MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
1. De Schutter 4
2. Van Mieghem 4
3. Coulibaly 2


08 Sep 2008, 16:48
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
kben gisteren de éérste keer komen zien dit seizoen.

Mijn oog is direkt opgevallen dat er veel andere supporters waren dan vroeger, véél jonger volk ook dan anders.

Aalst heeft dus voor in de toekomst nog veel supporters, maar waar zijn de supporters van vroeger heen ? dagje recup ?
Ook de spionkop boven in de K was echt jeugdig,tegenover vroeger stonden daar de zware jongens, waar ik gisteren zowat niemand van gezien heb.

De match dan ; éérste helft bijna in slaap gevallen, geen beweging en met een gelukje op voorsprong gekomen. de twee zwartjes voorin waren wel de beste spelers op het veld samen met Frank

tweede helft dan slecht begonnen met het tegendoelpunt, en voor mij begon het dan juist te draaien met Aalst, de kansen kwamen al combinerend en er werdt niet veel met de lange bal geprobeerd wat ik kan toejuichen. het aanvallend gedeelte zit goed in één maar het lijkt me zonder informatie daarover te hebben dat de doelman met weinig vertrouwen staat te spelen,hopeloze uittrappen doet ipv langs achter op te bouwen , zoals al meermaals in het verleden zijn de supporters hier erg kritisch voor den doelman,en ben ik mis als ik zeg dat deze doelman niet goed staat bij de aanhang?

mss deels terecht want het zag er niet goed uit,weet gewoon dat door iemand af te breken zijn vertrouwen niet zal beter worden. Hopelijk gaat dit geen kostbare punten kosten dit seizoen.

Het zag er na de gelijkmaker echt goed uit maar je ziet dat deze ploeg nog veel werk heeft,en tweede klasse is nog ver van hier. Er zal veel werk moeten gebeuren,hopelijk hebben jullie met de nieuwe trainer een nieuw begin. maar ik weet dat een nieuwe trainer nooit alle problemen zal oplossen. Want dat verwachten veel supporters altijd. Ik heb geen info of de trainer veel fouten gemaakt heeft maar net zoals met doelmannen zijn jullie ook altijd snel om de trainer te breken.
Hopelijk gaat aalst een goed seizoen tegemoet en ik ben van plan dit seizoen wat meer te komen kijken want de tweede helft was best aangenaam voor zien.

_________________
Afbeelding


08 Sep 2008, 17:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
1) Van Mieghem 5p
2) Franck 3p
3) Van Damme 2p


08 Sep 2008, 17:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Meganck schreef:
kben gisteren de éérste keer komen zien dit seizoen.

Mijn oog is direkt opgevallen dat er veel andere supporters waren dan vroeger, véél jonger volk ook dan anders.

Aalst heeft dus voor in de toekomst nog veel supporters, maar waar zijn de supporters van vroeger heen ? dagje recup ?
Ook de spionkop boven in de K was echt jeugdig,tegenover vroeger stonden daar de zware jongens, waar ik gisteren zowat niemand van gezien heb.

De match dan ; éérste helft bijna in slaap gevallen, geen beweging en met een gelukje op voorsprong gekomen. de twee zwartjes voorin waren wel de beste spelers op het veld samen met Frank

tweede helft dan slecht begonnen met het tegendoelpunt, en voor mij begon het dan juist te draaien met Aalst, de kansen kwamen al combinerend en er werdt niet veel met de lange bal geprobeerd wat ik kan toejuichen. het aanvallend gedeelte zit goed in één maar het lijkt me zonder informatie daarover te hebben dat de doelman met weinig vertrouwen staat te spelen,hopeloze uittrappen doet ipv langs achter op te bouwen , zoals al meermaals in het verleden zijn de supporters hier erg kritisch voor den doelman,en ben ik mis als ik zeg dat deze doelman niet goed staat bij de aanhang?

mss deels terecht want het zag er niet goed uit,weet gewoon dat door iemand af te breken zijn vertrouwen niet zal beter worden. Hopelijk gaat dit geen kostbare punten kosten dit seizoen.

Het zag er na de gelijkmaker echt goed uit maar je ziet dat deze ploeg nog veel werk heeft,en tweede klasse is nog ver van hier. Er zal veel werk moeten gebeuren,hopelijk hebben jullie met de nieuwe trainer een nieuw begin. maar ik weet dat een nieuwe trainer nooit alle problemen zal oplossen. Want dat verwachten veel supporters altijd. Ik heb geen info of de trainer veel fouten gemaakt heeft maar net zoals met doelmannen zijn jullie ook altijd snel om de trainer te breken.
Hopelijk gaat aalst een goed seizoen tegemoet en ik ben van plan dit seizoen wat meer te komen kijken want de tweede helft was best aangenaam voor zien.

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Sep 2008, 18:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
kabongo 4p
lord 3p
van damme 3p


08 Sep 2008, 19:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Frank 4
Van Damme 3
Roel 3

_________________
Proud member " den natten toeig"


08 Sep 2008, 20:06
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Aug 2005, 13:32
Berichten: 10
Locatie: asse
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
De Schutter 4ptn
Franck 3ptn
Kabongo 3ptn

_________________
Eendracht supporter in hart en nieren.


08 Sep 2008, 21:20
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
1. Van Damme 5 (speelde een goej match ze)
2. Franck 3
2. De Veirman 2 ( kwam mss slecht bij die goal, ma eeft toch enkele meubels gered ze)

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


08 Sep 2008, 21:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Franck: 5 Omwille van de zuiverste penalty die hier in jaren is getrapt en omdat hij zich steeds aanspeelbaar opstelde.
Couly : 3 Omdat Franck heeft gescoord. Sublieme sobere pasing. Eenvoudig maar doeltreffend verdedigen en de verre bal.
Steurs : 2 Omdat die mij elke wedstrijd meer en meer weet te bekoren als vleugelspeler. Hij zal het moeten hebben van zijn doorzettingsvermogen maar hij doet me sterk denken aan De Vleeshouwer bij zijn debuut...


08 Sep 2008, 23:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Franck 5 p Goede wedstrijd en mooie afwerking penalty
De Veirman 4 p Laat er eentje binnen maar redt toch op crutiaal moment 1-2
Kabongo 1 p Daar gaan we nog meer van zien

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Sep 2008, 0:32
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 16 Jul 2008, 14:01
Berichten: 18
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Franck : 5
Steurs : 3
Van Damme : 2


09 Sep 2008, 9:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
De Schutter : 4ptn

Van Mieghem : 4ptn

Van Damme : 2ptn


09 Sep 2008, 10:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
De Schutter 4 ptn
Van Damme 3 ptn
Steurs 3 tpn

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


09 Sep 2008, 16:16
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Franck 4
Seminck 3
Steurs 3


09 Sep 2008, 18:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst- URS Centre
Franck : 4 punten (... en niet alleen om het scoren van die penalty)
Van Mieghem : 4 punten
Kabongo: 2 punten ( niet de zuivere goalgetter maar zeker een meer dan degelijke aanwinst !)


09 Sep 2008, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst