Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Jan schreef:
Zoals hier al meermaals gezegd: Limpens is geen trainer voor ons, dus zonder pardon: buiten!

volledig mee akkooord buiten dermee

_________________
Afbeelding
Afbeelding


31 Aug 2008, 22:54
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Tot voor de uitsluiting van Couli (beste man op het plein, stond daar echt wel op zijn plaats blijkbaar) was het spel verbijsterend goed, dacht ik. Totaal tegen de verwachtingen in na die schabouwlijke oefenmatchen.. Hoopvol. Lord bij momenten subliem.
Wat daarna volgde was niet om aan te zien. Organisatie was weg (Limpens?). We werden belachelijk gemaakt door een flutploeg als Wetteren; enorme flaters in de verdediging (die idd te hoog speelt en nog serieus moet studeren op de buitenspelval)..

Aelbrecht: ik hoop dat die jongen ooit nog zijn vorm terugvindt, maar vandaag was hij toch (weer) erbarmelijk? Ok, hij scoort, maar die ene kans in de tweede helft mag je nooit missen.
Arnold ook behoorlijk zwak
Lambrecht valt denk ik niet al te veel te verwijten... btw: ik zag hem later op de dag nog de trap van ons stadion afpikkelen. Ik vrees dat we volgend weekend ook niet op hem zullen moeten rekenen..
Claessens had ik liever aan onze kant zien spelen.

De slechtste man op het plein was de ref...die rode kaart lijkt me toch overdreven en hij floot verschillende hands-ballen niet + nog een paar onbegrijpelijke beslissingen.

Naar huis met een dubbel gevoel, al overheerst het negatieve (hoe kan het ook anders, het was 4-1)
Er zal nog veel moeten veranderen, maar die eerste helft wwas toch het beste dat ik de laatste tijd van ons ploeg gezien heb.

Voorzitter: merci voor het gratis bier. Nu nog een spits en een trainer

c'mon iendracht :EA:


31 Aug 2008, 23:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
dekerpeld schreef:
Ook nooit een woord over de egoïstische trekjes van Lord (fantastische speler overigens) die zoals vandaag opnieuw, steeds zelf probeert af te werken i.p.v. de bal af te leggen aan een vrijstaande speler.


Hij geeft Aelbrecht vandaag drie gemaakte goals. Wat moet hij nog meer doen zeg? Ik vind het eerlijk gezegd nog sterk dat Lord het niet meer zelf probeert ipv telkens te zien hoe zijn sublieme rushes door zijn ploegmaats verknoeid worden. Lord stak der vandaag echt onwaarschijnlijk neig met kop en schouders bovenuit.


31 Aug 2008, 23:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Ik had mij voorgenomen te zwijgen tot na de competitiestart en het is mij wonderwel gelukt :wow:. Wat vandaag gebeurd is lag in de lijn der verwachtingen. Dit is dan ook deels te wijten aan het niet vlugger ingrijpen in de technische staf (na een verschrikkelijk slechte en belachelijke voorbereiding). Maar oke iedereen verdient een tweede kans zeker (of in Limpens zijn geval 5de,6de kans?). Ik lees hier dat het niet aan de trainer ligt dat we verliezen, maar aan het feit dat na de rode kaart de organisatie weg was. Wat moet een trainer dan doen volgens sommige? In mijn ogen moet een trainer tactische kunnen bijsturen en motiveren ook na een rode kaart, wat vandaag dus weer niet gebeurde door Limpens. Indien dit niet het geval is wil ik ook gerust trainer worden van den iendracht en Limpens zijn loon opstrijken.

Dan nog een excuus dat zoals verwacht bovenkomt: de blessure's. Sorry maar met de spelers die vandaag tussen de lijnen stonden moeten we het bescheiden Wetteren toch opzij kunnen zetten? Of zijn we ineens niet meer de grote derdeklasser Eendracht Aalst?

Het wordt tijd dat bepaalde mensen in het bestuur hun ego opzij zetten en vriendjespolitiek afschaffen, dit in het belang van de ploeg. Wanneer dit eindelijk zal gebeuren en Limpens buiten ligt, kunnen we misschien weer eens winnen van een eerste provencialer, een vierde klasser of een bescheiden derdeklasser.

De ploeg heeft van vandaag een periode van de match deftig de bal laten rondgaan, maar voetbal is meer dan de bal laten rondgaan. We moesten vandaag zeker winnen lees ik hier. Wel ik herriner mij de eerste matchen het seizoen dat we van derde klasse naar vierde klasse zijn gezakt. Waren we in die matchen ook niet altijd de "betere" ploeg (qua balbezit toch), was ons grote probleem in die matchen ook niet het maken van een doelpunt? Ik wil hiermee nog niet gezegd hebben dat we gaan degraderen, maar de titel of eindronde met vriend Limpens is een utopie hoor.

We zijn vandaag belachelijk gemaakt door een ploeg met veel minder mogelijkheden, potentieel en supporters. Wel ik begin dit wat beu te worden en zolang de vriendjespolitiek niet wordt afgeschaft en niet gekozen wordt voor het ploegbelang zien ze mij niet meer (lees: zolang Limpens hier mag blijven foefelen). Of moeten we misschien zelf geld investeren in ons ploeg als we willen dat het beter gaat zoals sommige hier tot 1000 maal toe herhalen. Ik denk niet dat dat nodig is als je reeds het grootste budget hebt van de reeks, toch niet als het besteed wordt aan capabele werklui.

Als je met 4-1 verliest van Wetteren na een desastreuze voorbereiding en bekercampagne mag er toch wel eens aan de alarmbel getrokken worden zeker. Er mocht toch gereageerd worden na de eerste competitiematch eh? Of was het nu de eerste bekermatch? Of misschien toch beter gewacht tot aan de winterstop...


Hier kan ik mij volledig in vinden! :worship: (y)

_________________
Afbeelding


31 Aug 2008, 23:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
De eerste helft vandaag was goed, verrassend goed zelfs na de slechte voorbereiding.

De tweede helft loopt het dan totaal fout. Dit is deels te wijten aan de slechte ref: aan de penaltyfase gaat misschien buitenspel vooraf en de derde goal is zuiver offside. Toch mag het niet dat de ploeg zo instort. Na de uitsluiting van Couli was het weer hetzelfde slechte spel als in de voorbereiding en zat er totaal geen lijn meer in. Niemand leek nog te weten waar te lopen. De kopkes naar beneden en weg inzet.

En het is misschien een moeilijke match om Limpens op te beoordelen: hij heeft in mijn ogen toch fouten gemaakt. Na de uitsluiting van Couli moet hij de organisatie en motivatie weer op punt krijgen. Bovendien mag hij de ploeg nooit zo op buitenspel laten spelen. Ik sluit me dan ook aan bij degenen die vinden dat er geen tijd meer verloren mag gaan en dat Limpens vervangen moet worden.

Als laatste nog iets over Lorenzo: hoewel het vandaag ondankbaar invallen was, overtuigd die me bij elke speelkans meer en meer dat hij ons totaal niks kan bijbrengen. Zo een speler is weggegooid geld.


31 Aug 2008, 23:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
DT schreef:

En ik ga ook niet zeggen dat Limpens geen goede trainer kan zijn hé. Maar als je ziet dat de chemie er niet (meer) is of dat je als trainer er niet kan voor zorgen dat fouten gecorrigeerd geraken (maken exact een volledig jaar identieke fouten) en dat spelers dat oppikken in een wedstrijd (kijk bijv. eens naar Seminck bij die derde Wetterse goal nadat De Lange weg is gestuurd - die had toch ni echt de intentie meer om De Lange terug te halen hé). De 3 sterke eindrondematchen van vorig seizoen (op die op Wezet na dan) verbloemden het een en het ander, maar nu zijn de excuses op denk ik. Met De Schrijver, Merckx, Gevaert, etc. duurde het zo lang niet... Trainerswissel kan ook de spelersgroep wakker maken, want soms lijkt het daar ook niet echt door te dringen waar ze mee bezig zijn.


Volledig akkoord... Daarmee dat ik zei dat er na die tegengoal niet echt de inzet meer was. Seminck die gewoon terugstapte, dat mag je als centrale verdediger NOOIT doen, en dat zijn we zeker van Michael niet gewoon. Nu ja, het was bij iedereen hé.


Volledig akkoord. Tijd voor een trainerswissel


31 Aug 2008, 23:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Na op TV Oost de beelden bekeken te hebben nog volgende twee opmerkingen:

- Hoe er bij het derde en vierde Wetterse doelpunt verdedigd wordt, zoiets is dus echt onaanvaardbaar hé. Nadat een speler van Wetteren alleen op de doelman afgestuurd wordt, is er zelfs geen enkele verdediger van ons die nog aanstalten maakt om er achteraan te gaan.

- De rode kaart van Coulibaly is een pure schande, niet meer of minder. De scheidsrechter die hiervoor rood trekt, mogen ze voor mijn part levenslang schorsen.


01 Sep 2008, 0:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Hier wat sfeerbeelden van tijdens de match .
Goals vallen steeds aan de verkeerde kant van het terrein :wadde:
http://www.youtube.com/watch?v=GkgJlr28HyI

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Sep 2008, 0:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
De eerste helft vandaag was goed, verrassend goed zelfs na de slechte voorbereiding.

De tweede helft loopt het dan totaal fout. Dit is deels te wijten aan de slechte ref: aan de penaltyfase gaat misschien buitenspel vooraf en de derde goal is zuiver offside. Toch mag het niet dat de ploeg zo instort. Na de uitsluiting van Couli was het weer hetzelfde slechte spel als in de voorbereiding en zat er totaal geen lijn meer in. Niemand leek nog te weten waar te lopen. De kopkes naar beneden en weg inzet.

En het is misschien een moeilijke match om Limpens op te beoordelen: hij heeft in mijn ogen toch fouten gemaakt. Na de uitsluiting van Couli moet hij de organisatie en motivatie weer op punt krijgen. Bovendien mag hij de ploeg nooit zo op buitenspel laten spelen. Ik sluit me dan ook aan bij degenen die vinden dat er geen tijd meer verloren mag gaan en dat Limpens vervangen moet worden.

Als laatste nog iets over Lorenzo: hoewel het vandaag ondankbaar invallen was, overtuigd die me bij elke speelkans meer en meer dat hij ons totaal niks kan bijbrengen. Zo een speler is weggegooid geld.

Hier kan ik mee leven ze (y)

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


01 Sep 2008, 1:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
net de beelden op tv oost gezien.een penalty die er geen is,zeker geen rode kaart en 2 goals op offside.volgens mij zijn we goed geflikt. :fuck:


01 Sep 2008, 8:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Jeroen schreef:
DT schreef:

En ik ga ook niet zeggen dat Limpens geen goede trainer kan zijn hé. Maar als je ziet dat de chemie er niet (meer) is of dat je als trainer er niet kan voor zorgen dat fouten gecorrigeerd geraken (maken exact een volledig jaar identieke fouten) en dat spelers dat oppikken in een wedstrijd (kijk bijv. eens naar Seminck bij die derde Wetterse goal nadat De Lange weg is gestuurd - die had toch ni echt de intentie meer om De Lange terug te halen hé). De 3 sterke eindrondematchen van vorig seizoen (op die op Wezet na dan) verbloemden het een en het ander, maar nu zijn de excuses op denk ik. Met De Schrijver, Merckx, Gevaert, etc. duurde het zo lang niet... Trainerswissel kan ook de spelersgroep wakker maken, want soms lijkt het daar ook niet echt door te dringen waar ze mee bezig zijn.


Volledig akkoord... Daarmee dat ik zei dat er na die tegengoal niet echt de inzet meer was. Seminck die gewoon terugstapte, dat mag je als centrale verdediger NOOIT doen, en dat zijn we zeker van Michael niet gewoon. Nu ja, het was bij iedereen hé.


Volledig akkoord. Tijd voor een trainerswissel


Int belang van de ploeg,idd buiten.Kben er altijd tegen geweest ,maar kheb geen goesting om een rotslecht seizoen te moeten zien omdat ze den trainer niet wouden buite smijten.


01 Sep 2008, 8:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
Titus schreef:
Ik had mij voorgenomen te zwijgen tot na de competitiestart en het is mij wonderwel gelukt :wow:. Wat vandaag gebeurd is lag in de lijn der verwachtingen. Dit is dan ook deels te wijten aan het niet vlugger ingrijpen in de technische staf (na een verschrikkelijk slechte en belachelijke voorbereiding). Maar oke iedereen verdient een tweede kans zeker (of in Limpens zijn geval 5de,6de kans?). Ik lees hier dat het niet aan de trainer ligt dat we verliezen, maar aan het feit dat na de rode kaart de organisatie weg was. Wat moet een trainer dan doen volgens sommige? In mijn ogen moet een trainer tactische kunnen bijsturen en motiveren ook na een rode kaart, wat vandaag dus weer niet gebeurde door Limpens. Indien dit niet het geval is wil ik ook gerust trainer worden van den iendracht en Limpens zijn loon opstrijken.

Dan nog een excuus dat zoals verwacht bovenkomt: de blessure's. Sorry maar met de spelers die vandaag tussen de lijnen stonden moeten we het bescheiden Wetteren toch opzij kunnen zetten? Of zijn we ineens niet meer de grote derdeklasser Eendracht Aalst?

Het wordt tijd dat bepaalde mensen in het bestuur hun ego opzij zetten en vriendjespolitiek afschaffen, dit in het belang van de ploeg. Wanneer dit eindelijk zal gebeuren en Limpens buiten ligt, kunnen we misschien weer eens winnen van een eerste provencialer, een vierde klasser of een bescheiden derdeklasser.

De ploeg heeft van vandaag een periode van de match deftig de bal laten rondgaan, maar voetbal is meer dan de bal laten rondgaan. We moesten vandaag zeker winnen lees ik hier. Wel ik herriner mij de eerste matchen het seizoen dat we van derde klasse naar vierde klasse zijn gezakt. Waren we in die matchen ook niet altijd de "betere" ploeg (qua balbezit toch), was ons grote probleem in die matchen ook niet het maken van een doelpunt? Ik wil hiermee nog niet gezegd hebben dat we gaan degraderen, maar de titel of eindronde met vriend Limpens is een utopie hoor.

We zijn vandaag belachelijk gemaakt door een ploeg met veel minder mogelijkheden, potentieel en supporters. Wel ik begin dit wat beu te worden en zolang de vriendjespolitiek niet wordt afgeschaft en niet gekozen wordt voor het ploegbelang zien ze mij niet meer (lees: zolang Limpens hier mag blijven foefelen). Of moeten we misschien zelf geld investeren in ons ploeg als we willen dat het beter gaat zoals sommige hier tot 1000 maal toe herhalen. Ik denk niet dat dat nodig is als je reeds het grootste budget hebt van de reeks, toch niet als het besteed wordt aan capabele werklui.

Als je met 4-1 verliest van Wetteren na een desastreuze voorbereiding en bekercampagne mag er toch wel eens aan de alarmbel getrokken worden zeker. Er mocht toch gereageerd worden na de eerste competitiematch eh? Of was het nu de eerste bekermatch? Of misschien toch beter gewacht tot aan de winterstop...


Hier kan ik mij volledig in vinden! :worship: (y)


Nagel op de kop !!!


01 Sep 2008, 9:01

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 9:10
Berichten: 3
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Waar zijn onze goede trainers, hulptrainer en keepertrainers uit het verleden naartoe??? Dat ze daar rap een paar man van terughalen!


01 Sep 2008, 9:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Iemand trouwens opgevallen dat het publiek het ook steeds meer laat afweten ?
Pak minder volk op Wetteren van ons dan vorig jaar (en dit voor een eerste competitiematch !!!) ,
... en jammer genoeg nog geen goed nieuws op de site deze ochtend... :wadde: :wadde:


01 Sep 2008, 9:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Iemand trouwens opgevallen dat het publiek het ook steeds meer laat afweten ?
Pak minder volk op Wetteren van ons dan vorig jaar (en dit voor een eerste competitiematch !!!) ,
... en jammer genoeg nog geen goed nieuws op de site deze ochtend... :wadde: :wadde:


Ja inderdaad. Niet echt onlogisch hé - stralend weer, laatste weekend van de zomervakantie en een ronduit zwakke voorbereiding... Vond dat er nog veel volk was eigenlijk hiermee rekening houdend. Aangezien er ook geen fase geselecteerd werd in de beeldmontage langs de kant waar de Aalsterse supporters stonden, is het moeilijk om de "massa" echt in kaart te brengen.


01 Sep 2008, 9:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst