Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik denk da we vandaag in een ander systeem aan de match begonnen zijn (4-4-2) maar nog voor het halfuur speelden we alweer in onze oude veldbezetting. De geheime match van afgelopen week heeft dus blijkbaar nie veel opgebracht :hmm: Het was inderdaad alweer nie goe maar met de nodige dosis geluk pakken we wel 3 zeer belangrijke punten en uiteindelijk is da het enige waar het in voetbal om draait: om te winnen moede 1 keer meer scoren dan de tegenstander en da hebben we gedaan, de rest vergeten en verder werken.
De Veirman heeft er enkele keren goed tussen gezeten maar zijn uittrappen mogen toch beter. Van Damme speelde zijn flauwste match sinds hij in de eerste ploeg staat maar dan wel op een voor hem ongewone plaats denk ik. Wouter vond ik wel vrij goe beginnen maar hij zakte nadien weg samen met de ploeg. Steurs was op links ook matig en zoals gezegd kunde beter Lord daar zetten. Met zijne rug naar de goal verliest hij een pak van zijn mogelijkheden, diene gast moet het spel voor zich hebben da hij de actie kan maken. Kabongo is in mijn ogen eerder ne counterspits en Arnold moet inderdaad altijd in de ploeg staan. Kweet da ook hij nie bepaald in vorm is maar tis wel den enige met body die ge vanvoor hebt en bijgevolg den enige die een (kop)duel kan winnen. Jammer genoeg is hij volgende week geschorst na een belachelijke uitsluiting. Overduidelijk verkeerde beslissing van de ref maar we mogen wel van geluk spreken dat hij nie fluit als Van Damme de doorgebroken Pajot neerhaalt of we stonden al veel vroeger met ne man minder. Ik heb de beelden gezien en als hij daar fluit kunde nie veel zeggen denk ik.
Maar kom, eind goed, al goed zeker. Op naar Union waar we hopelijk ook eens iets kunnen rapen op verplaatsing of wordt er deze week ook ergens gespeeld :stom:


21 Sep 2008, 21:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De fotokes staan op de fotosite en de kaap van 2500 foto's werd zopas gerond :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Sep 2008, 21:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Wat ik vandaag gezien heb was zowat het slechtste wat ik ooit in het PC-stadion gezien heb. Steurs en Wouter, dat zijn spelers voor 2de of 3de provinciale. Franck heeft volgens mij vandaag niet meegespeeld alhoewel hij blijkbaar op het scheidsrechtersblad stond. Het heeft tot 13 minuten voor tijd geduurd eer er een voorzet kwam die niet achter de goal of over de tribune vloog, zowel van ons als van Woluwe. Neen, dit hield ik niet voor mogelijk in derde klasse. Hopelijk komen er snel enkele spelers terug uit blessure want het loopt voor geen meter. Als je ziet dat een Niels Spotbeen, in normale omstandigheden nooit bij de vijftien - laat ons daar eerlijk in zijn -, op 10 minuten meer laat zien dan alle andere bij elkaar... tja, dan is alles gezegd hé.

_________________
Afbeelding


21 Sep 2008, 21:58
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Franck, Van Mieghem, Kabongo, Wouter, Steurs,Boussoufa zijn blijkbaar niet de jongens die we gehoopt hadden. Ik kan me niet voorstellen dat deze allemaal deftig gescout zijn geweest, of de lat moet wel heel laag gelegen hebben. Haal aub geen spelers meer in hogere(meestal tweede keus) maar kies voor de betere in derde. Van de basiself waren er maar twee op niveau: Seminck en uitmuntende De Schutter...


21 Sep 2008, 22:27
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De Schutter is idd al elke match op niveau geweest (y). Franck en Van Mieghem wa is da jong? Die gasten kunnen precies niet meer sjotten. Laat ons hopen dat het betert hé.


21 Sep 2008, 22:39
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Zoals de vorige thuiswedstrijd hebben we opnieuw 2 punten gestolen volgens mij. Wat mij het meest ergerde was de Coaching OP het plein, niemand die de ploeg eens aanmoedigde. Er is duidelijk geen leider aanwezig in dit elftal, wie kan deze taak op zicht nemen ??? In elke ploeg moet er een Teamleader zijn. Dank U Lieven om de netten schoon te houden en chapeau aan alle drie de invallers, veel beter als de starters. De Schutter, beste man op het plein, speelt altijd zijnen wedstrijd op gelijk welke plaats.


21 Sep 2008, 23:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bakkie schreef:
Arnold en Aelbrecht vielen gretig in en wat Franck betreft er is hier de laatse 5 jaar geen enkele speler geweest die een deftige hoekschop en pas kon geven zoals hij,geef die jongen nu eens wat krediet de ploeg draait langs geen kanten en hij is weer de schuldige er lopen andere rond waar je kan op kreften maar daar rept men met geen woord over.


Over spelers die vertrokken zijn, moet je niet blijven zagen, volledig akkoord, maar als je toch de vergelijking wil maken met alles wat hier de voorbije vijf jaar gepasseerd is, vind ik dat ik daar bij deze toch wel eens een uitzondering mag op maken: Troch was in de verste verte ook geen toonvoorbeeld van werklust bij balverlies, maar wat de passing betreft, komt Franck nog niet tot aan zijn enkels. Franck is niet binnen gehaald als een man die moest kunnen meevoetballen in een draaiende ploeg, maar wel als een man die de ploeg als "patron" van het middenveld moest doen draaien. In aanvallend opzicht, zijn we op het centrale middenveld totaal nergens op dit moment. Als het niet van Lord zijn flank komt, komt het de laatste maanden meestal gewoonweg niet. Ik dacht dat we met Troch nu wel de speler gezien hadden die het meest wacht op balbezit vooraleer hij iets onderneemt, maar het is mij de laatste weken wel duidelijk geworden dat het op dat vlak ook nog wel wat erger kan. Ge zijt in het hedendaags voetbal spijtig genoeg weinig met mannen die sprintjes trekken telkens wanneer er een bal moet gehaald worden voor een vrije trap of hoekschop, maar voor de rest elke keer ofwel hun voetje terugtrekken bij elk dreigend duel, ofwel de makkelijkste pass opzij geven. Soms zou ge nog denken dat die gewoon schrik heeft om aan de bal te komen ... Op die manier speelt ge 85 van de 90 minuten met 10 (of met 9, als ze er ook nog een andere al dan niet terecht afzwieren).
En die jongen wat meer krediet geven? Dat een speler die hier al twee jaar rondloopt op die manier aan een seizoen zou beginnen, hij zou de vierde speeldag al op de bank zitten of op zijn minst al eens vervangen zijn, ook al hebt ge dan niet echt een alternatief voor die plaats. In ieder geval, alternatief of niet, voor datgene wat hij vandaag liet zien, hebt ge altijd alternatief, want zwakker dan dit op het offensieve middenveld kan gewoonweg niet. Ofwel mogen ze Franck op zijn minst eens aan zijn oren trekken dat er van hem toch ook wel eens wat inzet en duelkracht gevraagd wordt, als zijn passes al niet te goed aankomen ...


21 Sep 2008, 23:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Steurs was zo slecht nog niet vontek kzal wel nenigste zijn maarja,alsge het niveau van gistere zag bij sommigen was steurs bijlange na ni de slechtsten.Franck speelt al 4matche slecht steurs heeft er2gespeeld denk ik en daarvan was hij tenminste een match goed.Dus alsge steurs weg wilt mag franckske mee zé en tzender dan nog dat kunnen volgen.


22 Sep 2008, 7:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Iendrachter90 schreef:
Steurs was zo slecht nog niet vontek kzal wel nenigste zijn maarja,alsge het niveau van gistere zag bij sommigen was steurs bijlange na ni de slechtsten.Franck speelt al 4matche slecht steurs heeft er2gespeeld denk ik en daarvan was hij tenminste een match goed.Dus alsge steurs weg wilt mag franckske mee zé en tzender dan nog dat kunnen volgen.


Sorry maar daar ben ik het absoluut niet mee eens, Steurs is een veel te beperkte voetballer en heeft totaal geen snelheid. Die kerel speelt boven zijn capaciteiten (volgens mij uiteraard).


22 Sep 2008, 9:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Gisteren weinig volk ook aanwezig vond ik in het stadion..


22 Sep 2008, 9:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
s@té schreef:
Gisteren weinig volk ook aanwezig vond ik in het stadion..


met dit spel"niveau" (als je daar al mag van spreken) zullen het er nog minder worden vrees ik


22 Sep 2008, 9:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik vond De Veirman goed keepen gisteren, heeft ons een paar keer rechtgehouden, goeie match van Lieven. (y)

Wat ik wel een puntje van kritiek vind: zijn uittrappen. Die kunnen toch beter vind ik. Ik zag de keeper van Woluwe een paar keer vrij zuiver uittrappen richting flanken waar bij ons de bal buitenging. Geen kritiek e, gewoon een vaststelling. Waarschijnlijk traint hij daar wel op, nieven ajoin?


22 Sep 2008, 9:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
s@té schreef:
Ik vond De Veirman goed keepen gisteren, heeft ons een paar keer rechtgehouden, goeie match van Lieven. (y)

Wat ik wel een puntje van kritiek vind: zijn uittrappen. Die kunnen toch beter vind ik. Ik zag de keeper van Woluwe een paar keer vrij zuiver uittrappen richting flanken waar bij ons de bal buitenging. Geen kritiek e, gewoon een vaststelling. Waarschijnlijk traint hij daar wel op, nieven ajoin?


ja, er zaten er een paar heel onzuivere bij... op zulke dingen wordt idd ook getraind, maar ja, zoals louis ooit zei, van een ezel kunt ge geen koerspaard maken he :D ...
Er zijn nog punten waar aan gewerkt kan worden. Lieven bekijkt zelfs dvd's van de trainingen om na te gaan waar het nog fout zit.

Ik vond dat er gisteren al meer vechtlust in de ploeg zat. Het was verre van wat het zou moeten zijn, maar de wil was er toch denk ik. Hopelijk volgende week bevestiging.

_________________
Broer van ja


22 Sep 2008, 9:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
the_red_ant69 schreef:
s@té schreef:
Gisteren weinig volk ook aanwezig vond ik in het stadion..


met dit spel"niveau" (als je daar al mag van spreken) zullen het er nog minder worden vrees ik

Wacht maar als het een beetje begint te beteren,dan zijn ze daar terug de trouwe supporters.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Sep 2008, 9:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wacht maar als het een beetje begint te beteren,dan zijn ze daar terug de trouwe supporters.


Inderdaad, maar dat is zowat overal hoor denk ik. Ik vond het ook verschrikkelijk gisteren maar ik blijf komen. Maar je hebt ze ook nodig hoor diegene die enkel komen als het goed gaat, ze betalen ook hun ticket (om dan een hele match te kunnen zagen).

Het was trouwens gisteren weer triestig ze met momenten. Wat ik allemaal weer gehoord heb: 'Lord blijven trainen' 'Franckske + met witte zakdoek zwaaien' 'constant uitfluiten'... En dan als eerste staan springen wanneer Lord scoorde. :hmm:

Die mensen betalen ook, ze mogen van mij part zagen en kreften zoveel ze willen -het was slecht ook- maar die zouden toch is allemaal in een apart hoekje mogen gestopt worden hoor.


22 Sep 2008, 10:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst