Eendracht Aalst-URS Centre - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-URS Centre 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Eerste helft was wat slaapwekkend, toch 1-0 voor bij de rust. In die eerste helft werd er veel te veel ruimte gelaten op het middenveld.

Aan de rust werd er duidelijk wat bijgestuurd, trainer kwam zelfs nog even op het veld om spelers wat extra aanwijzigingen te geven (y) Door te ver van de man te verdedigen ontstond de 1-1. Nadien wat kleine pogingen en dan toch via die strafschop in de laatste minuut de overwinning binnenhalen.

Dat kan vertrouwen geven voor de komende wedstrijd.

Franck speelde goeie match en ook Van Miegem was zeker ni slecht. Couly deed het ook behoorlijk achteraan en onze nieuwe spits kan toch iets met de bal, geef hem nog even de tijd en 't zal wel in orde komen, er ging al meer dreiging van uit dan van Arnold die ik eerder wa nonchalant zag invallen in zijn eerste speelminuten en weinig of geen kopduels won in tegenstelling tot Kabongo ;)

_________________
Afbeelding


07 Sep 2008, 18:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Veel beter dan vorige week was het nog niet, maar de punten waren vandaag veruit het belangrijkste. Dat er nu in één keer geen spektakelploeg op het veld zou staan, was niet bepaald een verrassing.
Van die nieuwe trainer kan je eigenlijk nog geen fluit zeggen, aangezien die mens misschien amper één training gegeven heeft. Of hij nu naast zijn bank staat of op zijn bank zit, Limpens heeft ook tevergeefs beide geprobeerd ...
Allee, hopelijk zijn ze nu vertrokken naar meer punten en ook beter spel. Tot slot nog een welgemeende dankuwel aan die domme kloot van Centre die bereid was om een minuut voor het einde van de wedstrijd binnen het strafschopgebied, ten andere wellicht totaal onnodig, met zijn hand op de bal te slaan ... :D
Franck deed gelukkig zijn job in de laatste minuut, maar een goeie match? Voor iemand die als de grote vervanger van Troch is binnengehaald, vind ik hem tot hiertoe toch behoorlijk onzichtbaar, tenzij op stilstaande fases dan ... Maar allee, we zullen er maar van uitgaan dat ook dat nog wel zal verbeteren.


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 07 Sep 2008, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Sep 2008, 18:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
kome de goals nog op de officiële site via ea-tv? of word da nimeer gedaan?

was er eigelijk wa volk vandaag?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Sep 2008, 18:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Matige wedstrijd vandaag maar toch op inzet nog kunnen winnen.
Wel hééééél erg dom van diene keeper om dien bal zo buiten te sjotten en daar komt dan de penalty fase van even daarop. Haha, maar ja, mij hoor je niet klagen.

DIen nummer 10 met zijn 'stoempje' maakte daar toch wel gretig gebruik van. Hij had maar nen bovenarm maar pakte daarmee wel altijd den bal mee, ook bij de 1-1. Durft nen arbiter da ni fluiten mss. Tis ni omdatem nen handicap heeft dat geen 'hands' meer kan zijn eh!
Dan de 1-0 van Lord die wordt afgekeurd, manman, weeral ne flater van de grensrechter. Soms vraag ik mij echt af wat die daar staan te doen!

Dus al bij al toch verdiende winst maar er is wel nog werk aan de winkel. Achterin laten we ons te vaak afloeren!
Op naar volgende week!

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


07 Sep 2008, 18:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Veel beter dan vorige week was het nog niet, maar de punten waren vandaag veruit het belangrijkste. Dat er nu in één keer geen spektakelploeg op het veld zou staan, was niet bepaald een verrassing.
Van die nieuwe trainer kan je eigenlijk nog geen fluit zeggen, aangezien die mens misschien amper één training gegeven heeft. Of hij nu naast zijn bank staat of op zijn bank zit, Limpens heeft ook tevergeefs beide geprobeerd ...
Allee, hopelijk zijn ze nu vertrokken naar meer punten en ook beter spel. Tot slot nog een welgemeende dankuwel aan die domme kloot van Centre die bereid was om een minuut voor het einde van de wedstrijd binnen het strafschopgebied, ten andere wellicht totaal onnodig, met zijn hand op de bal te slaan ... :DFranck deed gelukkig zijn job in de laatste minuut, maar een goeie match? Voor iemand die als de grote vervanger van Troch is binnengehaald, vind ik hem tot hiertoe toch behoorlijk onzichtbaar, tenzij op stilstaande fases dan ...


Inderdaad :lol:

_________________
Afbeelding


07 Sep 2008, 18:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Franck deed gelukkig zijn job in de laatste minuut, maar een goeie match? Voor iemand die als de grote vervanger van Troch is binnengehaald, vind ik hem tot hiertoe toch behoorlijk onzichtbaar, tenzij op stilstaande fases dan ... Maar allee, we zullen er maar van uitgaan dat ook dat nog wel zal verbeteren.


Ik vond Franck wel goed hoor. Altijd aanspeelbaar en met goeie passen strooien.
Het is natuurlijk een heel ander type dan Troch, dat is een feit.

Ik dacht trouwens dat het omgekeerd ging zijn, Franck meer aanvallend en Van Mieghem meer defensief. (Het is wel pas de 1e match die ik zie)


07 Sep 2008, 18:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Die afgekeurde goal van Lord was wel degelijk buitenspel, zenne. Op het leidend trio geen kritiek vandaag. Was het natuurlijk die idioot in het zwart van vorige week geweest, dan hadden we wel al eerder een strafschop en rode kaart cadeau gekregen, want die keeper is daar in de tweede helft eens uit zijn goal gekomen, dat was ook niet erg zuiver, maar de gele kaart was voor ons deze keer ...


07 Sep 2008, 19:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
De betere spelers vandaag vond ik Roel, De Schutter, Van Damme,Kabongo en De Veirman.
Kabongo is zeker een versterking.
In het middenveld verliepen de combinaties nog ewa stroef, maar da kan nog beteren en waarom eens niet Tim opstellen als midden-midden.
Op naar de volgende 3 punten. :EA:

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


07 Sep 2008, 19:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Die afgekeurde goal van Lord was wel degelijk buitenspel, zenne. Op het leidend trio geen kritiek vandaag. Was het natuurlijk die idioot in het zwart van vorige week geweest, dan hadden we wel al eerder een strafschop en rode kaart cadeau gekregen, want die keeper is daar in de tweede helft eens uit zijn goal gekomen, dat was ook niet erg zuiver, maar de gele kaart was voor ons deze keer ...


peis da gij nen groten bril nodig hebt. Lord komt duidelijk vanachter de man, moest hem zelfs nog voorbijdraaien! Voor de rest, de beelden gezien op TVOOST. Die goal van Centre was toch nie onthoudbaar ze...Als Lieven plat gaat moet hij die toch hebben

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Sep 2008, 19:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendracht02 schreef:
Die afgekeurde goal van Lord was wel degelijk buitenspel, zenne. Op het leidend trio geen kritiek vandaag. Was het natuurlijk die idioot in het zwart van vorige week geweest, dan hadden we wel al eerder een strafschop en rode kaart cadeau gekregen, want die keeper is daar in de tweede helft eens uit zijn goal gekomen, dat was ook niet erg zuiver, maar de gele kaart was voor ons deze keer ...


Idd,offside en trouwens de gele kaart was niet voor de man dat met de keeper botste(seminck) maar voor Franck(die de bal wegtrapte ) dus hij floot alleen fout tegen seminck maar gaf geen geel voor de "fout" .Enig minpuntje aan de scheids,hij had teveel compassie met onze eenarmige vriend,gemoester maar naar blazen of twas al fout.


07 Sep 2008, 19:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
De 3 punten zijn binnen das het belangrijkste. Ik vond kabongo(dinges) ni slecht maar won geen kopduel is volgens mij de man om naast arnold te spelen.Zet daar nog lord op de flank bij en we zijn hopelijk vertrokken.Als we nu nog terug over de grond durven voetballen zou het wel es weer kunnen draaien :EA:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Sep 2008, 19:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
de langen schreef:
De betere spelers vandaag vond ik Roel, De Schutter, Van Damme,Kabongo en De Veirman.
Kabongo is zeker een versterking.
In het middenveld verliepen de combinaties nog ewa stroef, maar da kan nog beteren en waarom eens niet Tim opstellen als midden-midden.
Op naar de volgende 3 punten. :EA:


Roel een van de betere bij die goal laat hij diejen tien maar al te makkelijk passeren,ten vond ik seminck en steurs zkr evenwaardig vandaag of mss beter als Roel .Van mieghem en franck waren trouwens ook niet slecht.


07 Sep 2008, 19:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Iendrachter90 schreef:
de langen schreef:
De betere spelers vandaag vond ik Roel, De Schutter, Van Damme,Kabongo en De Veirman.
Kabongo is zeker een versterking.
In het middenveld verliepen de combinaties nog ewa stroef, maar da kan nog beteren en waarom eens niet Tim opstellen als midden-midden.
Op naar de volgende 3 punten. :EA:


Roel een van de betere bij die goal laat hij diejen tien maar al te makkelijk passeren,ten vond ik seminck en steurs zkr evenwaardig vandaag of mss beter als Roel .Van mieghem en franck waren trouwens ook niet slecht.


Ik was net hetzelfde aan het denken, de Roel verdedigt bij de 1-1 zo een 10 meter van de man.


07 Sep 2008, 19:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Ik zat praktisch op de lijn bij die afgekeurde goal en het was ab-so-luut geen buitenspel, diene lijnrechter zou beter weer in tweede provenciale gaan vlaggen. Lord stond nog ver achter de man op het moment dat de bal vertrok.

Vandaag zat er eindelijk nog eens wat vuur in de ploeg. Het probleem zit hem wel nog altijd vooraan, die nieuwe spits is het precies toch ook niet meteen. Hopelijk vindt Arnold snel zijn vorm van in vierde klasse terug. Ik vond trouwens dat Aelbrecht vandaag goed is ingevallen, vond hem voor meer dreiging zorgen dan Van Damme.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


07 Sep 2008, 19:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Winsjt da gralek deegd doet.
doe zoe voetj :EA:


07 Sep 2008, 19:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst