Bornem - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Bornem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
ze blijven missen onzen tester mist zijn 3de open kans van vandaag en ze zouden ook veel kansen weggeven maja zonder van dender en seminck isda nog te begrijpen.


12 Aug 2008, 21:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Kansen creëren is het belangrijkste. Aan de afwerking kan gewerkt worden.


12 Aug 2008, 21:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
1-0afgelopen,niet gewonnen maar den inzet was toch al goed en de kansen waren der ook dus we zijn op de goeie weg.Nu nog hopen dat van dender en seminck niet te lank uitzijn .Dandere gekwetsten moeten ook zo rap mogelijk weer komen natuurlijk maar van dender en seminck zijn echt wel belangrijk of gebt vanachter niks bijna.Tegen 31augustus gaat de ploeg erstaan denkek toch.


12 Aug 2008, 21:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Nog steeds niet wat het moet zijn maar alvast een betere vertoning dan zondag.

@ Lolo ; Merci voor mij op de hoogte te houden, mate !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Aug 2008, 21:31
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Alé, da klinkt goe (y) . Hopelijk is dit de ommekeer.

Een vraagske, is er zondag een thuismatch ter vervanging van den beker die we mislopen, of is de eerste match pas dinsdag?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Aug 2008, 21:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Alé, da klinkt goe (y) . Hopelijk is dit de ommekeer.

Een vraagske, is er zondag een thuismatch ter vervanging van den beker die we mislopen, of is de eerste match pas dinsdag?


Donderdag tege lede.


12 Aug 2008, 22:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
We hebben het duidelijk heel moeilijk om goals te maken...


12 Aug 2008, 22:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Just terug van bornem en hetgeen ge moet onthoude is dat er meer inzet was maar het spel was toch nog niet ferm,ondanks enkele kansen toch teveel weggegeven in de verdediging .Vanmiegem wel een paar keer goed tissengekomen in verdediging(stond centraal achteraan). Lord greep af en toe naar de lies??. Frank heeft hem wel af en toe eens laten horen. We zijn er nog niet maar het was toch al niet meer zoals tegen ukkel :hmm: .

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


12 Aug 2008, 22:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Ik ben nu ook geen voorstander van bakken kritiek in de voorbereiding, maar als ik hier lees over "de ommekeer" na een nederlaag tegen een vierdeklasser? Ge moet uzelf geen blazen wijsmaken ook, hé jongens. Het draait in de verste verte niet op dit moment en dat kan vanzelfsprekend nog veranderen tegen het einde van de maand, maar het zal wel een keer moeten veranderen, hé. Ik kan mij de laatste goal die ze gemaakt hebben tijdens deze voorbereiding bijna niet meer herinneren en als het zo lang duurt eer ge eens een goal maakt, dan ligt het zeker niet alleen meer aan die spits die ze nog nodig hebben, zenne ...
Ge moet ten andere niet vergeten dat al die ploegen, uitgezonderd Ukkel dan misschien, waar ze met "maar" 1-0 of 2-0 van verliezen ook allemaal geen 90 minuten voluit gaan zoals Wetteren dat binnen een paar weken zal doen ...


12 Aug 2008, 22:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Ik ben nu ook geen voorstander van bakken kritiek in de voorbereiding, maar als ik hier lees over "de ommekeer??" na een nederlaag tegen een vierdeklasser? Ge moet uzelf geen blazen wijsmaken ook, hé jongens. Het draait in de verste verte niet op dit moment en dat kan vanzelfsprekend nog veranderen tegen het einde van de maand, maar het zal wel een keer moeten veranderen, hé. Ik kan mij de laatste goal die ze gemaakt hebben tijdens deze voorbereiding bijna niet meer herinneren en als het zo lang duurt eer ge eens een goal maakt, dan ligt het zeker niet alleen meer aan die spits die nog nodig hebben, zenne ...
Ge moet ten andere niet vergeten dat al die ploegen, uitgezonderd Ukkel dan misschien, waar ze met "maar" 1-0 of 2-0 van verliezen ook allemaal geen 90 minuten voluit gaan zoals Wetteren dat binnen een paar weken zal doen ...

wie hoort ge dat zeggen?

trouwes dienen bak bier is voor het zingen "sta recht as ge voor limpens zijt " zijt ge kwijt :lol: alhoewel ek betwijfel of hij het gehoord heeft
voor er hier weer ne rel uitbreekt het was voor de lol e :hmm:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


12 Aug 2008, 22:38
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Iemand die bij Bornem op Jelle De Wilde heeft gelet? Meegedaan? Was die wat goed?

_________________
Afbeelding


12 Aug 2008, 22:46
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Wat de inzet betreft klopt wat borre zegt, maar toch opnieuw flauw spel.
Eerst en vooral had dat doelpunt niet mogen gebeuren! Lambrecht lost nen te pakken bal en dan was het gewoon maar intikken voor die mannen.
Wat dienen tester, Dianga (of zoiet) laten zien heeft, was ook ongelooflijk!
2 open doelkansen, gewoon bal in te leggen! en da nog missen! :stom:
Chapeau! Tzijn er niet veel gegeven die dat nog kunnen verkloten!
Qua balvastheid viel hij wel nog mee. Maar ik vrees dat hij voorraan ons scorend vermogen niet veel zal bijbrengen.
Den anderen tester, Wouter, vond ik vandaag nog deftig spelen.
Lord bekoorde me het meest! Dikke flankspeler!!!


12 Aug 2008, 22:58
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
blacky schreef:
Den eerste die volgende oefenmatch

"stoat recht as ge ver Limpens zetj"

inzet, diene krijgt van mij ne bak bier!

:D



borre31 schreef:

trouwes dienen bak bier is voor het zingen "sta recht as ge voor limpens zijt " zijt ge kwijt :lol: alhoewel ek betwijfel of hij het gehoord heeft
voor er hier weer ne rel uitbreekt het was voor de lol e :hmm:


KLOPT!!!

we hebben een winnaar... :D

borre31 met veel overtuiging zijn keel opengesmeten

zelfs limpens stond recht


12 Aug 2008, 23:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
lolo schreef:
Wat de inzet betreft klopt wat borre zegt, maar toch opnieuw flauw spel.
Eerst en vooral had dat doelpunt niet mogen gebeuren! Lambrecht lost nen te pakken bal en dan was het gewoon maar intikken voor die mannen.
Wat dienen tester, Dianga (of zoiet) laten zien heeft, was ook ongelooflijk!
2 open doelkansen, gewoon bal in te leggen! en da nog missen! :stom:
Chapeau! Tzijn er niet veel gegeven die dat nog kunnen verkloten!
Qua balvastheid viel hij wel nog mee. Maar ik vrees dat hij voorraan ons scorend vermogen niet veel zal bijbrengen.
Den anderen tester, Wouter, vond ik vandaag nog deftig spelen.
Lord bekoorde me het meest! Dikke flankspeler!!!


Ik was er niet bij , doch als ik hier het relaas lees, zijn we toch een beetje in het zelfde bedje ziek .
Maar ik vraag me af indien we 0-5 hadden gewonnen , dan waren we weeral kampioenskandidaat nummer 1. De resterende trainingen en oefenwedstrijden in de komende weken moeten er voor zorgen dat de ploeg er staat in Wetteren . Er zal nog veel moeten gesleuteld worden, maar met de ene blessure na de andere is het steeds schakelen en vervagen automatismen opnieuw .

Met zijn allen naar Wetteren want een goede seizoensstart is zo belangrijk ! :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Aug 2008, 23:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Bornem - Eendracht Aalst
Zal mijn positieve visie maar geven :D

Eerste 5' waren niet goed ... tegenstander was wel direct wakker en scoort nadat Kurt een strak schot moest lossen. 1-0 na amper 3' en dat was even schrikken.

Nadien kwamen we goed in de wedstrijd ... Veel balbzit, bal ging vlot rond. Spel ging goed over en weer en we voetbalden aardig wat kleine kansjes bij elkaar. Testers vielen wat mij betreft zeer goed mee. Onze tester kreeg inderdaad wel 2 zeer goede kansen die hij telkens nipt naast besloot. Ook andere spelers kregen kansen waaronder Lord die enkel sublieme acties in huis had, maar steeds opnieuw vergat het doelpunt te maken. Ook nog even aangeven dat er opnieuw 2 doelpunten werden afgkeurd (eerste twijfelgeval - tweede compleet onterecht).

Het resultaat valt inderdaad tegen maar utelindelijk heeft het resultaat geen enkele betekenis. Wat telt is dat het vandaag toch een stuk vlotter liep ...

En voor de fans van Tim ... Hij mocht vandaag centraal spelen (door achteruit schuiven van Alain). Hij had het zeker niet makkelijk maar ik vond zijn prestatie vandaag een stuk beter. Hopelijk kan hij de positieve lijn nu doortrekken.

Donderdag spelen de 2 testers terug mee tegen Lede.

Koen


12 Aug 2008, 23:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst