Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04
Berichten: 238
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
s@té schreef:
Barslechte wedstrijd, het was echt triestig. De 3 punten zijn binnen en voor de rest is er niet veel over te zeggen denk ik.

Van Damme zijn foutje in de 2e helft was ook een reukje aan denk ik, geluk dat de scheidsrechter daar niet fluit. de 2e gele kaart voor Arnold was toch ook een lachtertje zeker?

Lichtpuntje: Niels De Schutter, sterke partij gespeeld in mijn ogen op de linksback. Zijn kompaan voor hem (Steurs) was dan weer veel minder om het nog zacht uit te drukken.

en over franck gesproken da is toch ook weer niks wa heeft die nu al laten zien hij kan nog ni deftig ne vrijentrap zetten. ook een duel kan hij niet winnen. de schutter weer een goeie match.

_________________
winnaar ajoinpronostiek 2009-2010


21 Sep 2008, 17:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
met welk nummer heeft franck gespeeld?of deed hij niet mee?


21 Sep 2008, 18:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Telbar schreef:
De invallers doen de match omslaan.
Arnold hoort in de ploeg te staan, spijtig van zijn twee gele kaarten.
Aelbrecht is ne wroeter, zijn voeten staan niet altijd even recht, maar hij brengt wel snedigheid en vechtlust. En ook Niels Spotbeen viel goed in (deed het al zeker niet slechter dan Wouter).
Verder is ook gebleken dat de enige plaats waar Lord goed rendeert de linkerflank is. In de spits is hij de helft van zijn kwaliteiten kwijt.

Volledig akkoord met u.Die 3 invallers beschikken over meer kwaliteiten dan diegenen die er werden afgehaald.
Spijtig dat Arnold onterecht 2 gele kaarten pakt, en we hem volgende week moeten missen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Sep 2008, 18:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Slechte wedstrijd spelen en winnen, zo speel je kampioen :cool:

Eerste heflt goed begonnen en wat druk gezet met hoekschop of 3 tot gevolg, zonder echte doelrijpe kansen eigenlijk tot gevolg. Dan verwaterde het spelbeeld en was het wachten op het verlossende rustsignaal.
Tweede helft vond ik ietske beter, ook van Woluwe, dat toch de beste kans(en) had, gelukkig bracht Lieven op die ene poging goed redding. De invallers deden inderdaad de match in ons voordeel kantelen, Aelbrecht viel gretig in, Arnold krijgt dan een onbegrijpelijke 2de gele kaart toen hij toch wel zuiver de bal speelde volgens mij. Diene ref had al van ver zen kaart vast dus wist hij maar al te goed dat dit zen tweede gele kaart was :wadde:

Belangrijk is dat we vandaag de 0 hielden, deze zege kan enkel maar het vertrouwen opkrikken.

_________________
Afbeelding


21 Sep 2008, 18:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Gunther schreef:
Slechte wedstrijd spelen en winnen, zo speel je kampioen :cool:

Eerste heflt goed begonnen en wat druk gezet met hoekschop of 3 tot gevolg, zonder echte doelrijpe kansen eigenlijk tot gevolg. Dan verwaterde het spelbeeld en was het wachten op het verlossende rustsignaal.
Tweede helft vond ik ietske beter, ook van Woluwe, dat toch de beste kans(en) had, gelukkig bracht Lieven op die ene poging goed redding. De invallers deden inderdaad de match in ons voordeel kantelen, Aelbrecht viel gretig in, Arnold krijgt dan een onbegrijpelijke 2de gele kaart toen hij toch wel zuiver de bal speelde volgens mij. Diene ref had al van ver zen kaart vast dus wist hij maar al te goed dat dit zen tweede gele kaart was :wadde:

Belangrijk is dat we vandaag de 0 hielden, deze zege kan enkel maar het vertrouwen opkrikken.



Sorry mor ik zag niks van beterschap, integendiél zelfs. Tees was nog slechter dan archieslecht. Franck ? Giéne iénen goeien pass, gién enkel duel gewonnen, en as em isj moest loeipen zat em derect 5 meter achter :hmm: Diene Wouter ? as ge de kans mist da em gemist eet zouk oeik moaken dak zoe rap megeloik van de ploin ben en een blessure voinzen :plat: Steurs ? Ik ben der zeker van da we beter loeipen emmen in de jeugd, trainer zetj er die tein op astemblieft.
Azzek tein toch iet positief moen zeggen tein est oever Niels Spotbién, goed ingevallen, der was derect miér droiging vanop diene flank.
De rest allemoal geboisd, ném.

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Sep 2008, 18:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
onvoorstelbaar dat dit 2 ploegen zijn die vorig jaar de eindronde speelden. beide echt slecht, maar de scheidsrechter was zo nodig nog slechter. floot echt voor alles.

1ste helft goed begonnen, maar we komen wel goed weg als bij die kans van Woluwe of het kon weer al gedaan zijn. 2de helft de beste kansen voor Woluwe, maar brengen de invallers de verlossing uiteindelijk. Niels Spotbeen en (alweer) De Schutter bij de betere, Van Damme minder deze keer maar die stond niet echt op zijn plek. Het zijn niet de goed betaalde sterren maar de jeugd die elke week weer op aanvaardbaar niveau spelen.

we halen in feite 3 punten op een diefje, maar dat is dan ook het enige waar ge content over kunt zijn. Al de rest moet beter. Goed voor het vertrouwen is deze zege wel en verder werken hierop naar de volgende weken toe.


21 Sep 2008, 18:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ja, iedereen is het er hier precies over eens: de drie punten en al de rest was om héél snel te vergeten.
Franck speelt inderdaad op een ergerlijke manier: hij loopt alleen als hij de bal mag gaan halen voor een vrijschop of corner en ook daar komt spijtig genoeg voorlopig in de verste verte niks van voort. Die heeft precies eens een forse schop onder de kont nodig, want als hij niet beter kan, kan je hem maar beter uit de ploeg laten.
En dan Wauter, Steurs, Kabongo ... ge kunt U inderdaad de vraag stellen of ge dat in uw eigen jeugd niet lopen hebt. De invallers waren zeker beter vandaag. Ge kunt van Arnold en Aelbrecht zeggen wat ge wilt, maar als ge die anderen vandaag ziet lopen, dan zijn Aelbrecht en Arnold, ondanks hun gebreken, wel mannen die zonder enige discussie elke week moeten spelen. Nieuwelingen moeten echter nu eenmaal spelen tot het echt àl te gortig wordt. Dat is spijtig genoeg een verschijnsel van het voetbal in het algemeen, maar ik denk dat we het dieptepunt met de "versterkingen" nú zo stillaan wel al hebben bereikt. Het bestuur mag zich ten andere wel eens de vraag stellen wat er dit jaar is misgelopen, zodanig dat ze dit debacle in het vervolg wel kunnen vermijden. Er zijn veel blessures, ze hebben wel gewonnen, maar het is op dit moment dat ge wel uw ogen moet open doen, want anders is het met de volgende transferperiode weer van hetzelfde. Misschien zelfs nog slechter: ze kunnen Arnold dan misschien dan nog verkopen aan andere clubleiders met ogen in hun kop, als hij bij ons in de reserven moet blijven spelen ...


21 Sep 2008, 19:20
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
drie punten zijn binnen
vr d rest d match... :zzz: (n)


21 Sep 2008, 19:44
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De scheidsrechter was.. belachelijk. Beide gele kaarten voor Arnold onterecht, ik had goed zicht op beide fases. Eén gele, ok, dat kan gebeuren. Maar wetend dat die eerste al belachelijk was, hem dan nog eens rood geven voor een goede tackle op de bal die niet eens zo hard was? :wadde:


21 Sep 2008, 19:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Pai schreef:
De scheidsrechter was.. belachelijk. Beide gele kaarten voor Arnold onterecht, ik had goed zicht op beide fases. Eén gele, ok, dat kan gebeuren. Maar wetend dat die eerste al belachelijk was, hem dan nog eens rood geven voor een goede tackle op de bal die niet eens zo hard was? :wadde:


Die eerste gele kaart is geheel volgens het reglement en ben ik mee akkoord, hij gaat wat te opzichtig en overdreven voor die bal staan, is altijd geel ook al is het één van onze spelers.

De tweede jah, inderdaad belachelijk en begrijp ik absoluut niet

_________________
Afbeelding


21 Sep 2008, 19:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bijzonder zwakke match die eigenlijk op 0-0 moest eindigen, we verdienden totaal niet te winnen. Beterschap zie ik toch ook niet meteen. Ik begrijp ook niet goed waarom Lord in de eerste helft altijd centraal vooraan stond en Kabongo op de flank..

Die Wouter kan wel iets, hij kan een actie maken, maar goed kan je zijn match niet noemen. Die bal die hij moet breed leggen is normaal altijd goal, maar wat hij daar uitsteekt ...

Graag Arnold en Kabongo is naast mekaar in de spits. Lord op één flank en Niels Spotbeen op de andere. En hoe Kevin Franck aan het voetballen is: uit de ploeg ! Met salonvoetballers zijn we niks.

Man van de match De Veirman. Keepte een goede wedstrijd en heeft enkele goede reflexen laten zien (y)


21 Sep 2008, 20:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
We staan op maar 4 punten van de leiders. Als er een positieve lijn in het spel zou zitten zou je optimistisch kunnen worden. Helaas zie ik alleen maar een negatieve trend...


21 Sep 2008, 20:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Als ge ziet dat vandaag bij onze 3 wissels,allemaal de nieuwkomers zijn die er uit gaan,dan zijn het wel heeeeeel goei versterkingen. :hmm:
Arnold en Aelbrecht vielen gretig in en wat Franck betreft er is hier de laatse 5 jaar geen enkele speler geweest die een deftige hoekschop en pas kon geven zoals hij,geef die jongen nu eens wat krediet de ploeg draait langs geen kanten en hij is weer de schuldige er lopen andere rond waar je kan op kreften maar daar rept men met geen woord over.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Sep 2008, 20:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Match om idd snel te vergeten, maar voor hetzelfde ga je vandaag met 0-1 de boot in. Als die bal op de paal binnzit, gooien ze alles dicht achteraan. Arnold en Spotbeen zeer goed ingevallen, Franck (buiten schitterende corners) en Wauter niet op niveau.

En de scheids mja... Eerst resoluut naar de stip wijzen om dat te beseffen dat er offside gevlagd is en ook de 2de gele voor Arnold is een lachtertje. Om nu met alle spelers een hey hey te doen voor de supporters vond ik ook niet nodig. Applaus ja, euforie? Nog even niet.


21 Sep 2008, 20:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bakkie schreef:
Als ge ziet dat vandaag bij onze 3 wissels,allemaal de nieuwkomers zijn die er uit gaan,dan zijn het wel heeeeeel goei versterkingen. :hmm:
Arnold en Aelbrecht vielen gretig in en wat Franck betreft er is hier de laatse 5 jaar geen enkele speler geweest die een deftige hoekschop en pas kon geven zoals hij,geef die jongen nu eens wat krediet de ploeg draait langs geen kanten en hij is weer de schuldige er lopen andere rond waar je kan op kreften maar daar rept men met geen woord over.



Ik peis dak "kreft" mé reden. De droi corners die em gaf in't begin van de match woaren alle droi slecht gegeven, en droi kiéren op dezelfde manier. Azoe est nie moeiloik verdedigen zelle.
Goei passen ? Nog nie gezien, oftewel moenek isj bé den oeigmiéster goan.
Et foit es da de ploeg idd nie marcheert en de groeitste reden es da we gién middenveljd nie miér emmen. Der es giénen oanvoer nor vanveeren. Ge meegt doar na zelfs Huntelaar zetten, em zal der oeik nie veel van bakken zelle.
As Franck krediet wiljt zal em noar de Fortis moeten goan, doar zoin ze schenjt rap om da te geven, en anders moet em isj beginnen te presteren op't ploin.

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Sep 2008, 20:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst