Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
wheel's armée schreef:
Volgens mij doet hij dat voor de overwegend vrouwelijke spionkop van Woluwe. Toegegeven, er was zondag meer langs de zijlijn dan op het veld te zien, maar ik zag dan ook maar den helft van wat op het veld gebeurde. Dat was al veel te veel eigenlijk

Mvg,

Ikke


Ikke? Ik word nerveus in het gezelschap van schone vrouwen :D


Ik peis dat het eerder andersom is :D .



De oplossing ligt voor de hand: ik word nerveus van ons spel, gij wordt nerveus van schone vrouwen. Als gij nu naar den Eendracht ziet, en ik hou mij met die mooie vrouwen op, dan is't voor iedereen plezant.

Mvg,

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


18 Sep 2008, 16:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
En hoe zullen we spelen??

De Veirman
De Schutter-Seminck-Couli-Steurs
Van Damme-Franck-Van Mieghem-Lord
Kabongo-Arnold


Lambrecht-Aelbrecht-Wouter-Boto/Spotbeen (??)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Sep 2008, 17:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
witzwet schreef:
En hoe zullen we spelen??

De Veirman
De Schutter-Seminck-Couli-Steurs
Van Damme-Franck-Van Mieghem-Lord
Kabongo-Arnold


Lambrecht-Aelbrecht-Wouter-Boto/Spotbeen (??)


Het zal er niet ver af zijn want ik denk toch dat we nu met een ander systeem zullen spelen. Alleen vrees ik wat voor de spitspositie...Arnold lijkt al sinds de start van de voorbereiding bij niemand meer in de bovenste schuif te liggen...


18 Sep 2008, 18:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik lees daarjuist op de officiële website van EA dat Dessaer noodgedwongen onder het mes moet vermoedelijk een onbeschikbaarheid van 5 tot 6 weken!
Het is dus nog wachten op leidersfiguren om de ploeg op sleeptouw te nemen, wat Arnold betreft heb ik gehoord dat hij zijn knie niet eens deftig kan plooien vandaar misschien dat men voorzichtig is om hem de wedstrijd doen te beginnen.
Ik stel mij de vraag of Arnold na dergelijke operatie zijn oude niveau nog zal halen?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Sep 2008, 18:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Woluwe-trainer Charly Chapelle werd het slachtoffer van de slechte seizoensstart van de club, hij wordt vervangen door de in Polen geboren Casimir Jagiello.


18 Sep 2008, 19:29
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
wheel's armée schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ikke


Ikke? Ik word nerveus in het gezelschap van schone vrouwen :D


Ik peis dat het eerder andersom is :D .



De oplossing ligt voor de hand: ik word nerveus van ons spel, gij wordt nerveus van schone vrouwen. Als gij nu naar den Eendracht ziet, en ik hou mij met die mooie vrouwen op, dan is't voor iedereen plezant.

Mvg,

Ikke[/quote]

Ik denk dat ik ook nerveus word van het spel van ullen, dus ik pas :D

_________________
Afbeelding


18 Sep 2008, 20:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Gisteren hebben ze achter gesloten deuren in het stadion een oefenmatchke tegen Kampenhout gespeeld. Dat was blijkbaar strikt geheim want alles werd tot het laatste ogenblik verzwegen en niemand mocht erin. Wat het doel was van die wedstrijd is me niet bekend.


19 Sep 2008, 8:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
elfahem schreef:
Gisteren hebben ze achter gesloten deuren in het stadion een oefenmatchke tegen Kampenhout gespeeld. Dat was blijkbaar strikt geheim want alles werd tot het laatste ogenblik verzwegen en niemand mocht erin. Wat het doel was van die wedstrijd is me niet bekend.


Was een oefenmatch achter gesloten deuren . Wist dat er een match ging zijn . Doch zal eerder zijn om de automatismen tussen spelers wat aan te wakkeren . Toen ik gisteren om 18.00 voorbij het plein kwam, waren de spelers al présent . Gesloten deuren om pottenkijkers buiten te houden . Wedstrijd werd wel gefilmd door EA-TV .

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Sep 2008, 8:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Om een systeem met 2 spitsen te testen?


19 Sep 2008, 9:09
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
SK Kampenhout verliest oefenpot in Aalst.
Vriendschappelijke wedstrijd: donderdag 18 september 2008:
VC Eendracht Aalst 5 - SK Kampenhout 1

§ Geel-blauw heeft in een bijna leeg Pierre Cornelisstadion, de partij werd gespeeld achter gesloten deuren, met 5-1 verloren van derdeklasser Eendracht Aalst. In een evenwichtige eerste helft was Merckx al vroeg dicht bij de 0-1 maar zijn schot werd op de lijn gered. De Ajuinen, die begonnen met De Veirman (ex-SK) in doel, werden verder goed opgevangen maar scoorden plots tweemaal in vijf minuten via Lord en Steurs. Na de rust had de thuisploeg overwicht en Nguekam en Franck dreven de cijfers op. Nadat Aalst paal en lat trof, redde Schoeters na een doorsteekpass van Jochem Sueters de eer voor SK. Aelbrecht legde de 5-1 eindcijfers vast. Doelman Job Sueters, Obasohan, Verlinden, Vanden Eede en de geblesseerden Daly en Van Campenhout kwamen niet in actie. (JG)

§ SK Kampenhout: Weygantt (46' Van Acker), Verbessem (46' Cauwenberghs), Boentges (46' Pelemans), De Nil (71' Verhoeven), Mensah, Outtier (46' Kann), Verhoeven (63' Vandenwijngaert), Van Ostaede, Merckx (46' Jochem Sueters), Schoeters, Czerniatynski (63' De Clercq).
§ Doelpunten: 25' Lord (1-0), 29' Steurs (2-0), 56' Nguekam (3-0), 66' Franck (4-0), 82' Schoeters (4-1), 88' Aelbrecht (5-1).


19 Sep 2008, 9:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
We kunnen blijkbaar toch nog scoren.


19 Sep 2008, 9:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dani schreef:
We kunnen blijkbaar toch nog scoren.


Ik wou het ook just zeggen. Voorgaande matchen heel moeilijk en als de supporters er dan eens ni in mogen, knallen ze er 5 in.


19 Sep 2008, 9:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
DT schreef:
Dani schreef:
We kunnen blijkbaar toch nog scoren.


Ik wou het ook just zeggen. Voorgaande matchen heel moeilijk en als de supporters er dan eens ni in mogen, knallen ze er 5 in.


Misschien best zondag allemaal thuis blijven :D .


19 Sep 2008, 9:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
zwetwit schreef:
SK Kampenhout verliest oefenpot in Aalst.
Vriendschappelijke wedstrijd: donderdag 18 september 2008:
VC Eendracht Aalst 5 - SK Kampenhout 1

§ Geel-blauw heeft in een bijna leeg Pierre Cornelisstadion, de partij werd gespeeld achter gesloten deuren, met 5-1 verloren van derdeklasser Eendracht Aalst. In een evenwichtige eerste helft was Merckx al vroeg dicht bij de 0-1 maar zijn schot werd op de lijn gered. De Ajuinen, die begonnen met De Veirman (ex-SK) in doel, werden verder goed opgevangen maar scoorden plots tweemaal in vijf minuten via Lord en Steurs. Na de rust had de thuisploeg overwicht en Nguekam en Franck dreven de cijfers op. Nadat Aalst paal en lat trof, redde Schoeters na een doorsteekpass van Jochem Sueters de eer voor SK. Aelbrecht legde de 5-1 eindcijfers vast. Doelman Job Sueters, Obasohan, Verlinden, Vanden Eede en de geblesseerden Daly en Van Campenhout kwamen niet in actie. (JG)

§ SK Kampenhout: Weygantt (46' Van Acker), Verbessem (46' Cauwenberghs), Boentges (46' Pelemans), De Nil (71' Verhoeven), Mensah, Outtier (46' Kann), Verhoeven (63' Vandenwijngaert), Van Ostaede, Merckx (46' Jochem Sueters), Schoeters, Czerniatynski (63' De Clercq).
§ Doelpunten: 25' Lord (1-0), 29' Steurs (2-0), 56' Nguekam (3-0), 66' Franck (4-0), 82' Schoeters (4-1), 88' Aelbrecht (5-1).

Ben echt blij dit te lezen


19 Sep 2008, 9:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
't Is al zo ver gekomen dat we content moeten zijn met een overwinning in een oefenmatchke tegen een eersteprovincialer.


19 Sep 2008, 10:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst