Eendracht Aalst - WS Woluwe | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Eendracht Aalst - WS Woluwe
Eendracht Aalst - WS Woluwe
21/09/2008 - 15u

1 Peruwelz 9
2 Woluwe-Zaventem 7
3 Wetteren 6
4 Oudenaarde 6
5 URS Du Centre 6
6 Sottegem 6
7 Sint-Niklaas 6
8 Racing Waregem 4
9 Diegem Sport 4
10 Wielsbeke 4
11 Boussu Dour Borinage 3
12 Gent-Zeehaven 3
13 Eendracht Aalst 3
14 Union St.-Gilloise 1
15 WS Woluwe 1
16 La Louviere 0

Eendracht Aalst- 3 wedstrijden gespeeld , 2 verloren , 1 gewonnen
- 3 goals gemaakt , 8 goals tegen

WS Woluwe- 3 wedstrijden gespeeld , 2 verloren , 1 gelijk
- 5 goals gemaakt , 8 goals tegen

Zondag spelen we tegen een ploeg die we nog kennen uit de eindronde van vorig seizoen. Toen een sterk geheel , nu net als ons duidelijk op de sukkel. Woluwe zou een zo goed als geheel nieuwe ploeg tussen de lijnen hebben en dat klikt voorlopig niet, met slechts 1 op 9 tot gevolg.

Laat er ons hopen dat we de punten kunnen thuishouden tegen deze ploeg die ook slecht bezig is. Zondag erna moeten we naar Union, die eveneens hun start gemist hebben. Raar toch dat de titelkandidaten Aalst, Lalou, Union en Woluwe helemaal onderaan hangen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Sep 2008, 9:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
In Score Op Tv Oost spraken ze er al van dat we zondag met het mes op de keel spelen.
Zondag moeten er echt drie punten gepakt worden, anders wordt de kloof met de top echt wel te groot.


17 Sep 2008, 9:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Zienaa schreef:
In Score Op Tv Oost spraken ze er al van dat we zondag met het mes op de keel spelen.
Zondag moeten er echt drie punten gepakt worden, anders wordt de kloof met de top echt wel te groot.


Als je met de ambitie om over te gaan aan een seizoen begint en je moet in je derde wedstrijd het veld op met 3op9, dan speel je inderdaad al heel vroeg met het mes op de keel. De kloof met de eerste kan in het slechtste geval na zondag al 9 punten bedragen. In derde klasse kan nu wel veel, dat hebben we vorig jaar kunnen merken, maar dan moet de mentaliteit toch veranderen.

Hopen op een eindrondeticket is volgens mij ook geen optie gezien de hervormingen.
Zondag MOETEN we winnen, en in de eerste plaats naar onszelf kijken. Als Peruwelz dan nog punten laat liggen dan blijft de kloof 6punten en dan is alles mogelijk ...

Komen er spelers uit blessure ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Sep 2008, 9:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik meende hier ergens gelezen te hebben dat Boto en Boussoufa de trainingen zouden hervatten.


17 Sep 2008, 10:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De voorbeschouwing staat online.


17 Sep 2008, 14:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Na drie week ends werken met de nacht (ik was telkens wel aanwezig op de match ;) ) kan ik is komen kijken en me is "laten gaan", ook in de kantine dus :D Dus (niet alleen voor die reden maar toch): DE DRIE PUNTEN BLIJVEN IN AALST! Ook al is het slecht, ploeg bijven steunen is de boodschap, zeker thuis want op verplaatsing moet je al ni beginnen met sfeer maken... En nog is: oké het was slecht, maar naar volgende week toe op verplaatsing: ik hoop dat die zaag die wel meer dan 100 keer gezegd heeft tijdens de match op Zaventem dat het zijn laatste verplaatsing was dus wel effectief zijn laatste verplaatsing WAS, en indien niet hoop ik dat je elders staat.


:EA: :EA: :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Sep 2008, 16:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik ben het volledig met je eens dat we zondag de wedstrijd winnend moeten afsluiten want anders vrees ik dat de spelers door de eigen aangang zullen uitgejoeld en uitgefloten worden, iets wat de spelersgroep tot op heden nog niet meegemaakt hebben.
Want nen eendrachter kan voor 200% achter zijn ploeg staan maar als ze erbarmelijk spelen kunnen ze de ploeg met de grond gelijk maken!
Pas op momenteel is de misnoegdheid van de fans ergens terecht want de ambities waren toch dat we binnen de drie jaar naar 2de klasse zouden promoveren, dit is ook door ons bestuur via de pers en via briefwisseling naar de abbonnees verkondigd.
Enfin laten we de match van zondag afwachten en nog eens voluit voor onze ploeg gaan
supporteren, bij winst hebben we 6 op 12 en dan is er nog niets verloren.
Als je ziet Dender haalde een punt op FCB en het was alsof ze kampioen waren en toch hebben ze maar een magere 2 op 12. Voetbal is toch een raar spelletje!
KOMAAN EENDRACHT :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2008, 20:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
WS Woluwe verloor op Racing met 3-0 voor de beker een kleine maand geleden, toen waren zij ook maar een schimp van hetgeen zij vorig jaar waren.
Dus is hun povere start niet echt onverwacht.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


17 Sep 2008, 21:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Gruunwit schreef:
WS Woluwe verloor op Racing met 3-0 voor de beker een kleine maand geleden, toen waren zij ook maar een schimp van hetgeen zij vorig jaar waren.
Dus is hun povere start niet echt onverwacht.


Ja, maar de geschiedenis heeft ons geleerd dat dat nu net de ploegen zijn die tegen ons gelanceerd geraken wegens de naam waartegen ze dan spelen en de extra motivatie die dat met zich meebrengt. Het blijft een eeuwenoud cliché, maar we moeten gewoon naar onszelf kijken en eerst zien dat ons spel op niveau geraakt.

Wetteren en Woluwe-Zaventem zijn heus geen wereldploegen en toch namen ze relatief makkelijk afstand doordat het bij ons simpelweg niet klopt momenteel (dat we in die matchen ook met 10 eindigen mag geen excuus zijn). Als je tegen Woluwe-Zaventem puur voetballend en in balbezit de mindere bent over 90 minuten, dan is het echt tijd voor actie hoor want die spelen normaal gezien als pure counterploeg vanuit een stevige organisatie terend op snelle spitsen als Stuckens en Etumba.

Als er hier sinds het begin van de voorbereiding wordt aangegeven dat de ploeg op het veld niks laat zien, is dat geeneens overdreven. En vooral dat baart zorgen. Kentering is dus absoluut noodzakelijk.


18 Sep 2008, 6:46
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
DT schreef:
Gruunwit schreef:
WS Woluwe verloor op Racing met 3-0 voor de beker een kleine maand geleden, toen waren zij ook maar een schimp van hetgeen zij vorig jaar waren.
Dus is hun povere start niet echt onverwacht.


Ja, maar de geschiedenis heeft ons geleerd dat dat nu net de ploegen zijn die tegen ons gelanceerd geraken wegens de naam waartegen ze dan spelen en de extra motivatie die dat met zich meebrengt. Het blijft een eeuwenoud cliché, maar we moeten gewoon naar onszelf kijken en eerst zien dat ons spel op niveau geraakt.

Wetteren en Woluwe-Zaventem zijn heus geen wereldploegen en toch namen ze relatief makkelijk afstand doordat het bij ons simpelweg niet klopt momenteel (dat we in die matchen ook met 10 eindigen mag geen excuus zijn). Als je tegen Woluwe-Zaventem puur voetballend en in balbezit de mindere bent over 90 minuten, dan is het echt tijd voor actie hoor want die spelen normaal gezien als pure counterploeg vanuit een stevige organisatie terend op snelle spitsen als Stuckens en Etumba.

Als er hier sinds het begin van de voorbereiding wordt aangegeven dat de ploeg op het veld niks laat zien, is dat geeneens overdreven. En vooral dat baart zorgen. Kentering is dus absoluut noodzakelijk.


Is Woluwe - Zaventem nu een counterploeg geworden? In alle matchen die ik van hun heb gezien (dus veel, behalve dit jaar) kon je dat toch niet zeggen...

_________________
Afbeelding


18 Sep 2008, 8:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Sven KSK Opwijk schreef:
Is Woluwe - Zaventem nu een counterploeg geworden? In alle matchen die ik van hun heb gezien (dus veel, behalve dit jaar) kon je dat toch niet zeggen...


Hoe hebt gij vorig seizoen veel matchen gezien van een ploeg die geeneens in jullie reeks zat :? ? Zijt ge daar nu ook al supporter van :D ?


18 Sep 2008, 8:41
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Is Woluwe - Zaventem nu een counterploeg geworden? In alle matchen die ik van hun heb gezien (dus veel, behalve dit jaar) kon je dat toch niet zeggen...


Hoe hebt gij vorig seizoen veel matchen gezien van een ploeg die geeneens in jullie reeks zat :? ? Zijt ge daar nu ook al supporter van :D ?


Ik ben daar vijf keer naar gaan kijken ofzo in de competitie en twee keer in de eindronde. Veel is misschien overdreven, maar toch af en toe :-D .

_________________
Afbeelding


18 Sep 2008, 10:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Volgens mij doet hij dat voor de overwegend vrouwelijke spionkop van Woluwe. Toegegeven, er was zondag meer langs de zijlijn dan op het veld te zien, maar ik zag dan ook maar den helft van wat op het veld gebeurde. Dat was al veel te veel eigenlijk

Mvg,

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


18 Sep 2008, 15:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
wheel's armée schreef:
Volgens mij doet hij dat voor de overwegend vrouwelijke spionkop van Woluwe. Toegegeven, er was zondag meer langs de zijlijn dan op het veld te zien, maar ik zag dan ook maar den helft van wat op het veld gebeurde. Dat was al veel te veel eigenlijk

Mvg,

Ikke


Ikke? Ik word nerveus in het gezelschap van schone vrouwen :D

_________________
Afbeelding


18 Sep 2008, 15:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Sven KSK Opwijk schreef:
wheel's armée schreef:
Volgens mij doet hij dat voor de overwegend vrouwelijke spionkop van Woluwe. Toegegeven, er was zondag meer langs de zijlijn dan op het veld te zien, maar ik zag dan ook maar den helft van wat op het veld gebeurde. Dat was al veel te veel eigenlijk

Mvg,

Ikke


Ikke? Ik word nerveus in het gezelschap van schone vrouwen :D


Ik peis dat het eerder andersom is :D .


18 Sep 2008, 15:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst