Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:
Is neger een rasistische uitspraak geworden dan? Is gisteren naar dok geweest.

tegenwoordig moet ge opletten ze :hmm:
ik heb er helemaal geen problemen mee maar anderen soms daarentegen... :oops:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


27 Aug 2008, 16:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
in moinen toid most ek alted oiren
"witten ingst" assek op den fcD speljde.
Na zeggen sommigen as ze mé zien
"Ah broinen". Nen neger bleift nen
neger en ge zetj best dagge em lotj
loipen (Raymond Goethals zoi da oek
vrigger)


27 Aug 2008, 16:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
wie doet een gokje voor een ploegopstelling?? Gezien de mogelijke blessures?

Lambrecht
Spotbeen/Roel-Seminck-Roel/Dessaer-De Schutter
Wouter-Van Mieghem-Franck-Couli-Lord
Arnold

Dessaer (????) -Boto-Podevijn-Bousouffa-De Veirman-Van Dender gekwetst.

Bank: Reservekeeper-Van Damme-Aelbrecht-X

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Aug 2008, 16:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
[quote="witzwet"]wie doet een gokje voor een ploegopstelling?? Gezien de mogelijke blessures?

Lambrecht
Spotbeen/Roel-Seminck-Roel/Dessaer-De Schutter
Wouter-Van Mieghem-Franck-Couli-Lord
Arnold

Dessaer (????) -Boto-Podevijn-Bousouffa-De Veirman-Van Dender gekwetst.

Bank: Vervaene-Van Damme-Aelbrecht-Steurs[/quote]

Zo zou het moeten zijn zondag ,want veel andere keuzes zijn er niet meer


27 Aug 2008, 16:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Inderdaad, Steurs was ik vergeten. Tja, benieuwd. Podevijn en Van Dender lijken me de enigen die écht gemist zullen worden. Uiteraard als Dessaer speelt. De Veirman en Lambrecht vind ik beiden zus en zo. Boto heeft me nog nooit kunnen bekoren en Boussoufa heeft niet veel (kunnen) laten zien.

Bij verlies Limpens wellicht kunnen opkrassen. Nu niet op de discussie opnieuw op gang te brengen, ma ik voel het aan mijn eksterogen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Aug 2008, 16:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
s@té schreef:
Bart, in je voorbeschouwing schreef je:

'In doel staat nog steeds veteraan Ronny Schollaert'

Volgens mij is die geblesseerd, heeft denk ik zijn achillespees afgescheurd. ;)


Hij zit toch nog altijd bij Wetteren :p .


Maar hij staat niet in het doel e. :p


27 Aug 2008, 17:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Inderdaad, Steurs was ik vergeten. Tja, benieuwd. Podevijn en Van Dender lijken me de enigen die écht gemist zullen worden. Uiteraard als Dessaer speelt. De Veirman en Lambrecht vind ik beiden zus en zo. Boto heeft me nog nooit kunnen bekoren en Boussoufa heeft niet veel (kunnen) laten zien.

Bij verlies Limpens wellicht kunnen opkrassen. Nu niet op de discussie opnieuw op gang te brengen, ma ik voel het aan mijn eksterogen.

:D
Als ge last ejt oan a eksteroigen hier wa goeie road

Een likdoorn, eksteroog of clavus is een pijnlijke eeltverdikking aan de voet meestal ringvormig met een klein, diep centrum. De pijnklachten kunnen soms zo ernstig zijn dat het lopen wordt bemoeilijkt. Meestal ontstaat een likdoorn bovenop een teengewrichtje omdat daar de schoen op drukt. Likdoorns bevinden zich ook vaak tussen de kleine teen en de teen ernaast. Een likdoorn ontstaat door druk op de huid ten gevolge van (slechte) schoenen, overgewicht of afwijkingen aan de stand van botten in de voeten.
De likdoorn kan worden verwijderd door het hoornmateriaal waaruit de likdoorn is opgebouwd te weken met een salicylzuur-houdende zalf of pleister. Deze pleisters zijn bij apotheek verkrijgbaar. Vervolgens kan de likdoorn worden afgeschaafd met een mesje of met een speciaal scherp lepeltje worden uitgelepeld.
Bij pijnlijke likdoorn kan de dermatoloog of podoloog onder plaatselijke verdoving de centrale hoornpunt verwijderen door middel van een rond mesje. Als je diabetes hebt, mag je nooit zelf eelt of een likdoorn verwijderen. Raadpleeg dan een podoloog of huisarts
Om likdoorns te voorkomen is het vooral belangrijk om ruime, comfortabele schoenen te dragen en regelmatig te wisselen van schoenen om wrijfpunten te verleggen. Te nauwe schoenen geven drukplekken en wijde schoenen geven wrijving. Zorg dat uw tenen genoeg ruimte hebben. Draag daarom liever geen schoenen met spitse neuzen of hoge hakken. Speciale antidrukringen kunnen pijnlijke druk op eksterogen voorkomen.

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Aug 2008, 17:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
s@té schreef:
Bartos schreef:
s@té schreef:
Bart, in je voorbeschouwing schreef je:

'In doel staat nog steeds veteraan Ronny Schollaert'

Volgens mij is die geblesseerd, heeft denk ik zijn achillespees afgescheurd. ;)


Hij zit toch nog altijd bij Wetteren :p .


Maar hij staat niet in het doel e. :p


Klopt. Schollaert zijn achillespees scheurde af tijdens de voorbereiding. Hij werd meteen geopereerd en zal vele maanden out zijn. Sommigen spreken zelfs van het einde van zijn carriere. Griffin De Vroe, 3e keeper van Lokeren, werd aangetrokken als vervanger.

Voor de rest moogde er zeker van zijn da Wetteren sterker is dan vorig seizoen, al ligt hun pijnpunt denk ik voorin (moeilijk scoren). Bovendien kwamen ze gehavend uit de bekermatch op Lierse. Staelens (knieblessure), Wijckaert (enkelverzwikking) en Reyns (verrekking) zijn uiterst twijfelachtig voor zondag. Vooral de eerste 2 zijn toch serieuse verliezen als ze nie spelen. En ook Davy Claessens is gekwetst en zal vermoedelijk niet spelen.


27 Aug 2008, 18:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Al die twijfelgevallen, dat hebben we al dikwijls gehoord. Zijt maar zeker dat die zullen spelen.

Hun grootste pijnpunt is volgens mij hun trainer. Waarom stelt die eigenlijk nog spitsen op? Een goal maken interesseert hem toch niet...

_________________
es da ier e fistjen...


27 Aug 2008, 18:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Op de site is't wel grappig: 40 % denkt dat we dit jaar gaan degraderen. De voorbereiding is rampzalig, maar dat vind ik nu toch wel lichtjes overdreven :D

Ter vergelijking, in maart vorig jaar toen het ook al bergaf ging geloofde 60 procent nog in de titel ...

Zwart of wit zeker ... :crazy:


Voor alle duidelijkheid: ik heb ook niét gestemd dat ze zullen zakken (en voor hetzelfde geld zitten er tussen die stemmers wel een aantal naburige en minder naburige vrienden van ons), maar ik zou toch ook niet te hoogmoedig doen, eerlijk gezegd.
Er is meer dan genoeg kwaliteit aanwezig in deze groep om in ieder geval nooit in de problemen te komen dit seizoen, maar dat zegt niet alles: die kwaliteit was er drie én vier jaar geleden aan het begin van het seizoen ook. Als ge niks uitsteekt met hetgeen ge hebt, ge zorgt er voor dat ge slecht start en dat ge elke week nog een beetje slechter speelt, eigenlijk net zoals ze nu aan het doen zijn, kunt ge er rap tussen staan achteraan en dan is het vaak voor de rest van het seizoen. Oudenaarde moest vorig jaar ook op een gegeven moment naar onder kijken en zo een kwalitatief slechte ploeg hadden die nu ook niet, maar ze lieten het wel allemaal afweten op het veld.

En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Hij blesseert zich in Ternat, traint nog een paar dagen voort, speelt een match het weekend nadien en de dag nadien blijkt hij ineens een serieuze spierscheur te hebben, opgelopen in ... Ternat! Ze kunnen U een blauwe plek stampen, ze kunnen U een open beenbreuk stampen, maar om U een spierscheur te stampen ... zo zijn er toch nog niet veel geweest. Dergelijke blessure heeft doorgaans niet te veel met een contact te maken. En iedereen weet bovendien ook dat dat vooral erger wordt als ge daar niet onmiddellijk mee rust ... :hmm:


27 Aug 2008, 18:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Hij blesseert zich in Ternat, traint nog een paar dagen voort, speelt een match het weekend nadien en de dag nadien blijkt hij ineens een serieuze spierscheur te hebben, opgelopen in ... Ternat! Ze kunnen U een blauwe plek stampen, ze kunnen U een open beenbreuk stampen, maar om U een spierscheur te stampen ... zo zijn er toch nog niet veel geweest. Dergelijke blessure heeft doorgaans niet te veel met een contact te maken. En iedereen weet bovendien ook dat dat vooral erger wordt als ge daar niet onmiddellijk mee rust ... :hmm:


Mijn broer hebben ze vorig jaar een scheur van 10 cm "gestampt" dat is dus wel degelijk mogelijk.


27 Aug 2008, 20:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Jeroen schreef:
Op de site is't wel grappig: 40 % denkt dat we dit jaar gaan degraderen. De voorbereiding is rampzalig, maar dat vind ik nu toch wel lichtjes overdreven :D

Ter vergelijking, in maart vorig jaar toen het ook al bergaf ging geloofde 60 procent nog in de titel ...

Zwart of wit zeker ... :crazy:


Voor alle duidelijkheid: ik heb ook niét gestemd dat ze zullen zakken (en voor hetzelfde geld zitten er tussen die stemmers wel een aantal naburige en minder naburige vrienden van ons), maar ik zou toch ook niet te hoogmoedig doen, eerlijk gezegd.
Er is meer dan genoeg kwaliteit aanwezig in deze groep om in ieder geval nooit in de problemen te komen dit seizoen, maar dat zegt niet alles: die kwaliteit was er drie én vier jaar geleden aan het begin van het seizoen ook. Als ge niks uitsteekt met hetgeen ge hebt, ge zorgt er voor dat ge slecht start en dat ge elke week nog een beetje slechter speelt, eigenlijk net zoals ze nu aan het doen zijn, kunt ge er rap tussen staan achteraan en dan is het vaak voor de rest van het seizoen. Oudenaarde moest vorig jaar ook op een gegeven moment naar onder kijken en zo een kwalitatief slechte ploeg hadden die nu ook niet, maar ze lieten het wel allemaal afweten op het veld.

En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Hij blesseert zich in Ternat, traint nog een paar dagen voort, speelt een match het weekend nadien en de dag nadien blijkt hij ineens een serieuze spierscheur te hebben, opgelopen in ... Ternat! Ze kunnen U een blauwe plek stampen, ze kunnen U een open beenbreuk stampen, maar om U een spierscheur te stampen ... zo zijn er toch nog niet veel geweest. Dergelijke blessure heeft doorgaans niet te veel met een contact te maken. En iedereen weet bovendien ook dat dat vooral erger wordt als ge daar niet onmiddellijk mee rust ... :hmm:



man man man :wadde:

_________________
Broer van ja


27 Aug 2008, 20:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Jeroen schreef:
Op de site is't wel grappig: 40 % denkt dat we dit jaar gaan degraderen. De voorbereiding is rampzalig, maar dat vind ik nu toch wel lichtjes overdreven :D

Ter vergelijking, in maart vorig jaar toen het ook al bergaf ging geloofde 60 procent nog in de titel ...

Zwart of wit zeker ... :crazy:


Voor alle duidelijkheid: ik heb ook niét gestemd dat ze zullen zakken (en voor hetzelfde geld zitten er tussen die stemmers wel een aantal naburige en minder naburige vrienden van ons), maar ik zou toch ook niet te hoogmoedig doen, eerlijk gezegd.
Er is meer dan genoeg kwaliteit aanwezig in deze groep om in ieder geval nooit in de problemen te komen dit seizoen, maar dat zegt niet alles: die kwaliteit was er drie én vier jaar geleden aan het begin van het seizoen ook. Als ge niks uitsteekt met hetgeen ge hebt, ge zorgt er voor dat ge slecht start en dat ge elke week nog een beetje slechter speelt, eigenlijk net zoals ze nu aan het doen zijn, kunt ge er rap tussen staan achteraan en dan is het vaak voor de rest van het seizoen. Oudenaarde moest vorig jaar ook op een gegeven moment naar onder kijken en zo een kwalitatief slechte ploeg hadden die nu ook niet, maar ze lieten het wel allemaal afweten op het veld.

En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Hij blesseert zich in Ternat, traint nog een paar dagen voort, speelt een match het weekend nadien en de dag nadien blijkt hij ineens een serieuze spierscheur te hebben, opgelopen in ... Ternat! Ze kunnen U een blauwe plek stampen, ze kunnen U een open beenbreuk stampen, maar om U een spierscheur te stampen ... zo zijn er toch nog niet veel geweest. Dergelijke blessure heeft doorgaans niet te veel met een contact te maken. En iedereen weet bovendien ook dat dat vooral erger wordt als ge daar niet onmiddellijk mee rust ... :hmm:


Ik ben helemaal niet hoogmoedig, maar om nu al te zeggen dat we gaan degraderen, daar geloof ik niet in. We hebben toch nog een sterkere kern als in die degradatiejaren, ook al draait het momenteel niet. En ons bestuur is toch wel een stukske competenter dan Peter "Ik ben Don Quichote niet" Garré...


27 Aug 2008, 20:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:
Blessure is het gevolg van die stamp van die neger in Ternat. Eerste echo wees op een scheur. Bijkomend onderzoek zal zekerheid brengen. Hopelijk valt het al bij al mee.


vrijdag uitsluitsel, nog even afwachten dus...

_________________
Broer van ja


27 Aug 2008, 21:36
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ...


Een verhaal als een ander...


27 Aug 2008, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst