Bornem - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Bornem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Is het dan echt de eerste ploeg die gaat spelen in Lede? Ik kan me nie voorstellen da Lord, Dessaer enzo daar een derde match in zes dagen gaan spelen. En bovendien wordt er op de officiele site niks over vermeld ook en is de volgende wedstrijd daar op Ternat. Iets meer duidelijkheid daaromtrent zou wel welkom zijn vind ik.


12 Aug 2008, 23:50
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Zal mijn positieve visie maar geven :D

Eerste 5' waren niet goed ... tegenstander was wel direct wakker en scoort nadat Kurt een strak schot moest lossen. 1-0 na amper 3' en dat was even schrikken.

Nadien kwamen we goed in de wedstrijd ... Veel balbzit, bal ging vlot rond. Spel ging goed over en weer en we voetbalden aardig wat kleine kansjes bij elkaar. Testers vielen wat mij betreft zeer goed mee. Onze tester kreeg inderdaad wel 2 zeer goede kansen die hij telkens nipt naast besloot. Ook andere spelers kregen kansen waaronder Lord die enkel sublieme acties in huis had, maar steeds opnieuw vergat het doelpunt te maken. Ook nog even aangeven dat er opnieuw 2 doelpunten werden afgkeurd (eerste twijfelgeval - tweede compleet onterecht).

Het resultaat valt inderdaad tegen maar utelindelijk heeft het resultaat geen enkele betekenis. Wat telt is dat het vandaag toch een stuk vlotter liep ...

En voor de fans van Tim ... Hij mocht vandaag centraal spelen (door achteruit schuiven van Alain). Hij had het zeker niet makkelijk maar ik vond zijn prestatie vandaag een stuk beter. Hopelijk kan hij de positieve lijn nu doortrekken.

Donderdag spelen de 2 testers terug mee tegen Lede.

Koen


ivm testers: klopt, beide deftig gespeeld
ivm aelbrecht: knokte hard, vond hem ook deftig spelen
ivm strak schot moeten lossen... hij had dien bal moeten hebben!
ivm tester die 2 kansen nipt naast besloot... nipt naast shotten :crazy: zo'n inleggers en vanop die afstand (2-3 meter MAX van de goal) er nog in slagen nevest de goal dien bal te klungelen! twas VEEL moeilijker den bal er niet in shotten, dan wel


13 Aug 2008, 0:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Morgen op de fotosite drie exclusieve foto's genomen door LOLO
1e Foto overzicht van EA-suppporters
2e Supportersbus Bornem voor op verplaatsing seizoen 2008-2009 stond al klaar
Afbeelding
3e Speciale toeter = slechts 5 €

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 14 Aug 2008, 0:18, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Aug 2008, 0:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
De wil om er iets van te maken was aanwezig en das al een begin. En er werden ook enkele goeie mogelijkheden afgedwongen die gemist werden door meestal onzen tester. Gene slechte speler maar of die u scorend vermogen gaat opkrikken :wadde: Het lijkt mij wel enen die er serieus invliegt, ewa een type zoals de Roel :D Over Lorenzo Wouter kan ik nie veel zeggen. Diene kan wel voetballen maar of hij een directe meerwaarde is voor de ploeg wetek toch nie se.
Wat wel weer opvallend was, is dat Lord er toch bijna altijd tussen zat als er doelgevaar was. Twas altijd na een persoonlijke actie van hem da hij ofwel de bal klaar legde ofwel zelf besloot op doel. Ik blijf erbij: als de tegenstander Lord kan uit de match houden, gaan we heel moeilijk tot een deftige kans komen.
Kweet het, kben aant zagen maar ik hoop op duidelijkheid omtrent de match in Lede. Wie van de A-ploeg zal er spelen en wie niet? Kmoe werken van 17.30 tot 20.30 en als bijvoorbeeld enkel De Veirman en Spotbeen ofzo spelen ga ik gene verlof nemen. Hopelijk toch nog een berichtje op de officiele site hieromtrent.


13 Aug 2008, 5:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Stefaan Van Dender twee weken out
AALST

Stefaan Van Dender liep geen gescheurde kruisband op zoals hij vreesde na de bekerpartij tegen Ukkel-Leopold. De linksachter wacht een nieuwe scan voor een diagnose kan gesteld worden, maar twee weken is de onfortuinlijke speler alvast zeker out. Lorenzo Wouter wordt aangeworven op voorwaarde dat de medische tests geen roet in het eten gooien. Inzake Arnold Nguekam wacht Aalst op een voorstel vanwege tweedeklasser Brussels. (rwd)


13 Aug 2008, 7:12
Miniem

Lid geworden op: 25 Mar 2008, 9:12
Berichten: 61
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
ik ben gisteren niet kunnen gaan kijken naar bornem, maar ben wel nieuwsgierig naar
dienen nieuwen tester "Mamady Dianga" en???? kunnen we hem gebruiken?? al is dat natuurlijk na 1 match zonder de voltallige kern moeilijk te zeggen :EA:


13 Aug 2008, 7:41
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Timoilsjt schreef:
Alé, da klinkt goe (y) . Hopelijk is dit de ommekeer.

Een vraagske, is er zondag een thuismatch ter vervanging van den beker die we mislopen, of is de eerste match pas dinsdag?


Donderdag tege lede.



Da 's just, 'k was 't vergeten; thx to remind me!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Aug 2008, 9:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
De wil om er iets van te maken was aanwezig en das al een begin. En er werden ook enkele goeie mogelijkheden afgedwongen die gemist werden door meestal onzen tester. Gene slechte speler maar of die u scorend vermogen gaat opkrikken :wadde: Het lijkt mij wel enen die er serieus invliegt, ewa een type zoals de Roel :D Over Lorenzo Wouter kan ik nie veel zeggen. Diene kan wel voetballen maar of hij een directe meerwaarde is voor de ploeg wetek toch nie se.
Wat wel weer opvallend was, is dat Lord er toch bijna altijd tussen zat als er doelgevaar was. Twas altijd na een persoonlijke actie van hem da hij ofwel de bal klaar legde ofwel zelf besloot op doel. Ik blijf erbij: als de tegenstander Lord kan uit de match houden, gaan we heel moeilijk tot een deftige kans komen.
Kweet het, kben aant zagen maar ik hoop op duidelijkheid omtrent de match in Lede. Wie van de A-ploeg zal er spelen en wie niet? Kmoe werken van 17.30 tot 20.30 en als bijvoorbeeld enkel De Veirman en Spotbeen ofzo spelen ga ik gene verlof nemen. Hopelijk toch nog een berichtje op de officiele site hieromtrent.


Int laatste nieuws stond dat het ne mix ging zijn van a-kernspelers en beloften.


13 Aug 2008, 9:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
patbike schreef:
ik ben gisteren niet kunnen gaan kijken naar bornem, maar ben wel nieuwsgierig naar
dienen nieuwen tester "Mamady Dianga" en???? kunnen we hem gebruiken?? al is dat natuurlijk na 1 match zonder de voltallige kern moeilijk te zeggen :EA:

Mamady heeft zeker een goei balcontrole en is balvast ma scorend :crazy: zou hem nog is laten meedoen en da zal ook wel gebeuren zeker?

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


13 Aug 2008, 10:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
oilsjt schreef:
Stefaan Van Dender twee weken out
AALST

Stefaan Van Dender liep geen gescheurde kruisband op zoals hij vreesde na de bekerpartij tegen Ukkel-Leopold. De linksachter wacht een nieuwe scan voor een diagnose kan gesteld worden, maar twee weken is de onfortuinlijke speler alvast zeker out. Lorenzo Wouter wordt aangeworven op voorwaarde dat de medische tests geen roet in het eten gooien. Inzake Arnold Nguekam wacht Aalst op een voorstel vanwege tweedeklasser Brussels. (rwd)


Arnold is zeker nog ni goe bezig maar ik zie diene echt ni graag vertrekken. Moestet toch zo zijn, dan gaan ze vanuit het bestuur nog e wit konijn (of ne zwarte parel) uit hunnen hoed mogen toveren. En gemakkelijk is da zeker ni ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Aug 2008, 12:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
dan gaan ze vanuit het bestuur nog e wit konijn (of ne zwarte parel) uit hunnen hoed mogen toveren. En gemakkelijk is da zeker ni ...


Is een zwart konijn ook goe? :D

_________________
es da ier e fistjen...


13 Aug 2008, 12:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Verbechio schreef:
dan gaan ze vanuit het bestuur nog e wit konijn (of ne zwarte parel) uit hunnen hoed mogen toveren. En gemakkelijk is da zeker ni ...


Is een zwart konijn ook goe? :D


Edde daar ervaring mee mss? :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Aug 2008, 12:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Heb er al veel de revue zien passeren in 't Belgisch voetbal!

_________________
es da ier e fistjen...


13 Aug 2008, 12:58
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 13:53
Berichten: 44
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
oilsjt schreef:
Inzake Arnold Nguekam wacht Aalst op een voorstel vanwege tweedeklasser Brussels. (rwd)


Pffff ... Dat begint er hier echt niet goed uit te zien. Geen spitsen als Arnold weg is, niks op rechts midden, de trainer die de rest van de ploeg niet kan doen draaien. Binnen 2 weken start verdomme de competitie al.

En als er al nieuwe spelers bijkomen, waar vind je nu nog kwaliteit + ze moeten ook nog eens ingespeeld geraken.

Onze ploeg is vandaag nog zwakker dan in de terugronde van vorig seizoen toen we bijna alles verloren wat er te verliezen was. Eendracht titelkandidaat???? Om tot die status te komen zal er toch serieus nog wat moeten veranderen, en liefst snel.

Hopelijk heeft het bestuur voldoende expertise in huis om de juiste sportieve beslissingen en keuzes te maken.


13 Aug 2008, 13:02
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Ik ben niet gaan zien dus ga ook niet oordelen maar blijkbaar zijn we al content als ze de intentie hebben om te spelen en maar 1-0 verliezen van een vierdeklasseploeg.


13 Aug 2008, 19:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst