zie het in elk geval wel zitten voor dit seizoen. We gaan er volgens mij niet ver af zijn. dat het maar rap 31 augustus is, want ik krijg hier serieus de kriebelkes voor 't nieuwe seizoen.


03 Aug 2008, 23:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
SERRE schreef:
zwawi schreef:
Wat mij deze match (alweer) is opgevallen, is dat we toch zo moeilijk tot een uitgespeelde kans komen. Alle gevaar moet praktisch komen van een individuele actie van Lord. De bal werd bij momenten knap rondgetikt op het middenveld maar wat doet da uit ast niks oplevert?


Dit is een volledig correcte vaststelling! Alleen Lord kan voor een actie zorgen. Aelbrecht kan ondanks veel goeie bedoelingen niks meer klaar maken, dat is al zo sinds begin vorig seizoen. En Arnold is lang niet de Arnold van het seizoen in 4de klasse. Wie dat niet ziet mag dringend naar de oogarts. En ons middenveld speelt de laatste oefenmatchen al te graag het balletje rond zonder voor diepgang te zorgen. Als er dan uiteindelijk toch een diepe bal gespeeld wordt staat iedereen gedekt of is het een verkeerde pas. Limpens heeft nog heel veel werk...
Laat de kritiek nu maar komen...


Geen kritiek deze keer, volledig akkoord. Arnold lijkt fysiek noch mentaal top en op het middenveld speelden we al beter dan tegen Terjoden, maar we leken met drie Biglias op het veld te staan. Enkel ballen naar achter en opzij, maar geen diepgang laat staan dreiging. Als Lord aan banden wordt gelegd, zitten we vast. Tactisch de tweede helft goed ingegrepen door Cossey trouwens door de 2 op Lord te laten spelen en niet langer die 22 die continue door Lord in zijn hemd werd gezegd en al geel achter zijn naam had. Ondanks tekenen van beterschap van Aelbrecht in eerdere matchen, heeft hij zaterdag jammer genoeg geen bal goed geraakt (waarom hem eens niet van plaats verwisselen met Van Mieghem?).

Wat mij betreft, mag de verdediging van zaterdag blijven staan (met De Schutter op rechtsback - is verdedigend goed en is opbouwend sterker dan Spotbeen + speelt altijd zijn match en is voor mij samen met Van Dender, Seminck en Lord de meest constante speler tot nu toe wat ni simpel is gezien de 4 posities waarop hij al werd uitgespeeld). En ik blijf ook na de wedstrijd tegen OHL overtuigd dat we met Couli, Franck en Van Mieghem drie goede spelers hebben, maar dat we er 1 teveel hebben daar centraal waardoor het spel op het middenveld ongelooflijk wordt vertraagd. Kunnen we van Boto trouwens geen rechtsmidden maken? Dan kan Limpens in zijn 4-5-1 blijven spelen en hebben wij tenminste twee spitsen (zonder Lord meegerekend die er ook een halve is) op het veld staan. Iedereen tevreden (Boto leek me in elk geval redelijk scherp te staan - was heel vinnig)!


04 Aug 2008, 7:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
ik heb mij doodgeërgerd :? toen die steward die klein mannekes op hun plaats ging zetten omdat ze met ne voet op de omheining stonden, jawadde jonges (n)

en 10 € entree.... dieven zijnt :fuck:

_________________
www.spionkoplede.com


05 Aug 2008, 11:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Mariner schreef:
ik heb mij doodgeërgerd :? toen die steward die klein mannekes op hun plaats ging zetten omdat ze met ne voet op de omheining stonden, jawadde jonges (n)

en 10 € entree.... dieven zijnt :fuck:


Ik denk dat die mannen enkel de regels volgen. Zie dat er daar ne kleine met zijn neus op de piste valt ...
We zouden natuurlijk kunnen terugvallen op het fotomateriaal van den onderkroiper om de uiteindelijke oorzaak vast te stellen :D

_________________
Broer van ja


05 Aug 2008, 21:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
nieven ajoin schreef:
Mariner schreef:
ik heb mij doodgeërgerd :? toen die steward die klein mannekes op hun plaats ging zetten omdat ze met ne voet op de omheining stonden, jawadde jonges (n)

en 10 € entree.... dieven zijnt :fuck:


Ik denk dat die mannen enkel de regels volgen. Zie dat er daar ne kleine met zijn neus op de piste valt ...
We zouden natuurlijk kunnen terugvallen op het fotomateriaal van den onderkroiper om de uiteindelijke oorzaak vast te stellen :D


Ja, paparazzi Onderkroiper heeft de uitbrander aan de kids zelfs op filmke .
De ene steward kwam van en links en nadien nog ene komende van rechts .
De kinderen zaten op de rand van de omheining dat wel .
De kinderen mochten toch GRATIS binnen als dat géén geste was :kiss:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Aug 2008, 21:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Een echte kindervriend dus ;)

_________________
Broer van ja


05 Aug 2008, 21:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
nieven ajoin schreef:
Een echte kindervriend dus ;)


De papa had al meerdere malen gevraagd eraf te gaan :D
Vreemde ogen dwingen zeker . :?
Dus echte kindervriend zoals De Sint :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Aug 2008, 21:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: OH Leuven - Aalst
Onderkroiper schreef:
nieven ajoin schreef:
Een echte kindervriend dus ;)


De papa had al meerdere malen gevraagd eraf te gaan :D
Vreemde ogen dwingen zeker . :?
Dus echte kindervriend zoals De Sint :whistle:


Waar is uwe zwarte piet?

_________________
Broer van ja


05 Aug 2008, 21:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst