Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ondanks alle miserie zijn we thuis nog altijd ongeslagen :D

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


22 Sep 2008, 10:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Steurs en Wouter zijn mannen waarmee ge niks kunt aanvangen. Eendracht-onwaardig.


22 Sep 2008, 10:11
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dani schreef:
Steurs en Wouter zijn mannen waarmee ge niks kunt aanvangen. Eendracht-onwaardig.

Dit is wat overdreven.
Steurs is gekocht als backup voor de linkerflank. Door blessures staat hij nu al even in de basis en hij doet wat je van een backup kan/mag verwachten.


22 Sep 2008, 10:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Telbar schreef:
Dani schreef:
Steurs en Wouter zijn mannen waarmee ge niks kunt aanvangen. Eendracht-onwaardig.

Dit is wat overdreven.
Steurs is gekocht als backup voor de linkerflank. Door blessures staat hij nu al even in de basis en hij doet wat je van een backup kan/mag verwachten.


Ik vind dit niet.

Wouter heeft een goeie actie in de benen maar rendement? (voorlopig) 0,0.
Steurs, sorry ik ben geen fan. Die jongen kan mij echt niet bekoren.


22 Sep 2008, 10:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik vraag me af hoe we er hadden voorgestaan als gasten zoals Podevijn, Boto en Dessaer volledig fit waren geweest. Dit zijn toch diegene waar ik mijn hoop op vestig.


22 Sep 2008, 10:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Zienaa schreef:
Ik vraag me af hoe we er hadden voorgestaan als gasten zoals Podevijn, Boto en Dessaer volledig fit waren geweest. Dit zijn toch diegene waar ik mijn hoop op vestig.


Het is voorlopig hopen dat jongens als Dessaer en Van Dender inderdaad toch een meerwaarde gaat brengen die de ploeg naar een hoger niveau stuwt. Ook Podevijn natuurlijk, als ge dan Wouter bezig ziet, daar is weinig vergelijken aan, maar ja, Podevijn da zal nog niet voor de eerste maanden zijn alleszins. Hopelijk geraakt ondertussen misschien toch Aelbrecht eens in vorm, die viel gisteren bijzonder sterk in.
Maar voor mij blijft ge voorlopig offensief toch wel met een serieus probleem zitten waar ik binnen de geblesseerde spelers niet meteen een oplossing voor zie, of het waar via Boto misschien toch. Ge hebt eigenlijk maar ene echt goeie spits en das Arnold. Zelfs al is die niet gans fit, dan nog is hij veruit den beste. Als ge daar nen tweede spits wil naast zetten, hebt ge een probleem. Kabongo is niet goed genoeg, Lord is duidelijk gene spits en Boto is heel lang out geweest, die zal wel nen helen tijd nodig hebben om weer op niveau te komen. Een andere oplossing is dan om opnieuw met enen diepe spits te spelen, Arnold dus, maar dan hebt ge als probleem dat ge genen enkele speler hebt zoals Troch vorig seizoen, iemand die uitstekend tussen de linies kan spelen en die met goals en assists ook rendement heeft. Franck kan het op die positie al helemaal niet en laat zich veel te ver terugzakken (en bovendien durft die niet naar de goal trappen ook) en Aelbrecht is nu wel eens goed ingevallen, maar voor het overige was ook hij tot dusver zwak en kon hij zeker op die positie nooit overtuigen. Dus sowieso blijft ge met het probleem zitten dat ge te weinig spelers hebt die offensief iets kunnen klaarmaken en dan blijft ge zoals nu zowat volledig afhankelijk van Lionel Lord. Het doet nu niet uit om te blijven zagen over vorig seizoen, maar om even te vergelijken toch, toen had ge met Verheyden en Troch jongens lopen in uwe centrale as die konden scoren, die de ploeg op sleeptouw namen, die zich altijd aanspeelbaar maakten en vooral, die een verschroeiend tempo konden opleggen, door eentijdsvoetbal en door vooruit ipv lateraal of achteruit te spelen. Als ge gisteren keek, was het precies slow motion. En door de spelers elke paar minuten van positie te laten wisselen, ik weet niet of het momenteel de oplossing is. Der zijn er al genoeg die het zo al moeilijk genoeg hebben, ik vraag me af of het dan in afwachting van beterschap niet beter is het allemaal iets simpeler te houden.

Soit, das hoe ik het alleszins bekijk momenteel. Uiteindelijk valt 6 op 12 nog mee qua puntenoogst, we zullen het daar maar bij houden zeker.


22 Sep 2008, 11:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bartos schreef:
Soit, das hoe ik het alleszins bekijk momenteel. Uiteindelijk valt 6 op 12 nog mee qua puntenoogst, we zullen het daar maar bij houden zeker.


Het is eigenlijk ongelooflijk dat wij na 4 dramatische wedstrijden al 6 punten hebben... :crazy:

_________________
Afbeelding


22 Sep 2008, 12:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Het enige waar we ons aan kunnen optrekken : we spelen slecht maar pakken toch de drie punten. Dat was in het verleden toch iets anders zoals in het jaar dat we degradeerden uit derde....

Nu is het bij wijlen niet om aan te zien maar echt grote kansen weggeven doen we niet (althans thuis). Laat ons het erop houden dat we enorm effieciënt geworden zijn, de enige bedenking is : hoe lang gaat het nog blijven duren, slecht spelen en punten pakken...


22 Sep 2008, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
SERRE schreef:
Bartos schreef:
Soit, das hoe ik het alleszins bekijk momenteel. Uiteindelijk valt 6 op 12 nog mee qua puntenoogst, we zullen het daar maar bij houden zeker.


Het is eigenlijk ongelooflijk dat wij na 4 dramatische wedstrijden al 6 punten hebben... :crazy:


Stel je voor dat we de pannen van het dak spelen na een goede voorbereiding met alle beschikbare spelers, dan waren we alleen leider met 12 op 12 . :whistle:
Eendracht was dan de gedoodverfde titelkandidaat geweest, terwijl ernu na 4 matchen nog 16 ploegen in aanmerking komen voor de titel . :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Sep 2008, 12:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dani schreef:
Steurs en Wouter zijn mannen waarmee ge niks kunt aanvangen. Eendracht-onwaardig.

Das misschien ewa overdreven, maar verscheidene van onze eigen jeugdspelers hebben evenveel klasse.
En als er aanvallend vanuit het middenveld te weinig dreiging blijft komen zou ik toch eens proberen te starten met Aelbrecht als spelverdeler.Een middenveld Van Damme, De Schutter,Aelbrecht,Roel moet kunnen.En spotbeen op back rechts.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


22 Sep 2008, 13:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
de langen schreef:
Dani schreef:
Steurs en Wouter zijn mannen waarmee ge niks kunt aanvangen. Eendracht-onwaardig.

Das misschien ewa overdreven, maar verscheidene van onze eigen jeugdspelers hebben evenveel klasse.
En als er aanvallend vanuit het middenveld te weinig dreiging blijft komen zou ik toch eens proberen te starten met Aelbrecht als spelverdeler.Een middenveld Van Damme, De Schutter,Aelbrecht,Roel moet kunnen.En spotbeen op back rechts.


Van mij zou precies Lord der toch ook nog bijmogen als midden links hoor ;) .


22 Sep 2008, 13:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Vooraan Lord,Arnold. ;)

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


22 Sep 2008, 14:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
de langen schreef:
Vooraan Lord,Arnold. ;)


Als we gisteren één zaak geleerd hebben, is het toch dat Lord op de linkerflank moet staan en niet vooraan. We hebben nu al maar ene die offensief gevaarlijk is, wat we zeker niet mogen doen, is die dan nog eens ergens zetten waar hij de helft van zijn kwaliteiten verliest.


22 Sep 2008, 14:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ge kunt Lord op de linkerflank zetten,Arnold op center voor, en op rechterflank Van Damme of Spotbeen.Ik weet ook dat Lord ne zuivere linkerflankaanvaller is, maar als den toevoer nie goed is moet ge veranderingen durven aanbrengen.Systeem 4-3-3 spelen ipv 4-5-1.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


22 Sep 2008, 14:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Inderdaad Lord is een zuivere flankspeler voor de rest was het maar een matige wedstrijd met weinig kansen, en we mochten nog van geluk spreken toen Ken de doorgebroken speler van WS Woluwe neerhaalde en hiervoor geen sanctie kreeg, ik heb de beelden op tv-oost bekeken het was een zuivere rode kaart.
Daarentegen was de rode kaart die de scheidsrechter Arnold aansmeerde een lachertje we hadden Arnold volgende week goed kunnen gebruiken want hij heeft gisteren de wedstrijd in ons voordeel doen kantelen.
Maar ja we mogen ook eens de scheidsrechter aan onze kant hebben, we zijn in het verleden al meermaals benadeeld geweest.
Enfin het enige wat momenteel telde waren de drie punten nemen om met een gerust gemoed naar Union te trekken.
Eendracht doe zo voort!
:banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2008, 14:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst