Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Jeroen schreef:

In tweede en derde maakten we ons wekelijks "belachelijk". Als ge nu vind dat ge u belachelijk gaat laten maken door de eerste competitiematchen te komen supporteren, dan scheelt er toch iets zé !


De laatste aan wie ik verantwoording moet afleggen voor het al dan niet komen supporteren, dat zal wel tegen u zijn, laat staan voor een forum.
Trouwens supporteren kunt ge ook vanuit uwe zetel. De eerste 2 kompetitiematchen zal dat in mijn geval dan vanin mijne ligzetel zijn, vanop een mooi strandje in Spain.

Ik spreek hier enkel voor mezelf, en of gij daar het woord successupporter wilt aan kleven, dat is uw zaak. Na jaren trouw op post, in goede en (toch wel) slechte tijden heb ik er efkes genoeg van, mag ik?

Dank voor uw begrip ;)


Uw eerste post klonk nochtans anders. En natuurlijk moet ge geen verantwoording afleggen voor het al dan niet komen (ik mis in september ook twee wedstrijden omdat ik op congé ben). Ieder doet zijn gedacht, maar als ge nu al geruime tijd zou wegblijven wegens de slechte resultaten, en als het weer goed gaat komt zien, dan is zo iemand toch een successupporter zeker (waar ik niks op tegen heb zé, het is maar voetbal).


20 Aug 2008, 19:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ik heb er nog alle vertrouwen in, oefenmatchen zeggen soms veel, maar soms ook totaal niets.
2 jaar geleden: onmiddelijk uitschakeling in Beker van Belgie tegen, ik dacht, Bercheux
en ook geen al te bijstere voorbereiding in oefenmatchen, maar wel kampioen!

Ok, het verschil tussen 3e en 4e is groot, maar we kunnen pas panikeren als het seizoen slecht begint.
Dus eerst die Wetterse pottenstampers een lesje leren en alles zal vergeten zijn daarna.


20 Aug 2008, 19:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
zotvawies schreef:
Ik heb er nog alle vertrouwen in, oefenmatchen zeggen soms veel, maar soms ook totaal niets.
2 jaar geleden: onmiddelijk uitschakeling in Beker van Belgie tegen, ik dacht, Bercheux
en ook geen al te bijstere voorbereiding in oefenmatchen, maar wel kampioen!

Ok, het verschil tussen 3e en 4e is groot, maar we kunnen pas panikeren als het seizoen slecht begint.
Dus eerst die Wetterse pottenstampers een lesje leren en alles zal vergeten zijn daarna.


ik dacht dat we toen juist wel een goede voorbereiding speelden en dat de wedstrijd tegen bercheux een "accident de parcours" was

_________________
MCMXIX


20 Aug 2008, 20:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Oplossing volgens mij is: Arnold weg en twee spitsen (ne kleinen rappen en ne groten dikken) in de plaats zodat we met een 4-4-2 kunnen spelen. Limpens zegt in HLN dat Franck dichter moet aansluiten bij de diepe spits, maar dat is zijn spelstijl niet en zal dus nooit lukken. Daarom: systeem omgooien.


Laatst gewijzigd door elfahem op 20 Aug 2008, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Aug 2008, 20:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Nu is het de match van wetteren waar we conclusies mogen uittrekken. Eerst was het de eerste bekerwedstrijd waarna we conclusies mochten trekken. Volgende keer moeten we die conclusies misschien trekken na de winterstop en afwachten of er iemand bijkomt?

Voor de rest, heel goede post van villa. Is geen commentaar of kritiek of geen respect hebben voor bestuur, trainers of spelers maar als het even slechter is, mag het gezegd worden. Als het goed is, komt er geen reactie maar das toch op ieder zijn werk zo...


20 Aug 2008, 20:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Dit heb ik uit het streeknieuws via de e-krant gehaald,ze zijn dus toch nog op zoek naar een spits!!!!!!!!



E. Aalst oefent in Boom


Eendracht Aalst laste nog een bijkomende oefenpartij in: zondag om 16 uur bij Rupel-Boom. Roel Vandenbrande en Michael Seminck zullen er hun rentree vieren. Arnold Nguekam traint gewoon verder mee bij Eendracht dat ongeacht het vertrek van de Kameroener naar Brussels verder blijft speuren naar een spits. Boussoufa (adductoren) keert binnen twee en Boto (enkeloperatie) binnen drie weken terug op het veld. Van Dender (achterste kruisband) moet niet onder het mes, maar wordt pas binnen zes weken terug op het veld verwacht. (rwd)



Druk dit artikel af
Verstuur dit artikel naar een kennis

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


20 Aug 2008, 21:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
lolo schreef:
de makkelijkste oplossing is steeds den trainer buitenwippen
(ben het ook bijlange niet veel eens met limpens de laatste tijd)

maar kvind vooral op het veld dat er geen bezielers zijn
bijna geen één die iet of wat een knokkers-mentaliteit uitstraalt

persoonlijk vind ik de verdediging (met Seminck, Dessear, Van Dender erbij) in orde
aansluiting verdediging - middenveld ok

maar dan begint het...
- aansluiting middenveld - aanval is :fuck: slecht!
- aanval die geen bal kan bijhouden
- en balrecuperatie bij balverlies (n)


Volgens mij is de taak van de trainer om zulke problemen aan te pakken maar er gebeurt helemaal niks. Ikzelf ben al tientallen jaren jeugdtrainer (U15 en U17) en ik kan je verzekeren dat je als trainer heel wat kan bijbrengen aan je team. Maar dan moet je wel op je strepen staan en je team coachen als dat nodig blijkt. Maar Limpens die staat erbij en kijkt er naar! Ik heb hem gisteren welgeteld 3 keer horen roepen. Ik stond dan wel op een goeie 20 meter van hem. Of de spelers op het veld hem hebben gehoord dat betwijfel ik... Ik weet dat de jeugdtrainers in Aalst niet veel mogen tussenkomen tijdens een wedstrijd maar van een trainer van het eerste elftal verwacht je toch dat hij coacht als het niet loopt.

_________________
Afbeelding


20 Aug 2008, 22:09
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Ten eerste:

In 4de had je leiders, nu is er naar ik hoor en versta niemand die opstaat en het voortouw neemt. EA trok indertijd met Van Holm & Dugardein(zij speelden nog 1 seizoenen samen in Denderhoutem en 2 bij Sporting West)+Thomas(die op zijn beurt ook 2 seizoenen samenspeelde met hen) een 3-tal aan die dit samen deed en kon.
Ze kenden elkaar door en door en konden ook goed overweg met elkaar buiten de kleedkamer, de eersten om een feestje op gang te trekken en niet te beroerd om de jongens op sleeptouw te nemen.
Ze zijn zeker niet heilig maar ik denk dat men dit facet onderschatte.
Wie kent elkaar nu nog door en door in dit elftal? Welke spelers vertrouwen elkaar blindelings? Iedereen is met zichzelf bezig, dat is ook de neergang geweest vorig seizoen met het verlies van Dugardein en Van Holm en zo u wil ook De Wilde(hem werd meer en meer restricties opgelegd, waardoor hij zich bekrompen voelde in zijn werking en eieren voor zijn geld koos.)

Een verdedigende middenvelder mag trouwens niet schitteren, hij moet een constante weten te leggen in zijn spel, de andere spelers moeten weten dat hij steevast op zijn plek staat en dáár aanspeelbaar is. Volgens mij waren er dus foute verwachtingen bij het aantrekken van Couly.

Ten tweede:

Er is tactisch niets op vooruit gegaan sinds vorig seizoen. Limpens had misschien ook wel anders gewild ma soit! Er zijn géén 'gevaarlijke' opkomende backs meer, indien ze nog een goeie cross hadden(Landuyt) werd hij bovendien óók nog van de hand gedaan. Al vind'k dat Van Dender dit ook kan(maar hij staat te weinig op het veld).
VDB.. zoals zo vaak al aangehaald staat helaas meer in de tribune dan op de mat en dat komt de nodige automatismen al helemaal niet ten goede.

Over de aanval en het middenveld kan'k me niet uitlaten, zeker niet over de nieuwe spelers, ik heb ze nog niet aan het werk gezien, maar ik denk dat Geert ze wel goed genoeg gescreend zal hebben, ze zullen zich wel nog doorzetten!
Enkel vind’k dat Davy Claessens een serieus onderschatte speler is. Ik heb nooit geweten waarom hij plots niet meer speelde, hij speelde 85% van de tijd zijn wedstrijd.

Ik vind, in het algemeen(en dus ook naast EA bekeken) dat bij ieder elftal dat de backs moeten opkomen, dit zorgt sowieso voor veel meer dreiging, waardoor de tegenstrever al hoog moet beginnen drukken en er desgevallend meer ruimtes vrijkomen tussen de linies en op de flanken van de tegenstrever, hier kan men dan op in spelen = gevaar brengen. Als je daarvoor de spelers niet hebt dan kan je nòg voor gevaar zorgen met een lange bal, maar daar moet je dan ook weer de spelers voor hebben die dat kunnen…


Tot slot, ik blijf achter EA staan wat er ook gebeurd, maar ik en jullie zullen er samen door moeten. Eendracht maakt …… , tot binnenkort, voor eeuwig en altijd een fan, ondanks een kritische noot!


Laatst gewijzigd door Jossen op 21 Aug 2008, 0:49, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Aug 2008, 0:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Vind ik mooi gezegd hierboven Jossen.

Al vond ik Van Holm niet echt een 'goede' speler. Is ook bergaf aan het gaan dacht ik. Speelde niet veel bij VG Oostende en weet begot niet waar die nu speelt.


21 Aug 2008, 0:45
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
s@té schreef:
Vind ik mooi gezegd hierboven Jossen.

Al vond ik Van Holm niet echt een 'goede' speler. Is ook bergaf aan het gaan dacht ik. Speelde niet veel bij VG Oostende en weet begot niet waar die nu speelt.


Thx, al wil ik hier wel een kanttekening plaatsen bij jouw opmerking over VH. Hij ging naar Oudenaarde, daar werd Wellens na 12 matchen uitgezwaaid en kwam er niet meer aan de bak omdat het bestuur daar de ploeg opsteld(hierbij weet je dat dan ook weer ;) )

Hij trok in de winterstop naar VGO om dichter bij huis te zijn(de fysiek te onderhouden) en om uit te kijken naar een nieuwe ploeg.


21 Aug 2008, 0:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Jossen schreef:
Hij trok in de winterstop naar VGO om dichter bij huis te zijn(de fysiek te onderhouden) en om uit te kijken naar een nieuwe ploeg.


Waar zit hij dan nu? Nog steeds bij VGO?


21 Aug 2008, 0:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Jossen schreef:
indien ze nog een goeie cross hadden(Landuyt) werd hij bovendien óók nog van de hand gedaan.


Landuyt, die gaf hier met moeite 1 goeie voorzet op de 10, maar sinds hij weg is moet ge hier constant lezen wat een goeie voorzetten die wel gaf. :wadde:

_________________
es da ier e fistjen...


21 Aug 2008, 1:04
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Jossen schreef:
indien ze nog een goeie cross hadden(Landuyt) werd hij bovendien óók nog van de hand gedaan.


Landuyt, die gaf hier met moeite 1 goeie voorzet op de 10, maar sinds hij weg is moet ge hier constant lezen wat een goeie voorzetten die wel gaf. :wadde:


Misschien omdat Landuyt wèl een voorzet kon geven Boris? Of misschien speelt ook het feit mee dat het sindsdien nauwelijks nog gebeurde van een rechtsback?

*Correctie* een cross kan ook een lange bal zijn naar den overkant van het veld waar iemand vrij staat/stond en die bal viel dan ook nog eens in de voetjes...


21 Aug 2008, 1:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Jossen schreef:
Boris schreef:
Landuyt, die gaf hier met moeite 1 goeie voorzet op de 10, maar sinds hij weg is moet ge hier constant lezen wat een goeie voorzetten die wel gaf. :wadde:


Misschien omdat Landuyt wèl een voorzet kon geven Boris? Of misschien speelt ook het feit mee dat het sindsdien nauwelijks nog gebeurde van een rechtsback?

*Correctie* een cross kan ook een lange bal zijn naar den overkant van het veld waar iemand vrij staat/stond en die bal viel dan ook nog eens in de voetjes...


Zo'n flankverandering, dat kon ie inderdaad, maar een simpele voorzet... man, daar moest ge lang op wachten zenne. Heb er mij dikwijls lastig in gemaakt.

Zoals zo dikwijls op den iendracht wordt er op spelers gekreft TIJDENS hun verblijf op den iendracht, en worden ze opgehemeld NA hun verblijf op den iendracht.

_________________
es da ier e fistjen...


21 Aug 2008, 1:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Jossen schreef:
Boris schreef:
Landuyt, die gaf hier met moeite 1 goeie voorzet op de 10, maar sinds hij weg is moet ge hier constant lezen wat een goeie voorzetten die wel gaf. :wadde:


Misschien omdat Landuyt wèl een voorzet kon geven Boris? Of misschien speelt ook het feit mee dat het sindsdien nauwelijks nog gebeurde van een rechtsback?

*Correctie* een cross kan ook een lange bal zijn naar den overkant van het veld waar iemand vrij staat/stond en die bal viel dan ook nog eens in de voetjes...


Zo'n flankverandering, dat kon ie inderdaad, maar een simpele voorzet... man, daar moest ge lang op wachten zenne. Heb er mij dikwijls lastig in gemaakt.

Zoals zo dikwijls op den iendracht wordt er op spelers gekreft TIJDENS hun verblijf op den iendracht, en worden ze opgehemeld NA hun verblijf op den iendracht.


WAARHEID als een koe (y) Dugardeyn heeft hier een half seizoen goed gespeeld, daarna was het over. Landuyt deed defensief goed zijn werk maar was een beperkte voetballer. Glorieux dribbelde iedereen maar vooral zichzelf. Op Van Belle was er niets dan kritiek. Verheyden heeft vorig jaar zelden zijn niveau gehaald, dat gaf hij zelf toe. Toch zijn dat opeens allemaal DE sterren. De enige speler wiens vertrek ik echt betreur is Troch, maar dat is een economisch verhaal.


21 Aug 2008, 2:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst