Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 431
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
de clerus schreef:
En alles zal nu in de handen van het bestuur liggen. die zijn toch ook ni blind. misschien moete we nog ff afwachten... ook al wachten we al een tijke natuurlijk


Het bestuur, voor zover daarvan sprake (want ze zijn met niet veel en ik heb de indruk dat Geert alles alleen mag/moet doen), heeft al vele goeie werken gedaan, maar of ze nu niet een heel klein beetje blind zijn, durf ik toch te betwijfelen. "Ze" lijken alles op gebrek aan vertrouwen te steken en lijken te denken dat de beterschap er stillaan wel zo zal komen met de eerste overwinning. Dat in de eerste plaats de vervanging van het centrale middenveld al dan niet voorlopig geen al te groot succes is en dat het eigenlijk elke match nog minder en minder aan elkaar hangt, lijken ze spijtig genoeg niet te zien. Stel, en met de nadruk op stel, dat de kern dan misschien al iets aan kwaliteit heeft ingeboet, dan nog kan het niet dat diegenen die gebleven zijn, werkelijk al het goeie hebben verleerd. Er lijkt op dit moment amper nog een speler bij die een goeie pass kan geven van 5 meter en als ge daar als trainer niks kunt aan doen, dan wil ik ook nog wel eens op die bank gaan zitten. Als ze spelen zoals vanavond, verliest ge ook van een tweede provincialer. Ik weet niet of ik nu eigenlijk een echte kans gezien heb vanavond ...


Op nor 4de klas :wave:


19 Aug 2008, 21:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 431
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Stijn schreef:
witteken schreef:

Dus als de spelers de trainer eens beu zijn, laten ze hun gewoon een aantal keer verliezen, en moet het bestuur de trainer maar ontslaan. Alle macht over uw club bij de spelers leggen, zo zal het wel marcheren.


nee je moet wachten tot we weer 1 op 18 hebben en dan misschien. het vuur is weg en onze trainer vind geen oplossingen.


dat heb ik niet gezegd... Ik zeg enkel dat er een gedeelde verantwoordelijkheid is, trainer, maar evengoed spelers. Ingrijpen of op de gepaste manier hiermee omgaan, dat is aan het bestuur, en ik heb daar alle vertrouwen in.


ik hoop dat er iets gebeurd . want als we zo verder doen gaan we nie te veel punten pakken.[/quote]

hugo broos is ook op zoek naar werk :whistle:


19 Aug 2008, 21:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
VC EA 2002 is er deze avond niet in geslaagd de oefenwedstrijd in en
tegen KSKL Ternat winnend af te sluiten. Na 34 minuten opende Yves Buelinckx de score voor de thuisploeg. In de tweede helft werd de score nog verdubbeld toen Niels De Schutter de bal ongelukkig in eigen doel werkte.


19 Aug 2008, 22:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Supporters,ik denk dat we absoluut de ploeg niet hebben om dit jaar een hoofdrol te spelen ondanks de ambitie van het bestuur.
Hetgene ik deze avond terug gezien heb doet me bovenstaande zin alleen maar bevestigen.
Meer heb ik niet te zeggen want de ontgoocheling zit tamelijk diep. :(

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


19 Aug 2008, 22:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Gunther schreef:
Jah, wat moet ik zeggen van de match :hmm:
Wat valt er nog te zeggen :hmm:

Eerste helft was nog aan te zien, af en toe viel er toch is één goede combinatie te zien, balbezit was wel voor ons dan. Enige die iets kon forceren was Lord, Ternat kwam tegen de gang van het spel in op voorsprong, verdediging ging niet vrijuit.

Tweede helft ging van kwaad naar erger, geen beleving in de ploeg, niemand die de bal vraagt of andere spelers coacht als hij vrij staat, geen kansen bij elkaar voetballen,.....

Mijn vertrouwen in een goede start van de competitie heeft na vandaag alvast een flinke deuk gekregen.

Een teleurgestelde supporter.


Helemaal akkoord. Degelijke eerste helft zonder veel kansen maar toch waren we duidelijk de betere ploeg en zoals de laatste weken het geval was kwam alle gevaar van Lord. Arnold deed zowat alles verkeerd wat hij kon en Aelbrecht speelde opnieuw zoals we van hem gewoon zijn....verschrikkelijk slecht! Desaer speelde sterk achterin samen met Couli. Steurs en Spotbeen, de vleugelbacks waren niet echt goed en vooral hun opbouw was zwak. Ons centraal middenveld (Franck, Van Mieghem en De Schutter) breide als vanouds maar één goeie diepe bal zat er ook vandaag niet in... En Ternat... had aan één kans genoeg om de 1-0 op het bord te zetten.

De 2de helft werd Arnold uit zijn lijden verlost en vervangen door Lorenzo Wouter die dan samen met Lord vooraan ging spelen in een 4-4-2 opstelling. Limpens schoof dan nog wat met zijn pionnen zodat alle samenhang uit de ploeg verdween, zo kennen we hem al een tijdje ondertussen hé...
Even later ging Coulibaly aan de noodrem hangen en kreeg geel waar eigenlijk rood de enige juiste beslissing was. Hij had die rode kaart misschien beter gekregen want even later moest hij geblesseerd naar de kant en het zag er niet goed uit! Scheurtje of verrekking in de bovenbil denk ik.
Even later kwam Ternat op 2-0 nadat een door Lieven afgeweerd schot in de voeten van een ternatspeler kwam en die terug op doel trapte. Niels De schutter werkte de bal in eigen doel. Aalst ging dan nog wat op de helft van Ternat spelen maar tot echte kansen kwam het niet meer.
Opnieuw een erg teleeurstellende prestatie van onze ploeg en het ziet er met nog een goeie week te gaan niet goed uit. Op deze manier kan het echt niet verder! Bestuur...ingrijpen is een absolute noodzaak !!!!!!!!!

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 22:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
belgianiron schreef:
VC EA 2002 is er deze avond niet in geslaagd de oefenwedstrijd in en
tegen KSKL Ternat winnend af te sluiten. Na 34 minuten opende Yves Buelinckx de score voor de thuisploeg. In de tweede helft werd de score nog verdubbeld toen Niels De Schutter de bal ongelukkig in eigen doel werkte.


Het was trouwens niet Buelinckx maar Steve De Saegher, hun topschutter van vorig seizoen die de 1-0 binnentrapte.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 22:13
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Afwachten jongens

Er zijn al nog ploegen geweest waar de voorbereiding op nix trok en dan een 15/15 haalden in de competitie.

Als ge de eerste 3 matchen ni kunt winnen dan mag je gaan praten over misse aankopen of nen trainer buiten smijten

tis aan de spelers en de trainer om dit te voorkomen


19 Aug 2008, 22:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
Afwachten jongens

Er zijn al nog ploegen geweest waar de voorbereiding op nix trok en dan een 15/15 haalden in de competitie.

Als ge de eerste 3 matchen ni kunt winnen dan mag je gaan praten over misse aankopen of nen trainer buiten smijten

tis aan de spelers en de trainer om dit te voorkomen


Man, het is overduidelijk dat er geen lijn in de ploeg zit en die zal er ook niet komen in één-twee-drie hoor

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 22:25
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
dat kan, kheb ze geen enkele keer aan het werk gezien in de voorbereiding

maar in voetbal weet je nooit, de competitie is voor de punten en voor het geld
ieder zijn mening maar (ver)oordeel pas na enkele wedstrijden. ok het is dan misschien te laat voor extra transfers maar gezien de financiele situatie moeten we daarvan niet veel meer verwachten


19 Aug 2008, 22:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
Afwachten jongens

Er zijn al nog ploegen geweest waar de voorbereiding op nix trok en dan een 15/15 haalden in de competitie.

Als ge de eerste 3 matchen ni kunt winnen dan mag je gaan praten over misse aankopen of nen trainer buiten smijten
tis aan de spelers en de trainer om dit te voorkomen


Onderkroiper is ook al thuis :D De foto's zullen misschien voor morgenavond laat zijn want straks om 04.00 loopt de wekker af . :zzz: Dagje stappen (25km) in Kautenbach Luxemburg en 10 uur trein H & T .

Ik zag , ik kwam en overwon is niet van toepassing . Ons ploegske is er nog niet . Doch zoals hierboven vermeld is misschien juist doch er zal nog veel water door den Dender moeten lopen om betere voetbal te zien . :cry:

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2008, 22:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
dat kan, kheb ze geen enkele keer aan het werk gezien in de voorbereiding
maar in voetbal weet je nooit, de competitie is voor de punten en voor het geld
ieder zijn mening maar (ver)oordeel pas na enkele wedstrijden. ok het is dan misschien te laat voor extra transfers maar gezien de financiele situatie moeten we daarvan niet veel meer verwachten


Dat zegt alles, prijs je gelukkig...

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 22:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
eendracht4ever schreef:
dat kan, kheb ze geen enkele keer aan het werk gezien in de voorbereiding
maar in voetbal weet je nooit, de competitie is voor de punten en voor het geld
ieder zijn mening maar (ver)oordeel pas na enkele wedstrijden. ok het is dan misschien te laat voor extra transfers maar gezien de financiele situatie moeten we daarvan niet veel meer verwachten


Dat zegt alles, prijs je gelukkig...


Idd,meestal wast slecht,maar ik blijf hopen op nen totale ommekeer tege de match in wetteren.Ik koester wss valse hoop maarja.Keb liever hoop dan nu al beginnen te zeggen dat ze gaan degraderen of dit ofdat.


19 Aug 2008, 22:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
Afwachten jongens

Er zijn al nog ploegen geweest waar de voorbereiding op nix trok en dan een 15/15 haalden in de competitie.

Als ge de eerste 3 matchen ni kunt winnen dan mag je gaan praten over misse aankopen of nen trainer buiten smijten

tis aan de spelers en de trainer om dit te voorkomen
Moet ge nu persé wachten tot ge nul op negen hebt voor uw conclussies te trekken? Als ge het nu nog niet ziet amaai.


19 Aug 2008, 22:36
Online
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Supporters,ik denk dat we absoluut de ploeg niet hebben om dit jaar een hoofdrol te spelen ondanks de ambitie van het bestuur.
Hetgene ik deze avond terug gezien heb doet me bovenstaande zin alleen maar bevestigen.
Meer heb ik niet te zeggen want de ontgoocheling zit tamelijk diep. :(

dan doen we het in u ogen als underdog maar e maar de supporters moeten er van de eerste competitieminuut ten volle achterstaan
als het dan na 3-4 matchen NOG ni loopt ja dan kannek u wel begrijpen maarja

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


19 Aug 2008, 22:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
Afwachten jongens

Er zijn al nog ploegen geweest waar de voorbereiding op nix trok en dan een 15/15 haalden in de competitie.

Als ge de eerste 3 matchen ni kunt winnen dan mag je gaan praten over misse aankopen of nen trainer buiten smijten

tis aan de spelers en de trainer om dit te voorkomen


Een spetterende voorbereiding is zeker geen garantie voor een sterk begin, maar ge moet het in ieder geval niet gaan omdraaien ook: een barslechte voorbereiding is in ieder geval óók geen garantie voor een sterk begin, in tegendeel, in de meeste gevallen is dat wel degelijk al een teken aan de wand ...

Ge moet vooral ook kijken naar de manier waarop, hé mannekes. Ge speelt vanavond tegen een ploeg die een reeks lager speelt, waarvan er bovendien 9 van de 11 spelers vorige zondag een match gespeeld hebben op het scherp van de snee en ge voetbalt nog geen twee kansen bij elkaar. En het is allesbehalve de eerste van dergelijke matchen in deze voorbereiding ... Het zal moeten lukken dat dit plots in één keer helemaal anders loopt op bezoek bij een 200% gemotiveerde derdeklasser die nu de messen al aan het slijpen is voor hun belangrijkste dag van het seizoen: 31 augustus 2008.

Panikeren heeft geen zin, mede omdat een seizoen zeer lang is, maar doen alsof een voorbereiding absoluut van geen enkel belang is en vooral niks zegt over de transfers of het te verwachten spel, is uzelf blazen wijsmaken ...


19 Aug 2008, 22:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst