Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Sven KSK Opwijk schreef:
villa schreef:
Vooral een fysiek sterke en slimme ploeg denk ik. Echt véél talent hebben ze ni ivm ons maar gemakkelijk zal het zowiezo ni worden.


Toch een talentvolle ploeg ze. Zeker en vast niet onderschatten.


En niet vergeten: in ons kampioenenjaar in vierde zijn ze in de terugronde op ons veld met 0-1 komen winnen na een doelpunt uit een hoekschop. We konden toen zelfs met een goeddraaiend duo Troch / Arnold die wedstrijd niet meer doen kantelen... Dus zeker niet onderschatten!! Ook toen liet niets vermoeden dat die ploeg ons zou kunnen kloppen want hadden ze in de heenronde makkelijk met 0-3 geklopt door een hattrick van Arnold (Troch kon het zich zelfs veroorloven om een strafschop te missen). Wat mij bijbleef van hen is hun uitstekende doelman en hun degelijke verdedigende organisatie. Tel daar nu nog Stuckens bij en je weet dat je wel eens op een dodelijke counter kan lopen. Ons centrale verdedigingsduo dus alvast wat meer tegen de eigen zestien zetten ipv hoog...


10 Sep 2008, 7:00
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
villa schreef:
Vooral een fysiek sterke en slimme ploeg denk ik. Echt véél talent hebben ze ni ivm ons maar gemakkelijk zal het zowiezo ni worden.


Toch een talentvolle ploeg ze. Zeker en vast niet onderschatten.


En niet vergeten: in ons kampioenenjaar in vierde zijn ze in de terugronde op ons veld met 0-1 komen winnen na een doelpunt uit een hoekschop. We konden toen zelfs met een goeddraaiend duo Troch / Arnold die wedstrijd niet meer doen kantelen... Dus zeker niet onderschatten!! Ook toen liet niets vermoeden dat die ploeg ons zou kunnen kloppen want hadden ze in de heenronde makkelijk met 0-3 geklopt door een hattrick van Arnold (Troch kon het zich zelfs veroorloven om een strafschop te missen). Wat mij bijbleef van hen is hun uitstekende doelman en hun degelijke verdedigende organisatie. Tel daar nu nog Stuckens bij en je weet dat je wel eens op een dodelijke counter kan lopen. Ons centrale verdedigingsduo dus alvast wat meer tegen de eigen zestien zetten ipv hoog...


Ik was daar toevallig die match en het was niet dat die mannen zoveel beter waren hé. Die keeper had de dag van zijn leven (dat jaar tegen ons speelde die op ons veld een rotslechte match) en Aalst verzuimde om kansen af te maken.

_________________
Afbeelding


10 Sep 2008, 8:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik was daar toevallig die match en het was niet dat die mannen zoveel beter waren hé. Die keeper had de dag van zijn leven (dat jaar tegen ons speelde die op ons veld een rotslechte match) en Aalst verzuimde om kansen af te maken.


Neenee, daar heb je gelijk in maar is enkel maar om erop te wijzen dat het bij voorbaat nog lang geen gelopen koers is. Wetteren was op voetballend gebied ook duidelijk de mindere, maar de uitslag staat er wel...


10 Sep 2008, 8:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Aan de supporters zal het duidelijk niet liggen komende zondag. Amper de tweede verplaatsing van het seizoen en wij hebben opnieuw al meer dan 100 inschrijvingen. We voorzien 2 bussen (83 plaatsen en 54 plaatsen) wat betekent dat we nog zo'n 25 beschikbare plaatsen hebben. Wie nog mee wil kan zich voor onze bus inschrijven op onze website. Voor alle mensen die tegen vrijdag 17u zijn ingeschreven, zorgen we voor de tickets.

Koen


Laatst gewijzigd door Ajuin op 11 Sep 2008, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Sep 2008, 21:12
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Wie nog mee wil kan zich op onze wedstrijd inschrijven.
Koen


welke wedstrijd? :D


11 Sep 2008, 21:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
hadden ze hier geen aparte topic voorzien waar je koen reclame voor zijnen bus kon komen maken? :p

viewtopic.php?f=35&t=1365&start=165

_________________
www.spionkoplede.com


12 Sep 2008, 8:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Aan de supporters zal het duidelijk niet liggen komende zondag. Amper de tweede verplaatsing van het seizoen en wij hebben opnieuw al meer dan 100 inschrijvingen. We voorzien 2 bussen (83 plaatsen en 54 plaatsen) wat betekent dat we nog zo'n 25 beschikbare plaatsen hebben. Wie nog mee wil kan zich voor onze bus inschrijven op onze website. Voor alle mensen die tegen vrijdag 17u zijn ingeschreven, zorgen we voor de tickets.

Koen


Koen, soms enig weet van een voorverkoop? Officiële site meldt er immers niks over voor vanavond...


12 Sep 2008, 12:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
KVWZ - Eendracht Aalst 2002 - voorbeschouwing
Lionel Lord rekent Aalst bij de titelkandidaten
'Tot de slotdag meestrijden'

Met meer geluk dan kunde raakte Aalst vorige zondag voorbij US Centre. Lionel Lord vond zijn gelukstreffer helemaal niet erg en hoopt dat zijn team uit de voorbije driepunter de moed en volharding put om op Woluwe-Zaventem de lijn door te trekken.

Voorlopig bleef het goede Aalsterse voetbal beperkt tot de eerste helft op Wetteren?

Lionel Lord: 'Op Wetteren werden we het slachtoffer van onze zwakke voorbereiding. Na een sterke eerste helft was één tegenslag voldoende om ons mentaal helemaal onderuit te halen. Plots viel alle organisatie weg en speelden we als een kip zonder kop. Ik vind het positief dat we zondag na de gelijkmaker wel een vuist maakten en niet in elkaar stuikten. We hielden een hele wedstrijd lang ons niveau aan. Ik geef grif toe dat ik geluk had bij mijn treffer. Ik dacht dat ik die bal nog zou halen, maar die verdediger zat net een stukje sneller op de bal. Tot mijn verbazing ontzette hij om mijn lichaam en dwarrelde de bal tegen de netten. Puur geluk, maar ik wil gerust tekenen voor dertig van die vreemde goals hoor.' (lacht)

Zelfs de grootste optimisten zien niet in hoe dit Eendracht de verzamelde tegenstand in derde klasse zal overvleugelen?

'Toch beschikken we kwalitatief over een sterke groep. Als je dan hard blijft werken, moet je op een dag wel de vruchten oogsten. We beschikken bijvoorbeeld over een stuk meer kwaliteit dan pakweg Wetteren, maar het talent moet uiteraard wel aan de oppervlakte komen. We kampen al een heel seizoen met grove blessurepech en de negatieve invloed daarvan kan je moeilijk wegcijferen. Zelf was ik vorige week ook op de sukkel met kleine akkefietjes. Ik kon de hele week slechts één keer voluit trainen en dan betaal je daar op zondag de tol voor. Ik ben me er terdege van bewust dat ik tegen Centre geen hoge toppen scheerde. De geoogste driepunter krikt het vertrouwen nu wel op.'

De spelersgroep stond nog als één blok achter Luc Limpens, maar het bestuur koos voor het schokeffect van een trainerswissel. Verrassend?

'Ik schrok me alvast wel een hoedje. Vaak hoor je de bankzitters of de afvallers wel eens zeuren over het functioneren van een coach, maar zelfs in die hoek bleef het stil en hoorde je niemand zaniken. Ik stond dan ook aan de grond genageld toen ik het nieuws hoorde. Een trainerswissel zet uiteraard wel iedereen scherp, want elke trainer moet zich opnieuw bewijzen. Op elke positie wordt alles opnieuw in vraag gesteld en dat maakt je scherp. Het is nog te vroeg om de nieuwe coach te beoordelen, maar Marc Dillen maakte alvast een goede eerste indruk. Eendracht moet voor de titel meestrijden tot de slotdag en daar is ook onze nieuwe coach alvast van overtuigd.'

voorbeschouwing op de site van zaventem


12 Sep 2008, 15:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Aalst-trainer Marc Dillen kan voor de uitwedstrijd op Woluwe Zaventem nog geen beroep doen op Podevijn, Boto, Boussoufa, Van Dender, Thomas Spotbeen en Dessaer.

De selectie ziet er als volgt uit : Lambrecht, De Veirman, Van Den Brande, Seminck, Coulibaly, De Schutter, Van Damme, Aelbrecht, Steurs, Van Mieghem, Franck, Lord, Nguekam, Kabongo, X, X.


12 Sep 2008, 17:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Waarom speelt Arnold eigenlijk met de reserven? Zie website.


13 Sep 2008, 13:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Wie op de bank start op zondag, speelt normaal gezien toch altijd met de reserven. Kwestie van toch wa ritme te behouden he. Van e kwartierke in te vallen gade da nie hebben he.


13 Sep 2008, 13:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
s@té schreef:
Waarom speelt Arnold eigenlijk met de reserven? Zie website.
Zoals Zwawi zegt zal dat er op wijzen dat hij zondag op de bank zal starten hé.

Ik denk eigenlijk dat ze Arnold een beetje willen wakker schudden.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Sep 2008, 13:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Arnold zit nog ver van zijn beste vorm. Door extra wedstrijden te spelen met de reserven kan hij bijkomend wedstrijdritme opdoen.


13 Sep 2008, 14:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Jongens toch,zo kalm dat het hier is!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


14 Sep 2008, 9:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
tis neig e :wow:
maar straks ben ik weer op post samen met vele anderen :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


14 Sep 2008, 10:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst