Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Timoilsjt schreef:
Franck en Van Mieghem vind ik beiden zeer goede aanwinsten. Het feit dat ze veel laterale passen geven en weinig diepgang brengen klopt. Maar dit is ook logisch. Vooraan hebben ze enkel arnold als aanspeelpunt. De flanken durven nooit écht diep gaan, maar komen hun balen halen op het middenveld.

Zowel Franck als Van Mieghem hebben al getoond dat ze een goede pass in de benen hebben, en dat zou meer moeten benut worden. Ofwel spelen in het systeem 4-4-2 waarbij Van Mieghem en Franck mijn inziens beter zullen presteren, ofwel het huidige systeem behouden maar de beide flanken iets dieper laten spelen.

Wat ik onthou van de match van gisteren is een zeer sterk spelende Ken Vandamme, een met vertrouwen keepende Lambrecht en een in mijn ogen te zwakke tester. Ze moeten iemand trachten aan te trekken zoals Jerome. Iemand met gestalte. Ook gisteren is gebleken dat wij een vrij kleine ploeg hebben en hierdoor veel kopduels verliezen. Naar voren kan je enkel een hoge bal spelen op Arnold.

Weet er trouwens iemand hoe het gesteld is met de kwetsuur van Lord?


Zou zondag kunnen spelen dacht ik

_________________
Broer van ja


07 Aug 2008, 12:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Bartos schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


dacht dat een forum was om u mening te zeggen maar als het een beetje te negatief is volgens sommige dan krijgt hij meteen de volle laag, hoedje af voor Ike, ieder zijn mening! :wave:


07 Aug 2008, 12:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
belgianiron schreef:
Bartos schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


dacht dat een forum was om u mening te zeggen maar als het een beetje te negatief is volgens sommige dan krijgt hij meteen de volle laag, hoedje af voor Ike, ieder zijn mening! :wave:


Een "mening" zeggen is gemakkelijk. Die te staven met argumenten is voor sommigen iets te hoog gegrepen blijkbaar ?


07 Aug 2008, 12:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Jeroen schreef:
belgianiron schreef:
Bartos schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


dacht dat een forum was om u mening te zeggen maar als het een beetje te negatief is volgens sommige dan krijgt hij meteen de volle laag, hoedje af voor Ike, ieder zijn mening! :wave:


Een "mening" zeggen is gemakkelijk. Die te staven met argumenten is voor sommigen iets te hoog gegrepen blijkbaar ?


das weer een ander verhaal...


07 Aug 2008, 12:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
belgianiron schreef:
Bartos schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


dacht dat een forum was om u mening te zeggen maar als het een beetje te negatief is volgens sommige dan krijgt hij meteen de volle laag, hoedje af voor Ike, ieder zijn mening! :wave:


Hoedje af :crazy: ? Das geen mening dat die verkondigt hé, das gewoon pure haat. Tis toch wel heel duidelijk dat het niet bepaald een objectieve mening is, maar gewoon iemand die hier omwille van een persoonlijke vete probeert zonder argumenten een ganse familie af te kraken. En dat dan nog op een ronduit onbeschofte manier doet ook. Soit, ge kunt het ook een mening noemen, al ga ik me wel zelf niet verlagen door dat te doen.


07 Aug 2008, 13:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
belgianiron schreef:
das weer een ander verhaal...


Ge doet anders wel uw hoedje af voor iemand die hier ondanks louter negatieve berichten nog altijd zijn eerste argument moet geven.


07 Aug 2008, 13:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
enige da ik wil zeggen is dat hij zijn mening mag zeggen, daarom is er een forum, en als hij grof wil doen is da voor hem he.


07 Aug 2008, 13:05
Scholier

Lid geworden op: 24 Nov 2007, 17:07
Berichten: 143
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik weet één ding. Toen we een reeksje lager speelden stuurden we KVO en andere kleppers met een serieuze afgang naar huis. Toen zag je gewoon direct dat het klikte en dat we over een tactisch sterk systeem beschikten.
Dit gebeurde mét trainer De Wilde, mét Claessens, mét Aelbrecht, mét Van Belle, mét landuyt, mét Vanden Abbeele en ga zo maar effe door. Allemaal spelers die hier dikwijls door het slijk gehaald zijn.

Ik herinner me nog goed hoe De Wilde tijdens dat seizoen door velen afgemaakt werd terwijl hij met gemak zijn job volbracht heeft. Als er nu eens kritiek op Limpens wordt gegeven staat gans het forum in vuur en vlam. Het kan een gevoelig onderwerp zijn maar wie niet ziet dat Ruud Limpens een voorkeursbehandeling krijgt draagt toch oogkleppen hoor. Die jongen steekt er trouwens bij de reserven niet bovenuit (ja ik heb al reservenwedstrijden gezien).

Ik heb alvast geen goed voorgevoel. Een voorbereiding zegt meestal (niet altijd) véél over je seizoen. Kijk maar naar onze vorige seizoenen. Toen we zakten slechte voorbereiding. Toen we promoveerden heel sterke voorbereiding.


07 Aug 2008, 13:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
villa schreef:
Ik weet één ding. Toen we een reeksje lager speelden stuurden we KVO en andere kleppers met een serieuze afgang naar huis. Toen zag je gewoon direct dat het klikte en dat we over een tactisch sterk systeem beschikten.
Dit gebeurde mét trainer De Wilde, mét Claessens, mét Aelbrecht, mét Van Belle, mét landuyt, mét Vanden Abbeele en ga zo maar effe door. Allemaal spelers die hier dikwijls door het slijk gehaald zijn.

Ik herinner me nog goed hoe De Wilde tijdens dat seizoen door velen afgemaakt werd terwijl hij met gemak zijn job volbracht heeft. Als er nu eens kritiek op Limpens wordt gegeven staat gans het forum in vuur en vlam. Het kan een gevoelig onderwerp zijn maar wie niet ziet dat Ruud Limpens een voorkeursbehandeling krijgt draagt toch oogkleppen hoor. Die jongen steekt er trouwens bij de reserven niet bovenuit (ja ik heb al reservenwedstrijden gezien).

Ik heb alvast geen goed voorgevoel. Een voorbereiding zegt meestal (niet altijd) véél over je seizoen. Kijk maar naar onze vorige seizoenen. Toen we zakten slechte voorbereiding. Toen we promoveerden heel sterke voorbereiding.


Ook vorig jaar bliezen we er tijdens de voorbereiding enkele weg die een reeks hoger spelen hoor, en dat was wel met Limpens op de bank. En hier over Ruud Limpens beginnen, is eigenlijk el helemaal te onnozel, diene jongen heeft misschien in de competitie al 10 minuten meegedaan met de eerste plaats en heeft in de voorbereiding toch ook zoveel nog niet gespeeld, toch niet speciaal meer dan andere jongens van de beloften. Aan hem zal het wel niet gelegen hebben hé als het niet draait.


07 Aug 2008, 13:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
het belang dat aan oefenwedstrijden wordt gehangen dat wordt hier echt overdreven he zeg

wacht nu nekeer gewoon af... oefenwedstrijden zijn oefenwedstrijden, om te oefenen dus, om dingen uit te proberen, mensen te laten rijpen voor het grote werk, en op taktieken uit te proberen (ook in het geval van blessures)
nu al op de man spelen belooft veel goeds voor de komende periode

ik weet ook niet meteen of limpens den allerbeste coach is die we ooit hebben gehad, maar dat wil niet zeggen dat ge hem op voorhand moet afschieten he zeg


07 Aug 2008, 13:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Citeer:
Ik herinner me nog goed hoe De Wilde tijdens dat seizoen door velen afgemaakt werd terwijl hij met gemak zijn job volbracht heeft. Als er nu eens kritiek op Limpens wordt gegeven staat gans het forum in vuur en vlam. Het kan een gevoelig onderwerp zijn maar wie niet ziet dat Ruud Limpens een voorkeursbehandeling krijgt draagt toch oogkleppen hoor. Die jongen steekt er trouwens bij de reserven niet bovenuit (ja ik heb al reservenwedstrijden gezien).


Ja die kritiek op De Wilde heb ik ooit nooit echt goed begrepen (toen hij nog trainer was hé, niet toen hé twee dagen voor de voorbereiding zijn kat stuurde). Coachte constant, nam spelers in bescherming en dwong tegelijkertijd ook respect af bij de spelers. Ruud Limpens aanvallen vind ik verre van logisch en not done want hij dient wel in te vallen in een ploeg die op z'n sterkst ook nog niet draait... Bovendien denk ik dat bij de beloftes nu de rek er wel helemaal uit zal zijn - ik zou echt niet weten wie er nog in aanmerking zou kunnen komen buiten de 4 die nu bij de A-kern zijn gehaald...

Wel ga ik akkoord dat er vragen mogen worden gesteld bij het functioneren van de trainerstaf (ook Freddy De Sadeleer bijv.). De Wilde kreeg het in een superseizoen al zwaar te verduren, dan is het toch raar dat er zo weinig opmerkingen mogen komen over Luc Limpens. Zolang ze gefundeerd zijn, zie ik daar geen graten in. Bij mij gaat het over het krampachtig vasthouden aan een systeem zonder ook maar ff iets anders te proberen, het niet coachen tijdens de match, etc. Anderzijds biedt de eerlijkheid ons wel te zeggen dat we vorig jaar onder deze trainer wel goede matchen hebben gezien dus ja...afwachten zeker...


07 Aug 2008, 13:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
zwawi schreef:
In tegenstelling tot Mezine, die mij wel direct overtuigde, heb ik bij Lorenzo Wouter toch niet direct het gevoel dat hij de ploeg naar een hoger niveau zou kunnen loodsen.


Mezine heeft mij alleszins ook niet van de eerste match overtuigd. Hij scoorde wel 2x op Opwijk, maar goed heeft hij daar toch niet gespeeld hé...

_________________
es da ier e fistjen...


07 Aug 2008, 13:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Het zijn natuurlijk nog maar oefenmatchen he, maar het kan nie ontkend worden dat het spelniveau en spectakel veel lager ligt dan toen we in 4de speelden.
Uiteraard zijn we enorm verwend geweest de laatste jaren, maar een terugslag komt er altijd en ik vrees dat die er nu aankomt.
Dit vooral volgens mij dankzij blessures en daar kan niemand zich achter wegsteken. Te zwaar trainen of niet, dit laat ik ter zijde.
Ik ben er zeker van dat als we voltallig konden aantreden vorig jaar, we evengoed nu een voorbereiding voor 2de klasse meemaakten.
Nu zijn er terug blessures a volonte, maar 22 volwaardige spelers kan geen enkele club betalen in onze reeks en dus moeten we met de riemen roeien die we hebben.
Ik heb gisteren, ondanks het verlies, toch enkele lichtpunten gezien en daar moeten we ons op verder baseren.


07 Aug 2008, 14:02
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Bartos schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nog nooit overwogen om professionele hulp te zoeken voor uw obsessief gedrag?

Pas op, ik zeg hiermee niks over de oefenmatchen of de werkwijze van Limpens, maar als ge hier altijd Limpens de grond komt inboren zonder daar ook nog maar één keer een argument bij gegeven te hebben en bovendien verschrikkelijk onbeschoft uit den hoek komt, vraag ik me af of iedereen niet veel gelukkiger zal zijn als gij met de duiven gaat spelen ipv ons op het forum te komen ambeteren.

Ik heb ook een mening over u en ik kan u verzekeren, het zou der ook ver over zijn als ik die zou verkondigen, maar ik ben toch nog zo vriendelijk om een beetje mijn manieren te houden.


Ik vind dat limpens een ongelofelijke goede Trainer is zowel op tactisch
gebied als ondervinding hij kan zowel zijn ploeg laten draaien op 3-5-1 als op 4-4-2 en 5-4-1. Wedden dat hij zo aan de slag kan bij RSKA en Bij Club waar hij zeker de europees voetbal zal halen. ik hoop dat ik nu beleeft ben gebleven en dat ik nu naar uw mond heb geschreven. Ook verontschuldig mij tegen over onze toptrainer :haha:


07 Aug 2008, 14:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Ik vind dat limpens een ongelofelijke goede Trainer is zowel op tactisch
gebied als ondervinding hij kan zowel zijn ploeg laten draaien op 3-5-1 als op 4-4-2 en 5-4-1. Wedden dat hij zo aan de slag kan bij RSKC en Bij Club waar hij zeker de europees voetbal zal halen. ik hoop dat ik nu beleeft ben gebleven en dat ik nu naar uw mond heb geschreven. Ook verontschuldig mij tegen over onze toptrainer :haha:


Voilà, nu argumenteert ge uw mening tenminste :cool: .


07 Aug 2008, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst