Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 236 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Het fotoverslag is klaar. Veel plezier ermee
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Sep 2008, 23:10
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Franck speelde volgens mij toch een redelijke match,heb redelijk wa schone passen van hem gezien
hij heeft er ook slechte gegeven maar ge ziet toch dat hij spelinzicht heeft


28 Sep 2008, 23:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Wie eerlijk is weet dat er nog veel moet verbeteren . Doch ik persoonlijk vind dat er beterschap zit in het spel . Als je bevoorbeeld deze match vergelijkt met bv de match op Ternat of Rupelboom moeten we toch toegeven dat er progressie is . De afwerking laat wat te wensen over maar dat komt goed , als de spelers elkaar beter kunnen vinden met automatisch samenspel . Ook vertrouwen is een belangrijke factor, en dit kunnen wij als supporters onze spelers geven . De driepunter is binnen en heel belangrijk op dit moment van de competitie . Binnen enkele maanden wordt alleen maar gekeken naar de verworven punten en niet meer hoe deze behaald werden . (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Sep 2008, 23:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Wie eerlijk is weet dat er nog veel moet verbeteren . Doch ik persoonlijk vind dat er beterschap zit in het spel . Als je bevoorbeeld deze match vergelijkt met bv de match op Ternat of Rupelboom moeten we toch toegeven dat er progressie is . De afwerking laat wat te wensen over maar dat komt goed , als de spelers elkaar beter kunnen vinden met automatisch samenspel . Ook vertrouwen is een belangrijke factor, en dit kunnen wij als supporters onze spelers geven . De driepunter is binnen en heel belangrijk op dit moment van de competitie . Binnen enkele maanden wordt alleen maar gekeken naar de verworven punten en niet meer hoe deze behaald werden . (y)

Positieve analyse (y) en hopend dat de rest van onze supporters volgt. :worship:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


29 Sep 2008, 8:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Bram schreef:

Uiteindelijk haalt ge dus wel een verdiende overwinning, en dan vraag je u af of de tegenstanders waar we tot hiertoe tegen speelden zo zwak waren of dat het algemeen niveau van de reeks zo gezakt is ?


Idd, ik zit hier juist hetzelfde te denken...
Soit, was er niet bij deze middag maar wel boeiende match op Zele gezien met verdiende winst voor Temse... Na match nog wat getaffeld met Alain Merckx, Arnolis (wie kent hem niet ...) en Sammy vd Bossche.
;)


De thuisblijvers hebben ongelijk gekregen ;)

_________________
www.spionkoplede.com


29 Sep 2008, 10:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ik vond Franck zeker nog niet op zijn best maar zeggen dat hij echt ronduit zwak speelde vind ik toch wel ERG sterk overdreven :wow:
schakelde op sommige momenten met een kleine kapbeweging uit het niets zijn man uit of wrong zich tussen 2-3 spelers(ook couli deed dat af en toe)
passing was over het algemeen wisselvallig want soms was het een pas die niet toekwam(zie enkele keren 1e helft) maar soms ook net een goeie pas.
soit,we zullen zien wa het dit weekend zal geven want dit was al deftig maar om echt met de grote jongens mee te doen zal het toch nog wat meer moeten loslopen denk ik.

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


29 Sep 2008, 12:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Gisteren een uistekende Seminck en De Schutter bezig gezien :worship:
Steurs onwaarschijnlijk veel inzet op een plaats die hij niet gewoon is, ge kunt hem moeilijk verwijten dat hij die kans mist, was trouwens prachtige redding ook. Kabongo ook eens alleen op keeper af met bal te ver van de voet. We hadden de match al veel sneller kunnen beslissen. Nu was he tnog bibberen. alleszins de mentaliteit zat goed, vechten voor elken bal, i love it. Franck had op het einde veel meer moeten doen met de ruimte en tijd die hij kreeg. Paar keer in laatste 20 minuten, als hij de bal goed verstuurd kunnen we meteen dreigen maar hij gaf enkele ziekenhuisballen. soit, belangrijke punten op verplaatsingen, nu de punten zondag thuishouden en we zijn vertrokken :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


29 Sep 2008, 13:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Deze uitslag kan de ploeg alleen maar nog wat meer zelfvertrouwen geven, spijtig van de gele kaarten die de ref kwistig uitdeelde aan eendrachtzijde! :x
We beginnen de gevolgen daarvan reeds goed te ondervinden , Couli en Alain zijn zondag geschorst juist voor de derby tegen titelkandidaat Oudenaarde.
Ik geef toe dat ik bij de start van het seizoen ook kritiek geuit heb op onze spelers maar laat ons niet langer zeuren er is duidelijk beterschap het is niet met negatieve reclame rond te strooien dat we de thuisblijvers terug naar het P.Cornelis stadium zullen krijgen.
De Roel bezorgde ons opnieuw op zijn typische manier twee hoogtepunten, een schitterend doelpunt en na het affluiten een acrobatische sprong op het hekken gevolgd door een achterwaartse salto mortale! :wow:
Ik ga geen enkele speler een slecht rapport geven want ze hebben er allemaal voor gevochten het is in de eerste plaats een overwinning van de ploeg. :boks:
Ook een dikke proficiat aan de fans die de oproep om niets consumeren opgevolgd hebben, ik ben er zeker van dat ze vandaag op den Union met een financiële kater zitten van da matchken tegen ajoinen. :haha:

EENDRACHT DOE ZO VOORT!
:banana: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Sep 2008, 13:20
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Als je (gemiddeld) al je thuismatchen wint en al je veplaatsingen gelijk speelt dan ben je dicht bij de titel...
2 thuismatchen : 2 x 3 = 6
3 verplaatsingen : 3 x 1 = 3
TOTAAL: 9 !
En... hoeveel punten hebben wij na 2 thuismatchen en 3 verplaatsingen? ;)

OK, een kampioen met een negatief doelpuntensaldo, dat is ongewoon...
Misschien toch naar het positieve kijken, daar kom je verder mee.
Als een speler de helft goede passen geeft en de helft slechte, awel applaudisseer dan voor elke goede pass en na een tijdje zal hij 3/4 goede passen geven.
Als ge fluit voor elke slechte pass, dan zal hij na een tijdje 3/4 slechte ballen geven.
Ge moet weten wat ge wilt, hé...

En voor de rest kan ik niet meeklappen, ik moet dringend eens komen kijken...


29 Sep 2008, 18:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
hoe zat het trouwens met de boycot? kan me voorstellen dat er enkele serieus op hun tanden moesten bijten...

_________________
MCMXIX


29 Sep 2008, 21:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
69 schreef:
hoe zat het trouwens met de boycot? kan me voorstellen dat er enkele serieus op hun tanden moesten bijten...


Ik denk toch dat 80% er zich aan heeft gehouden.
Niet slecht dus ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


29 Sep 2008, 22:05
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
denk ook iets van 80%
heb serieus op mijn tanden moeten bijten wegens dorstig weer maar met plezier
80% van 500 is 400 man,als die gemiddeld 4 keer drinken zijn dat 1600 consumpties
ze zullen het wel gevoeld hebben daar moogt ge zeker van zijn


29 Sep 2008, 22:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Dit kunnen we zo stilaan een geslaagde trainerswissel gaan noemen zeker? Als ik de opstellingen van de laatste weken bekijk heb ik wel de indruk dat deze trainer wel schuift met zijn spelers om oplossingen te vinden. Hij zit ook geen wortel te schieten op de bank en is verbaal sterk. Onder hem heeft ons team wat meer geluk dat ons anders dikwijls ontbrak.

Binnen een paar weken zullen we hem al beter kunnen evalueren.


29 Sep 2008, 22:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
acrid schreef:
denk ook iets van 80%
heb serieus op mijn tanden moeten bijten wegens dorstig weer maar met plezier
80% van 500 is 400 man,als die gemiddeld 4 keer drinken zijn dat 1600 consumpties
ze zullen het wel gevoeld hebben daar moogt ge zeker van zijn


Ik hoop dat ze in Union de boodschap begrepen hebben . Ik had een tiental flyers over en heb deze achtergelaten aan hun drankstand . Vermits mijn tekst in de rapte gemaakt was en de zinsbouw niet zo zuiver was, werd mij gemeld door Maximke dat de tekst in het Brussels was . :D
Awel dan zullen ze het goed verstaan hebben . Prachtig dat de oproep zo massaal opgevolgd werd . :banana: Dit betekend dat het de supporters wel solidair kunnen zijn, en de enkelingen die toch dorst hadden waren misschien met de wagen gekomen :drank: en wisten niets af van de gemaakte afspraken :wadde:

Misschien hebben we er niets mee bereikt, want volgende match zullen de bezoekende supporters alsook 15 € aan hun broek hebben om het kasverlies aan te vullen . :x

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Sep 2008, 22:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
weir drinke ni want ons ticket is te dier :EA: :fuck:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


29 Sep 2008, 22:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 236 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst