Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Tom B&W schreef:
maw, geen nieuws dus, zoals de hele voorbereiding al, huilen met de pet op :wadde: tegen een lokale vierdeklasser deze keer :stom: dank u wel Mijnheer Limpens, it's time to change (n)

En de spelers zelf laat je volledig buiten schot? Als zij niet meer eergevoel hebben dan dat, en hun zomaar laten belachelijk maken tegen janneke en mieke, ...
Ik spreek mij niet uit aan wie het in welke mate ligt, daar zal het bestuur veel beter voor geplaatst zijn en veel beter kunnen over oordelen, maar het is wel een feit dat sommigen eens heel serieus voor de spiegel moeten gaan staan.

(was zelf niet op de match wegens werkverplichtingen)


19 Aug 2008, 21:00
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
willen wij Limpens op Ebay zetten , zo geraken wij er misschien nog vanaf :lol:


Gij doet oek alleen awe mond open alst ve negatief te doen is e.


Limpens is al een gans jaar negatief !!
of moet ik misschien zeggen dat hij een toptrainer is ,bij dender hadden zij het rapper gezien daar stond hij al na 2 maanden aan de deur. alsook bij FC Mere. en bij RCHG waren zij ook heel tevreden dat zij er van af waren.
Het bestuur moet nu ingrijpen zijn onkunde doet al lang genoeg
[b][size=200]LIMPENS BUITEN LIMPENS BUITEN LIMPENS BUITEN !!!


Toch nog wat oefenen om letters in het groot te zetten.


19 Aug 2008, 21:02
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Jan 2006, 16:39
Berichten: 63
Leeftijd: 42
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Je hebt 100% gelijk, de spelers zelf zijn natuurlijk mee verantwoordelijk!!!


19 Aug 2008, 21:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Oefenmatchen zeggen ni alles ma ik vraag mij toch af wa ze van plan zijn vant seizoen :hmm: der zijn wel weer veel geblesseerden ma dan bewijzen de laatste weken terug da ge het ni kunt opvangen. en of het met de basisploeg zoveel beter zal zijn ...

te negatief gaan doen brengt ni op, ma een beetje realisme nu is toch op zijn plaats. en alles op Limpens steken is er idd over ma ik twijfel er toch ook sterk aan da we met hem ver gaan kunnen geraken.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


19 Aug 2008, 21:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


19 Aug 2008, 21:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Oefenmatchen zeggen ni alles ma ik vraag mij toch af wa ze van plan zijn vant seizoen :hmm: der zijn wel weer veel geblesseerden ma dan bewijzen de laatste weken terug da ge het ni kunt opvangen. en of het met de basisploeg zoveel beter zal zijn ...

te negatief gaan doen brengt ni op, ma een beetje realisme nu is toch op zijn plaats. en alles op Limpens steken is er idd over ma ik twijfel er toch ook sterk aan da we met hem ver gaan kunnen geraken.


Zonder seminck en van dender hebde vanachter niks das geweten,limpens is nu mss ni den idealen trainer voor aalst maarja ij is nu toevallig den trainer e,alst bestuur nog met hem wilt voort gaan dan is dat hun goed recht.


19 Aug 2008, 21:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk


ze hadden hem al moeten buiten smijten na die 1 op 18 vorig seizoen.
van dan af is het beginnen verslechteren en verslechteren.


19 Aug 2008, 21:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3868
Leeftijd: 46
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
cromag schreef:
dikke zever.... De tegenvallende resultaten van toen kwamen voort door de vele blessures.
Nen trainer ontslagen op basis van oefenmatchen is wel totaaaaaaaaaal belachelijk.


als ik me niet vergis is zo vorig seizoen de trainer van rac.mechelen ontslagen geweest en toen kwam Van Acker...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Aug 2008, 21:13
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
ga eens bij de dycker langs als ge daar passeert....


19 Aug 2008, 21:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
witteken schreef:
de clerus schreef:
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk


ze hadden hem al moeten buiten smijten na die 1 op 18 vorig seizoen.
van dan af is het beginnen verslechteren en verslechteren.


Dus als de spelers de trainer eens beu zijn, laten ze hun gewoon een aantal keer verliezen, en moet het bestuur de trainer maar ontslaan. Alle macht over uw club bij de spelers leggen, zo zal het wel marcheren.


19 Aug 2008, 21:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk


Het bestuur, voor zover daarvan sprake (want ze zijn met niet veel en ik heb de indruk dat Geert alles alleen mag/moet doen), heeft al vele goeie werken gedaan, maar of ze nu niet een heel klein beetje blind zijn, durf ik toch te betwijfelen. "Ze" lijken alles op gebrek aan vertrouwen te steken en lijken te denken dat de beterschap er stillaan wel zo zal komen met de eerste overwinning. Dat in de eerste plaats de vervanging van het centrale middenveld al dan niet voorlopig geen al te groot succes is en dat het eigenlijk elke match nog minder en minder aan elkaar hangt, lijken ze spijtig genoeg niet te zien. Stel, en met de nadruk op stel, dat de kern dan misschien al iets aan kwaliteit heeft ingeboet, dan nog kan het niet dat diegenen die gebleven zijn, werkelijk al het goeie hebben verleerd. Er lijkt op dit moment amper nog een speler bij die een goeie pass kan geven van 5 meter en als ge daar als trainer niks kunt aan doen, dan wil ik ook nog wel eens op die bank gaan zitten. Als ze spelen zoals vanavond, verliest ge ook van een tweede provincialer. Ik weet niet of ik nu eigenlijk een echte kans gezien heb vanavond ...


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 19 Aug 2008, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Aug 2008, 21:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
witteken schreef:
de clerus schreef:
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk


ze hadden hem al moeten buiten smijten na die 1 op 18 vorig seizoen.
van dan af is het beginnen verslechteren en verslechteren.


Dus als de spelers de trainer eens beu zijn, laten ze hun gewoon een aantal keer verliezen, en moet het bestuur de trainer maar ontslaan. Alle macht over uw club bij de spelers leggen, zo zal het wel marcheren.


nee je moet wachten tot we weer 1 op 18 hebben en dan misschien. het vuur is weg en onze trainer vind geen oplossingen.


19 Aug 2008, 21:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Jah, wat moet ik zeggen van de match :hmm:
Wat valt er nog te zeggen :hmm:

Eerste helft was nog aan te zien, af en toe viel er toch is één goede combinatie te zien, balbezit was wel voor ons dan. Enige die iets kon forceren was Lord, Ternat kwam tegen de gang van het spel in op voorsprong, verdediging ging niet vrijuit.

Tweede helft ging van kwaad naar erger, geen beleving in de ploeg, niemand die de bal vraagt of andere spelers coacht als hij vrij staat, geen kansen bij elkaar voetballen,.....

Mijn vertrouwen in een goede start van de competitie heeft na vandaag alvast een flinke deuk gekregen.

Een teleurgestelde supporter.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 21:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
witteken schreef:

Dus als de spelers de trainer eens beu zijn, laten ze hun gewoon een aantal keer verliezen, en moet het bestuur de trainer maar ontslaan. Alle macht over uw club bij de spelers leggen, zo zal het wel marcheren.


nee je moet wachten tot we weer 1 op 18 hebben en dan misschien. het vuur is weg en onze trainer vind geen oplossingen.[/quote]

dat heb ik niet gezegd... Ik zeg enkel dat er een gedeelde verantwoordelijkheid is, trainer, maar evengoed spelers. Ingrijpen of op de gepaste manier hiermee omgaan, dat is aan het bestuur, en ik heb daar alle vertrouwen in.


19 Aug 2008, 21:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
witteken schreef:

Dus als de spelers de trainer eens beu zijn, laten ze hun gewoon een aantal keer verliezen, en moet het bestuur de trainer maar ontslaan. Alle macht over uw club bij de spelers leggen, zo zal het wel marcheren.


nee je moet wachten tot we weer 1 op 18 hebben en dan misschien. het vuur is weg en onze trainer vind geen oplossingen.


dat heb ik niet gezegd... Ik zeg enkel dat er een gedeelde verantwoordelijkheid is, trainer, maar evengoed spelers. Ingrijpen of op de gepaste manier hiermee omgaan, dat is aan het bestuur, en ik heb daar alle vertrouwen in.[/quote]

ik hoop dat er iets gebeurd . want als we zo verder doen gaan we nie te veel punten pakken.


19 Aug 2008, 21:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst