Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
ik denk niet dat we er zondag al direct gaan overwalsen. Voorlopig is het niet goed, behalve zoals hier eerder vermeld een pluim voor ons eigen jeugdspelers. Ik vond dienen tester ook weinig overtuigend en Van Mieghem en Franck doen niet anders dan wat latterale ballen inspelen, maar soit, tzal wel beteren zeker? Verdomd jammer alleszins dat potjes zo lang uit is.

_________________
www.spionkoplede.com


07 Aug 2008, 9:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
DT schreef:
Dat Terjoden ook een eerste provincialer is, net zoals Leopold Ukkel dat is en dat ze dus zondag niet moeten denken dat het een makkie zal worden...

dank bij deze om dit misterie voor mij uit te klaren :worship:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


07 Aug 2008, 9:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
DT schreef:
Is te vergelijken met Massart, waarbij ik die laatste dan nog iets beter vond (test trouwens bij Ternat momenteel)


Ligt al onder contract bij Ternat ;)


07 Aug 2008, 10:19
Miniem

Lid geworden op: 18 Feb 2008, 18:15
Berichten: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Blijkbaar ziet iedereen toch altijd een andere match.

Ik vond Van Mieghem gisteren wel redelijk goed spelen. Hij stoort veel, onderschept veel ballen en is een echte stofzuiger op het middenveld. Ik zie hem graag spelen.

Ik vind het trouwens goed dat gisteren enkele youngsters hun kans eens hebben gekregen, daarmee kunnen ze eens ondervinden hoe sterk ze al zijn en kan onzen trainer ne keer kijken in welke mate ze al inzetbaar zouden zijn dit seizoen bij eventuele blessures.

Onzen tester vond ik niet slecht, is inderdaad wat van een zaalvoetbaltype maar persoonlijk vind ik hem niet echt een klepper die ons naar een hoger niveau zal brengen. Misschien nog eens laten meetesten een volgende match, één match zegt niet altijd alles hé.

En als Ike nu al weet dat we zeker geen kampioen gaan spelen dit jaar met onzen huidigen trainer, dan stel ik voor dat hij een abonnement pakt bij Wilskracht Hofstade, daar kunnen ze ook zo verschrikkelijk zagen en alles afbreken wat een ander doet en zegt. Ik denk dat hij daar op zijn plaats zal zijn. :stom:


07 Aug 2008, 10:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
zwawi schreef:

In tegenstelling tot Mezine, die mij wel direct overtuigde, heb ik bij Lorenzo Wouter toch niet direct het gevoel dat hij de ploeg naar een hoger niveau zou kunnen loodsen. Veel tierlantijntjes en mooie bewegingskes maar wat bracht het allemaal op? Niet veel hoor en ook in zijn passing was hij onzuiver. Bovendien liet hij heel vaak zijn mannetje lopen waardoor deze een zee van ruimte kreeg om mee op te rukken op zijn flank en rustig de tijd kreeg om voor te zetten. Mij lijkt Wouter eerder een type zaalvoetballer en moest ik baas zijn, dan werd hij doorgestuurd, al moede met testers uiteraard op 1 match ofzo beslissen en das nie makkelijk maar gisteren vond ik hem in zijn geheel onvoldoende.
Heb die mening ook wel, zou veel liever een type Mezine/Arnold erbij zien dan die Lorenzo.

Hij kon wel iets, en kan wel een man uitschakelen maar 't leverde allemaal veel te weinig op.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Aug 2008, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
DT schreef:
Akkoord met uw post Gio, maar kan de opmerking, zij het misschien te zwart neergepend door Ike, wel begrijpen. Tot en met de eerste helft op Waasland was het spel nog behoorlijk met af en toe een paar kansen. Tweede helft op Waasland niets meer gezien, op Terjoden een zwakke match en tegen OHL en Oostende spelen we op 180 minuten welgeteld 2 hele en 2 halve kansen bij elkaar. Het blijft voorbereiding, maar iedereen ziet dat het niet loopt zoals het zou moeten. We zijn o zo vaak in balbezit maar we doen er absoluut niks mee. Tussen de diepste middenvelder en de diepe spits zit er constant een gat van 30 meter, op een eiland spelen noemt men zoiets.

Het baart mij wel zorgen dat onze beste match van de voorbereiding, de eerste was toen er totaal geen automatismen waren. Dat is helemaal niet afbreken maar is wel realistisch (zaten verschillende scouts in de tribune gisteren die met name Oostende kwamen bekijken voor de start van de competitie in tweede en die hadden allen hetzelfde relaas: de bal gaat goed rond tot 10 m over de middenlijn en dan niks meer) en laat dat nu net hetgeen zijn wat iedereen ziet in deze voorbereiding (heb zelf alle matchen gezien met uitzondering van Opwijk en de teneur was telkens dezelfde). Een systeem kan maar lukken als je er de spelers voor hebt en ik zie een 4-5-1 niet klikken voor de spelers die we nu hebben. En bovendien - als een tegenstander Lord kan neutraliseren, creeëren we niks. Ook niet vergeten dat ploegen zoals OHL en Oostende met 2 zuivere spitsen spelen waardoor we dus meer ruimte krijgen dan tegen de gemiddelde derdeklasser die over de vloer zal komen. Als je daar dan niets kan tegenover stellen, roept dat toch vragen op?

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb en dat er zondag knap voetbal op de mat wordt gelegd. Ik hoop alleen dat Terjoden heeft geleerd dat onderschatting van een eerste provincialer absoluut niet nodig is...
Langs den andere kant moet ge toch wel opmerken dat Verheyden en Troch ook niet van de eerste matchen op elkaar ingespeeld waren, de voorbereiding in 4de was er ook een met nog enorm veel vraagtekens !!!

+ dat we er in de eerste ronde van de beker toen ook vol schaamte al uit gingen.

Zolang Arnold en Lord niet samen fit op dat plein staan (en ik hoop dat dat zondag WEL het geval zal zijn) ga ik nog niet dramatiseren.

Van Mieghem begint trouwens toch meer en meer die rol van patron op zich te nemen.
Trok gisteren en ook op Leuven enorm veel ballen naar zich toe en is ook onze eerste stoorzender in de opbouw vd tegenstander. En hij begint zelf ook beter te worden in de opbouw. Gisteren heeft hij zeker niet enkel achteruit en lateraal gespeeld ! De Schutter en Couilbaly gaan moeten vechten voor die recupererende plaats op het midden en dan is het aan Franck die zich daar nog zal moeten weten in te passen. Heb de indruk dat die laatste nog wat loopt rond te zwemmen. Hij liet gisteren weer een paar leuke dingen zien, ook paar knappe voorzetten maar zijn rendement zal toch ook wel hoger moeten.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Aug 2008, 11:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Van Damme en Niels Spotbeen waren aangename verrassingen vond ik.


07 Aug 2008, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2960
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Franck en Van Mieghem vind ik beiden zeer goede aanwinsten. Het feit dat ze veel laterale passen geven en weinig diepgang brengen klopt. Maar dit is ook logisch. Vooraan hebben ze enkel arnold als aanspeelpunt. De flanken durven nooit écht diep gaan, maar komen hun balen halen op het middenveld.

Zowel Franck als Van Mieghem hebben al getoond dat ze een goede pass in de benen hebben, en dat zou meer moeten benut worden. Ofwel spelen in het systeem 4-4-2 waarbij Van Mieghem en Franck mijn inziens beter zullen presteren, ofwel het huidige systeem behouden maar de beide flanken iets dieper laten spelen.

Wat ik onthou van de match van gisteren is een zeer sterk spelende Ken Vandamme, een met vertrouwen keepende Lambrecht en een in mijn ogen te zwakke tester. Ze moeten iemand trachten aan te trekken zoals Jerome. Iemand met gestalte. Ook gisteren is gebleken dat wij een vrij kleine ploeg hebben en hierdoor veel kopduels verliezen. Naar voren kan je enkel een hoge bal spelen op Arnold.

Weet er trouwens iemand hoe het gesteld is met de kwetsuur van Lord?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Aug 2008, 11:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1776
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik vind niet dat naast Arnold een type Mezine zou moeten staan. Dat zijn twee identieke types en daar komt ge geen stap mee vooruit. Ik prefereer daarentegen een type De Voeght: iemand die eens in het straatje kan worden gestuurd.

De afstand tussen Arnold en ons middenveld is momenteel te groot. Troch was een soort hangende spits die rond Arnold zwierf met daarachter Verheyden in steun. Franck en V. Mieghem zijn zuivere centrale middenvelders waardoor Arnold nu op een eiland staat. Daarom zakt hij dieper terug om de bal te komen opvragen en daar staat ge dan met het diepespitssysteem. Onmogelijk om dat vol te houden met ons spelersmateriaal.


07 Aug 2008, 11:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
placietjen schreef:
Langs den andere kant moet ge toch wel opmerken dat Verheyden en Troch ook niet van de eerste matchen op elkaar ingespeeld waren, de voorbereiding in 4de was er ook een met nog enorm veel vraagtekens !!!


Bwa, we speelden toen volgens mij echt wel een sterke voorbereiding hoor in vierde, met toch een overwinning in Deinze, met de zware 6-1 overwinning tegen Oostende en met de 2-1 winst tegen Oudenaarde, waar we het laatste half uur voetbal van een andere planeet brachten.


07 Aug 2008, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Bartos schreef:
placietjen schreef:
Langs den andere kant moet ge toch wel opmerken dat Verheyden en Troch ook niet van de eerste matchen op elkaar ingespeeld waren, de voorbereiding in 4de was er ook een met nog enorm veel vraagtekens !!!


Bwa, we speelden toen volgens mij echt wel een sterke voorbereiding hoor in vierde, met toch een overwinning in Deinze, met de zware 6-1 overwinning tegen Oostende en met de 2-1 winst tegen Oudenaarde, waar we het laatste half uur voetbal van een andere planeet brachten.
En op het laatste eruit tegen Bercheux en verloren op Hamoir met 3-1 waarna de paniek hier ook langs alle kanten uitsloeg ...

toevallig ook de matchen waarij Arnold er eens niet was.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Aug 2008, 11:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
placietjen schreef:
En op het laatste eruit tegen Bercheux en verloren op Hamoir met 3-1 waarna de paniek hier ook langs alle kanten uitsloeg ...

toevallig ook de matchen waarij Arnold er eens niet was.


Mja, bij mij is alleszins de paniek nooit uitgebroken toen. We creëerden tegen Bercheux reuzekans na reuzekans, maar diene keeper kende toen den dag van zijn leven. Allé, nu niet dat ik nu wel al in paniek schiet, maar het minste wat ge kunt zeggen is dat de puzzelstukken nog niet in mekaar vallen en bovendien moet ge al van voor het seizoen mogelijk voor lange tijd Roel en Jens missen, toch twee belangrijke basisspelers.


07 Aug 2008, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Tuurlijk, maar het lijkt mij logisch dat de puzzelstukken op het middenveld (de motor van uw ploeg) nog niet in elkaar vallen. Ge speelde daar gisteren met 3 jongens die nog altijd aan het zoeken waren wat ze daar nu moesten gaan doen.

En hun afspeelpunten in de oefencampagne tot hiertoe ?
Nekeer nen halve Arnold, nekeer nen halve Lord. Maar alle 2 samen al fit ? En gisteren nog eens met Spotbeen op rechtsmid.

Onze oefencampagne verloopt verre van vlekkeloos en ik hoop dat we dat niet gaan meeslepen tot ver in het seizoen.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Aug 2008, 11:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik vind nu ook dat men nu niet moet panikeren, maar met de blessure van Podevijn vind ik dat een rechterwinger van het kaliber Lord noodzakelijk is. Waarschijnlijk zullen we geen vinden die even goed is, maar toch op zijn minste iemand met snelheid en een actie in de voeten op de flank (wat met Aelbrecht verloren moeite is).

Bovendien nog een spits als Mézine niet komt..

Ik heb nog niet veel oefenmatchen kunnen zien maar ik blijk toch gelijk te hebben met dat we teveel spelers van dezelfde soort hebben op het middenveld. Goed dat we Van Mieghem hebben, maar volgens mij is dat krak dezelfde speler als Coulybaly. Als Aelbrecht nog steeds de creatieve spelverdeler van weleer was, dan was er natuurlijk helemaal geen probleem en hadden we spelers genoeg voor centraal in het middenveld.


07 Aug 2008, 12:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Misschien niet slecht dat Mézine niet komt, dan kunt ge iemand voor Podevijn te vervangen zoeken. Zowel ne flankspelers en ne spits ziek er zeker niet meer bijkomen. Liever dan wat creativiteit op de flank.

Panikeren is idd zeker niet nodig maar we missen toch echt spelers met acties in de voeten (buiten Lord) die het verschil kunnen maken of kansen creëren.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


07 Aug 2008, 12:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst