Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Franck speelt niet per sé slecht, hij vertraagt het spel alleen teveel. Indien hij vaker die diepe bal geeft, vind ik hem goed (y)


05 Okt 2008, 20:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
witzwet schreef:
suppo schreef:
Wat mij betreft mag men eens proberen met op links Lord(maar dan echt op links en niet altijd naar binnenkomen) Arnold in de spits en Kabongo op rechts.


Van mij mag men volgende week Franck op de bank laten en Couli in zijn plek. Kabongo op rechts voor Niels Spotbeen. Van Mieghem op de plek van Aelbrecht.

Over de match:

Lieven houdt ons recht! Van Damme vond ik lang nie slecht, die jongen gaat er zeker komen. Ook goeie invalbeurt van Boto. De match kon langs beide zijden beslist worden, maar uiteindelijk besliste de scheids, die sinds lang, niet slecht floot hoor! Op TVOost zie je wel dat Nguekam wordt gehinderd, maar veel arbiters fluiten hier niet voor.


Goeie invalbeurt van Boto??? Die heeft op de bal tegen de linkerzijlijn een minuut in blessuretijd toch geen bal geraakt??? Franck was mijn insziens toch niet zo zwak als men hier beweert hoor. Zet die strafschop mooi binnen op zo'n moment en zet Lord daar in de eerste helft wel alleen voor de keeper; als Lord die niet vakkundig mist (was slecht vandaag), kan hij een assist bijschrijven...

Een goeie Aelbrecht gezien... Niels Spotbeen moest nog wennen, maar geeft wel 2 schitterende crosses... Geef die gasten hier eens het vertrouwen ipv ze meteen de bank willen opslingeren??? Wat heeft een Van Mieghem al bewezen in de afgelopen matchen?? Trouwens, er hebben er op die positie al veel zwakkeren meer krediet gehad zenne... Vandenbrande met voorsprong de slechtste vandaag met geen enkele goeie pass. En wat men hier tegen Kabongo heeft, ook geen idee. Die gast speelt al zijn matchen op alle posities behalve op degene die hij zou moeten spelen. Zorgt voor acties, initiatief en dreiging. Zorgde op een dik kwartier voor tijd in zijn eentje voor meer dreiging dan de hele ploeg op 60 minuten. De enige keer dat hij centraal liep, kapt hij zijn man uit en trapt hij net naast. Heb het al vaak herhaald, laat hem rond Arnold zwerven en hij bewijst het ongelijk van velen. Als men hier dan zegt dat Boto goed is ingevallen, dan zat ik inderdaad op een andere match... Buiten zijn oranje schoenen, heeft die niks opvallends gedaan. Na de wissel van Lord, speelden we ook maar met 1 flank meer want vanop links kwam nagenoeg niks meer. Ik hoop dat Van Dender snel terugkeert, want opbouwend is Steurs ook geen aanwinst hoor.

Mannen van de match: De Veirman, De Schutter en Van Damme (was wel compleet leeg denk ik bij zijn vervanging). Arnold is toch van goudwaarde hoor, de tegenstanders hebben al schrik door hem nog maar te zien... De stilstaande fases leverden ook eens gevaar op vandaag.

En ik zag toch beterschap in het veldspel. Buiten die ene kans die Schamp krijgt na slecht verdedigen van Roel, stond er in de tweede helft maar een ploeg meer op het veld... Verdiende overwinning, weer drie punten en dank aan Mr. Leleu van Oudenaarde ook, want heeft zijn ploeg vakkundig verzwakt hoor door die Traore te laten spelen ipv Versijp

Op naar het Regenboogstadion!!


05 Okt 2008, 20:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
tomyboy schreef:
Volg hier al een tijdje dit forum en heb me al vaak ingehouden om te reageren op alles wat hier neergeschreven wordt. Maar vandaag lukt het me niet mer om me in te houden.
Ikzelf was tot nu toe geen grote voorstander van hetgeen Franck en Kabongo de voorbije weken gepresteerd hebben.
Wat betreft de eerste helft klopt het inderdaad dat Franck geen grootse match aan het spelen was. Maar wie, behalve Lieven, wel?????????????????? Ik vind het te gemakkelijk om er altijd 1 zondebok uit te halan. Wat met Franck blijkbaar wekelijks het geval blijk te zijn. Wat de tweede helft betreft,was er door de inbreng van Kabongo veel meer dreiging. en dit zowel vanop de linker- als rechterflank. Ook al deed Kabono af en toe wel iets verkeerd. Maar verdorie, hij probeerde tenminste. Geef zulke spelers eens een kans. Wie weet erger ik me volgende week ook weer aan zijn spel. Maar het is mede dooe zijn inbreng dat de rechterflank van Oudenaarde met Schamp nr 20 niet zo gevaarlijk meer was de tweede helft.
Wat betreft Franck, hij was en is naar mijns inziens de enige echte spelverdeler van onze ploeg. Kwam balletje steeds vragen, was telkens aanspeelbaar en heeft een fantastische (vrije) trap in de voeten. Vergeet ook niet dat hij er vandaag alleen voorstond met onze youngster Vandamme, die het ook weer voortreffelijk heeft gedaan.
Tot zover mijn visie.
En dan nu, hou ik me klaar voor een spevuur van venietigende commentaren. Maar ben er klaar voor....


heil Tomyboy :worship: :D
maatje, je weet dat ik graag met je in discussie ga, maar hier geef ik je 100% gelijk !!! ik heb wel nog maar 2 matchen gezien, en vond Franck toen degelijk spelen en toen werd hij ook constant bekritiseerd, wat ik niet begreep. Hij is dus wel altijd aanspeelbaar, probeert (toch in de 2 matchen die ik gezien heb) in een tijd te voetballen, en neemt zijn verantwoordelijkheid bij stilstaande fases en 2x een beslissende penalty in de laatste minuut. Nee, het is geen Thomas Troch, maar hij is toch veel beter dan velen hier neerschrijven.

Voor de rest is het met hangen en wurgen de drie punten pakken, maar we schuiven stilletjesaan op in het klassement + we houden 3x de nul na elkaar !! Het Billen-effect? In ieder geval, de nul houden was echt wel nodig (ook na vorig jaar) en dan heb je uiteraard maar 1 goaltje nodig om te winnen (om eens een goeie ouwe voetbalwijsheid van stal te halen :D )

nu op Waregem op een diefje de 3 punten pakken (revanche voor vorig jaar toen we daar moet 0-4 hadden moeten winnen i.p.v. 1-1), en dan 3 thuismatchen er vol tegenaan en who knows...

Grüße

PS : ben op dit moment in Rome voor mijn werk, en heb hier nog eens aan ons UEFA-Cup avontuur teruggedacht... waar is de tijd :(

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


05 Okt 2008, 20:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Ik snap sommige mensen toch niet. Iedereen blijft maar zagen en kreften terwijl we vandaag meer dan 50 minuten gedomineerd hebben en zeker 6 kansen hebben afgedwongen. Ok het is het champagnevoetbal niet meer van vorig seizoen maar wat koop je daarmee? Vorig seizoen slikte we even gemakkelijk doepunten als we er maakten. Nu houden we al drie keer de nul.

Voor de wedstrijd was iedereen aan het dromen van Kabongo en Arnold samen in de spits. Wel jongens vandaag kregen julie er Demba als toetje bovenop.
Aelbrecht wordt hier al weken in de grond geboord: Vandaag was hij voor mij één van de betere en zeker de strijdlustigste. En als aanvallende middenvelder ben je verplicht om meer risico in je pasing te steken en komt het niet altijd goed.
Onze doelman is niet goed bezig: Vandaag zeker 4 reddingen en al drie weken de netten schoon.
Franck is geen leider: Hij was wel diegene die onmiddellijk na het doelpunt met zijn twee vingers naar zijn hoofd wees. Kwestie van zijn medespelers er op te wijzen dat ze de consentratie moesten behouden. Hij was ook telkens aanspeelbaar en heeft een mooie traptechniek.

Ik zeg niet dat ik een schitterende wedstrijd gezien heb maar ik wil enkel aantonen dat je ook de positieve dingen kan in de verf zetten. En het betert van week tot week. Het is zoals met kinderen op school. Zolang er progressie is, hoef je je geen zorgen te maken.

:EA:


05 Okt 2008, 20:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Vandaag winnen we met geluk, maar zeker niet onterecht. De Veirman speelde een zeer goede wedstrijd vandaag hopelijk kan dit hem lanceren. Aelbrecht vond ik centraal ook goed meevallen, net zoals Steurs op de linksback. VDB had vandaag dan weer een off-day, misschien was hij teveel gefocust op het niet pakken van een gele kaart. Maar zoals gezegd iedereen mag eens een mindere match spelen. Franck dan. Hij was al niet goed bezig, maar vandaag vond ik het toch uitzonderlijk zwak. Veel slechte passes, constant het spel vertragen, veel de bal breed of achteruit leggen. Dat moet toch beter om onze nummer 10 te zijn? Hopelijk doet hij wat meer vertrouwen en kan hij zich zo herpakken.

Onder Dillen staat er eindelijk weer een ploeg op het veld die ervoor gaat. De organisatie en motivatie was onder zijn voorganger ver zoek. We winnen inderdaad -opnieuw- met wat geluk, maar dat dwing je zelf af.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


Laatst gewijzigd door Titus op 05 Okt 2008, 20:36, 3 keer totaal gewijzigd.



05 Okt 2008, 20:31
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
elfahem schreef:
Toch een pluim voor Dillen: zijn aanpak (liever geen punt dan één punt) kan me best bekoren.


nogal ongelukkig uitgedrukt :-)


05 Okt 2008, 20:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Stijn schreef:
elfahem schreef:
Toch een pluim voor Dillen: zijn aanpak (liever geen punt dan één punt) kan me best bekoren.


nogal ongelukkig uitgedrukt :-)


Terwijl hij zelf zegt dat hij liever een punt heeft dan geen, dusja.


05 Okt 2008, 20:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
eintracht frankfurt schreef:
Het Billen-effect?


Wie zijn billen? Of hebt ge het op Marc Dillen? :D

_________________
es da ier e fistjen...


05 Okt 2008, 20:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Prodialoog schreef:
Wel jongens vandaag kregen julie er Demba als toetje bovenop.


Demba? :wadde:

_________________
es da ier e fistjen...


05 Okt 2008, 20:51
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
tomyboy schreef:
Volg hier al een tijdje dit forum en heb me al vaak ingehouden om te reageren op alles wat hier neergeschreven wordt. Maar vandaag lukt het me niet mer om me in te houden.
Ikzelf was tot nu toe geen grote voorstander van hetgeen Franck en Kabongo de voorbije weken gepresteerd hebben.
Wat betreft de eerste helft klopt het inderdaad dat Franck geen grootse match aan het spelen was. Maar wie, behalve Lieven, wel?????????????????? Ik vind het te gemakkelijk om er altijd 1 zondebok uit te halan. Wat met Franck blijkbaar wekelijks het geval blijk te zijn. Wat de tweede helft betreft,was er door de inbreng van Kabongo veel meer dreiging. en dit zowel vanop de linker- als rechterflank. Ook al deed Kabono af en toe wel iets verkeerd. Maar verdorie, hij probeerde tenminste. Geef zulke spelers eens een kans. Wie weet erger ik me volgende week ook weer aan zijn spel. Maar het is mede dooe zijn inbreng dat de rechterflank van Oudenaarde met Schamp nr 20 niet zo gevaarlijk meer was de tweede helft.
Wat betreft Franck, hij was en is naar mijns inziens de enige echte spelverdeler van onze ploeg. Kwam balletje steeds vragen, was telkens aanspeelbaar en heeft een fantastische (vrije) trap in de voeten. Vergeet ook niet dat hij er vandaag alleen voorstond met onze youngster Vandamme, die het ook weer voortreffelijk heeft gedaan.
Tot zover mijn visie.
En dan nu, hou ik me klaar voor een spevuur van venietigende commentaren. Maar ben er klaar voor....


Kwam het balletje steeds vragen om het dan terug naar achter te spelen. Dan ben je er ook niet veel mee. Als ge niet kunt toegeven dat Franck slecht was vandaag hebt ge ook een ferm gekleurde bril hoor.

Kabongo is technisch verre van het niveau lord, maar hij heeft vandaag toch enkele mooie dingen laten zien.. Ik zie het wel zitten als Arnold, Lord, Lio en Boto fit blijven ...


05 Okt 2008, 20:55
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Jeroen schreef:
tomyboy schreef:
Volg hier al een tijdje dit forum en heb me al vaak ingehouden om te reageren op alles wat hier neergeschreven wordt. Maar vandaag lukt het me niet mer om me in te houden.
Ikzelf was tot nu toe geen grote voorstander van hetgeen Franck en Kabongo de voorbije weken gepresteerd hebben.
Wat betreft de eerste helft klopt het inderdaad dat Franck geen grootse match aan het spelen was. Maar wie, behalve Lieven, wel?????????????????? Ik vind het te gemakkelijk om er altijd 1 zondebok uit te halan. Wat met Franck blijkbaar wekelijks het geval blijk te zijn. Wat de tweede helft betreft,was er door de inbreng van Kabongo veel meer dreiging. en dit zowel vanop de linker- als rechterflank. Ook al deed Kabono af en toe wel iets verkeerd. Maar verdorie, hij probeerde tenminste. Geef zulke spelers eens een kans. Wie weet erger ik me volgende week ook weer aan zijn spel. Maar het is mede dooe zijn inbreng dat de rechterflank van Oudenaarde met Schamp nr 20 niet zo gevaarlijk meer was de tweede helft.
Wat betreft Franck, hij was en is naar mijns inziens de enige echte spelverdeler van onze ploeg. Kwam balletje steeds vragen, was telkens aanspeelbaar en heeft een fantastische (vrije) trap in de voeten. Vergeet ook niet dat hij er vandaag alleen voorstond met onze youngster Vandamme, die het ook weer voortreffelijk heeft gedaan.
Tot zover mijn visie.
En dan nu, hou ik me klaar voor een spevuur van venietigende commentaren. Maar ben er klaar voor....


Kwam het balletje steeds vragen om het dan terug naar achter te spelen. Dan ben je er ook niet veel mee. Als ge niet kunt toegeven dat Franck slecht was vandaag hebt ge ook een ferm gekleurde bril hoor.

Kabongo is technisch verre van het niveau lord, maar hij heeft vandaag toch enkele mooie dingen laten zien.. Ik zie het wel zitten als Arnold, Lord, Lio en Boto fit blijven ...


als troch vorig jaar jaar deze penalty zou getrapt hebben was het god, en al wat je nu leest zijn de beperkingen van franck, ik vind da echt zielig...
voor de rest kabongo zééér goe ingevallen ook al zien sommigen da blijkbaar anders :wadde:
aelbrecht degelijk, steurs ook eerste helft net als van damme, en voor de rest volgende week beter en daar ben ik meer dan gerust in, je ziet het niveau groeien...oh ja en de schutter :love:

_________________
iendracht!


05 Okt 2008, 21:05
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Boris schreef:
Prodialoog schreef:
Wel jongens vandaag kregen julie er Demba als toetje bovenop.


Demba? :wadde:

waar zit die trouwens ondertussen? :D

_________________
iendracht!


05 Okt 2008, 21:06

Lid geworden op: 02 Jan 2007, 12:57
Berichten: 4
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Franck was zogezegd slecht. Was jij ook van diegenen die Troch vorig jaar slecht vonden??
Vraag me echt af wat Franck uit zijn hoed zal moeten overen om jou te overtuigen.
By the way, als je mijn bril wil lenen volgende week, vraag het me dan even. Maar wel terug geven hé, anders zijn we misschien al met 2 die Franck en degelijke match hebben zien spelen. :D
Ieder zijn mening natuurlijk. Al dan niet gekleurd...


05 Okt 2008, 21:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Wa voor ne zever ne mens hiet toch steeds moet lezen,ik stel me de vraag of Franck voor sommigen ooit wel eens iets goeds zal kunnen doen,dat is elke week dat ze hem hier met grond gelijk maken.
Maar jullie hebben deze middag wel staan springen zeker als hij die strafschop omzette.
Vorig seizoen was het Aelbrecht,blijkbaar hebben ze nu een ander slachtoffer gevonden

Goe bezig jongens :fuck: :fuck:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Okt 2008, 21:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
witzwet schreef:
suppo schreef:
Wat mij betreft mag men eens proberen met op links Lord(maar dan echt op links en niet altijd naar binnenkomen) Arnold in de spits en Kabongo op rechts.


Van mij mag men volgende week Franck op de bank laten en Couli in zijn plek. Kabongo op rechts voor Niels Spotbeen. Van Mieghem op de plek van Aelbrecht.


Uw eerste 2 wissels kan ik nog begrijpen, maar Van Mieghem ipv Aelbrecht. :?
Aelbrecht heeft centraal in het middenveld nog nooit ontgoocheld en zeker vandaag niet.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


05 Okt 2008, 21:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst