Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11
 Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Ondanks nieuwe nederlaag heb ik de fotokes reeds gepost
De Roel was furieus met 2e geel en dus rood

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2008, 22:19
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
als z toch zo geiren kaartn trekt
dat z int vervolg gaat pokeren op zondag


14 Sep 2008, 23:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
suppo schreef:
! Haal 1 persoon uit het midden weg(liefst Van Mieghem) en zet er een spits meer op aub!

Volledig mee akkoord, altijd de wedstrijd starten met Lord, Arnold en Kabongo want vanuit het middenveld komt er veel te weinig offensief gevaar.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


14 Sep 2008, 23:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
hansken schreef:
om den duur zouje nog content zijn om met sv thuis te zitten :hmm:


:worship:


14 Sep 2008, 23:42
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 03 Jun 2005, 9:33
Berichten: 13
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
hansken schreef:
om den duur zouje nog content zijn om met sv thuis te zitten :hmm:

Amaai.
Gij zijt precies trots op uw sv :wow:

Ik begrijp het wel hoor, want voor een domlood als gij is dat het hoogst haalbare diploma.


15 Sep 2008, 1:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Fraggle schreef:
hansken schreef:
om den duur zouje nog content zijn om met sv thuis te zitten :hmm:

Amaai.
Gij zijt precies trots op uw sv :wow:

Ik begrijp het wel hoor, want voor een domlood als gij is dat het hoogst haalbare diploma.
is dat nu echt vandoen alle :wadde:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


15 Sep 2008, 1:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Barslecht was het en dan ook een dik verdiende overwinning van Woluwe Zaventem. Geen enkele kans op gans de match, dan kunde nooit een match winnen he. We mogen nog van geluk spreken da we verleden week die penalty hebben in de laatste minuut of we staan voorlaatste met 1 puntje...
De Veirman kan aan de goals zelf niks doen maar op elke corner bijvoorbeeld kwam hij uit om er steevast naast te zitten. Blijf dan in uw goal staan denk ik dan. De Roel dan :fuck: Wa ne stomme kloot is me da seg! Als ge al met geel staat, moede simpelweg uwe smoel toehouden en daarmee gedaan. Ik kan verstaan da ge laat zien da ge nie akkoord zijt met een beslissing maar verbaal zo doorgaan als ge al geel hebt... Hij zal het echt nooit leren vrees ik en van mijn part had ze groot gelijk da ze hem van het plein stuurde. Aelbrecht dan, wa loopt diene hier eigenlijk nog te doen? Verleden jaar ook al zo een geklungel en da krijgt allemaal een nieuw contract. Terwijl anderen wel moesten vertrekken. Ondanks het goede uit het verleden, hebben ook zij dit jaar gefaald vind ik. Franck heeft geen enkele goeie pass gegeven in de ganse match en Van Mieghem deed wel zijn best maar op de positie die hij moet spelen zal het nooit lukken want het spel verdelen en mee voor dreiging zorgen, da is wa ge daar moet doen en da kan hij gewoon nie. Lord probeerde wel maar het lukte deze keer ook nie. En Kabongo, tja, da is volgens mij toch ook de witte merel nie. Het systeem da we nog altijd spelen is niks voor hem en ne man kan hij ook al nie voorbij. Snel is hij dan wel weer maar hij lijkt me eerder ne counterspits te zijn.
Dus jongens, AUB, ik smeek het jullie allemaal, sta deze week eens goe voor de spiegel en vraag jullie af waar ge mee bezig zijt! En dan bedoel ik spelers en trainers en bestuur want allemaal zijn ze aant falen dit seizoen. Aan promotie denk ik zelfs nu al nie meer, met het huidige niveau zal ik al content zijn als we ook volgend seizoen in derde mogen starten en da vind ik triestig na amper drie speeldagen.


15 Sep 2008, 6:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
de langen schreef:
suppo schreef:
! Haal 1 persoon uit het midden weg(liefst Van Mieghem) en zet er een spits meer op aub!

Volledig mee akkoord, altijd de wedstrijd starten met Lord, Arnold en Kabongo want vanuit het middenveld komt er veel te weinig offensief gevaar.


Misschien iets te simplistisch bekeken hé, maar je ziet het middenveld niet in aanvallend opzicht, maar in defensief opzicht zijn ze er ook niet? Ik dacht nochtans dat een 4-5-1 gekozen wordt om de boel in balverlies redelijk gesloten te houden... Als je dan na 3 wedstrijden er 8 binnen hebt en amper 3 gescoord (waaronder een lucky goal en een strafschop) dan is het toch duidelijk dat het niet gaat lukken - was al duidelijk vanop Terjoden-Welle en is sindsdien enkel achteruit gegaan. Ik vond de wedstrijd van de reserven vrijdagavond bedroevend, maar diende gisteravond mijn mening te herzien. Die gasten knokken tenminste, wat ik van de eerste ploeg op enkele uitzonderingen na niet kon zeggen.

Ik snap de kritiek op Vandenbrande wel hoor, maar gisteren waren de kaarten serieus overdreven, speelt tweemaal de bal en krijgt meteen geel voor de eerste "fout" en fout tegen bij die tweede die er ook al geen was. Door enorme frustratie en het feit dat het van geen meter loopt een tweede geel. Woluwe Zaventem heeft dezelfde fouten gemaakt die met de mantel der liefde werden bedekt. Wij waren verschrikkelijk slecht, maar dat kan ook van de vrouwelijke scheidsrechter worden gezegd.

Graag volgende opstelling volgende week (wetende dat Roel er zeker niet zal bijzijn en de rode kaart van Couly tegen Wetteren waarschijnlijk voor zal komen):

De Veirman

T. Spotbeen (hopelijk hersteld) Seminck De Schutter Steurs

Van Damme Franck Van Mieghem Lord

Kabongo

Arnold

Bank: Lambrecht, Niels Spotbeen, Meysmans, Grysolle (indien T. Spotbeen niet hersteld, Meysmans erop)

En neen, ben Aelbrecht en Wouter niet vergeten in de troepenschouw.

Boto en Boussoufa zouden de trainingen hervatten, maar je kan ook moeilijk met vier spitsen spelen hé (alhoewel, misschien trappen we dan wel eens drie x naar doel op 90 minuten, wie weet?)


15 Sep 2008, 7:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Sep 2008, 8:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.
Van mij mag hij direct terug komen maar waarom zou hij daar ni gelukkig zijn? :wadde:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


15 Sep 2008, 8:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.


Ik weet ook dat het nu niet uitdoet om te blijven mekkeren over het verleden, maar eerlijk gezegd ben ik bereid om Troch zelf te gaan halen in Roeselare als we hem kunnen terughalen.


15 Sep 2008, 8:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Gio schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.
Van mij mag hij direct terug komen maar waarom zou hij daar ni gelukkig zijn? :wadde:


Omdat hij gene minuut speelgelegenheid krijgt.


15 Sep 2008, 8:28
Miniem

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 9:25
Berichten: 51
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Als Thomas wil terug komen, dan zal ik serieus content zijn. :banana: Laat ons eerlijk zijn, afgaand op wat jullie allemaal zeggen na de wedstrijd gezien te hebben, hebben we nood aan een leider een een creatief iemand die de moeilijke laatste bal durft trappen.
Thomas is het allebei. Tot mijn grote spijt is zijn vertrekt gepoogd om om te vangen met twee aankopen die mijns inziens niet renderen.
Nu wacht ik nog even af tot na zondag, in de hoop dat den trainer nu eindelijk eens verandert van spelsysteem, want als em nu nog niet overtuigd is dat dit niet rendeerd, vraag ik me af waar we gaan eindigen ?
Tot dan, :EA:


15 Sep 2008, 8:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Gio schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.
Van mij mag hij direct terug komen maar waarom zou hij daar ni gelukkig zijn? :wadde:


Omdat hij gene minuut speelgelegenheid krijgt.


Mja, maar is wel fulltime prof met een contract van twee jaar. Maandelijkse centjes en niet meer moeten combineren met een dagjob. Daarnaast een triestige 2 op 12 van zijn team zonder hem. Dus zal Geeraerd op een bepaald moment niet anders meer kunnen om hem op te stellen om toch iets te veranderen ofwel komt er daar een nieuwe trainer en wil hij daarbij evenzeer zijn kans wagen... Ik vrees er dus voor eerlijk gezegd. En om hier een ploeg op drift weer op de rails te willen zetten, moet je ook zin hebben hé... Ben een supergrote fan van Troch en zou hem dolgraag terug bij ons zien, maar ik vind wel dat hij nu eens aan zichzelf en zijn eigen carrière mag denken ook...

We zullen het tot nieuwjaar met deze kern moeten doen en ook al loopt het nu voor geen meter, zo slecht als we nu spelen kan die toch ook ni zijn hé.


15 Sep 2008, 8:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Woluwe Zaventem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Gio schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Aangezien Thomas in Roeselare waarschijnlijk ook niet gelukkig rondloopt stel ik voor om hem terug te halen,desnoods huren??????
Ik zal bij velen misschien een negatieve reactie uitlokken,maar aanvallende creativiteit op het middenveld hebben wij in de verste verte niet meer aanwezig.
Van mij mag hij direct terug komen maar waarom zou hij daar ni gelukkig zijn? :wadde:


Omdat hij gene minuut speelgelegenheid krijgt.

Voila,dat is de reden waarom.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Sep 2008, 8:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst