Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
zolang dat limpens trainer van EA is spelen wij geen kampioen en dat geef ik U op een briefje.


Waarom toch altijd van die reacties ?? En waarom altijd van u ?? :wadde: :wadde: :wadde: Wat meer positieve ingesteldheid zou zeker gene kwaad kunnen ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


07 Aug 2008, 0:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens zaagde gij alleen maar?

er zijn veel betere jeugdspelers die geen kans krijgen


Zoals?
zet eens uw oogkleppen af


Namen graag...

_________________
es da ier e fistjen...


07 Aug 2008, 0:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik weet niet of ik dezelfde speler in het oog heb gehouden ... Ik dacht dat de tester bij ons met nummer 15 speelde hé ?

Welnu, persoonlijk vond ik die zeer sterk ! Goede balaanname, snel, kan makkelijk man voorbij ... Volgens mij is diene gast van het niveau van ne Lord (waarvan velen na zijn eerste wedstrijden ook riepen dat het nen dikke sukkelaar was). Hopelijk heeft ons bestuur dit ook gezien en wordt deze gast wel snel aangeworven. Ik ben er zeker van dat diene hier veel mooie dingen kan laten zien.

Of hoe meningen over 1 speler in eenzelfde match kunnen verschillen.

En Ike zijn allergie aan de naam Limpens kennen we wel al zeker ... gewoon negeren en zien wat het zondag gaat worden ... in de eerste wedstrijd van belang. Pas na zo'n wedstrijd kan je een eerste oordeel vellen ... en dan nog ...

Op 31/08 moet ons ploegske er 100% klaar voor zijn, ik heb er alvast alle vertrouwen in.

Koen


07 Aug 2008, 1:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ajuin schreef:
Ik weet niet of ik dezelfde speler in het oog heb gehouden ... Ik dacht dat de tester bij ons met nummer 15 speelde hé ?

Welnu, persoonlijk vond ik die zeer sterk ! Goede balaanname, snel, kan makkelijk man voorbij ... Volgens mij is diene gast van het niveau van ne Lord (waarvan velen na zijn eerste wedstrijden ook riepen dat het nen dikke sukkelaar was). Hopelijk heeft ons bestuur dit ook gezien en wordt deze gast wel snel aangeworven. Ik ben er zeker van dat diene hier veel mooie dingen kan laten zien.

Of hoe meningen over 1 speler in eenzelfde match kunnen verschillen.

En Ike zijn allergie aan de naam Limpens kennen we wel al zeker ... gewoon negeren en zien wat het zondag gaat worden ... in de eerste wedstrijd van belang. Pas na zo'n wedstrijd kan je een eerste oordeel vellen ... en dan nog ...

Op 31/08 moet ons ploegske er 100% klaar voor zijn, ik heb er alvast alle vertrouwen in.

Koen


In tegenstelling tot Mezine, die mij wel direct overtuigde, heb ik bij Lorenzo Wouter toch niet direct het gevoel dat hij de ploeg naar een hoger niveau zou kunnen loodsen. Veel tierlantijntjes en mooie bewegingskes maar wat bracht het allemaal op? Niet veel hoor en ook in zijn passing was hij onzuiver. Bovendien liet hij heel vaak zijn mannetje lopen waardoor deze een zee van ruimte kreeg om mee op te rukken op zijn flank en rustig de tijd kreeg om voor te zetten. Mij lijkt Wouter eerder een type zaalvoetballer en moest ik baas zijn, dan werd hij doorgestuurd, al moede met testers uiteraard op 1 match ofzo beslissen en das nie makkelijk maar gisteren vond ik hem in zijn geheel onvoldoende.


07 Aug 2008, 5:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Gio schreef:
Ike schreef:
zolang dat limpens trainer van EA is spelen wij geen kampioen en dat geef ik U op een briefje.


Waarom toch altijd van die reacties ?? En waarom altijd van u ?? :wadde: :wadde: :wadde: Wat meer positieve ingesteldheid zou zeker gene kwaad kunnen ;)


Akkoord met uw post Gio, maar kan de opmerking, zij het misschien te zwart neergepend door Ike, wel begrijpen. Tot en met de eerste helft op Waasland was het spel nog behoorlijk met af en toe een paar kansen. Tweede helft op Waasland niets meer gezien, op Terjoden een zwakke match en tegen OHL en Oostende spelen we op 180 minuten welgeteld 2 hele en 2 halve kansen bij elkaar. Het blijft voorbereiding, maar iedereen ziet dat het niet loopt zoals het zou moeten. We zijn o zo vaak in balbezit maar we doen er absoluut niks mee. Tussen de diepste middenvelder en de diepe spits zit er constant een gat van 30 meter, op een eiland spelen noemt men zoiets.

Het baart mij wel zorgen dat onze beste match van de voorbereiding, de eerste was toen er totaal geen automatismen waren. Dat is helemaal niet afbreken maar is wel realistisch (zaten verschillende scouts in de tribune gisteren die met name Oostende kwamen bekijken voor de start van de competitie in tweede en die hadden allen hetzelfde relaas: de bal gaat goed rond tot 10 m over de middenlijn en dan niks meer) en laat dat nu net hetgeen zijn wat iedereen ziet in deze voorbereiding (heb zelf alle matchen gezien met uitzondering van Opwijk en de teneur was telkens dezelfde). Een systeem kan maar lukken als je er de spelers voor hebt en ik zie een 4-5-1 niet klikken voor de spelers die we nu hebben. En bovendien - als een tegenstander Lord kan neutraliseren, creeëren we niks. Ook niet vergeten dat ploegen zoals OHL en Oostende met 2 zuivere spitsen spelen waardoor we dus meer ruimte krijgen dan tegen de gemiddelde derdeklasser die over de vloer zal komen. Als je daar dan niets kan tegenover stellen, roept dat toch vragen op?

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb en dat er zondag knap voetbal op de mat wordt gelegd. Ik hoop alleen dat Terjoden heeft geleerd dat onderschatting van een eerste provincialer absoluut niet nodig is...


07 Aug 2008, 7:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
DT schreef:
Gio schreef:
Ike schreef:
zolang dat limpens trainer van EA is spelen wij geen kampioen en dat geef ik U op een briefje.


Waarom toch altijd van die reacties ?? En waarom altijd van u ?? :wadde: :wadde: :wadde: Wat meer positieve ingesteldheid zou zeker gene kwaad kunnen ;)


Akkoord met uw post Gio, maar kan de opmerking, zij het misschien te zwart neergepend door Ike, wel begrijpen. Tot en met de eerste helft op Waasland was het spel nog behoorlijk met af en toe een paar kansen. Tweede helft op Waasland niets meer gezien, op Terjoden een zwakke match en tegen OHL en Oostende spelen we op 180 minuten welgeteld 2 hele en 2 halve kansen bij elkaar. Het blijft voorbereiding, maar iedereen ziet dat het niet loopt zoals het zou moeten. We zijn o zo vaak in balbezit maar we doen er absoluut niks mee. Tussen de diepste middenvelder en de diepe spits zit er constant een gat van 30 meter, op een eiland spelen noemt men zoiets.

Het baart mij wel zorgen dat onze beste match van de voorbereiding, de eerste was toen er totaal geen automatismen waren. Dat is helemaal niet afbreken maar is wel realistisch (zaten verschillende scouts in de tribune gisteren die met name Oostende kwamen bekijken voor de start van de competitie in tweede en die hadden allen hetzelfde relaas: de bal gaat goed rond tot 10 m over de middenlijn en dan niks meer) en laat dat nu net hetgeen zijn wat iedereen ziet in deze voorbereiding (heb zelf alle matchen gezien met uitzondering van Opwijk en de teneur was telkens dezelfde). Een systeem kan maar lukken als je er de spelers voor hebt en ik zie een 4-5-1 niet klikken voor de spelers die we nu hebben. En bovendien - als een tegenstander Lord kan neutraliseren, creeëren we niks. Ook niet vergeten dat ploegen zoals OHL en Oostende met 2 zuivere spitsen spelen waardoor we dus meer ruimte krijgen dan tegen de gemiddelde derdeklasser die over de vloer zal komen. Als je daar dan niets kan tegenover stellen, roept dat toch vragen op?

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb en dat er zondag knap voetbal op de mat wordt gelegd. Ik hoop alleen dat Terjoden heeft geleerd dat onderschatting van een eerste provincialer absoluut niet nodig is...

waarom zou terjoden dat moeten geleerd hebben?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


07 Aug 2008, 8:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Dat Terjoden ook een eerste provincialer is, net zoals Leopold Ukkel dat is en dat ze dus zondag niet moeten denken dat het een makkie zal worden...


07 Aug 2008, 8:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik wil niet doemdenken, maar die tester stelde mij persoonlijk ook enorm teleur.
Heeft geen gestalte, passing is niet wat het moet zijn, loopt inderdaad enorm veel uit positie, maar technisch niet slecht. Uit zijn acties kwam wel zelden gevaar.
Met alle respect, maar zo lopen er dertien in een dozijn rond in onze reeks.

Het is natuurlijk een indruk na 1 wedstrijd.


07 Aug 2008, 8:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Heb ook horen vertellen dat de staantribune zou zijn afgekeurd. Dat zou me trouwens niet verwonderen. Van achter aan de kantines zie je heel goed dat die serieus doorhangt. Ze mag dan wel onderstut zijn, heel veilig ziet dat bouwsel er toch niet uit. Hopelijk is het niet zo erg dat ze tot nieuwjaar dicht moet.

Ook deze match heeft me niet van de indruk kunnen ontdoen dat we een troosteloos seizoen tegemoet gaan. Wat volgens mij het pijnpunt is, is de aanvoer van het middenveld naar de aanval. Onze beide middenvelders (Franck/V. Mieghem) brengen te weinig diepgang in hun spel. Als ze dan al 's een bal tot bij Arnold krijgen, legt die hem onmiddellijk weer terug van waar hij gekomen is. Arnold is te weinig voetballer om zich met z'n neus naar het doel te draaien en iets te ondernemen. Een systeem met een extra snelle spits zou dat probleem kunnen oplossen.

Bovendien is ons scorend vermogen nihil. Verheyden, Troch en Claessens (ik doe een gokje: vorig seizoen respectievelijk 8, 7 en 6 goals?) zijn allemaal vertrokken en werden niet voldoende vervangen. Franck, V. Mieghem en Steurs (?!) zie ik die rol niet overnemen.

Spijtig om zeggen is dat enkele youngsters week na week bij de beteren horen: T. Spotbeen en Van Damme en volgens mij zelfs N. Spotbeen waren gisteren bij de besten.


07 Aug 2008, 8:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Deef schreef:
Ik wil niet doemdenken, maar die tester stelde mij persoonlijk ook enorm teleur.
Heeft geen gestalte, passing is niet wat het moet zijn, loopt inderdaad enorm veel uit positie, maar technisch niet slecht. Uit zijn acties kwam wel zelden gevaar.
Met alle respect, maar zo lopen er dertien in een dozijn rond in onze reeks.

Het is natuurlijk een indruk na 1 wedstrijd.


Is te vergelijken met Massart, waarbij ik die laatste dan nog iets beter vond (test trouwens bij Ternat momenteel)


07 Aug 2008, 8:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


07 Aug 2008, 9:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ajuin schreef:
Ik weet niet of ik dezelfde speler in het oog heb gehouden ... Ik dacht dat de tester bij ons met nummer 15 speelde hé ?

Welnu, persoonlijk vond ik die zeer sterk ! Goede balaanname, snel, kan makkelijk man voorbij ... Volgens mij is diene gast van het niveau van ne Lord (waarvan velen na zijn eerste wedstrijden ook riepen dat het nen dikke sukkelaar was). Hopelijk heeft ons bestuur dit ook gezien en wordt deze gast wel snel aangeworven. Ik ben er zeker van dat diene hier veel mooie dingen kan laten zien.


ik vond er écht NIKS aan, wat uw stelling staaft :lol:

als we hogerop willen hebben we er toch van een ander kaliber nodig vrees ik.........


07 Aug 2008, 9:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Als het even kan, geen dotjes van anderhalve meter hoog. Voetbal is de dag van vandaag een pure krachtsport. En ja, Messi en Van Boxstael zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.


07 Aug 2008, 9:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
elfahem schreef:
Ook deze match heeft me niet van de indruk kunnen ontdoen dat we een troosteloos seizoen tegemoet gaan. Wat volgens mij het pijnpunt is, is de aanvoer van het middenveld naar de aanval. Onze beide middenvelders (Franck/V. Mieghem) brengen te weinig diepgang in hun spel. Als ze dan al 's een bal tot bij Arnold krijgen, legt die hem onmiddellijk weer terug van waar hij gekomen is. Arnold is te weinig voetballer om zich met z'n neus naar het doel te draaien en iets te ondernemen. Een systeem met een extra snelle spits zou dat probleem kunnen oplossen.

Bovendien is ons scorend vermogen nihil. Verheyden, Troch en Claessens (ik doe een gokje: vorig seizoen respectievelijk 8, 7 en 6 goals?) zijn allemaal vertrokken en werden niet voldoende vervangen. Franck, V. Mieghem en Steurs (?!) zie ik die rol niet overnemen.

Spijtig om zeggen is dat enkele youngsters week na week bij de beteren horen: T. Spotbeen en Van Damme en volgens mij zelfs N. Spotbeen waren gisteren bij de besten.


Lijkt me een vrij correcte analyse...


07 Aug 2008, 9:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2940
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Dat van onze tribune is vooralsnog een gerucht, dus zolang het niet zeker is...heb het ook wel hier en daar horen rondgaan, maar daarom is het nog niet zo natuurlijk. Hopen van niet!

Verder geloof ik wel in onze ploeg, als je ziet dat vorig seizoen Ronse totaal onverwacht kampioen werd...waarom zouden wij dat niet kunnen?


07 Aug 2008, 9:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst