Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 236 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 16
 Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
ik zit van 't weekend nu wel in San Francisco, maar ik boycot mentaal mee !! :D
echt schandalig, amai !
Heb 2 goede alternatieven gelezen :
1. ofwel sjaals wegsteken, een ticket van 10 euro kopen en dan in het stadion sjaals weer bovenhalen. Ze zullen verschieten ! :lol:
2. ofwel inderdaad massaal aanwezig zijn en buiten duidelijk protesteren. Union zal toch ook wel nagelbijten dan, want ik ben er zeker van dat ze wel degelijk 15x500 = 7500 euro gebudgeteerd zullen hebben... Als ze dat volledig mislopen, hebben ze wel een probleempje denk ik... als voorzitter zou ik dan ook snel beslissen om 10 euro te vragen en zo 5000 euro te rapen...

Maar voor optie 2 zou het wel beter zijn indien er een officieel protest vanuit het bestuur samen met de supportersfederatie aan Union wordt overgemaakt.

ben benieuwd hoe dit afloopt... :boks: :boks:

en mensen, a.u.b. geen rellen in Union !! Hou u in, bijt op uw tanden, whatever.
Het loopt daar ook vol met "Noordafrikaanse nieuwe Belgen" en toen in 2de klasse was het daar ook bal na de match.

:EA:


Da kan tot enkele sjieke taferelen zorgen on de kas.

Bonjours messieu, kzen van den union, deux ticketten sielvousplee. Ientjen vuur moi en ientjen vuur moinen ami.


23 Sep 2008, 18:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
eintracht frankfurt schreef:
ik zit van 't weekend nu wel in San Francisco, maar ik boycot mentaal mee !! :D
echt schandalig, amai !
Heb 2 goede alternatieven gelezen :
1. ofwel sjaals wegsteken, een ticket van 10 euro kopen en dan in het stadion sjaals weer bovenhalen. Ze zullen verschieten ! :lol:
2. ofwel inderdaad massaal aanwezig zijn en buiten duidelijk protesteren. Union zal toch ook wel nagelbijten dan, want ik ben er zeker van dat ze wel degelijk 15x500 = 7500 euro gebudgeteerd zullen hebben... Als ze dat volledig mislopen, hebben ze wel een probleempje denk ik... als voorzitter zou ik dan ook snel beslissen om 10 euro te vragen en zo 5000 euro te rapen...

Maar voor optie 2 zou het wel beter zijn indien er een officieel protest vanuit het bestuur samen met de supportersfederatie aan Union wordt overgemaakt.

ben benieuwd hoe dit afloopt... :boks: :boks:

en mensen, a.u.b. geen rellen in Union !! Hou u in, bijt op uw tanden, whatever.
Het loopt daar ook vol met "Noordafrikaanse nieuwe Belgen" en toen in 2de klasse was het daar ook bal na de match.

:EA:


Da kan tot enkele sjieke taferelen zorgen on de kas.

Bonjours messieu, kzen van den union, deux ticketten sielvousplee. Ientjen vuur moi en ientjen vuur moinen ami.


:D

_________________
Broer van ja


23 Sep 2008, 19:01
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
15 euro is gewoon schandalig veel te veel.
De clubs, de bond, enzovoort, zo vaak slagen ze er in van hun macht uit te spelen tov de supporters, awel, ik hoop dat we er in slagen van het deze keer eens omgekeerd te doen.

Laat ons allemaal aan één zeil trekken : ofwel de prijs naar 10 Euro, ofwel geen enkele Aalstenaar die de wedstrijd bekijkt.

De club zou ons bijvoorbeeld al kunnen helpen door naar die sjarels te bellen, dat als ze vrijdag op de voorverkoop kaarten verkopen van 15 euro dat ze niet moeten komen.

Ik zou het echt super vinden als we er zouden inslagen van ofwel die prijs naar 10 euro te brengen, ofwel 15 euro en niemand van ons die de wedstrijd volgt, of desnoods gewoon buiten aan het stadion in Union.


23 Sep 2008, 19:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
15 euro is gewoon schandalig veel te veel.
De clubs, de bond, enzovoort, zo vaak slagen ze er in van hun macht uit te spelen tov de supporters, awel, ik hoop dat we er in slagen van het deze keer eens omgekeerd te doen.

Laat ons allemaal aan één zeil trekken : ofwel de prijs naar 10 Euro, ofwel geen enkele Aalstenaar die de wedstrijd bekijkt.

De club zou ons bijvoorbeeld al kunnen helpen door naar die sjarels te bellen, dat als ze vrijdag op de voorverkoop kaarten verkopen van 15 euro dat ze niet moeten komen.

Ik zou het echt super vinden als we er zouden inslagen van ofwel die prijs naar 10 euro te brengen, ofwel 15 euro en niemand van ons die de wedstrijd volgt, of desnoods gewoon buiten aan het stadion in Union.


Volledig mee eens, men zegge het voort ... :EA:

_________________
Broer van ja


23 Sep 2008, 19:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
De shit is ginder ook denkek da ge daar geen staanplaatsen aan de bezoekers kunt geven (buiten die 2 treden onderaan het zitvak). Eigenlijk wel te zot da ze u moeten dwingen op een zittribune te kruipen, waar ge toch gewoon weer gaat rechtstaan (en commentaar krijgen daardoor).
Kzen nu vooral benieuwd wat de supporterclubs gaan doen.

Ik heb alleszins weinig goesting om die match te mankeren. En in da vak van Union kruipen zal moeilijk worden, zeker als ge van nen bus komt. Met de flikken ginder kennende gade ni veel moeten proberen.

Tis alleszins weer dikke cinema ver e matchken in 3de klas.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


23 Sep 2008, 19:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ja, met spijt in het hart zal ik ook afzien van deze verplaatsing. Jammer dat onze spelers er de dupe van zullen worden maar 15 EUR betalen om voor een derdeklassematch op een rottribune te moeten zitten, minstens een uur op voorhand moet toekomen om daar een parkeerplaatsje te vinden EN dan nog eens het risico te lopen dat uw wagen is bijgewerkt als je buiten komt, vind ik enkele bruggen te ver. We zijn zot, maar er zijn grenzen hé mensen. Plus: ik ga er hierboven dan nog van uit dat we daar punten gaan halen - als dat ook zo tegenvallen, ik mag er nog ni aan denken...


23 Sep 2008, 19:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ik vind 15 euro ook veel te veel, maar ik vind niet dat de ploeg hier van de dupe moet worden. Zowiezo naar ginder trekken om EA te steunen, maar zeker niet 15 euro betalen.


23 Sep 2008, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Loistert nor ne goeie road, lotj dei kiekefretters :fuck: eer kiek eten zonder ajoinen! :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Sep 2008, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Het is veel geld maar ik kan het ni over men hart krijgen om thuis te blijven :wadde:

_________________
Afbeelding


23 Sep 2008, 20:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Ginder zien ze ze ook goe vliegen zeker :stom: Als er voor vrijdag eensgezindheid is over een actie, dan ga ik ook ni achter tickets, anders probeer ik toch. Ik zie vb Ajuin zeker zijn tickets gaan halen en dan is die actie ook al voor een groot stuk om zeep.

Ik zak alleszins af naar Sint-Gillis, met of zonder ticket, desnoods blijvek op den bus zitten :EA:


Ik zal wel weer de boosdoener worden ...

Onze supportersclub heeft intussen 109 inschrijvingen op de teller (waarvan 73 busabonnementen). Ik kan niet spreken voor al deze supporters en wil deze mensen hun voetbal niet afnemen. Zonder tegenbericht ga ik dus inderdaad vrijdag mijn tickets gaan afhalen. Ik begrijp alle kritiek van onze supporters omtrent de kostprijs van de tickets en ik ben het er 200% mee eens maar een boycot lijkt me zinloos. Ook de club zelf heeft al tevergeefs druk uitgeoefend bij Union zonder resultaat. Zij boycotten dan ook de receptie terplaatse.

Morgen zullen we alle ingeschreven personen per sms contacteren om na te gaan of ze aan deze prijs nog van plan zijn om mee te gaan. Meer kunnen we jammer genoeg niet doen. Ik denk dat het superbelangrijk is dat we als twaalfde man achter onze ploeg staan. Men verwacht zondag amper 150 thuissupporters, waardoor we terug een "thuismatch" kunnen spelen.

Koen


23 Sep 2008, 20:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Verbechio schreef:
Ginder zien ze ze ook goe vliegen zeker :stom: Als er voor vrijdag eensgezindheid is over een actie, dan ga ik ook ni achter tickets, anders probeer ik toch. Ik zie vb Ajuin zeker zijn tickets gaan halen en dan is die actie ook al voor een groot stuk om zeep.

Ik zak alleszins af naar Sint-Gillis, met of zonder ticket, desnoods blijvek op den bus zitten :EA:


Ik zal wel weer de boosdoener worden ...

Onze supportersclub heeft intussen 109 inschrijvingen op de teller (waarvan 73 busabonnementen). Ik kan niet spreken voor al deze supporters en wil deze mensen hun voetbal niet afnemen. Zonder tegenbericht ga ik dus inderdaad vrijdag mijn tickets gaan afhalen. Ik begrijp alle kritiek van onze supporters omtrent de kostprijs van de tickets en ik ben het er 200% mee eens maar een boycot lijkt me zinloos. Ook de club zelf heeft al tevergeefs druk uitgeoefend bij Union zonder resultaat. Zij boycotten dan ook de receptie terplaatse.

Morgen zullen we alle ingeschreven personen per sms contacteren om na te gaan of ze aan deze prijs nog van plan zijn om mee te gaan. Meer kunnen we jammer genoeg niet doen. Ik denk dat het superbelangrijk is dat we als twaalfde man achter onze ploeg staan. Men verwacht zondag amper 150 thuissupporters, waardoor we terug een "thuismatch" kunnen spelen.

Koen


Er zouden toch maar 50 tickets per supportersclub beschikbaar zijn?

_________________
Broer van ja


23 Sep 2008, 20:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Koen, tgaat niet over boeman ofzo maar ik had zeker verwacht da ge tickets zou gaan halen omdat dat een service is naar uw leden en idd ge kunt moeilijk voor ruim 100man beslissen. Als er een boycot komt, dan moet dat overeengekomen worden met alle supporterclubs. (en wat dan nog gedaan met al het volk dat per auto gaat). Tis zeker heel moeilijk te realiseren.

Khoop just da we vrijdag nog aan tickets geraken en dant weer geen Dender-toestanden gaan worden.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


Laatst gewijzigd door Verbechio op 23 Sep 2008, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Sep 2008, 21:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Tis inderdaad schandalig veel om op zo een houten bankske te zitten. Maar ik heb hier verleden week ewa spel gemaakt omda die oefenmatch nie mocht bijgewoond worden en ik ben dan ook nu nie van plan om thuis te blijven zelle. 15 euro is te veel maar mijn ploeg speelt en daar moek gewoon zijn, al wast bij manier van spreken 30 euro.


23 Sep 2008, 21:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ik zal zeker aanwezig zijn om 18u30 want ik wil men tickets :cool:
Ik wil men club steunen, nu hebben ze ons meer dan ooit nodig om door deze moeilijke periode te raken ;)

_________________
Afbeelding


23 Sep 2008, 21:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Ik ben voor 15€ naar Cercle-Anderlecht geweest in Augustus. Mijn zoontje van 6 betaalde er 4 €.

Neen sorry. Ik heb een abbonement voor de zittribune in Aalst en probeer zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pikken maar ik ben niet van plan om me te laten afpersen.

Ik zoek wel een wedstrijdje in eerste dit weekend. Lokeren-Cercle kan ook al voor 15€ en 5€ voor de kleinen. En gaan supporteren voor de bezoekende club in het vak van Lokeren roept een nostalgisch gevoel op.

Ik hoop natuurlijk op een overwinning van EA. Het enige wat nu telt is de punten. Met enkel mooi voetbal koop je niets.


23 Sep 2008, 21:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 236 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst