Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Boris schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Het Billen-effect?


Wie zijn billen? Of hebt ge het op Marc Dillen? :D


oops... mja, heb hier in Rome vanmiddag een terrasje gedaan in het zonneke bij 22 graden, als je dan al die knappe vrouwelijke Italiaanse kontjes voorbij ziet paraderen... je zou voor minder onze trainer per ongeluk Billen noemen :D

ciao

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


05 Okt 2008, 21:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
DT schreef:
Goeie invalbeurt van Boto??? Die heeft op de bal tegen de linkerzijlijn een minuut in blessuretijd toch geen bal geraakt??? Franck was mijn insziens toch niet zo zwak als men hier beweert hoor. Zet die strafschop mooi binnen op zo'n moment en zet Lord daar in de eerste helft wel alleen voor de keeper; als Lord die niet vakkundig mist (was slecht vandaag), kan hij een assist bijschrijven...

Een goeie Aelbrecht gezien... Niels Spotbeen moest nog wennen, maar geeft wel 2 schitterende crosses... Geef die gasten hier eens het vertrouwen ipv ze meteen de bank willen opslingeren??? Wat heeft een Van Mieghem al bewezen in de afgelopen matchen?? Trouwens, er hebben er op die positie al veel zwakkeren meer krediet gehad zenne... Vandenbrande met voorsprong de slechtste vandaag met geen enkele goeie pass. En wat men hier tegen Kabongo heeft, ook geen idee. Die gast speelt al zijn matchen op alle posities behalve op degene die hij zou moeten spelen. Zorgt voor acties, initiatief en dreiging. Zorgde op een dik kwartier voor tijd in zijn eentje voor meer dreiging dan de hele ploeg op 60 minuten. De enige keer dat hij centraal liep, kapt hij zijn man uit en trapt hij net naast. Heb het al vaak herhaald, laat hem rond Arnold zwerven en hij bewijst het ongelijk van velen. Als men hier dan zegt dat Boto goed is ingevallen, dan zat ik inderdaad op een andere match... Buiten zijn oranje schoenen, heeft die niks opvallends gedaan. Na de wissel van Lord, speelden we ook maar met 1 flank meer want vanop links kwam nagenoeg niks meer. Ik hoop dat Van Dender snel terugkeert, want opbouwend is Steurs ook geen aanwinst hoor.

Mannen van de match: De Veirman, De Schutter en Van Damme (was wel compleet leeg denk ik bij zijn vervanging). Arnold is toch van goudwaarde hoor, de tegenstanders hebben al schrik door hem nog maar te zien... De stilstaande fases leverden ook eens gevaar op vandaag.

En ik zag toch beterschap in het veldspel. Buiten die ene kans die Schamp krijgt na slecht verdedigen van Roel, stond er in de tweede helft maar een ploeg meer op het veld... Verdiende overwinning, weer drie punten en dank aan Mr. Leleu van Oudenaarde ook, want heeft zijn ploeg vakkundig verzwakt hoor door die Traore te laten spelen ipv Versijp

Op naar het Regenboogstadion!!


Hier kan ik mij min of meer mee verzoenen. Wat ge hier voor de rest allemaal leest....jongens toch... :nieje:

_________________
Afbeelding


05 Okt 2008, 22:12
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
MAN vd match 4 me...
LIEVEN DE VEIRMAN!!! :EA:
die jongen heeft tees seizoen tot hiertoe al 9 punten voor ons gepakt!!!
THNX LIEVEN!!!


05 Okt 2008, 22:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Hello Forumbezoekers ,

Op de fotosite weeral een resem sfeerbeelden voor & tijdens de wedstrijd

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 06 Okt 2008, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Okt 2008, 22:47
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
tomyboy schreef:
Franck was zogezegd slecht. Was jij ook van diegenen die Troch vorig jaar slecht vonden??
Vraag me echt af wat Franck uit zijn hoed zal moeten overen om jou te overtuigen.
By the way, als je mijn bril wil lenen volgende week, vraag het me dan even. Maar wel terug geven hé, anders zijn we misschien al met 2 die Franck en degelijke match hebben zien spelen. :D
Ieder zijn mening natuurlijk. Al dan niet gekleurd...


Ik was iemand die Troch zeker niet slecht vond. Maar wel iemand die in in Franck niet de vervanger van Troch zag (ondanks velen hier). Voorlopig krijg ik toch gelijk.


05 Okt 2008, 23:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Het gebeurt momenteel allemaal op vechtlust en karakter want vloeiende combinaties krijgen we zelden te zien. Niet dat da slecht is want we pakken (al dan niet met geluk) wel de punten en doen zelfs beter dan vorig seizoen, toen het voetbal wel beter was.
Lieven De Veirman heeft ons een aantal keer gered van een achterstand, knappe match (y)
Roel was in het veldspel minder vandaag maar positief is dat hij deze keer toch gecontroleerd gespeeld heeft, geen enkele vliegende tackle gezien.
Seminck zoals altijd goed achterin, net als De Schutter die op elke positie altijd zijn match zal spelen.
Steurs viel mee op linksachter, er zijn er al mindere de revue gepasseerd.
Niels Spotbeen kreeg door omstandigheden zijn eerste basisplaats en ontgoochelde denk ik niet.
Ken Van Damme zijn bobijntje is na een dik uur af maar ook hij speelt telkens zijn match en is niet van plan om zijn plaats in het elftal zomaar prijs te geven.
Kevin Franck heeft mij ook nie echt overtuigd vandaag, hij had een paar keer de mogelijkheid om snel diep te spelen en hij legt de bal opzij maar hij blijft wel koel bij die penalty.
Tim Aelbrecht speelt met veel inzet en ook al lukken zijn acties niet altijd, ik zou hem toch in de ploeg laten staan volgende week.
Lionel Lord had duidelijk zijn dagje niet maar was blijkbaar ziek, bij deze is het hem dus vergeven, volgende week is hij voor hetzelfde geld alweer beslissend.
Arnold heeft nog niet zijn beste vorm te pakken maar tis wel den enige die geschikt is om daar diep in de spits te spelen en slecht deed hij het zeker nie.
Kabongo is goed ingevallen, wie dat niet gezien heeft was nie nijg aandachtig denk ik.
Boto en Thomas Spotbeen hebben nie veel laten zien maar speelden dan ook maar een goei twintig minuten.
En om af te sluiten da penaltygeval: het was zeer licht gefloten maar op de beelden zie je wel duidelijk da Brewaeys aan Arnold gaat hangen, hij moet zijn handen maar thuishouden he :wadde:


06 Okt 2008, 7:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Filmpjes op Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=UgSkGpiz7ms

http://www.youtube.com/watch?v=jur-Zp-lSRc

http://www.youtube.com/watch?v=7dTMkU-Nbqo

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Okt 2008, 7:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Weer een lastige wedstrijd in toch wel moeilijke omstandigheden. Vooral Lord voelde
zich blijkbaar niet in zijn sas op dit gladde veld alhoewel het feit dat hij ziek was er
natuurlijk ook voor veel zal tussungezeten hebben. Ik heb mij ook al kritisch uitgelaten
over Franck maar vandaag vond ik hem goed. Het is geen speler die drie man gaat dribbelen
en dan scoren dat weten we maar dat moet ook niet van mij. Hij was vandaag altijd aanspeelbaar
en natuurlijk ook beslissend en zoals hij vrije trappen kan nemen zullen er dit seizoen wel nog een paar invliegen
denk ik. kabongo is zeer goed ingevallen het verwonderd mij dat er blijkbaar mensen zijn die dit niet inzien,
maar soit ieder zijn mening natuurlijk. Ook een dikke pluim voor Lieven, vandaag was hij een keeper die punten
pakt voor zijn ploeg. Nu volgende week een puntje op waregem en dan drie thuismatchen, als we die winnend kunnen afsluiten
zullen we niet ver van de eerste periodetitel stranden.


06 Okt 2008, 12:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Wat je gisteren vooral kon merken was dat er terug een ploeg op het veld staat, een groep vrienden die er weer samen wil voor vechten...
De vreugde na de goal en na de match sprak boekdelen...
Wat een verademing t.o.v. het Limpens tijdperk ... :EA: :EA:

btw: strafschoppen als die van gisteren komen er niet als je niet aanvallend durft spelen... De durf van onze nieuwe coach heeft ons zo reeds 4 punten opgeleverd.


06 Okt 2008, 12:06
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
blijkbaar gaat het hier meer om het afbreken van bepaalde spelers dan om de resultaten van de club wat volgens mij toch
het belangrijkste zou moeten zijn .Al die kritiek is nergens goed voor en zeker niet voor de spelers die het toch te weten komen
Afbreken is gemakkelijk maar wat te zeggen van onze europese topploegen??geven ze daar geen slechte passen denk het
wel en ik zie liever de bal eens breed of naar achteren gaan dan hem naar voor te trappen waardoor de tegenstander een
aanval kan opzetten.Lieven houd vandaag de nul maar je kan dan ook beginnen over die ballen die hij buiten trapt of verkeerd trapt
en zo kan je van elke speler wel iets vinden op 90 minuten,maar ik onthou alleen de goede dingen en de rest kan alleen maar verbeteren.


06 Okt 2008, 12:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
de langen schreef:
witzwet schreef:
suppo schreef:
Wat mij betreft mag men eens proberen met op links Lord(maar dan echt op links en niet altijd naar binnenkomen) Arnold in de spits en Kabongo op rechts.


Van mij mag men volgende week Franck op de bank laten en Couli in zijn plek. Kabongo op rechts voor Niels Spotbeen. Van Mieghem op de plek van Aelbrecht.


Uw eerste 2 wissels kan ik nog begrijpen, maar Van Mieghem ipv Aelbrecht. :?
Aelbrecht heeft centraal in het middenveld nog nooit ontgoocheld en zeker vandaag niet.


Van mij mag Franck ook eens een weekske op de bank en Couli erin. Maar Van Mieghem voor Aelbrecht? Aelbrecht is niet altijd even gelukkig in zijn acties, maar verdiend momenteel zeker zijn plaats (was gisteren bij de beteren). En wat heeft Van Mieghem al getoond? Wat mij betreft zit die volgende week zelfs niet op de bank. Dat hij hem eerst maar eens bewijst bij de reserven.


06 Okt 2008, 12:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Er zijn precies wel heeeel uiteenlopende meningen momenteel

hier de mijne:

- lord was ziek blijkbaar.. 't was eraan te zien, want heeft vandaag echt geen bal goed geraakt,
- net als Arnold trouwens, die echt wel nog ver van zijn beste vorm af zit. slechte wedstrijd. niet meer niet minder. Als em fit raakt, zal hij meer kunnen betekenen voor ons.
wordt door sommigen uitgeroepen tot diegene die match besliste? op basis van die penaltyfout dan???? :?
- Aelbrecht was goed, zonder meer
- Franck ook (kritiek op Frank dat hij op 2 vrije trappen niet 1 keer in 't kader zat is triestig... die eerste scheerde het zijnet... dus die was uitstekend getrapt!) zou als spelverdeler nog meer moeten kunnen brengen, maar het was niet slecht. krijgt vaak het verwijt dat hij spel vertraagt, maar als er vooraan niets bougeert dan kan dat ook niet.
- Boto's invalbeurt was heel erg kort, maar heeft er dan ook niet echt iets in laten zien... mocht hij niet zo van die gekleurde schoenen hebben, khad niet eens geweten dat hij op het veld stond.
- Kritiek op Kabongo begrijp ik niet goed... "als een kieken zonder kop" .. jawatte: hij is na lord de enige in de ploeg die een man kan uitschakelen. heeft alweer de verdediging van oudenaarde bij momenten op zijn eentje ontregeld. dat er op zijn voorzetten niemand in stelling staat, of dat hij geen afspeelpunt vind bij zijn medemaats is denk ik niet zijn verantwoordelijkheid.
ik zie hem niet als iemand die per se in de ploeg moet... maar eh, de kritiek erop vind ik absoluut onterecht. hij kan in mijn ogen tenminste vooruitvoetballen, en kan voor de nodige dynamiek zorgen. tot voor de inbreng van kabongo was het enkel diegene in balbezit die bewoog.. de rest was op zijn minst vrij "statisch" te noemen
- vandamme: mooie prestatie; met logische vervanging want leeggespeeld, maar knappe match.
- steurs zeer veel inzet, en vrij degelijke wedstrijd, goed zo
- blij dat de roel zich eens heeft kunnen inhouden qua kaarten (zeker bij dezen arbiter waarbij de bal op de stip gaat als ge nog maar naar den tegenstander wijst).
- pluim voor hele verdediging met de veirman op kop. nu nog die uittrappen wat beter... maar heeft ons op momenten rechtgehouden.

mijn conclusie: misschien had het slotoffensief wel eens in ons backlijn kunnen plaats vinden zonder de inbreng van kabongo (dieje schamp was idd een gevaarlijk manneke van wie ze den toevoer maar ent op tijd hebben afgesloten).

en nog iets: we hebben het geluk echt al aan onze kant gehad. ik hoop dat men nu niet van die torenhoge verwachtingen gaat creeren bij een ploeg die tot op heden niet één goeie wedstrijd heeft gespeeld. Ik verwacht niet van deze ploeg dat ze prijzen gaat pakken, maar de inzet en de teamgeest was er vandaag weer... en dat kan ne goeie katalysator zijn om beter te gaan spelen. ik hoop het heel erg.


06 Okt 2008, 13:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Ik denk dat er gisteren weinigen bovenuit staken, behalve Lieven dan. Franck is niet zo zwak, maar hij moet toch nog (veel) beter kunnen eh dan wat hij tot nu toe heeft laten zien, net als anderen. Kabongo viel goed in, maar zakte dan weer wat weg...hij kan wel een mannetje voorbij en zijn voorzet is ni slecht.
Het was gisteren niet makkelijk spelen met dat kloteweer, maar de slechte passes (van nauwelijks drie of vier meter) waren bij momenten schering en inslag. En als we dan eens druk uitoefenden leek het allemaal zo ongeordend en zonder overleg. Maar kom, we blijven winnen, en die drie punten zijn het belangrijkste. De rest komt wel!
:EA:


06 Okt 2008, 14:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
eintracht frankfurt schreef:
Boris schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Het Billen-effect?


Wie zijn billen? Of hebt ge het op Marc Dillen? :D


oops... mja, heb hier in Rome vanmiddag een terrasje gedaan in het zonneke bij 22 graden, als je dan al die knappe vrouwelijke Italiaanse kontjes voorbij ziet paraderen... je zou voor minder onze trainer per ongeluk Billen noemen :D

ciao


Ik zit momenteel in Los angeles en heb ook al een aantal BILLEN gezien maar de meeste zijn bijgewerkt bij hoeybrechts blijkbaar!!!!!!!
dinsdagavond e matchke van de lakers gaan bezien dat wordt FUN FUN FUN

GREETZ


06 Okt 2008, 18:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Wat me opviel gisteren na het laatste fluitsignaal was dat de spelers niet van gewoonte eerst iedere tegenstander de handjes ging schudden. Spelers vlogen daarentegen mekaar om de nek van blijdschap.
Dat zegt genoeg, de sfeer in de groep is dik OK lijkt me :EA:

_________________
Afbeelding


06 Okt 2008, 18:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst