Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens zaagde gij alleen maar?

er zijn veel betere jeugdspelers die geen kans krijgen


Zoals?
zet eens uw oogkleppen af


06 Aug 2008, 21:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens zaagde gij alleen maar?

er zijn veel betere jeugdspelers die geen kans krijgen


Zoals?
zet eens uw oogkleppen af


Kvraag namen en niks anders .


06 Aug 2008, 22:02
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Ahja, er stond ook een heel andere ploeg opt veld dan de bedoeling is. Het zal zondag wel wat anders zijn. Ik doe geen uitspraak over dees match. Een 'saai' oefenmatch. Laat het maar rap zondag zijn!


Sluit ik mij bij aan . (y)


Idd,nelft van de spelers dat er moeten staan deden niet mee dus veel om ons druk over te maken is er niet .Kreageer alleen alsze jeugdspelers beginnen afbreken,das nergens voor nodig.

Ik heb er me al lang bij neergelegd dat het nog een jaartje Limpens zal worden maar ik hoop niet dat ze zich een gans jaar weer gaan verschuilen achter blessures en geschorsten! Ik vrees dat we meer dan 1ne keer met beloften gaan moeten spelen. Maar ook die matchen moet je kunnen winnen als je natuurlijk kampioen wil worden!


06 Aug 2008, 22:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iets anders nu vandaag opgevangen dat de staantribune tot nieuwjaar wordt gesloten.Juist of niet?


06 Aug 2008, 22:06
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
suppo schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Ahja, er stond ook een heel andere ploeg opt veld dan de bedoeling is. Het zal zondag wel wat anders zijn. Ik doe geen uitspraak over dees match. Een 'saai' oefenmatch. Laat het maar rap zondag zijn!


Sluit ik mij bij aan . (y)


Idd,nelft van de spelers dat er moeten staan deden niet mee dus veel om ons druk over te maken is er niet .Kreageer alleen alsze jeugdspelers beginnen afbreken,das nergens voor nodig.

Ik heb er me al lang bij neergelegd dat het nog een jaartje Limpens zal worden maar ik hoop niet dat ze zich een gans jaar weer gaan verschuilen achter blessures en geschorsten! Ik vrees dat we meer dan 1ne keer met beloften gaan moeten spelen. Maar ook die matchen moet je kunnen winnen als je natuurlijk kampioen wil worden!

zolang dat limpens trainer van EA is spelen wij geen kampioen en dat geef ik U op een briefje.


06 Aug 2008, 22:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iendrachter90 schreef:
Iets anders nu vandaag opgevangen dat de staantribune tot nieuwjaar wordt gesloten.Juist of niet?


Een pronostiek organiseren hé :D

Was Garrez hier misschien ? :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Aug 2008, 22:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Iets anders nu vandaag opgevangen dat de staantribune tot nieuwjaar wordt gesloten.Juist of niet?


Een pronostiek organiseren hé :D

Was Garrez hier misschien ? :lol:


Twas wel een serieuze vraag ;)


06 Aug 2008, 22:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
zolang dat limpens trainer van EA is spelen wij geen kampioen en dat geef ik U op een briefje.

Zolang er gezaagd en gekreft wordt op het forum krijg ik buikpijn . :cry:

Als we in de competitie "slecht" spelen met systeem Limpens dan mag je van mij je zaagmachiene boven halen of is het nog een handzaag ? :D

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Aug 2008, 22:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik heb er alle vertrouwen in dat het bestuur wel tijdig zal ingrijpen.


06 Aug 2008, 22:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Iets anders nu vandaag opgevangen dat de staantribune tot nieuwjaar wordt gesloten.Juist of niet?


Een pronostiek organiseren hé :D

Was Garrez hier misschien ? :lol:


Twas wel een serieuze vraag ;)


Wij zullen daar wel op de hoogte van gebracht worden door bestuur als dit bericht moest waar zijn . Eerst afwachten .

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Aug 2008, 22:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Zienaa schreef:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het bestuur wel tijdig zal ingrijpen.


dan ist nu wel de moment vrees ik...
kan Ike wel een beetje verstaan, moet nog veel gebeuren maar ofdat aan de trainer ligt daar twijfel ik aan, alhoewel ik ook geen voorstander van Limpens ben en zeker nie van zijne Ruud (diene vent kan echt niks en heeft in 3de niks te zoeken)


06 Aug 2008, 23:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Voor ik kritiek moest krijgen ga ik beginnen met te zeggen dat er aan deze match niet veel belang moet gehecht worden omwille van het aantal spelers dat niet speelde.
Toch vind ik het verontrustend dat we het oh zo moeilijk hebben om openingen of kansen te forceren en dan doel ik echt niet alleen op vandaag. Het gaat echt allemaal van Lord moeten komen se gasten. Vroeger hadden we nog Troch die eens iets kon forceren. Pas op, Kevin Franck is voetballend zeker even goe maar is toch een totaal ander type. Hij speelt veel meer teruggetrokken in het middenveld en vanuit het centrum komt er zeer zelden dreiging. Sorry voor wie dit zever vindt maar met dit systeem gaan we het moeilijk hebben volgens mij. Ik hoop dat we snel eens een overtuigende prestatie kunnen neerzetten want anders zou de mot er wel eens kunnen gaan inzitten en dan hoop ik dat we niet meemaken wat Oudenaarde vorig seizoen heeft voorgehad.
Den tester tot slot vond ik onvoldoende en meer moet daar niet over gezegd worden denk ik. Ander en beter misschien?


06 Aug 2008, 23:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Lord,Arnold en op rechts nog nen trefzekere spits als we willen meedoen voor den titel, zeker nu jens enige tijd out is.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


07 Aug 2008, 0:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
zwawi schreef:
Voor ik kritiek moest krijgen ga ik beginnen met te zeggen dat er aan deze match niet veel belang moet gehecht worden omwille van het aantal spelers dat niet speelde.
Toch vind ik het verontrustend dat we het oh zo moeilijk hebben om openingen of kansen te forceren en dan doel ik echt niet alleen op vandaag. Het gaat echt allemaal van Lord moeten komen se gasten. Vroeger hadden we nog Troch die eens iets kon forceren. Pas op, Kevin Franck is voetballend zeker even goe maar is toch een totaal ander type. Hij speelt veel meer teruggetrokken in het middenveld en vanuit het centrum komt er zeer zelden dreiging. Sorry voor wie dit zever vindt maar met dit systeem gaan we het moeilijk hebben volgens mij. Ik hoop dat we snel eens een overtuigende prestatie kunnen neerzetten want anders zou de mot er wel eens kunnen gaan inzitten en dan hoop ik dat we niet meemaken wat Oudenaarde vorig seizoen heeft voorgehad.
Den tester tot slot vond ik onvoldoende en meer moet daar niet over gezegd worden denk ik. Ander en beter misschien?


Hier kan ik mij wel bij aansluiten. Het valt me al een ganse voorbereiding op dat we weinig kansen creëeren en dat alle creativiteit van Lord zal moeten komen. Franck en Van Mieghem zijn goeie voetballers, maar uit het middenveld komt voorlopig te weinig dreiging. Te veel het spel vertragen en passen opzij of achteruit.


07 Aug 2008, 0:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Voor het eerst in jaren kijk denk ik eerder negatief over het komende seizoen.
Een massa blessures (die hopelijk wegvallen eens de competitie begint), een ploeg zonder leider (die hopelijk zal opstaan tegen de competitie begint) en een ploeg die heel moeilijk een kans bij elkaar kan voetballen ... Akkoord, we speelden vandaag met een zwaar gehavende ploeg, maar Oostende vond ik ook behoorlijk zwak. Hopelijk zien we zondag beterschap.

Langs de andere kant kan je moeilijk iemand noemen die zwak speelde. De hele ploeg was individueel degelijk, maar in zijn geheel draaide het niet. De betere vandaag waren Lambrecht, Van Dender, Van Damme, Dessaer en vooral Spotbeen (nr 3) speelde een geweldige match.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Aug 2008, 0:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst