Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Gunther schreef:
Jammer genoeg heb ik maar één oefenwedstrijd kunnen zien, dus kan ik weinig of niks zeggen over hoe de ploeg draait of keert.

Vanaf zondag ben ik alvast wekelijks paraat ;)


nie vergeten te sms'en he :worship:


08 Aug 2008, 0:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
belgianiron schreef:
Gunther schreef:
Jammer genoeg heb ik maar één oefenwedstrijd kunnen zien, dus kan ik weinig of niks zeggen over hoe de ploeg draait of keert.

Vanaf zondag ben ik alvast wekelijks paraat ;)


nie vergeten te sms'en he :worship:


Ik zorg voor een paar fotokes :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Aug 2008, 1:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
de langen schreef:
nieven ajoin schreef:
Volledig mee akkoord, maar waar ga je die nu nog vinden?

Misschien eens doen zoals Hein Haesebrouck : rechterflank aanvaller intikken bij google :D
Ze moeten nu ook nie overhaast tewerk gaan want anders zitten we weer met spitsen a la Queré en Stolpa.


En dan weer bij mij uitkomen zeker. K heb al gezegd dat ik mijn schoenen niet meer uit de kast haal.


08 Aug 2008, 8:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
tympanum2 schreef:
Dat van onze tribune is vooralsnog een gerucht, dus zolang het niet zeker is...heb het ook wel hier en daar horen rondgaan, maar daarom is het nog niet zo natuurlijk. Hopen van niet!

Verder geloof ik wel in onze ploeg, als je ziet dat vorig seizoen Ronse totaal onverwacht kampioen werd...waarom zouden wij dat niet kunnen?


De staantribune is wel degelijk afgekeurd !


08 Aug 2008, 9:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
elfahem schreef:
de langen schreef:
nieven ajoin schreef:
Volledig mee akkoord, maar waar ga je die nu nog vinden?

Misschien eens doen zoals Hein Haesebrouck : rechterflank aanvaller intikken bij google :D
Ze moeten nu ook nie overhaast tewerk gaan want anders zitten we weer met spitsen a la Queré en Stolpa.


En dan weer bij mij uitkomen zeker. K heb al gezegd dat ik mijn schoenen niet meer uit de kast haal.


is er echt geen manier om je te overtuigen? dju toch :stom:

:cool:

_________________
www.spionkoplede.com


08 Aug 2008, 9:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Heb het ook gelezen.
Stel dat de tribune niet open is bij de eerste thuiswedstrijd, dan is da een ramp.
Volgens mij gaan ze er moeilijk nog wa hout kunnen tussenzetten...


08 Aug 2008, 9:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Snel ne nieuwen opzetten. Al gaat da allemaal ni zo simpel zeker :whistle:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


08 Aug 2008, 9:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Wat zijn nu mogelijke scenario's ivm tribune?

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


08 Aug 2008, 9:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
de clerus schreef:
Snel ne nieuwen opzetten. Al gaat da allemaal ni zo simpel zeker :whistle:


Wat gaat dat kosten ? Ik zit al jaren op de zittribune, en weet niet wat er aan de staantribunes scheelt ? Doorzakken ? :?

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Aug 2008, 9:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Snel ne nieuwen opzetten. Al gaat da allemaal ni zo simpel zeker :whistle:


Wat gaat dat kosten ? Ik zit al jaren op de zittribune, en weet niet wat er aan de staantribunes scheelt ? Doorzakken ? :?

Ze hebben daar hout tussengestoken


08 Aug 2008, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ardilla schreef:
Normaal laat ik deze "zever" voor wat het is en denk ik "die mensen hebben hun kaartje betaald, dus hebben het recht om hun mening te verkondigen". Nu vind ik wel dat het er (bij sommigen) over is. Dan ook mijn visie:

Ik lees hier dat er met Limpens geen wedstrijden tegen ploegen uit hogere reeksen meer worden gewonnen. Mensen hebben toch een kort termijn geheugen: was het niet met Limpens dat we op Sint Truiden gingen winnen en op het terrein van den Rendac daar tot den 83ste minuut uitzicht hadden op een nieuwe bekerstunt. Of hebben we verleden seizoen OHL niet met 1-4 naar huis gespeeld (o ja ze waren al thuis). En dat we nu 1-0 verliezen van OHL is geen ramp hoor, Westerlo ging er ook verliezen met 2-1. Onze eerste oefenwedstrijd klopten we United nog met 2-0. Dus alstublieft zeg niet dat we niet meer kunnen winnen van ploegen uit hogere reeksen.

Er ontbreken tegen Oostende maar liefst ontelbare basisspelers of normale bankzitters. Om er geen op te noemen: Roel, Mich, Lord, Lieven, Coulibaly, Jens, Aelbrecht, Boussoufa, Steurs, … Dan is Arnold nog niet volledig fit, speelt Boto zijn eerste match in hoelang? Vijf maand? Speelt er een tester mee die ook bijna een jaar heeft stilgelegen en met een conditionele achterstand kampt en blesseert De Schutter zich nog tijdens de match. Dan is het waarschijnlijk Limpens of weet ik wie zijn fout dat zij zondag belangrijker vinden dan een oefenmatch en de spelers die met lichte blessures kampen laten rusten zodat ze zondag zeker kunnen meespelen, dan is het waarschijnlijk Limpens zijn fout dat hij geen risico’s neemt met Kevin Franck omdat hij (naar wat ik gehoord heb) “een beetje last had” en hem er afneemt na een goed uur spelen ook al is dat dan voor zijn zoon. Nee Limpens had iedereen moeten laten staan (de licht geblesseerden laten meespelen) en dan hadden we misschien kunnen winnen in een oefenmatch. Dat er dan zondag misschien geen spelers meer over zijn dat is toch geen ramp want er zijn blijkbaar volgens sommigen toch veel beter spelers bij de jeugd aanwezig dan wat we nu te zien krijgen.

Het kan aan mij liggen dat ik misschien teveel het positieve zie, maar ik zag dat we ondanks we aantraden met een heel jonge en onervaren ploeg, we nooit echt weggespeeld zijn geweest;
Ik zag veel lichtpunten bij de jonge gasten; De prestaties van de broers Spotbeen… bij momenten schitterend, Ken Van Damme ook sterk ingevallen en hoe die Grysolle bij zijn eerste actie daar prachtig naar binnensnijdt en de perfecte pas aflevert waardoor we een mooie kans krijgen, qua lef kan dat ook direct tellen. Als Oostende dan gaat zeggen dat ondanks ze op het einde (lees de laatste tien minuten) een paar eigen jeugdspelers hebben laten invallen, nooit meer in de problemen zijn gekomen, dan moet ik lachen want wij hebben 90 minuten met eigen jeugd gespeeld. Als Arnold bovendien geen twee keer onterecht (dacht ik toch) wordt afgevlagd voor buitenspel en niet één keer na een volgens mij reglementaire schouderduw wordt teruggefloten, komt hij wel drie keer alleen voor het kot (Arnold zijn efficiëntie kennende was dat nog geen garantie voor goals maar toch…)

Sommigen willen dan de clichés gaan bovenhalen: we hebben veel blessures, dus we trainen te zwaar… Als frequent bezoeker van trainingen moet ik eerlijk zeggen dat ik vooral de indruk heb dat ze allesbehalve zwaar trainen. De blessures zijn ook niet direct overbelastingletsels (breuk beentje in de voet, kruisbanden, problemen met knie…) dus ik denk dat de vlieger daar ook niet opgaat. Sommige mensen zijn nu eenmaal blessuregevoeliger en andere hebben dan weer pech (zie Jens). Zelfs Anderlecht kan dat duidelijk niet opvangen (blessure van Frutos, Van Damme, afwezigheid Pareja,… en direct uitgeschakeld tegen een “tweedeklasser” bye bye CL) laat staan dat het voor onze ploeg zo evident is. Er waren al vier spelers geblesseerd voor het seizoen begon, daar kunnen de trainingen toch voor niets tussenzitten. Profs trainen twee keer per dag, de onze gemiddeld drie keer in de week…

En dan gaat het over het systeem… waarom niet met twee spitsen? Er zijn er nog nooit twee volledig fit geweest . Dit is geen Championship Manager. Uw systeem is afhankelijk van uw spelers, niet omgekeerd (of ge moet Ajax heten). We zitten nu eenmaal met wingers alla Lord en Jens en een targetspits als Arnold, dan kies je voor een bepaald systeem. Als de juiste mensen fit zijn kan je inderdaad eens voor een ander systeem kiezen (maar die zijn nog nooit tegelijk fit geweest). Een systeem uitproberen om uit te proberen (zonder de juiste spelers om die plaatsen te bevolken) is ook geen oplossing. We zitten in de oefenmatchen en de doemdenkers beginnen al te schieten op alles wat beweegt, zonder verder hun standpunt te motiveren. Het is vrij goedkoop om iemand aan te vallen. Beter zouden die personen eens creatief meedenken en oplossingen aanbieden.

Het seizoen begint op 31 augustus. Dan pas moet er een ploeg op het plein staan!!


heb de laatste tijd weinig redenen om te lachen, maar deze post doet goed man.
ik kan me helemaal vinden in deze post
ik vroeg me ook vaak af of we dan zo anders trainen dat we bijna constant 3 of meer basispionnen missen, maar ik kan niet oordelen, want in tegenstelling tot jou ios het voor mij niet zo evident om de trainingen te gaan bezien. en dan nog...
soit : heel veel rake dingen in deze post

vooral het feit dat mensen het echte voetbal nogal tendensieus gaan beschouwen als een computerspel waarbij wanneer je achterstaat op de knop "pressing spelen" moet drukken
1+1 = 2, maar niet altijd (wet van davy )


08 Aug 2008, 10:25
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Mar 2008, 11:14
Berichten: 72
Leeftijd: 31
Website: http://nl.netlog.com/EvyInTheHouse_
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Deef schreef:
Heb het ook gelezen.
Stel dat de tribune niet open is bij de eerste thuiswedstrijd, dan is da een ramp.
Volgens mij gaan ze er moeilijk nog wa hout kunnen tussenzetten...


Amai dat gaat een zeer grote ramp worden :crazy: !
Het zou heel spijtig zijn moesten we onze eerste thuiswedstrijd moeten meemaken
op de zittribune :stom: ! Het is helemaal anders !
En wij gaan daar nooit allemaal op kunnen :(

_________________
IENDRACHT TILL I DIE !!


08 Aug 2008, 10:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Deef schreef:
Heb het ook gelezen.
Stel dat de tribune niet open is bij de eerste thuiswedstrijd, dan is da een ramp.
Volgens mij gaan ze er moeilijk nog wa hout kunnen tussenzetten...


En waar hebt ge dat dan gelezen?


08 Aug 2008, 10:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
elfahem schreef:
Deef schreef:
Heb het ook gelezen.
Stel dat de tribune niet open is bij de eerste thuiswedstrijd, dan is da een ramp.
Volgens mij gaan ze er moeilijk nog wa hout kunnen tussenzetten...


En waar hebt ge dat dan gelezen?


Hier vantiennegen :D .


08 Aug 2008, 10:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Deef schreef:
Heb het ook gelezen.
Stel dat de tribune niet open is bij de eerste thuiswedstrijd, dan is da een ramp.
Volgens mij gaan ze er moeilijk nog wa hout kunnen tussenzetten...


En waar hebt ge dat dan gelezen?


Hier vantiennegen :D .

Yep, toogpraat de woensdag.
Gisteren hier ook gelezen.


08 Aug 2008, 11:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst