Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11
 Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Ongeloofelijk wel dat men Thomas meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt vorig seizoen. Zowel op dit forum als op de tribunes en nu wil iedereen hem zo snel mogelijk zien terugkeren. Typisch Aalst zeker ?!

(Trouwens geen aanval op de posts hierboven maar gewoon een algemene opmerking)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Sep 2008, 9:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
johny schreef:
Prodialoog schreef:
Ik verwacht nu van de heer Geert De Ridder en de nieuwe voorzitter dat ze zich eens laten gelden en bewijzen dat ze echt ambitie hebben om naar tweede te gaan. Geef eens een donderpreek en wijs de spelers op hun plichten. Zet desnoods de schaar in de premies tot het beter wordt.

Ik weet dat ze moeten roeien met de riemen die ze hebben maar stilaan wordt wel duidelijk dat op het niveau van de transfers verkeerde inschattingen zijn gebeurd:

- De twee krijgers die zijn vertrokken zijn vervangen door twee spelers die, op dit ogenblik, alleen maar spelen voor hun centjes en proberen zo wijnig mogelijk risico in hun spel te leggen.

- De enige meerwaarde, vandaag op het veld wordt geleverd door eigen jeugd. Mooi, maar doet mij verdacht veel denken aan de periode voor de degradatie naar vierde.

Supporters hebben nog al de gewoonte om emotioneel te reageren en snel te morren. Maar het bestuur, spelers en technische staf mogen niet vergeten dat die zelfde supporters zorgen voor een zeer groot deel van het budjet.

Ik wil het bestuur en de spelers herinneren aan de volgende pasage uit de brief die wij allemaal in onze bus hebben gekregen voor het seizoen: "Daar we ons ook komend seizoen niet tevreden zullen stellen met een onopvallende rol,..." . En daarna kwamen de namen van de mannen die de bakens zouden moeten verzetten.

Als ze het seizoen niet willen beëindigen met lege tribunes is het nu wel de moment om jullie te bewijzen. Als jullie sfeer willen moeten jullie eerst tonen dat julie het waard zijn !

volledig met akkoord.
mss moeten we zondag gewoon zwijgen en geen sfeer maken tot de ploeg presteert?


:hmm: Dan gaat er nie veel veranderen, zijn er nu al zovelen die hunne mond nie meer opendoen op een match. Buiten daar bij ons in de hoek was de sfeer zwak gisteren :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


15 Sep 2008, 9:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Ongeloofelijk wel dat men Thomas meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt vorig seizoen. Zowel op dit forum als op de tribunes en nu wil iedereen hem zo snel mogelijk zien terugkeren. Typisch Aalst zeker ?!

(Trouwens geen aanval op de posts hierboven maar gewoon een algemene opmerking)


Inderdaad, typisch Aalst denk ik. Ik heb het altijd een schitterende speler gevonden, had nauwelijks duelkracht en zeker geen kopkracht, maar voor mij is het een van de beste -zoniet de beste- speler(s) die ik hier de laatste jaren heb zien rondlopen.

Passie, leider, willen winnen, gekoppeld aan een meer dan behoorlijke techniek, spelinzicht, scorend vermogen,...

Trochsken :worship:


15 Sep 2008, 9:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
:hmm: Dan gaat er nie veel veranderen, zijn er nu al zovelen die hunne mond nie meer opendoen op een match. Buiten daar bij ons in de hoek was de sfeer zwak gisteren :EA:


Geen kritiek natuurlijk, maar ik vond het vorige week thuis ook niet bijzonder hoor op sfeergebied. Nogmaals geen kritiek uiteraard. ;)


15 Sep 2008, 9:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
misschien moede wa meer meezingen hé

_________________
www.spionkoplede.com


15 Sep 2008, 9:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Misschien een ideetje voor OPC?


15 Sep 2008, 9:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
misschien moede wa meer meezingen hé


Ik zei nog, geen kritiek. Maar je hebt een punt, als iedereen zou meedoen zou het een wereld van verschil zijn.


15 Sep 2008, 9:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Ongeloofelijk wel dat men Thomas meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt vorig seizoen. Zowel op dit forum als op de tribunes en nu wil iedereen hem zo snel mogelijk zien terugkeren. Typisch Aalst zeker ?!

(Trouwens geen aanval op de posts hierboven maar gewoon een algemene opmerking)

Neen,enkel maar dat wij een tekortkoming vaststellen in ons team en eerlijkheidshalve moeten toegeven dat Thomas op dit ogenblik een serieuze aanvallende meerwaarde zou zijn.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Sep 2008, 10:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Liejert ewwa relativeiren , jochies :
zondag beter + winnen :banana: !
(sjans da't gisteren oek goe weer was)


15 Sep 2008, 10:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Laten we hopen dat we met Boto terug iemand op het plein hebben die regelmatig zijn goaltje meepikt.


15 Sep 2008, 10:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
s@té schreef:
Mariner schreef:
misschien moede wa meer meezingen hé


Ik zei nog, geen kritiek. Maar je hebt een punt, als iedereen zou meedoen zou het een wereld van verschil zijn.


da's geen kritiek hé, gewoon een voorstel ;)

allez, gedaan met zeveren, de sfeer is gewoon zwak punt uit. En inderdaad vorige week thuis was erbarmelijk

_________________
www.spionkoplede.com


15 Sep 2008, 10:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Ook even melden dat de trommel(s) er ook nog steeds zijn maar blijkbaar zijn er weinig vrijwilligers om erop te meppen. Ikzelf ben niet meteen een goeie optie daar ik telkens compleet uit de maat slaag ...

Bij thuismatchen lukt dat al wat makkelijker om zoiets uit te lenen, dus wie zich zondag eens wil uitleven, laat iets weten.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Sep 2008, 10:11
Scholier

Lid geworden op: 24 Nov 2007, 17:07
Berichten: 143
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Villa schreef:
Een goede Troch is 30% van Eendracht-Aalst. Het is geen toeval dat het nu minder draait sinds hij zijn mindere periode heeft. Kevin Franck vind ik een zeer goede speler maar een totaal ander type.
Ik zie hier de typische Eendracht mentaliteit steeds weer terugkomen. We hebben met troch een nr 10 die er niet veel rondlopen en toch zeggen er veel, misschien is Franck wel beter. Wees eens tevreden met wat je hebt en dat te houden ipv altijd te denken dat andere nieuwe spelers beter zijn.


Met deze post werd ik in april nog afgemaakt door het merendeel van het forum. En nu allemaal zitten janken dat Troch moet terugkomen :crazy:


15 Sep 2008, 10:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
villa schreef:
Villa schreef:
Een goede Troch is 30% van Eendracht-Aalst. Het is geen toeval dat het nu minder draait sinds hij zijn mindere periode heeft. Kevin Franck vind ik een zeer goede speler maar een totaal ander type.
Ik zie hier de typische Eendracht mentaliteit steeds weer terugkomen. We hebben met troch een nr 10 die er niet veel rondlopen en toch zeggen er veel, misschien is Franck wel beter. Wees eens tevreden met wat je hebt en dat te houden ipv altijd te denken dat andere nieuwe spelers beter zijn.


Met deze post werd ik in april nog afgemaakt door het merendeel van het forum. En nu allemaal zitten janken dat Troch moet terugkomen :crazy:


Das niet janken e Villa, het is nu eenmaal zo. Ik persoonlijk heb het altijd jammer gevonden dat Troch vertrokken is en ik zou hem ook graag zien terugkomen, maar dat is wat dromen denk ik. ;)


15 Sep 2008, 10:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Als je alle duels verliest kan je onmogelijk winnen, dat ze maar eens beginnen met een paar weken op duelkracht te trainen...
Als we het huidige klassement trouwens bekijken doen we er goed aan komende twee matchen winnend af te sluiten.


15 Sep 2008, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst