Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Vandaag in HLN een uitspraak van Dante gelezen die ook in Aalst van toepassing kan zijn .

laat denieuwe spelers toch zoeken naar hun spel en plaats,en kom niet steeds terug op spelers die er niet meer zijn dat helpt toch niet .Het helpt de spelers ook niet verder want er word alleen maar gemord en geklaagt in plaats van te supporteren.Laat ons dit stellen de malaise die zich nu voordoet dateerd niet van begin dit seizoen maar reeds van het einde van vorig seizoen en daar waren de nieuwe spelers ook niet bij,kijk anders naar onze vertrekkers behalve claessens moeten ze ook nog vechten om een basisplaats te hebben.
dus geduld beter nu dan einde seizoen als de prijzen worden verdeeld


15 Sep 2008, 11:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Barslecht was het en dan ook een dik verdiende overwinning van Woluwe Zaventem. Geen enkele kans op gans de match, dan kunde nooit een match winnen he. We mogen nog van geluk spreken da we verleden week die penalty hebben in de laatste minuut of we staan voorlaatste met 1 puntje...
De Veirman kan aan de goals zelf niks doen maar op elke corner bijvoorbeeld kwam hij uit om er steevast naast te zitten. Blijf dan in uw goal staan denk ik dan. De Roel dan :fuck: Wa ne stomme kloot is me da seg! Als ge al met geel staat, moede simpelweg uwe smoel toehouden en daarmee gedaan. Ik kan verstaan da ge laat zien da ge nie akkoord zijt met een beslissing maar verbaal zo doorgaan als ge al geel hebt... Hij zal het echt nooit leren vrees ik en van mijn part had ze groot gelijk da ze hem van het plein stuurde. Aelbrecht dan, wa loopt diene hier eigenlijk nog te doen? Verleden jaar ook al zo een geklungel en da krijgt allemaal een nieuw contract. Terwijl anderen wel moesten vertrekken. Ondanks het goede uit het verleden, hebben ook zij dit jaar gefaald vind ik. Franck heeft geen enkele goeie pass gegeven in de ganse match en Van Mieghem deed wel zijn best maar op de positie die hij moet spelen zal het nooit lukken want het spel verdelen en mee voor dreiging zorgen, da is wa ge daar moet doen en da kan hij gewoon nie. Lord probeerde wel maar het lukte deze keer ook nie. En Kabongo, tja, da is volgens mij toch ook de witte merel nie. Het systeem da we nog altijd spelen is niks voor hem en ne man kan hij ook al nie voorbij. Snel is hij dan wel weer maar hij lijkt me eerder ne counterspits te zijn.
Dus jongens, AUB, ik smeek het jullie allemaal, sta deze week eens goe voor de spiegel en vraag jullie af waar ge mee bezig zijt! En dan bedoel ik spelers en trainers en bestuur want allemaal zijn ze aant falen dit seizoen. Aan promotie denk ik zelfs nu al nie meer, met het huidige niveau zal ik al content zijn als we ook volgend seizoen in derde mogen starten en da vind ik triestig na amper drie speeldagen.


200% akkoord! Correcte analyse. (y)

_________________
Afbeelding


15 Sep 2008, 12:26
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Weet je wat er ontbreekt : scorend vermogen.
We hebben geen speler meer -buiten Lord- waar er dreiging vanuit gaat.

Arnold is geen scorende spits, integendeel. Hoeveel cadeautjes van Troch, Aelbrecht, Verheyden en Lord heeft die al gemist?

Top derde klasse is te hoog gegrepen.

Als ik van de trainer was zou ik wat defensiever beginnen spelen en ons niet dé ploeg wanen zoals elke jaren terug. Iedereen weet hoe dat afliep.

Jonges toch, we slikken 3 doelpunten tegen Zaventem en 4 tegen Wetteren. Is dat dan geen afgang???


15 Sep 2008, 12:55
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Scorend vermogen? Ze krijgen met moeite de bal voor da kot! En als ze er ene krijgen staan ze er volledig alleen voor. Probleem zit zich niet in verdediging of in aanval(als ge dat een aanval kunt noemen) maar in het overbevolkte middenveld dat niet aansluit naar voren en niet aansluit naar achter. Lord bvb is technisch den beste maar ge zult hem niet veel zien meeverdedigen. Flanken staan helft van tijd uit positie. En dan kome ze vanachter in de problemen. Zien die trainers dat dan niet? Of is het van niet beter kunnen?


15 Sep 2008, 13:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Fraggle schreef:
hansken schreef:
om den duur zouje nog content zijn om met sv thuis te zitten :hmm:

Amaai.
Gij zijt precies trots op uw sv :wow:

Ik begrijp het wel hoor, want voor een domlood als gij is dat het hoogst haalbare diploma.


check Pm; kverlaag me ni tot u niveau om over zo'n dingen op het forum zelf te gaan discusiëren :oooh:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Sep 2008, 13:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Gisteren trouwens gezien hoe Boussoufa tijdens de rust op zijn eentje compleet zonder belangstelling in het gebeuren zat rond te gapen, ik vraag mij af of zo'n mannen het wel verdienen om het logo van Eendracht Aalst te dragen...


15 Sep 2008, 15:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Als die kerel tegen nieuwjaar niets bewezen heeft mag hij voor mijn part opkrassen.
Als blijkt dat de meeste tranfers geflopt zijn doet het bestuur er mss best aan om tegen de volgende transferperiode hun huiswerk te maken en proberen recht te trekken wat nog mogelijk is.

Een deftig en gericht ingrijpen tijdens de winterstop kan wonderen verrichten, kijk maar naar wat Anderlecht nog heeft gepresteerd in de terugronde.


15 Sep 2008, 16:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Voor de mensen die over de lokale zender Ring Tv beschikken, kijken zou ik zeggen, verslag van de match van gisteren.

Als je ziet hoe Etumba moederziel alleen staat bij die tweede goal :hmm: de derde goal, tjah, hetzelfde verhaal.

Ook een korte reactie van onzen trainer, waarin hij zegt dat er nog werk aan de winkel is en dat ze gaan trachten alles in zen plooi te laten vallen de komende weken.

_________________
Afbeelding


15 Sep 2008, 18:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
weet je dat ze nog nooit een goe jaar had hebben zonder mij :(
dusja het ziet er nie goe uit e

_________________
Afbeelding


15 Sep 2008, 21:07
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Zienaa schreef:
Als die kerel tegen nieuwjaar niets bewezen heeft mag hij voor mijn part opkrassen.
Als blijkt dat de meeste tranfers geflopt zijn doet het bestuur er mss best aan om tegen de volgende transferperiode hun huiswerk te maken en proberen recht te trekken wat nog mogelijk is.

Een deftig en gericht ingrijpen tijdens de winterstop kan wonderen verrichten, kijk maar naar wat Anderlecht nog heeft gepresteerd in de terugronde.


Hopelijk zijn er dan nog centjes om de zaak recht te trekken...


als ze zo blijven spelen gaan ze het geld toch niet meer moeten zoeken bij de supporters want er gaan er veel beginnen thuisblijven denk ik.
niet iedereen is zo fanatiek om elke week te betalen om naar wa geklungel te staan zien hé.
en da is ergens te begrijpen hé, de liefde moet van twee kanten komen.

_________________
iendracht!


15 Sep 2008, 21:25
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
OPC059 schreef:
weet je dat ze nog nooit een goe jaar had hebben zonder mij :(
dusja het ziet er nie goe uit e


Eigenlijk ligt het dus onrechtstreeks een beetje aan u ;)


15 Sep 2008, 21:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Gisteren trouwens gezien hoe Boussoufa tijdens de rust op zijn eentje compleet zonder belangstelling in het gebeuren zat rond te gapen, ik vraag mij af of zo'n mannen het wel verdienen om het logo van Eendracht Aalst te dragen...


Heel just. voor de match zat em op de bank en als al de andere reservespelers vertrokken bleef meneer gezellig zitten. Boto heeft hem praktisch moeten meesleuren. Uiteindelijk sloften em toch achter met een smoel op de grond.
Wat een rotte mentaliteit heeft diene zeg :crazy: Zulken mannen ziek liever vertrekken, alst kan vandaag nog ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Sep 2008, 22:02
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Ook even melden dat de trommel(s) er ook nog steeds zijn maar blijkbaar zijn er weinig vrijwilligers om erop te meppen. Ikzelf ben niet meteen een goeie optie daar ik telkens compleet uit de maat slaag ...

Bij thuismatchen lukt dat al wat makkelijker om zoiets uit te lenen, dus wie zich zondag eens wil uitleven, laat iets weten.


ik wil da wel af en toe doen op verplaatsing


15 Sep 2008, 23:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Gisteren trouwens gezien hoe Boussoufa tijdens de rust op zijn eentje compleet zonder belangstelling in het gebeuren zat rond te gapen, ik vraag mij af of zo'n mannen het wel verdienen om het logo van Eendracht Aalst te dragen...


Heel just. voor de match zat em op de bank en als al de andere reservespelers vertrokken bleef meneer gezellig zitten. Boto heeft hem praktisch moeten meesleuren. Uiteindelijk sloften em toch achter met een smoel op de grond.
Wat een rotte mentaliteit heeft diene zeg :crazy: Zulken mannen ziek liever vertrekken, alst kan vandaag nog ...


Ik was van plan om dit op de gevoelige plaat vast te leggen, maar door een gesprek met andere supporter is dat niet doorgegaan :stom: Echt zielig hem daar alleen op de bank te zien zitten . Samen uit samen thuis was niet van toepassing .

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Sep 2008, 23:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Het doet mij altijd een plezier te mogen vaststellen dat de fotokes van de match bekeken worden door de forumbezoekers.
Ik ben daar toch een uur of drie mee bezig om deze nog dezelfde avond gepost te krijgen op de fotosite.
Ik vraag mij af waarom deze foto meer dan dubbel zoveel keer is bekeken dan alle andere foto's van de zelfde match ? :wadde: Staat er per toeval iemand op die speciaal is ? :?

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Sep 2008, 23:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst