Oorzaak dalende aantal toeschouwers - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Oorzaak dalende aantal toeschouwers 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Dec 2008, 19:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Idd, Van Wambeke is zeker geen trainer voor Eendracht Aalst, dan hadden we even goed met Limpens kunnen verder boeren... (n)


04 Dec 2008, 19:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Etienne De Wispelaere :worship:


04 Dec 2008, 19:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
witteken schreef:
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Etienne De Wispelaere :worship:


direct!!!! :love:


04 Dec 2008, 20:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Davy schreef:
witteken schreef:
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Etienne De Wispelaere :worship:


direct!!!! :love:


Inderdaad, dat was nog eens een trainer.
Er lopen ze trouwens genoeg rond, al zijn ze niet allemaal vrij ...
Fazekas, De Wispelaere, JP, ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


04 Dec 2008, 21:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Casual1919 schreef:
Davy schreef:
witteken schreef:
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Etienne De Wispelaere :worship:


direct!!!! :love:


Inderdaad, dat was nog eens een trainer.
Er lopen ze trouwens genoeg rond, al zijn ze niet allemaal vrij ...
Fazekas, De Wispelaere, JP, ...

Als ze dezen trainer al buitensmijten ga ik terug hopen op etienne de wispelaere

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


04 Dec 2008, 22:32
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
trainer nr 2874 wordt aan de deur gezet en trainer 2875 volgt hem op....

Hoeveel trainers hebben we nu al versleten sinds de degradatie uit 1ste? :hmm:
Als die allemaal ne gouden handdruk krijgen zullen we er financiëel nooit bovenop geraken

Ik snap het gewoon niet, als ge da bekijkt dat er trainers zijn die op een paar jaar iets moois kunnen bouwen (de caje- westerlo, van Haezebroeck Kortrijk, enz) Bij aalst hadden we er ene en diene trapt het dan nog af na 1 jaar om te trainen naar het buitenland. Voor de rest hebben het alle trainers nog niet langer dan anderhalf seizoen uitgehouden...

Ligt dat aan het bestuur? Spelers? of is da omdat het "oiljst" is en het oftwel wit of zwart moet zijn... een feit is dat er geen stabiliteit in de club is noch sportief (degradatie, dan eens kamioen, terug degradatie enz) noch financieel (hoeveel schuld heeft de club nog) noch op bestuurlijk vlak (op 10 jaar 3 nieuwe besturen en een paar voorzitters die worden buitengebonjourd) noch op vlak van infrastructuur (tribuneken dicht wegens onveilig of besparingen, noch op vlak van scoutingsbeleid (ne vlieger vol brasilianen es hier al es geland, nen bus van AA gent ook, af en toe een paar paniekaankopen die ni wisten dat nen bal rond was, een paar inschattingsfouten in de capaciteiten van spelers en op de koop toe de kwaliteit van keepers die zienderogend achteruit zijn gegaan (heimwee naar keepers als De Schrijver, Kujovic enz die echt nog punten pakten voor hun ploeg en waar ge als verdediging kunt op betrouwen))

Westerlo (ja een boerenhol in de kempen) heeft spelers als Jef Delen al 10 jaar meedraaien met een trainer die de club al door en door kent; en een gemiddeld toeschouwersaantal heeft van 4 à 5000 man in 1ste klasse maar wat hebben die wat wij niet hebben?? Een structuur die goed op poten staat waar elke € goed gespendeerd wordt en het schoutingsapparaat veel geld opbrengt en een voorzitter die nooit klaagt over het aantal BMW's dat de ploeg hem kost per jaar en niet veel in de media komt.

Conclusie: een goeie organisatie en structuur buiten de lijnen is noodzakelijk om sportief succes te hebben op lange termijn en niet voor 1 jaar.
nem, kheb mijn gedacht es gezegd

ps: Jefke delen kon destijds naar aalst komen toen hij nog bij geel speelde maar toen staken de financiële problemen juist de kop op en is hij naar westerlo getrokken waar hij nu nog speelt...

eendracht4ever


04 Dec 2008, 23:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Davy schreef:
witteken schreef:
Bram schreef:
Van Wambeke is ook niet de trainer, ook overal mislukt, speelt ook countervoetbal en is ook veel te braaf.
Sympathieke gast, draagt EA in zijn hart maar niet de geschikte man in mijn ogen.

Neeje, 't moet van den eerste keer goed zijn als we nu eenen halen.
Liefst ééne die zich wil engageren voor een lange tijd ?
Eene die met jeugd overweg kan, ballen aan zen lijf heeft en liefst zelf nog op enig niveau geshot heeft.


Etienne De Wispelaere :worship:


direct!!!! :love:


Hij kan dan Seminck weer in 't middenveld zetten...


05 Dec 2008, 8:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
eendracht4ever schreef:
trainer nr 2874 wordt aan de deur gezet en trainer 2875 volgt hem op....

Hoeveel trainers hebben we nu al versleten sinds de degradatie uit 1ste? :hmm:
Als die allemaal ne gouden handdruk krijgen zullen we er financiëel nooit bovenop geraken

Ik snap het gewoon niet, als ge da bekijkt dat er trainers zijn die op een paar jaar iets moois kunnen bouwen (de caje- westerlo, van Haezebroeck Kortrijk, enz) Bij aalst hadden we er ene en diene trapt het dan nog af na 1 jaar om te trainen naar het buitenland. Voor de rest hebben het alle trainers nog niet langer dan anderhalf seizoen uitgehouden...

Ligt dat aan het bestuur? Spelers? of is da omdat het "oiljst" is en het oftwel wit of zwart moet zijn... een feit is dat er geen stabiliteit in de club is noch sportief (degradatie, dan eens kamioen, terug degradatie enz) noch financieel (hoeveel schuld heeft de club nog) noch op bestuurlijk vlak (op 10 jaar 3 nieuwe besturen en een paar voorzitters die worden buitengebonjourd) noch op vlak van infrastructuur (tribuneken dicht wegens onveilig of besparingen, noch op vlak van scoutingsbeleid (ne vlieger vol brasilianen es hier al es geland, nen bus van AA gent ook, af en toe een paar paniekaankopen die ni wisten dat nen bal rond was, een paar inschattingsfouten in de capaciteiten van spelers en op de koop toe de kwaliteit van keepers die zienderogend achteruit zijn gegaan (heimwee naar keepers als De Schrijver, Kujovic enz die echt nog punten pakten voor hun ploeg en waar ge als verdediging kunt op betrouwen))

Westerlo (ja een boerenhol in de kempen) heeft spelers als Jef Delen al 10 jaar meedraaien met een trainer die de club al door en door kent; en een gemiddeld toeschouwersaantal heeft van 4 à 5000 man in 1ste klasse maar wat hebben die wat wij niet hebben?? Een structuur die goed op poten staat waar elke € goed gespendeerd wordt en het schoutingsapparaat veel geld opbrengt en een voorzitter die nooit klaagt over het aantal BMW's dat de ploeg hem kost per jaar en niet veel in de media komt.

Conclusie: een goeie organisatie en structuur buiten de lijnen is noodzakelijk om sportief succes te hebben op lange termijn en niet voor 1 jaar.
nem, kheb mijn gedacht es gezegd

ps: Jefke delen kon destijds naar aalst komen toen hij nog bij geel speelde maar toen staken de financiële problemen juist de kop op en is hij naar westerlo getrokken waar hij nu nog speelt...

eendracht4ever


tja.. zo van die projectjes.. als ge dat procentueel bekijkt, zijn er toch maar weinig die ook echt slagen he. je noemt daar het voorbeeld van westerlo... maar ik denk dat uit de nationale reeksen zowat 100 ploegen jaloers zijn op wat die hebben neergezet. en mijn absolute bewondering daarvoor. in al die tijd amper een kwakkelseizoen afgeleverd, als klein clubke met een bescheiden publiek, maar wel al europees en beker(finale) ? en zeer veel spektakel en elk jaar een paar smaakmakers in de ploeg; ik vrees dat we niet de enigen zijn die daar jaloers op zijn.

er zijn veel poegen die elk jaar opnieuw aan zo'n project willen beginnen, maar het hele plan al na een half seizoen in de vuilbak (moeten) smijten. in het huidige voetbal, waar de macht bij de spelers ligt, is het denk ik ook niet gemakkelijk om zo'n lange-termijn-project op bestelling te krijgen, waarom lukt dat bij westerlo wel? tja omdat daar enen zit met een neus voor zaken allicht, en met zeer veel gezond verstand als het gaat om transfers.

ik denk dat wij al zouden geholpen zijn, met een coach die de besten durft laten spelen, en dan ngo liefst op hun beste positie, ook als blijkt dat dat dan niet de dure vogels zijn die werden binnengehaald. bovendien hoop ik dat ze niet te veel meer dezelfde spelers met hetzelfde profiel aankopen.

tot slot lijkt me dat een coachwissel helaas niet zal volstaan. Je moet vooral spelers aantrekken die het niveau aankunnen en echt honger hebben naar succes. spelers die wél de ambitie hebben om op te klimmen, die wél die extra meters lopen voor z'n opzwepend thuispubliek (ipv dat altijd gratuit in gazetten te laten zetten). er zijn inmiddels namen genoemd van schitterende spelers in onze reeks. als je dan ziet dat den helft zich beperkt tot "langs de kassa passeren" dan kan ik me voorstellen, dat het bij de spelers die er wel wil voor gaan moeilijk is om er nog steeds voor te gaan.

met De Veirman, De Schutter, Seminck, Aelbrecht, Steurs, Lord, Arnold, Podevijn, Van Dender, Van Damme, Van Den Brandde, Spotbeen (alweer sorry mocht ik er eentje vergeten) hebt ge genoeg spelers die er WEL iets kunnen willen van maken.

Als die allemaal fit zijn, hebben we zowiezo al de beste achterlijn van derde, zorg hierbij dat er een logische veldbezetting komt waar de besten spelen en iedereen weet wat zijn opdracht is, aangevuld met wat scorend vermogen, en ge speelt los kampioen in deze zeer zwakke reeks, waarin het idd tekenend is, dat een middelmatige spits als de langhe topschutter is.

volgend jaar beter, en stiekem hoop ik ook op een project in ware westerlo-stijl (dat met ons publiek....!)


05 Dec 2008, 8:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
eendracht4ever schreef:
Westerlo (ja een boerenhol in de kempen) heeft spelers als Jef Delen al 10 jaar meedraaien met een trainer die de club al door en door kent; en een gemiddeld toeschouwersaantal heeft van 4 à 5000 man in 1ste klasse maar wat hebben die wat wij niet hebben?? Een structuur die goed op poten staat waar elke € goed gespendeerd wordt en het schoutingsapparaat veel geld opbrengt en een voorzitter die nooit klaagt over het aantal BMW's dat de ploeg hem kost per jaar en niet veel in de media komt.


De reden dat die voorzitter van Westerlo nooit in de media komt, is waarschijnlijk omdat Westerlo al jaren geen voorzitter meer heeft ;) .


05 Dec 2008, 9:36
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Van Wispelaere en Dirk Geeraerd zijn in mijn ogen ideaal wil je hogerop geraken.

Puur naar zijn kwaliteiten kijkend is Jiepie de zatlap dat ook, maar ik ben van mening dat men niet eerst een club zwart kan maken om enkele jaren erna er trainer te gaan worden.


05 Dec 2008, 12:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
Jeroen schreef:
Van Wispelaere en Dirk Geeraerd zijn in mijn ogen ideaal wil je hogerop geraken.

Puur naar zijn kwaliteiten kijkend is Jiepie de zatlap dat ook, maar ik ben van mening dat men niet eerst een club zwart kan maken om enkele jaren erna er trainer te gaan worden.


Stef Van de Velde zou ideaal zijn voor Aalst. Gaat altijd voor aanvallend voetbal, luistert naar iedereen en kan omgaan met kritiek. EN hij heeft bewezen dat hij resultaten kan neerzetten.

_________________
Afbeelding


05 Dec 2008, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oorzaak dalende aantal toeschouwers
stefke zou idd ni slecht zijn, heeft op dit niveau wel nog niveel bewezen, maar tfeit da hij in de belangstelling stond van lierse (toen ze nog in eerste zate?) zegt wel genoeg denk ik

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Dec 2008, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst