Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ik zou hier toch ook even willen reageren, volgens mij hebben de meeste supps hier gelijk wanneer het over de trainer gaat.Ik ben ook al jaren supporter, ook al kom ik niet vaak tussen op het forum, nu wil ik dat wel doen.Vanaf het seizoen 2006-2007 ging ik mee met de spelersbus op verplaatsing.Toen was Patrick De Wilde de coach.Kon die zijn spelers motiveren zeg!Hij was als een vader voor hen en de groep hing sterk aaneen.Het was ontroerend bij momenten om hem bezig te zien en te horen op de bus.En of ze nu wonnen of niet, voor en na de match was er steeds motivatie en ambiance op de bus.Maar hij coachte de groep zoals het hoorde.Vorig seizoen zaten we met een gans andere mentaliteit, spelers lagen te pitten of lusteloos te hangen in de bus en de coach?Daarvan wist je alleen dat hij ook mee was toen je hem passeerde.Nooit een woord gesproken op de bus tegen zijn ploeg, als ze dan al eens een poging ondergingen om wat sfeer te brengen, een boze blik achterwaarts van Limpens,...Om maar te beamen wat de aanpak van een trainer kan teweegbrengen in de groep.Je krijgt volgens mij terug wat je geeft....


21 Aug 2008, 8:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Van de jaar zult ge er dan toch niet meer moeten op rekenen met de spelersbus mee te gaan :plat:


21 Aug 2008, 8:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
Boris schreef:
Jossen schreef:
Boris schreef:
Landuyt, die gaf hier met moeite 1 goeie voorzet op de 10, maar sinds hij weg is moet ge hier constant lezen wat een goeie voorzetten die wel gaf. :wadde:


Misschien omdat Landuyt wèl een voorzet kon geven Boris? Of misschien speelt ook het feit mee dat het sindsdien nauwelijks nog gebeurde van een rechtsback?

*Correctie* een cross kan ook een lange bal zijn naar den overkant van het veld waar iemand vrij staat/stond en die bal viel dan ook nog eens in de voetjes...


Zo'n flankverandering, dat kon ie inderdaad, maar een simpele voorzet... man, daar moest ge lang op wachten zenne. Heb er mij dikwijls lastig in gemaakt.

Zoals zo dikwijls op den iendracht wordt er op spelers gekreft TIJDENS hun verblijf op den iendracht, en worden ze opgehemeld NA hun verblijf op den iendracht.


WAARHEID als een koe (y) Dugardeyn heeft hier een half seizoen goed gespeeld, daarna was het over. Landuyt deed defensief goed zijn werk maar was een beperkte voetballer. Glorieux dribbelde iedereen maar vooral zichzelf. Op Van Belle was er niets dan kritiek. Verheyden heeft vorig jaar zelden zijn niveau gehaald, dat gaf hij zelf toe. Toch zijn dat opeens allemaal DE sterren. De enige speler wiens vertrek ik echt betreur is Troch, maar dat is een economisch verhaal.

Van de doden onthoud je ook alleen het goede he.
Op Landuyt werd veel gekreft, maar ik vond dat hij tijdens de tweede helft van het seizoen toch gemist werd, ook al speelde hij niet altijd op hetzelfde niveau.


21 Aug 2008, 8:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2641
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
AN schreef:
Ik zou hier toch ook even willen reageren, volgens mij hebben de meeste supps hier gelijk wanneer het over de trainer gaat.Ik ben ook al jaren supporter, ook al kom ik niet vaak tussen op het forum, nu wil ik dat wel doen.Vanaf het seizoen 2006-2007 ging ik mee met de spelersbus op verplaatsing.Toen was Patrick De Wilde de coach.Kon die zijn spelers motiveren zeg!Hij was als een vader voor hen en de groep hing sterk aaneen.Het was ontroerend bij momenten om hem bezig te zien en te horen op de bus.En of ze nu wonnen of niet, voor en na de match was er steeds motivatie en ambiance op de bus.Maar hij coachte de groep zoals het hoorde.Vorig seizoen zaten we met een gans andere mentaliteit, spelers lagen te pitten of lusteloos te hangen in de bus en de coach?Daarvan wist je alleen dat hij ook mee was toen je hem passeerde.Nooit een woord gesproken op de bus tegen zijn ploeg, als ze dan al eens een poging ondergingen om wat sfeer te brengen, een boze blik achterwaarts van Limpens,...Om maar te beamen wat de aanpak van een trainer kan teweegbrengen in de groep.Je krijgt volgens mij terug wat je geeft....

Je hebt voor een groot gedeelte gelijk,want dat is hetzelfde op uw werk,als je dagelijks in een goeie werkssfeer vertoefd zijn je prestaties evenredig.
En als ex-leidinggevende en ex-trainer weet ik er toch een beetje van mee te praten dat een goeie sfeer zéér belangrijk is in een groep.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


21 Aug 2008, 9:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Da's waar, zeker in een voetbalploeg is het belangrijk om altijd een goeie sfeer proberen te behouden. En daar ligt veel verantwoordelijkheid bij de trainer. Natuurlijk zijn ook de resultaten belangrijk. Als die slecht blijven is het sowieso moeilijk om de juiste stemming te behouden, maar dit is dan ook alweer een taak van een goeie coach. Motivatie en schouderklopjes geven, opbouwende kritiek en bijsturen van je spelers, je spelers boven zichzelf doen uitstijgen, enz...ik zie het onze trainer niet doen...


21 Aug 2008, 10:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ze zullen alleszins eerst moeten beginnen met te vechten voor elken bal. Als we geklopt worden op kwaliteit kan ik mij daar bij neerleggen, maar op inzet en mentaliteit kunnen we van al die ploegen uit lagere klassen nog iet leren voor de moment

_________________
www.spionkoplede.com


21 Aug 2008, 10:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ze zullen alleszins eerst moeten beginnen met te vechten voor elken bal. Als we geklopt worden op kwaliteit kan ik mij daar bij neerleggen, maar op inzet en mentaliteit kunnen we van al die ploegen uit lagere klassen nog iet leren voor de moment



Heel juist, zolang ze vechten voor elke bal en inzet tonen trek ik het mij niet aan indien we verliezen. Het is pas als ze geen interesse tonen dat ze blijk geven van geen respect naar de supporters toe.

Het is voorlopig hopen op een mirakel dat het alsnog zou beginnen draaien. Als dat niet het geval is bij het begin van de competitie dan moeten ze maatregelen treffen!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Aug 2008, 11:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Pffff, weer geen goed nieuws op de site vandaag... (en ik bedoel geen nieuwe spelers...)
:wadde: :wadde:


21 Aug 2008, 11:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Men heeft mij gisteren gezegd (waar of niet???, ik weet het niet) dat er nog 2 spelers zouden bijkomen.

Als het zo is, vind ik het wel jammer dat we onze transfers allemaal op het laatste moment binnenhalen.
1. Het beste van de markt is dan al lang bij een club dacht ik.
2. Die spelers zijn nooit deftig ingewerkt tegen dat het seizoen begint.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


21 Aug 2008, 11:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Voor de liefhebbers, er staan enkele fotokes op de fotosite :D

Kris Temmerman kwam ook eens kijken . Hier samen met Mariner (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Aug 2008, 12:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Kris temmerman met een polo van west ham united :worship:


21 Aug 2008, 12:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
belgianiron schreef:
Kris temmerman met een polo van west ham united :worship:


Een chance dat Den Onderkroiper in Ternat was of niemand had dat geweten :lol:

Belgianiron heeft wel een scherp ooig (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Aug 2008, 12:36
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
AN schreef:
Ik zou hier toch ook even willen reageren, volgens mij hebben de meeste supps hier gelijk wanneer het over de trainer gaat.Ik ben ook al jaren supporter, ook al kom ik niet vaak tussen op het forum, nu wil ik dat wel doen.Vanaf het seizoen 2006-2007 ging ik mee met de spelersbus op verplaatsing.Toen was Patrick De Wilde de coach.Kon die zijn spelers motiveren zeg!Hij was als een vader voor hen en de groep hing sterk aaneen.Het was ontroerend bij momenten om hem bezig te zien en te horen op de bus.En of ze nu wonnen of niet, voor en na de match was er steeds motivatie en ambiance op de bus.Maar hij coachte de groep zoals het hoorde.Vorig seizoen zaten we met een gans andere mentaliteit, spelers lagen te pitten of lusteloos te hangen in de bus en de coach?Daarvan wist je alleen dat hij ook mee was toen je hem passeerde.Nooit een woord gesproken op de bus tegen zijn ploeg, als ze dan al eens een poging ondergingen om wat sfeer te brengen, een boze blik achterwaarts van Limpens,...Om maar te beamen wat de aanpak van een trainer kan teweegbrengen in de groep.Je krijgt volgens mij terug wat je geeft....

ik zeg dit hier al maanden ,maar als je hier van limpens durft de waarheid te zeggen dan ben je negatief of je hebt er geen verstand van het is de hoogste tijd dat men ingrijpt en als het bestuur(geert) zijn vriendje blijft beschermen dan zou hij beter ook ontslag nemen en samen met zijn vriend een andere ploeg zoeken. ik heb niks tegen geert maar hij iets te veel bezig met kameraden en dat is niet gezond.


Laatst gewijzigd door Ike op 21 Aug 2008, 14:03, 3 keer totaal gewijzigd.



21 Aug 2008, 13:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ik denk dat uwe "Caps Lock" geblokkeerd zit.


21 Aug 2008, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Urzua schreef:
Ik denk dat uwe "Caps Lock" geblokkeerd zit.


Ik em dat ook met de kleurkes :D

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Aug 2008, 14:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst