VC Jong Lede - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 VC Jong Lede - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Straf, BBQ en zuipen gaan hier voor een match van den Iendracht...
Schande :D :D :D


14 Aug 2008, 13:50
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Straf, BBQ en zuipen gaan hier voor een match van den Iendracht...
Schande :D :D :D


Normaal kies ik altijd voor den Iendracht hé :D


14 Aug 2008, 14:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
En daar combineer je dan het voetbal met dat zuipen? Nu just nog nen BBQ op de voetbal krijgen he Jan en t zou in orde zijn...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


14 Aug 2008, 14:30
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Vicky schreef:
En daar combineer je dan het voetbal met dat zuipen? Nu just nog nen BBQ op de voetbal krijgen he Jan en t zou in orde zijn...


Het tweede deel kan ik beamen.


14 Aug 2008, 16:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
niemand een tussenstandje?


14 Aug 2008, 21:10
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
0-2 aan de rust blijkbaar. Meer weet ik ook niet


14 Aug 2008, 21:12
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
0 - 2 bij de rust meer weet ik momenteel niet


14 Aug 2008, 21:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
thanks, ze hebben dan toch kunnen scoren deze keer... niet dat je 'r veel kan uit afleiden, maar soit... als ze blijken wat beter te draaien zou het toch al goed zijn voor de moraal


14 Aug 2008, 21:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Eindstand?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


14 Aug 2008, 21:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
net terug eindstand 2-3 doelpunten Franck (magistrale vrije trap) Dianga en Arnold.


14 Aug 2008, 21:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Een wedstrijd waar je moeilijk conclussies kan aan vastknopen. Tenzij één, die Van Damme is een talent daar gaan we nog plezier aan beleven. De eerste helft stonden o.a in de basis : De Veirman, Coulibaly, Dianga, Spotbeen,Dessaer,
Wouter en Franck. De tweede helft zijn dan Van Mieghem, Arnold, Aelbrecht er bijgekomen. Franck en Dianga der af. Dianga scoorde wel, en is misschien een mogelijke back up voor Arnold. Maar hem vervangen :? Wouter is zeer snel, geef die jongen nog wat tijd en dat komt wel goed denk ik. Voor de rest niet veel te zeggen over deze match, waren de betere in het spel maar dat zou der nog aan mankeren. In ieder geval hebben we met die Van Damme weer een volwaardig lid in onze kern van de jeugd en dat is altijd , plezant om vast te stellen natuurlijk. Ah ja Limpens Junior heeft ook een time meegespeeld :hmm:


14 Aug 2008, 22:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst won vanavond op het veld van Jong Lede met 2-3. Eendracht kwam na 35 minuten op voorsprong toen Kevin Franck van op twintig meter een vrijschop prachtig in de kruising krulde. Amper drie minuten later verdubbelde tester Mamady Dianga de score. Op voorzet van Yannis Meysmans kon hij met het hoofd de 0-2 binnenkoppen.

Na de rust scoorde Lede op het uur de aansluitingstreffer. Na een knappe combinatie over de rechterflank kon de mee ingeschoven Droessaert de bal simpel voorbij doelman De Veirman tikken.

Die 1-2 stand leek ook lange tijd de eindstand te worden tot de laatste vijf minuten. Na een drieste tackle op Arnold Nguekam ging de bal op de stip. De Kameroener zette de strafschop zelf om. Ook aan de overzijde ging de bal op de stip, deze keer na een trekfout van Glen Gersis. Nico Heuvinck scoorde voor Lede en legde zo de 2-3 eindcijfers vast


14 Aug 2008, 22:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Wat ik vandaag gezien heb op 2 weken van de competitiestart was totaal niet geruststellend. Ik weet dat er veel afwezigen waren en dat er veel beloften meededen, maar het was hetzelfde als de ganse voorbereiding. We slaagden er weer niet in om een uitgespeelde kans af te dwingen, geen creativiteit, geen diepgang, veel slechte passes, te weinig "ploeg", te weinig beleving, ... Wel een mooie vrije trap van Franck. De tweede goal was eigenlijk een owngoal met de hand. De mooiste combinatie en uitgespeelde kans was de 1-2 aansluitingstreffer van Lede.

Ik hoorde bij veel mensen langs de lijn gelijkaardige commentaren en blijkt dat nu toch al bij heel veel supporters het vertrouwen in Limpens op een laag pitje staat. Het moet dringend verbeteren. Het is de taak van de trainer om het vuur en de beleving terug in de ploeg te brengen.

Ik heb nog alle vertrouwen in het bestuur, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het aantrekken van Lorenzo een paniekreactie is. Die jongen kan wel iets, maar heeft me nog niet kunnen overtuigen van zijn meerwaarde. Ook de andere tester kan wel iets met de bal, maar of dit genoeg is om ons iets bij de brengen, blijft een groot vraagteken. Ik hoop dan ook dat het bestuur Arnold niet laat gaan, want dan zie ik ons seizoen somber in. Zoek nu nog maar eens ne vervanger die evengoed is als Arnold. T zou me verwonderen dat zo iemand nog vrij te vinden is.

Hopelijk heb ik ongelijk en spelen we een super seizoen, maar op basis van de huidige voorbereiding ben ik eerder pessimistisch.


14 Aug 2008, 23:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Wat ik vandaag gezien heb op 2 weken van de competitiestart was totaal niet geruststellend. Ik weet dat er veel afwezigen waren en dat er veel beloften meededen, maar het was hetzelfde als de ganse voorbereiding. We slaagden er weer niet in om een uitgespeelde kans af te dwingen, geen creativiteit, geen diepgang, veel slechte passes, te weinig "ploeg", te weinig beleving, ... Wel een mooie vrije trap van Franck. De tweede goal was eigenlijk een owngoal met de hand. De mooiste combinatie en uitgespeelde kans was de 1-2 aansluitingstreffer van Lede.

Ik hoorde bij veel mensen langs de lijn gelijkaardige commentaren en blijkt dat nu toch al bij heel veel supporters het vertrouwen in Limpens op een laag pitje staat. Het moet dringend verbeteren. Het is de taak van de trainer om het vuur en de beleving terug in de ploeg te brengen.

Ik heb nog alle vertrouwen in het bestuur, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het aantrekken van Lorenzo een paniekreactie is. Die jongen kan wel iets, maar heeft me nog niet kunnen overtuigen van zijn meerwaarde. Ook de andere tester kan wel iets met de bal, maar of dit genoeg is om ons iets bij de brengen, blijft een groot vraagteken. Ik hoop dan ook dat het bestuur Arnold niet laat gaan, want dan zie ik ons seizoen somber in. Zoek nu nog maar eens ne vervanger die evengoed is als Arnold. T zou me verwonderen dat zo iemand nog vrij te vinden is.

Hopelijk heb ik ongelijk en spelen we een super seizoen, maar op basis van de huidige voorbereiding ben ik eerder pessimistisch.


Ik denk nu niet dat ge aan deze match veel waarde moet hechten gezien het groot aantal jeugdspelers die in actie kwamen en onder hen waren er dan nog die nog nooit in een eerste elftal hadden gespeeld. Kwil daarmee nu nie zeggen dak gerust ben voor het komende seizoen maar das dan eerder gebaseerd op vorige wedstrijden.
Uw mening over Wouter kan ik wel delen. Ge ziet dat hij wel iets kan met nen bal maar of hij een (directe) meerwaarde zal zijn, moet toch nog blijken. Ikzelf ben ook niet helemaal overtuigd.


15 Aug 2008, 8:36
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: VC Jong Lede - Eendracht Aalst
We moeten aan geen enkele match belang hechten, ze hebben altijd wel een rede waarom het fout gaat.


15 Aug 2008, 8:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst