Eendracht Aalst-URS Centre - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-URS Centre 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Ik vond Kabongo absoluut een versterking. Technisch goed en steeds aanspeelbaar. Niet vergeten dat die jongen pas voor het eerst meespeelt hé! Mag van mij zeker blijven staan volgende week! Franck en Van Mieghem speelden in elk geval beter dan de voorbije weken. En chapeau voor de trainer die het meteen aandurfde om een extra spits te brengen in de slotfase....

_________________
Afbeelding


07 Sep 2008, 21:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
s@té schreef:
Na het zien van de beelden ben ik toch ook van mening dat het schot bij de 1-1 moet houdbaar zijn voor de keeper.



Hij gaat maar raar richting den bal feitelijk als ge het bekijkt... :stom:

Gelukkig loopt het nu nog goed af :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


07 Sep 2008, 22:18
Knaap

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 23:07
Berichten: 88
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
dienenen kerel (zwanzi op het plein) die het lef had om mijn vrouw te lijf te gaan proficiat
ik mocht nu ni hou het maar voor te goed kom je wel nog tegen


07 Sep 2008, 22:26
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Al bij al een flauwe match op en naast het veld. Nu het belangrijkste is dat we 3 punten hebben meegenomen. Ik veronderstel ook dat de startopstelling nog niet echt van de hand van de nieuwe trainer was. Centre was net als Wetteren een heel zwakke ploeg. Wat me vandaag echt tegenviel was dat er totaal geen flanken waren en bijgevolg bijna geen voorzetten vanop de achterlijn. Wel veel voorzetten vanop de backlijn waarop ze heel gemakkelijk kunnen verdedigen. Hopelijk kunnen ze zich nu aan dit resultaat een beetje optrekken en krijgen we weer het goeie voetbal terug van de heenronde vorig jaar. Iets dat ook echt uit de toon valt is dat nieuw tribuneke en dat voor een echte volksclub zoals Aalst! :nieje:


07 Sep 2008, 22:32
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
suppo schreef:
Iets dat ook echt uit de toon valt is dat nieuw tribuneke en dat voor een echte volksclub zoals Aalst! :nieje:


Een volksclub zoals aalst overleeft net zoals alle andere clubs door sponsoring
En ik denk niet dat er iets mis is met dat nieuwe tribuneke (als er mij iemand ook zo een stoelke wilt sponsoren, moogde altijd ze). En het slaat wel aan, want bijna alle zeteltjes zijn al "verkocht"


07 Sep 2008, 22:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
lot schreef:
suppo schreef:
Iets dat ook echt uit de toon valt is dat nieuw tribuneke en dat voor een echte volksclub zoals Aalst! :nieje:


Een volksclub zoals aalst overleeft net zoals alle andere clubs door sponsoring
En ik denk niet dat er iets mis is met dat nieuwe tribuneke (als er mij iemand ook zo een stoelke wilt sponsoren, moogde altijd ze). En het slaat wel aan, want bijna alle zeteltjes zijn al "verkocht"


Inderdaad. Iemand die vindt dat dat beter geweerd wordt uit de voetbalstadions, die leeft ofwel nog in de voetbalwereld van 25 jaar geleden of die kan de dag van vandaag met zijn "volksclub" beter in tweede provinciale onder de kerktoren gaan spelen, want dat is namelijk het hoogste wat ge nog kunt bereiken, als ge de mensen weert die het liefst een voetbalmatch ziet vanuit dat soort van zetels.
Dat ge nu nog zou zeggen dat dit ten koste gaat van plaatsen voor de gewone supporter, maar dit is dus in de verste verte niet het geval, want dat waren vroeger gewone business seats en een controlecabine. Ge kunt zo even goed zeggen dat ze de indoor-seats achter het doel ook maar beter kunnen afbreken ...


07 Sep 2008, 23:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
suppo schreef:
Al bij al een flauwe match op en naast het veld. Nu het belangrijkste is dat we 3 punten hebben meegenomen. Ik veronderstel ook dat de startopstelling nog niet echt van de hand van de nieuwe trainer was. Centre was net als Wetteren een heel zwakke ploeg. Wat me vandaag echt tegenviel was dat er totaal geen flanken waren en bijgevolg bijna geen voorzetten vanop de achterlijn. Wel veel voorzetten vanop de backlijn waarop ze heel gemakkelijk kunnen verdedigen. Hopelijk kunnen ze zich nu aan dit resultaat een beetje optrekken en krijgen we weer het goeie voetbal terug van de heenronde vorig jaar. Iets dat ook echt uit de toon valt is dat nieuw tribuneke en dat voor een echte volksclub zoals Aalst! :nieje:


Centre was een pak slechter dan Wetteren, maar ik snap niet waarom die laatste echt als een hele slechte ploeg wordt afgeschilderd? Met het scheidsrechterlijk trio van vandaag had ik het vorige week nog wel eens willen zien. Over Wetteren gesproken: die ploeg is niet meer te vergelijken met al die pottestampers van vorig jaar hoor. Trouwens, winnen vandaag met 1-5 op La Louvière. Faut le faire zeg ik dan...

Waarom ballen vanop de achterlijn? Je hebt daar de spits niet voor met Kabongo. Ik zou hem graag achter Arnold zien spelen... met De Schutter op de plaats van Steurs en Van Mieghem en Franck naast elkaar... Van Damme vond ik ook heel verdienstelijk... dreigde in de eerste helft meer dan Aelbrecht op 10 matchen... laat die gast enkele matchen staan en het komt wel goed... Ik zie Coulibaly trouwens graag spelen daar achteraan... En De Veirman moet niet veel zagen op De Schutter bij dat tegendoelpunt want passeert naast zijn hand... Lord was niet goed, maar als hij in vijftien matchen speelt zoals op Wetteren vorige week die eerste helft, dan komt dat ook in orde. Leek me vandaag goed te staan op het veld en chapeau voor de trainer (na de 1-1 overgeschakeld naar een 4-4-2 met Lord naast Kabongo, daarna Arnold er nog in voor Van Damme en dan zelfs nog Spotbeen voor Steurs - dat haalt tactisch meer uit dan Dessaer de laatste 10 minuten als diepe spits gebruiken) - die druk de laatste tien minuten heeft echt wel geholpen hoor...

Volgende week naar Woluwe-Zaventem, een zeker niet te onderschatten ploeg... Ter info: vorig seizoen startten we met een 4 op 9. Kunnen volgende week al twee punten meer halen :-) Positief denken hé


07 Sep 2008, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Voor de liefhebbers er staan reeds wat foto's op de site . Morgen de rest

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Sep 2008, 3:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Spannende match, slecht voor den tikker. Blij dat we het geluk ook eens aan onze kant hadden, al vind ik de overwinning zeker niet onverdiend.
Jammer van die tegengoal, was naar mijn mening ook houdbaar. Verder speelt Lieven wel een goede match... :EA:

_________________
Broer van ja


08 Sep 2008, 6:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Onderkroiper schreef:
Voor de liefhebbers er staan reeds wat foto's op de site . Morgen de rest
Den Borre :plat: http://twanneken.be/fotoalbum/albums/us ... C02980.JPG

_________________
If you never try, you'll never know


08 Sep 2008, 10:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Bram schreef:
Onderkroiper schreef:
Voor de liefhebbers er staan reeds wat foto's op de site . Morgen de rest
Den Borre :plat: http://twanneken.be/fotoalbum/albums/us ... C02980.JPG

hahahaha diejen addek nog ni gezien diene foto :plat: :plat: :plat:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


08 Sep 2008, 12:31
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
kben gisteren de éérste keer komen zien dit seizoen.

Mijn oog is direkt opgevallen dat er veel andere supporters waren dan vroeger, véél jonger volk ook dan anders.

Aalst heeft dus voor in de toekomst nog veel supporters, maar waar zijn de supporters van vroeger heen ? dagje recup ?
Ook de spionkop boven in de K was echt jeugdig,tegenover vroeger stonden daar de zware jongens, waar ik gisteren zowat niemand van gezien heb.

De match dan ; éérste helft bijna in slaap gevallen, geen beweging en met een gelukje op voorsprong gekomen. de twee zwartjes voorin waren wel de beste spelers op het veld samen met Frank

tweede helft dan slecht begonnen met het tegendoelpunt, en voor mij begon het dan juist te draaien met Aalst, de kansen kwamen al combinerend en er werdt niet veel met de lange bal geprobeerd wat ik kan toejuichen. het aanvallend gedeelte zit goed in één maar het lijkt me zonder informatie daarover te hebben dat de doelman met weinig vertrouwen staat te spelen,hopeloze uittrappen doet ipv langs achter op te bouwen , zoals al meermaals in het verleden zijn de supporters hier erg kritisch voor den doelman,en ben ik mis als ik zeg dat deze doelman niet goed staat bij de aanhang?

mss deels terecht want het zag er niet goed uit,weet gewoon dat door iemand af te breken zijn vertrouwen niet zal beter worden. Hopelijk gaat dit geen kostbare punten kosten dit seizoen.

Het zag er na de gelijkmaker echt goed uit maar je ziet dat deze ploeg nog veel werk heeft,en tweede klasse is nog ver van hier. Er zal veel werk moeten gebeuren,hopelijk hebben jullie met de nieuwe trainer een nieuw begin. maar ik weet dat een nieuwe trainer nooit alle problemen zal oplossen. Want dat verwachten veel supporters altijd. Ik heb geen info of de trainer veel fouten gemaakt heeft maar net zoals met doelmannen zijn jullie ook altijd snel om de trainer te breken.
Hopelijk gaat aalst een goed seizoen tegemoet en ik ben van plan dit seizoen wat meer te komen kijken want de tweede helft was best aangenaam voor zien.

_________________
Afbeelding


08 Sep 2008, 17:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Meganck schreef:
kben gisteren de éérste keer komen zien dit seizoen.

Mijn oog is direkt opgevallen dat er veel andere supporters waren dan vroeger, véél jonger volk ook dan anders.

Aalst heeft dus voor in de toekomst nog veel supporters, maar waar zijn de supporters van vroeger heen ? dagje recup ?
Ook de spionkop boven in de K was echt jeugdig,tegenover vroeger stonden daar de zware jongens, waar ik gisteren zowat niemand van gezien heb.
De match dan ; éérste helft bijna in slaap gevallen, geen beweging en met een gelukje op voorsprong gekomen. de twee zwartjes voorin waren wel de beste spelers op het veld samen met Frank

tweede helft dan slecht begonnen met het tegendoelpunt, en voor mij begon het dan juist te draaien met Aalst, de kansen kwamen al combinerend en er werdt niet veel met de lange bal geprobeerd wat ik kan toejuichen. het aanvallend gedeelte zit goed in één maar het lijkt me zonder informatie daarover te hebben dat de doelman met weinig vertrouwen staat te spelen,hopeloze uittrappen doet ipv langs achter op te bouwen , zoals al meermaals in het verleden zijn de supporters hier erg kritisch voor den doelman,en ben ik mis als ik zeg dat deze doelman niet goed staat bij de aanhang?

mss deels terecht want het zag er niet goed uit,weet gewoon dat door iemand af te breken zijn vertrouwen niet zal beter worden. Hopelijk gaat dit geen kostbare punten kosten dit seizoen.

Het zag er na de gelijkmaker echt goed uit maar je ziet dat deze ploeg nog veel werk heeft,en tweede klasse is nog ver van hier. Er zal veel werk moeten gebeuren,hopelijk hebben jullie met de nieuwe trainer een nieuw begin. maar ik weet dat een nieuwe trainer nooit alle problemen zal oplossen. Want dat verwachten veel supporters altijd. Ik heb geen info of de trainer veel fouten gemaakt heeft maar net zoals met doelmannen zijn jullie ook altijd snel om de trainer te breken.
Hopelijk gaat aalst een goed seizoen tegemoet en ik ben van plan dit seizoen wat meer te komen kijken want de tweede helft was best aangenaam voor zien.


Stadionverbod mss of ze hebben geen goeste niet meer om te komen.


08 Sep 2008, 17:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Deugdoende overwinning, deed ook deugd om nog eens een trainer te zien die de match meebeleefd. Ieder zijn stijl natuurlijk maar toch een groot verschil met die triestige Sansiveria die tot vorige week onze dug-out bezette. Kabongo heeft mij positief verast en verder toch ook een pluim voor Van Mieghem, Franck en Van Damme(wat een inzet). Die tegengoal was naar mijn mening houdbaar maar Lieven doet daarna toch ook nog een prachtige en nodige redding. Veel positieve zaken dus en een goede basis voor onze nieuwe coach om op verder te bouwen. (y)


08 Sep 2008, 18:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Meganck schreef:
maar waar zijn de supporters van vroeger heen ?


Afgehaakt? Zoals jij?

_________________
es da ier e fistjen...


08 Sep 2008, 19:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst