Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ace schreef:
Match om idd snel te vergeten, maar voor hetzelfde ga je vandaag met 0-1 de boot in. Als die bal op de paal binnzit, gooien ze alles dicht achteraan. Arnold en Spotbeen zeer goed ingevallen, Franck (buiten schitterende corners) en Wauter niet op niveau.

En de scheids mja... Eerst resoluut naar de stip wijzen om dat te beseffen dat er offside gevlagd is en ook de 2de gele voor Arnold is een lachtertje. Om nu met alle spelers een hey hey te doen voor de supporters vond ik ook niet nodig. Applaus ja, euforie? Nog even niet.



Ik peis dak na echt nor den oeigmiéster moen :cool:

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Sep 2008, 20:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dirk schreef:
Bakkie schreef:
Als ge ziet dat vandaag bij onze 3 wissels,allemaal de nieuwkomers zijn die er uit gaan,dan zijn het wel heeeeeel goei versterkingen. :hmm:
Arnold en Aelbrecht vielen gretig in en wat Franck betreft er is hier de laatse 5 jaar geen enkele speler geweest die een deftige hoekschop en pas kon geven zoals hij,geef die jongen nu eens wat krediet de ploeg draait langs geen kanten en hij is weer de schuldige er lopen andere rond waar je kan op kreften maar daar rept men met geen woord over.



Ik peis dak "kreft" mé reden. De droi corners die em gaf in't begin van de match woaren alle droi slecht gegeven, en droi kiéren op dezelfde manier. Azoe est nie moeiloik verdedigen zelle.
Goei passen ? Nog nie gezien, oftewel moenek isj bé den oeigmiéster goan.
Et foit es da de ploeg idd nie marcheert en de groeitste reden es da we gién middenveljd nie miér emmen. Der es giénen oanvoer nor vanveeren. Ge meegt doar na zelfs Huntelaar zetten, em zal der oeik nie veel van bakken zelle.
As Franck krediet wiljt zal em noar de Fortis moeten goan, doar zoin ze schenjt rap om da te geven, en anders moet em isj beginnen te presteren op't ploin.


Naar schijnt zit er in het Asz ne goeie oeigmiéster. :wave:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Sep 2008, 20:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bakkie schreef:
Als ge ziet dat vandaag bij onze 3 wissels,allemaal de nieuwkomers zijn die er uit gaan,dan zijn het wel heeeeeel goei versterkingen. :hmm:
Arnold en Aelbrecht vielen gretig in en wat Franck betreft er is hier de laatse 5 jaar geen enkele speler geweest die een deftige hoekschop en pas kon geven zoals hij,geef die jongen nu eens wat krediet de ploeg draait langs geen kanten en hij is weer de schuldige er lopen andere rond waar je kan op kreften maar daar rept men met geen woord over.


Ik volg wel jouw mening ivm Franck (pas op ik vond hem vandaag ook niet goed)

Maar de vorige thuismatch tegen Centre zag ik die wel keer op keer zuiver en vlot inspelen en ook zijn corners waren steeds gevaarlijk, iets wat je hier terecht opmerkte dat het de eerste in jaren is.


21 Sep 2008, 20:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
ik goan liever nor't OLV :oooh:

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Sep 2008, 20:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Er is vandaag wel serieus geschoven hoor in de ploeg, ik denk dat sommigen op een bepaald moment zelf ni meer wisten waar nog te lopen. Van Mieghem centraal in de verdediging gestart, dan voortdurend wisselen met Coulibaly die op zijn vertrouwde verdedigende middenvelder stek begin, Steurs op middenlinks, dan links in de spits en rechts op het middenveld, Wouter de omgekeerde beweging, Kabongo en Lord ook telkens wisselen... Met alle respect, maar waarom zo moeilijk??

Zoals al aangegeven, Lord moet altijd op links starten!!! Pas wanneer hij op zijn plaats stond, begon het een klein beetje te lopen. Kabongo wil ik nog het voordeel van de twijfel geven - die gast moet ongeveer overal achter de ballen crossen en laten ze dan nog meer op rechts spelen dan wat anders. Groot was mijn verbazing (en de zijne ook) dat hij eerst werd vervangen en Wouter en Steurs nog serieus verder mochten klungelen... Inzet genoeg, maar dat is het dan ook. 1 goeie actie van Wouter...een mooie dribbel na 5 minuten maar een goeie pass geven, ho maar... Diepe ballen van Van Mieghem waren ook geen succes.

Als we toch zo graag met 5 middenvelders willen blijven spelen, zet dan gewoon Kabongo eens achter Arnold met Lord en Niels Spotbeen op de flanken... Jammer van die rode kaart, want met onze kleintjes komen we in de duels centraal vooraan zwaar te kort...

Drie punten en de rest een ramp... Een genot wel om De Schutter bezig te zien...


21 Sep 2008, 20:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dirk schreef:
Et foit es da de ploeg idd nie marcheert en de groeitste reden es da we gién middenveljd nie miér emmen. Der es giénen oanvoer nor vanveeren. Ge meegt doar na zelfs Huntelaar zetten, em zal der oeik nie veel van bakken zelle.


Met dit stuk ben ik het ook eens. Dat is een zeer terechte opmerking in mijn ogen.


21 Sep 2008, 20:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De enige die midden-midden kan spelen in de plaats van Franck is Aelbrecht, anders hebt ge niemand voor die plaats in de kern.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Sep 2008, 20:39
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Arnold moet altijd starten (als hij fit is natuurlijk).
waarom geen voorlijn kabongo, arnold en lord( waarom vandaag in de eeste helft diepe spits) met daar achter aelbrecht als aangever?


21 Sep 2008, 20:41
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
de langen schreef:
De enige die midden-midden kan spelen in de plaats van Franck is Aelbrecht, anders hebt ge niemand voor die plaats in de kern.

Ik zou Aelbrecht uitspelen als tweede (hangende spits) achter Arnold, met Franck en Van Mieghem achter hem. Zoiets dus:

Lord ----------- Arnold ------ Kabongo/Spotbeen/Wouter
----------- Aelbrecht
-------Franck ----- Van Mieghem
De Schutter -- Seminck -- Couli -- Vandenbrande

Lord rendeert enkel als Linksmidden/Linksvoor, maar in een tweespitsensysteem met Lord als linksmidden zit je met het probleem dat Lord veel te weinig meeverdedigt. Dus dat lijkt me geen optie.


21 Sep 2008, 20:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Aelbrecht als hangende spits achter Arnold vind ik geen goede keuze, zet er iemand zoals Kabongo, die wat snelheid heeft en een dribbel.

Of Roel, minder kans op een rode kaart misschien als em vanvoor speelt :D

_________________
Afbeelding


21 Sep 2008, 20:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Telbar schreef:
de langen schreef:
De enige die midden-midden kan spelen in de plaats van Franck is Aelbrecht, anders hebt ge niemand voor die plaats in de kern.

Ik zou Aelbrecht uitspelen als tweede (hangende spits) achter Arnold, met Franck en Van Mieghem achter hem. Zoiets dus:

Lord ----------- Arnold ------ Kabongo/Spotbeen/Wouter
----------- Aelbrecht
-------Franck ----- Van Mieghem
De Schutter -- Seminck -- Couli -- Vandenbrande

Lord rendeert enkel als Linksmidden/Linksvoor, maar in een tweespitsensysteem met Lord als linksmidden zit je met het probleem dat Lord veel te weinig meeverdedigt. Dus dat lijkt me geen optie.


Volgende week komt van dender weer wa goje ten met de schutter doen? De schutter moogde der als trainer nooit afhalen toch.Spotbeen komt ook weer dus voor mijn part speelt hij en niet vandenbrande.


21 Sep 2008, 20:50
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dirk schreef:

Et foit es da de ploeg idd nie marcheert en de groeitste reden es da we gién middenveljd nie miér emmen. Der es giénen oanvoer nor vanveeren.

da moet dringend veranderen!
oftwel ander systeem oftewel andere spelers die die aanvoer brengen
die miserie is toch al sinds d voorbereidingen onoverduidelijk zichtbaar
grijpt is in!!!


21 Sep 2008, 20:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Iendrachter90 schreef:
Telbar schreef:
de langen schreef:
De enige die midden-midden kan spelen in de plaats van Franck is Aelbrecht, anders hebt ge niemand voor die plaats in de kern.

Ik zou Aelbrecht uitspelen als tweede (hangende spits) achter Arnold, met Franck en Van Mieghem achter hem. Zoiets dus:

Lord ----------- Arnold ------ Kabongo/Spotbeen/Wouter
----------- Aelbrecht
-------Franck ----- Van Mieghem
De Schutter -- Seminck -- Couli -- Vandenbrande

Lord rendeert enkel als Linksmidden/Linksvoor, maar in een tweespitsensysteem met Lord als linksmidden zit je met het probleem dat Lord veel te weinig meeverdedigt. Dus dat lijkt me geen optie.


Volgende week komt van dender weer wa goje ten met de schutter doen? De schutter moogde der als trainer nooit afhalen toch.Spotbeen komt ook weer dus voor mijn part speelt hij en niet vandenbrande.

Jammmer genoeg kan Arnold niet worden opgesteld volgende week en ik vind dat zowel Spotbeen als Roel een plaats verdienen in de basis.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Sep 2008, 21:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
steurs back links en de schutter back rechts.


21 Sep 2008, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
dan liever De Schutter op links en Roel op rechts,Steurs mag van mijn part op de bank


21 Sep 2008, 21:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst