Eendracht Aalst-URS Centre - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-URS Centre 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Franck deed gelukkig zijn job in de laatste minuut, maar een goeie match? Voor iemand die als de grote vervanger van Troch is binnengehaald, vind ik hem tot hiertoe toch behoorlijk onzichtbaar, tenzij op stilstaande fases dan ... Maar allee, we zullen er maar van uitgaan dat ook dat nog wel zal verbeteren.


Ander type speler ook dan Troch hé, speelt meer lateraal maar zijn passen getuigen toch van speloverzicht en komen meestal goed aan.
bovendien........... als er balverlies is probeert hij te recuperen ipv te staan mekkeren en naar een ander te wijzen.................


07 Sep 2008, 19:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
borre31 schreef:
De 3 punten zijn binnen das het belangrijkste. Ik vond kabongo(dinges) ni slecht maar won geen kopduel is volgens mij de man om naast arnold te spelen.Zet daar nog lord op de flank bij en we zijn hopelijk vertrokken.Als we nu nog terug over de grond durven voetballen zou het wel es weer kunnen draaien :EA:


meent ge da nu :crazy:

Heeft wel degelijk ballen doorgekopt maar stond op dat moment alleen in de spits waardoor niemand er was om vervolg te geven hieraan. Arnold zag ik geen kopduel winnen jah

en Aelbrecht op midden-mid? Komaan eh zeg :whistle:

_________________
Afbeelding


07 Sep 2008, 19:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Gunther schreef:
borre31 schreef:
De 3 punten zijn binnen das het belangrijkste. Ik vond kabongo(dinges) ni slecht maar won geen kopduel is volgens mij de man om naast arnold te spelen.Zet daar nog lord op de flank bij en we zijn hopelijk vertrokken.Als we nu nog terug over de grond durven voetballen zou het wel es weer kunnen draaien :EA:


meent ge da nu :crazy:

Heeft wel degelijk ballen doorgekopt maar stond op dat moment alleen in de spits waardoor niemand er was om vervolg te geven hieraan. Arnold zag ik geen kopduel winnen jah

en Aelbrecht op midden-mid? Komaan eh zeg :whistle:


Naast Arnold spelen? de plaatsen gaan duur worden zelle.Als dessaer terugkeert en van dender ook vragek mij toch af wat ze met de schutter en coulibaly gaan uitrichten.


07 Sep 2008, 19:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Toch spannend moment in de laatste minuut nog ne penalty krijgen... De winst was verdiend vond ik maar er is nog wat werk aan de winkel... Hopelijk volgende week terug 3 punten :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


07 Sep 2008, 20:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
het was een wedstrijd die het bekijken waard was, en da's wat mij betreft geleden van die oefenpot tegen kvsk united (tis te zeggen). dus da's al een opsteker.
Het was zeker nog niet goed vandaag, echt niet... maar ze hebben hun truitje nat gemaakt en ze waren over de 90 minuten bekeken de verdiende winnaar.

Hadden die van centre met een punt gaan lopen, dan was het gestolen he.. want veel hebben die nu toch ook niet gebracht. trouwens..eigenlijk mag dat, gezien de steriele druk van die mannen toch echt nooit 1-1 worden he zeg. die tegengoal dat was om alle kleuren uit te slaan. gewoon simpel weggetikt (2 verdediger met ne man in hunne rug!!!)
en dat tegen een ploeg die zo weinig dreiging bracht (wouden die eigenlijk wel winnen?) vanachter soms zo in nesten komen, dat moet er nog uit.. en dat gaat lukken ook, want achteraan hebben we zowat dezelfde ploeg als vorig jaar en die hebben bewezen dat ze dat kunnen.

steurs vond ik qua voetbal bij de mindere vandaag, maar legt er wel zijne kop voor.

dieje nieuwe spits daar: sorry, maar ik vond die wel goed vandaag. Daar gaat tenminste dreiging van uit. het mag dan misschien voor sommigen een lichte ontgoocheling zijn dat em nog niet heeft gescoord in zijn eerste match, maar eh, als ge ziet hou die gaten trok, mooi aflegde voor lord en druk zette op de verdediging dan zit er zeker muziek in dieje gast.
inderdaad misschien niet slecht om naast Arnold te zetten, maar dan moet deze laatste dringend zijne goeie vorm terugvinden zenne, want eerlijk gezegd was zijn invalbeurt niet om over naar huis te schrijven.

Kortom: nog veel te vroeg om te weten waar we echt staan... maar vergeleken met wat we eerder te zien kregen, vind ik wel dat er lichtpunten zijn. over die trainer kan men al zeker nog niet oordelen, maar zijne stijl (en zijn tactische ingrepen tijdens de match) staan me wel aan. (eerste indruk)
ik heb me vandaag geamuseerd (en het mag al nekeer een beetje meezitten ook)


07 Sep 2008, 20:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendrachter90 schreef:
Gunther schreef:
borre31 schreef:
De 3 punten zijn binnen das het belangrijkste. Ik vond kabongo(dinges) ni slecht maar won geen kopduel is volgens mij de man om naast arnold te spelen.Zet daar nog lord op de flank bij en we zijn hopelijk vertrokken.Als we nu nog terug over de grond durven voetballen zou het wel es weer kunnen draaien :EA:


meent ge da nu :crazy:

Heeft wel degelijk ballen doorgekopt maar stond op dat moment alleen in de spits waardoor niemand er was om vervolg te geven hieraan. Arnold zag ik geen kopduel winnen jah

en Aelbrecht op midden-mid? Komaan eh zeg :whistle:


Naast Arnold spelen? de plaatsen gaan duur worden zelle.Als dessaer terugkeert en van dender ook vragek mij toch af wat ze met de schutter en coulibaly gaan uitrichten.


dessaer zal em toch wa moeten herpakken, want ik vond hem verrassend zwak de laatsten tijd.
en nen deschutter zoals vandaag die pakte nooit uit uw ploeg weg.


07 Sep 2008, 20:09
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Veel beter dan vorige week was het nog niet, maar de punten waren vandaag veruit het belangrijkste. Dat er nu in één keer geen spektakelploeg op het veld zou staan, was niet bepaald een verrassing.
Van die nieuwe trainer kan je eigenlijk nog geen fluit zeggen, aangezien die mens misschien amper één training gegeven heeft. Of hij nu naast zijn bank staat of op zijn bank zit, Limpens heeft ook tevergeefs beide geprobeerd ...
Allee, hopelijk zijn ze nu vertrokken naar meer punten en ook beter spel. Tot slot nog een welgemeende dankuwel aan die domme kloot van Centre die bereid was om een minuut voor het einde van de wedstrijd binnen het strafschopgebied, ten andere wellicht totaal onnodig, met zijn hand op de bal te slaan ... :D
Franck deed gelukkig zijn job in de laatste minuut, maar een goeie match? Voor iemand die als de grote vervanger van Troch is binnengehaald, vind ik hem tot hiertoe toch behoorlijk onzichtbaar, tenzij op stilstaande fases dan ... Maar allee, we zullen er maar van uitgaan dat ook dat nog wel zal verbeteren.


geen goei match, enkel goe op stilstaande fases, onzichtbaar?
het kleinste kind ziet dat franck geen type troch is maar zijn passen op 30,40 meter perfect in de voet, ééntijdsvoetbal, zijn strijdlust, ik vond hem wel goe spelen hoor.
ik vind je kritiek onterecht.

_________________
iendracht!


07 Sep 2008, 20:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
'k vond het alvast qua inzet stukken beter dan vorige week, bovendien vandaag wel aanvallende durf getoond (drie spitsen !), iets wat we bij Limpens NOOIT gezien hebben !


Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 07 Sep 2008, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Sep 2008, 20:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Met Franck hebben we trouwens voor het eerst in 2-3 seizoenen iemand in de ploeg die een corner deftig kan geven, en dat zelfs 7-8x per match


07 Sep 2008, 20:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
the_red_ant69 schreef:
Met Franck hebben we trouwens voor het eerst in 2-3 seizoenen iemand in de ploeg die een corner deftig kan geven, en dat zelfs 7-8x per match


Terechte opmerking. :worship:


07 Sep 2008, 21:00
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Ik vond dat er vandaag toch al wat beterschap was. Het spel is zeker nog niet wat het moet zijn. Maar op basis van werkkracht en veel inzet hebben we het verdiend gehaald vandaag.

Nu heeft de trainer een week om de kwaliteiten van elke speler beter te leren kennen en een systeem uit te dokteren. Chapeau dat hij in de tweede helft met 3 spitsen durfde spelen. Resoluut voor de overwinning gaan (y).


07 Sep 2008, 21:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Jan schreef:
Ik vond dat er vandaag toch al wat beterschap was. Het spel is zeker nog niet wat het moet zijn. Maar op basis van werkkracht en veel inzet hebben we het verdiend gehaald vandaag.

Nu heeft de trainer een week om de kwaliteiten van elke speler beter te leren kennen en een systeem uit te dokteren. Chapeau dat hij in de tweede helft met 3 spitsen durfde spelen. Resoluut voor de overwinning gaan (y).


Dat denk ik er ook van.
Op een tweetal dagen tijd kan je als trainer weinig veranderen aan een ploeg, maar je kan je wel laten opmerken. Dat deed hij vandaag door veel aanwijzingen te geven naast de bank en door een goede ingreep.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Sep 2008, 21:16
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
beelden van TVOoost staan al online :
http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2008-09- ... du-centre/

penaltyfase moeilijk te beoordelen, al wijkt de bal zeker serieus van richting af, en zal het zeker met de arm geweest zijn. Of dat bewust was van die jongen, is moeilijk te zeggen, maar als je ziet welke strafschop we vorige week tegen kregen, mag het ons al eens meezitten ook zeker...


07 Sep 2008, 21:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Verdiende overwinning die deugd zal doen op mentaal vlak. Het spel was nog nie goe maar de drie punten zijn het belangrijkste en ook goe voor het vertrouwen. En eigenlijk moeten we eerlijk durven toegeven dat het vandaag wel wa meezat ook maar da mag al eens.


07 Sep 2008, 21:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Na het zien van de beelden ben ik toch ook van mening dat het schot bij de 1-1 moet houdbaar zijn voor de keeper.


07 Sep 2008, 21:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst