Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Die rode kaart is gewoon belachelijk. Bij het derde doelpunt is het tweemaal buitenspel. Niet normaal.


01 Sep 2008, 9:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Er zijn er nog altijd die het blijven ontkennen...het was de scheidsrechter, het was door die rode kaart, het was omdat we geen tweede goal gemaakt hebben...We verliezen gewoon met 4-1 tegen een zeer middelmatige ploeg. Er ging gewacht worden tot na de eerste wedstrijd, die is nu kansloos verloren (zelfs al ben je met maar 10 man, dan nog laat je je zo niet afslachten).
Nu handelen aub!!


01 Sep 2008, 10:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Laten we hopen dat er met die nieuwe spits wat meer scorend vermogen vooraan komt.


01 Sep 2008, 10:29
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:47
Berichten: 102
Leeftijd: 36
Locatie: Asse
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Citeer:
dekerpeld wrote:
Beste Jeroen, Aelbrecht een ramp noemen en zeggen dat hij het spel vertraagt...???
Van op de plaats waar jij stond had je zeker geen goed zicht op het veld. Tim was vandaag zeker een van de beteren, scoort, heeft een aantal kansen (OK maakt ze niet af, maar verdomme hij krijgt wel kansen, wat van onze spits Arnold niet kan gezegd worden...), zoekt de combinatie en biedt een aanzienlijke versterking voor de ploeg nu hij centraal speelt (voor zover jij dat opgemerkt hebt natuurlijk negativistje...). Maar ja, voor sommigen kan Tim nooit iets goed doen hé, nietwaar Iendrachter90? Het feit dat deze notoire Aelbrechthater vond dat Tim vandaag "redelijk" was, zegt genoeg. Hoe heb je dat op het scherm gekregen man? Het stoort mij al lang dat Aelbrecht bij sommigen onder jullie zo goed als geen krediet krijgt (voor één van jullie mocht hij zelfs vertrekken naar Terjoden...), dit in tegentelling tot bijvoorbeeld Arnold die, om het zacht uit te drukken, ook niet altijd fantastisch staat te spelen. Daarover zelden een woord. Ook nooit een woord over de egoïstische trekjes van Lord (fantastische speler overigens) die zoals vandaag opnieuw, steeds zelf probeert af te werken i.p.v. de bal af te leggen aan een vrijstaande speler. Op die manier brengen zijn ruches ook niet veel op hé. Ik ben er van overtuigd dat indien Tim op de plaats waar hij nu speelt mag blijven spelen vertrouwen zal kweken (dat was vandaag trouwens ook al te zien) en de ploeg nog veel diensten zal bewijzen. Maar ja onze vrienden Jeroen en Iendrachter90 zal ik nu niet kunnen overtuigen. Maar wees gerust, Tim zal dat wel doen op het veld.


:crazy:

_________________
Hattrick: EA till i die (316173)


01 Sep 2008, 10:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Na op TV Oost de beelden bekeken te hebben nog volgende twee opmerkingen:

- Hoe er bij het derde en vierde Wetterse doelpunt verdedigd wordt, zoiets is dus echt onaanvaardbaar hé. Nadat een speler van Wetteren alleen op de doelman afgestuurd wordt, is er zelfs geen enkele verdediger van ons die nog aanstalten maakt om er achteraan te gaan.

- De rode kaart van Coulibaly is een pure schande, niet meer of minder. De scheidsrechter die hiervoor rood trekt, mogen ze voor mijn part levenslang schorsen.


Bartos, dit kan niet: eerste match van het seizoen en ben het al volkomen met jou eens. Ik was er niet gisteren, maar volgende week wel:-)

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


01 Sep 2008, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Gisteravond ook nog de beelden vanop Kanaal 3 gezien : blijkbaar vertrok De Langhe vanuit buitenspel positie...het trekwerk van Coulibaly is inderdaad correct bestraft met een penalty maar van een doorgesproken speler onderuithalen is wel geen sprake, aldus zou de gele kaart een logisch gevolg zijn.

Aelbrecht vond ik, vergeleken met de voorbereidingswedstrijden, goed spelen. OK, hij mist een joekel van een kans maar zoals eerder aangehaald was Arnold wel héél onzichtbaar.
is helemaal niet in vorm, geen snelheid en weinig duelkracht.

Lord was een verschrikking voor de Wetterse verdediging maar er komt selchts één doelpunt van terwijl hij meermaals op wandel ging in de zestien van de tegenstander : daar moet er meer efficient afgewerkt worden.

Ik vond dat de mannen van Wetteren toch iets te makkelijk door de verdediging sneden al was er sprake van buitenspel bij het derde doelpunt.

Bij de minderen : Schreurs, Arnold, Wouter

Hopelijk volgende week wat mensen recupereren.


01 Sep 2008, 11:40
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
En dat uitgerekend Claessens de penalty omzet bij de thuisploeg getuigt van weinig clubliefde volgens mij.


01 Sep 2008, 11:50
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Dani schreef:
En dat uitgerekend Claessens de penalty omzet bij de thuisploeg getuigt van weinig clubliefde volgens mij.


Als Davy aangeduid was om die penalty te nemen, dan was het zo he. Daar kunnen we niet over oordelen. En hij wordt nu eenmaal betaald door wetteren he. Niet door ea.


01 Sep 2008, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Van mij krijgt Limpens krediet tot de volgende thuismatch, voorbereiding was abominabel. Toch had ik den indruk dat hij (ondanks de massa blessures) zijn ploeg wel klaar had want de eerste helft was best te genieten. door de one-man-show vd referee is alles gekanteld en is 1dr8 vanaf de 2-1 als een pudding in mekaar gezakt. Aan de spelers om te laten zien of ze willen vechten voor Limpens en aan Limpens om te tonen dat zijn plan tactisch klopt en om de groep scherp te krijgen.

Arnold was inderdaad zwak, wie hier zegt dat hij geen enkel kopbalduel won heeft dan toch een andere match dan mij gezien. Aelbrecht en Steurs vond ik ontzettend zwak.

_________________
www.spionkoplede.com


01 Sep 2008, 11:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Bij de minderen : Schreurs,


Schreurs ... toch nog ne nieuwe op de valreep?


01 Sep 2008, 12:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
lot schreef:
Dani schreef:
En dat uitgerekend Claessens de penalty omzet bij de thuisploeg getuigt van weinig clubliefde volgens mij.


Als Davy aangeduid was om die penalty te nemen, dan was het zo he. Daar kunnen we niet over oordelen. En hij wordt nu eenmaal betaald door wetteren he. Niet door ea.


Ik was trouwens beschaamd voor de enkelingen die gisteren Davy nog rap moesten de huid vol schelden :kots: . Davy gedroeg zich voorbeeldig tegenover ons en gaf op geen enkel moment blijk van leedvermaak. De knokkersmentaliteit van hem heb ik trouwens bij onze ploeg gemist in de 2de helft!

_________________
Afbeelding


01 Sep 2008, 12:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Dat zijn gewoon domme kloten, die beter thuis zouden blijven ...


01 Sep 2008, 12:15

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 9:10
Berichten: 3
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Vergeet niet, Limpens buiten, De Saedeleer volgt hem blindelings. Dan moet ge opnieuw nen trainer en hulptrainer zoeken!


01 Sep 2008, 12:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
De hulptrainer ook weg...
Tja... :wadde:


01 Sep 2008, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
heeft stefke bij meldert geen opstapclausule zoals hij had bij opwijk? da als er een ploeg van een hogere reeks zich aanbiedt hij weg kan?

da is nen trainer die zen ploeg zeker kan motiveren!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2008, 14:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst