Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Zonder Lord hadden we op wetteren op 90 min geen enkele maar dan ook geen enkele
halve kans kunnen versieren en dat tegen een van de zwakste ploegen van de reeks
Dit is een nuchtere vaststelling.


01 Sep 2008, 19:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
nonkel august schreef:
Zonder Lord hadden we op wetteren op 90 min geen enkele maar dan ook geen enkele
halve kans kunnen versieren en dat tegen een van de zwakste ploegen van de reeks
Dit is een nuchtere vaststelling.


Maar we hebben hem nu wel dus u vaststelling is gen kl... waard


01 Sep 2008, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
CeltiC1919 schreef:

Gij moet ongetwijfeld familie van Aelbrecht zijn :wadde:

...... zij die op Claessens stonden te kappen omdat hij zijn werk deed :crazy:
van mij mogen ze hem terug ruilen voor bovenstaande


Ja, maar je kan niet echt zeggen dat Claessens een wereldmatch speelde ook hé. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid voor het nemen van die strafschop maar als de lijnrechter zijn werk doet bij de 3-1, kan hij die tweede goal niet maken. Tot voor de uitsluiting van Couli was Van Damme tegenover hem zeker even goed.

Als je de positie van linksmidden bekijkt en je vergelijkt Claessens met Lord was Lord toch duidelijk beter. En daar ging het hem toch over toen hij de keuze maakte om weg te gaan om aan spelen toe te komen. Gisteren zou hij wel gespeeld hebben ipv Steurs denk ik, maar ja...tegen Van Dender moet hij het daar ook afleggen als die fit is...

Ik verwijs ook naar spelers uit het verleden (Troch en Ewen bijvoorbeeld) maar uiteindelijk moeten we het doen met de mensen die er nu zijn hé. Ik denk dat we zeker de spelers hebben om even goed te doen (de verbreding van de kern is er nu ook want gekomen: Franck, Van Mieghem, Steurs, Boussoufa, Wouter, Kabongo + Van Damme die ook zijn streng trekt zoals Spotbeen vorig jaar). Of die kwalitatief allemaal hoge toppen zullen scheren, daar spreek ik me niet over uit nu. Alleen nog een concept dat werkt... Dat is het grootste probleem - een voorbereiding gespeeld zonder te testen wat uw beste systeem is voor de spelers waarover je beschikt...


01 Sep 2008, 19:58
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Tussen hoop en blessures...
Bestekens,

dit was mijn eerste wedstrijd van EA dat'k zag 60' ofzo was het spelbeeld en de score correct. Helaas -en ik stond er toevallig met mijn neus op- krijg je een penalty tegen ook ik twijfelde maar de spelers keken omhoog naar de bal en sloegen toen in de knoop tegen elkaar en vielen beiden op de grasmat. Je kan het fluiten, je kan dat ook niet doen maar soit, de bal gaat dus op de stip, Couli rood(te zwaar verdict).

Maar je moet verder, ik lees hier dat Limpens moet ingrijpen, ok maar tegen de tijd dat er iemand nieuw op het veld staat of de instructies enigszins goed werden doorgegeven in de rangen, lig je KO met 2-1 op het bord.

Limpens treft mijns inziens geen schuld, wat kon hij meer doen? Het was al een extreme nooddefensie, je kan maar moeilijk Arnold centraal achterin posteren al weet'k dat dat met Jean-Claude Mukanya in den tijd géén utopie meer is bij EA.
De trainer had hier gewoon pech door het spelverloop en een blessuregolf uitgerekent allemaal in het defensieve compartiment...

Lichtpunt: de knappe crossbal van Franck op Lord, voor de rest was er voor de eendracht fan weinig in deze 90 min om zich aan op te trekken.

Dat Davy de penalty geeft zal ook wel zijn aanleiding hebben gehad binnenskamers, laat die jongen dan gewoon zijn sportieve revanche nemen. Hij heeft geen van de goals uitbundig gevierd, respecteer die jongen dan ook.

Oh ja -dan toch iets negatiefs- dat partijdige wedstrijdverslag op de officiële site begint bij mij de spuigaten uit te komen! Het is zelfs zo zielig, dat het aandoenlijk is!


01 Sep 2008, 22:11
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Tussen hoop en blessures...
Jossen schreef:
Oh ja -dan toch iets negatiefs- dat partijdige wedstrijdverslag op de officiële site begint bij mij de spuigaten uit te komen! Het is zelfs zo zielig, dat het aandoenlijk is!


Ik zou het niet weten. Ik lees dat zo goed als nooit.


01 Sep 2008, 22:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tussen hoop en blessures...
Jossen schreef:
Bestekens,

dit was mijn eerste wedstrijd van EA dat'k zag 60' ofzo was het spelbeeld en de score correct. Helaas -en ik stond er toevallig met mijn neus op- krijg je een penalty tegen ook ik twijfelde maar de spelers keken omhoog naar de bal en sloegen toen in de knoop tegen elkaar en vielen beiden op de grasmat. Je kan het fluiten, je kan dat ook niet doen maar soit, de bal gaat dus op de stip, Couli rood(te zwaar verdict).

Maar je moet verder, ik lees hier dat Limpens moet ingrijpen, ok maar tegen de tijd dat er iemand nieuw op het veld staat of de instructies enigszins goed werden doorgegeven in de rangen, lig je KO met 2-1 op het bord.

Limpens treft mijns inziens geen schuld, wat kon hij meer doen? Het was al een extreme nooddefensie, je kan maar moeilijk Arnold centraal achterin posteren al weet'k dat dat met Jean-Claude Mukanya in den tijd géén utopie meer is bij EA.
De trainer had hier gewoon pech door het spelverloop en een blessuregolf uitgerekent allemaal in het defensieve compartiment...

Lichtpunt: de knappe crossbal van Franck op Lord, voor de rest was er voor de eendracht fan weinig in deze 90 min om zich aan op te trekken.

Dat Davy de penalty geeft zal ook wel zijn aanleiding hebben gehad binnenskamers, laat die jongen dan gewoon zijn sportieve revanche nemen. Hij heeft geen van de goals uitbundig gevierd, respecteer die jongen dan ook.

Oh ja -dan toch iets negatiefs- dat partijdige wedstrijdverslag op de officiële site begint bij mij de spuigaten uit te komen! Het is zelfs zo zielig, dat het aandoenlijk is!


De verdediging was totaal niet compleet ok(alhoewel dat de spelers dat er opstonden stuk voor stuk deftige spelers zijn),maar de goeie ballen dat lord gaf waar oftewel niemand stond oftewel aelbrecht over zen eigen voeten strompelde (kans op 2-2,die er altijd in moet).Dat weegt toch ook door vind ik.Dus we moeten hier nu ook niet alles op de verdediging gaan schuiven.Trouwens dat lord e stuk of 5keer 4man oprold dat vind ik nu toch ook wel een lichtpunt.Degenen dat claessens uitfloten die waren gewoon niet slimmer of strontzat .


02 Sep 2008, 7:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Gisteren op Tv Oost een gesprek met Claessens gezien, als Limpens dit seizoen al was opgestapt was hij nog bij EA gebleven en had alles er mss compleet anders uitgezien.


02 Sep 2008, 8:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Gisteren op Tv Oost een gesprek met Claessens gezien, als Limpens dit seizoen al was opgestapt was hij nog bij EA gebleven en had alles er mss compleet anders uitgezien.
Uiteraard, bij een andere trainer had hij wel de voorkeur gekregen op Lord. :hmm:

Limpens buiten, me don't care.... maar zij die geloven dat zonder Limpens de lucht plots weer hemelsblauw zal zien boven het Pierre Cornelisstadion zijn toch wel zeer goedgelovig.
Van mij mag het, één vingerknip en we zijn direkt van al onze problemen vanaf (y)
Was het maar waar ! :whistle:

_________________
If you never try, you'll never know


02 Sep 2008, 8:31
Miniem

Lid geworden op: 07 Feb 2008, 13:45
Berichten: 40
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Caessens mag de spelleiding van dienst ZEER dankbaar zijn. Zijn eerste doelpunt onterechte strafschop , zijn tweede inlegger na meters buitenspel. Zonder deze hulp zou hij een even anonieme wedstrijd gespeeld hebben als pakweg Cordier. Verder geen slecht woord over Claessens , degelijke speler.


02 Sep 2008, 9:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Schreurs, Steurs.....wat maakt het uit...


02 Sep 2008, 9:15
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 13:53
Berichten: 44
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Citeer:
Limpens buiten, me don't care.... maar zij die geloven dat zonder Limpens de lucht plots weer hemelsblauw zal zien boven het Pierre Cornelisstadion zijn toch wel zeer goedgelovig.
Van mij mag het, één vingerknip en we zijn direkt van al onze problemen vanaf


Het is inderdaad altijd afwachten of de lucht hemelsblauw wordt, maar je verhindert dan misschien wel dat de lucht donkerzwart wordt.

Allesinds ligt de verantwoordelijkheid tot keuze van een trainer bij het bestuur, het is aan hen om de juiste keuze te maken. Een goede trainer zal ook geld kosten maar die levert punten op, een slechte doet je punten verliezen.
Ik ben ervan overtuigd dat een goede trainer altijd zichzelf terugbetaalt --> betere resultaten en meer inzet leiden steevast tot meer toeschouwers en dus meer inkomsten. Enfin, afwachten tot volgende zondag, voor mij persoonlijk is dit D-day voor Limpens.


02 Sep 2008, 13:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Beste Jossen,

Uw analyse van de wedstrijd is zeer correct, alsook uw mening over onze site die alles mooi weet te verbloemen.

Ik ben het echter niet eens dat Claessens de penalty trapt. Als je beweert dat je Eendracht in je hart draagt, ook al ben je aangeduid als strafschopnemer, dan geef je die niet.
Dat heeft niks te maken met "hij doet zijn job" of "wat moet hij anders doen".

Ik heb in het voetbal (en ben zelf al jaren actief als speler) nog nooit geweten dat een speler een penalty "moet" zetten. Wie zich het beste voelt op die moment zet hem om.
Als Davy zich op dat bewuste moment zich echt het "beste" voelde, dan is er in mijn ogen geen sprake van "clubliefde".

Soit, het was duidelijk dat hij Limpens een hak wou zetten. Zijn volste recht uiteraard, maar kom bij mij niet zeveren over "ik draag eendracht voor altijd in m'n hart".

Ik heb niks tegen Davy hoor en zal zeker geen ex-spelers uitjoelen (zelfs De Bilde niet) maar dit is gewoon mijn mening.

Een nieuwe trainer kan voor een nieuwe wind zorgen maar ook voor een malaise. Laat ze eerst thuis eens winnen van promovendus (altijd moeilijk in te schatten) URS Centre. We zullen dan wel zien. Het is niet omdat je met 0/3 start dat je niet meer kan meedoen voor de prijzen hé. Hoeveel punten lieten we vorig jaar nog liggen?


02 Sep 2008, 13:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
m-c schreef:
Citeer:
Limpens buiten, me don't care.... maar zij die geloven dat zonder Limpens de lucht plots weer hemelsblauw zal zien boven het Pierre Cornelisstadion zijn toch wel zeer goedgelovig.
Van mij mag het, één vingerknip en we zijn direkt van al onze problemen vanaf


Het is inderdaad altijd afwachten of de lucht hemelsblauw wordt, maar je verhindert dan misschien wel dat de lucht donkerzwart wordt.

Allesinds ligt de verantwoordelijkheid tot keuze van een trainer bij het bestuur, het is aan hen om de juiste keuze te maken. Een goede trainer zal ook geld kosten maar die levert punten op, een slechte doet je punten verliezen.
Ik ben ervan overtuigd dat een goede trainer altijd zichzelf terugbetaalt --> betere resultaten en meer inzet leiden steevast tot meer toeschouwers en dus meer inkomsten. Enfin, afwachten tot volgende zondag, voor mij persoonlijk is dit D-day voor Limpens.


Mja, maar dat was al tegen Leopold-Ukkel, de vriendschappelijke wedstrijden erna, Boom moest ook beter (zelfs een training voor afgeblazen de donderdag ervoor), dan was het weer Wetteren waar ze er moesten staan... (ok, voor 60 minuten stonden ze er ook, maar veruit omdat Wetteren het spel niet kon maken - we hebben geen weergaloze partij gespeeld ook hé daar) Nu URS du Centre... we'll see...


02 Sep 2008, 13:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Dani schreef:

Ik ben het echter niet eens dat Claessens de penalty trapt. Als je beweert dat je Eendracht in je hart draagt, ook al ben je aangeduid als strafschopnemer, dan geef je die niet.
Dat heeft niks te maken met "hij doet zijn job" of "wat moet hij anders doen".

Ik heb in het voetbal (en ben zelf al jaren actief als speler) nog nooit geweten dat een speler een penalty "moet" zetten. Wie zich het beste voelt op die moment zet hem om.
Als Davy zich op dat bewuste moment zich echt het "beste" voelde, dan is er in mijn ogen geen sprake van "clubliefde".

Soit, het was duidelijk dat hij Limpens een hak wou zetten. Zijn volste recht uiteraard, maar kom bij mij niet zeveren over "ik draag eendracht voor altijd in m'n hart".

Ik heb niks tegen Davy hoor en zal zeker geen ex-spelers uitjoelen (zelfs De Bilde niet) maar dit is gewoon mijn mening.

Een nieuwe trainer kan voor een nieuwe wind zorgen maar ook voor een malaise. Laat ze eerst thuis eens winnen van promovendus (altijd moeilijk in te schatten) URS Centre. We zullen dan wel zien. Het is niet omdat je met 0/3 start dat je niet meer kan meedoen voor de prijzen hé. Hoeveel punten lieten we vorig jaar nog liggen?


Bwah, als trainer van Wetteren zou ik sowieso Claessens aangeduid hebben want heeft een goede traptechniek. En als het Claessens niet was geweest, was het Cordier wel geweest, of De Langhe - alle drie ex-Aalst, dus wat doe je daar mee? Niet vergeten dat Claessens zich ook moet integreren in zijn huidige club hé en ik denk niet dat het hem ten goede had gekomen als hij zou gezegd hebben "sorry gasten, ik ben wel de eerste in lijn, maar het is tegen Aalst, de club van mijn hart, ik geef hem niet" - het is geen recreatief spelletje hé. Plicht doen, bal trappen... Dan mogen we gelukkig zijn dat Troch nooit tegen Brugge heeft moeten spelen met ons allez, want in bovenstaande redenering zou hij dus geen penalty hebben mogen trappen gezien zijn voorliefde voor Club... Raar.

Die 0 punten zijn nog geeneens het probleem - het gaat om het spel dat we op de mat leggen, en dan spreken we niet enkel over de voorbereiding. De derde periode vorig jaar was nagenoeg identiek. En ja, je hebt veel blessures maar dat wil ni zeggen dat je u dan op 30 minuten moet laten afslachten met zeer gemakkelijke tegengoals (die derde moet eigenlijk niet meegerekend worden wegens buitenspel maar soit), die we vorig seizoen ook dikwijls tegenkregen.


02 Sep 2008, 13:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
m-c schreef:
Allesinds ligt de verantwoordelijkheid tot keuze van een trainer bij het bestuur, het is aan hen om de juiste keuze te maken. Een goede trainer zal ook geld kosten maar die levert punten op, een slechte doet je punten verliezen.
Ik volg je hoor, ik volg ook de redenering dat er iets moet veranderen.

Maar alle zonden worden nu bij Limpens gelegd, 't is precies of het was Luc die De Langhe neer haalde in de 16, 't is precies Luc die de kansen op de 2-0 mist en het is precies Luc die de buitenspel telkens ophief....

Wat ik wil zeggen is dat plots alles op hem wordt afgeschoven en daardoor misschien een nog groter probleem niet aangepakt wordt.
Ik zie het eerlijk gezegd met een andere trainer onder de gegeven omstandigheden (dus met alle blessures) niet spectaculair beteren.

Voor de rest hoop ik van ganser harte dat ik mis ben !
Ik zal graag toegeven dat ik fout zat in dat geval.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Sep 2008, 14:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst