Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Gunther schreef:
Wat me opviel gisteren na het laatste fluitsignaal was dat de spelers niet van gewoonte eerst iedere tegenstander de handjes ging schudden. Spelers vlogen daarentegen mekaar om de nek van blijdschap.
Dat zegt genoeg, de sfeer in de groep is dik OK lijkt me :EA:


kdacht direkt hetzelfde toen ik da filmke zag! (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Okt 2008, 19:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Gunther schreef:
Wat me opviel gisteren na het laatste fluitsignaal was dat de spelers niet van gewoonte eerst iedere tegenstander de handjes ging schudden. Spelers vlogen daarentegen mekaar om de nek van blijdschap.
Dat zegt genoeg, de sfeer in de groep is dik OK lijkt me :EA:


Ik heb dit ook opgemerkt dat de band steviger was . Niet alleen na de match maar ook voor de match toen Lieven reeds in zijn goal stond, en er als de kippen bij was om opnieuw naar de middencirkel te komen voor de groepsfoto te nemen . Lord stond reeds aan de linkerflank. (y) Zo zie ik het graag . :banana:

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Okt 2008, 19:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Onderkroiper schreef:
Gunther schreef:
Wat me opviel gisteren na het laatste fluitsignaal was dat de spelers niet van gewoonte eerst iedere tegenstander de handjes ging schudden. Spelers vlogen daarentegen mekaar om de nek van blijdschap.
Dat zegt genoeg, de sfeer in de groep is dik OK lijkt me :EA:


Ik heb dit ook opgemerkt dat de band steviger was . Niet alleen na de match maar ook voor de match toen Lieven reeds in zijn goal stond, en er als de kippen bij was om opnieuw naar de middencirkel te komen voor de groepsfoto te nemen . Lord stond reeds aan de linkerflank. (y) Zo zie ik het graag . :banana:

Ik ben aan de kleedkamer gepasseerd (op weg naar de kantine :drank: )en er was daar veel ambiance zelle.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


06 Okt 2008, 19:10
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48
Berichten: 70
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Ja, mijnen eerste post ooit..... Spannend. :D

De match vond ik goed opgaan langs beide kanten, Oudenaarde eerste helft het gevaarlijkst, wij de tweede helft.
Wat mij wel opvalt is dat wij de bal soms in de goal willen inlopen....
Met zo'n weer als gisteren moet ge uit de tweede lijn durven.
Lieven heeft enkele keren op die manier een moeilijk schot moeten pareren. (Lieven: beste man op 't plein, als het goed is mag het ook eens in de verf gezet worden!)
Wel vechtlust getoond en dan ook chapeau voor onze trainer. Alles of niets, thuis moet ge durven aanvallen met het risico dat we ne counter tegen krijgen. Het resulteerde weer in ons voordeel.
Elke week zie ik wel beterschap in ons spel en de ploeg hangt goed aan elkaar. Na de match heb ik onze jongens "de zwette maan" horen zingen. Ik heb er een goed gevoel bij.... :EA: :worship:

_________________
Oilsjteneer to the bone!


06 Okt 2008, 19:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Maessie schreef:
Wat mij wel opvalt is dat wij de bal soms in de goal willen inlopen....
Met zo'n weer als gisteren moet ge uit de tweede lijn durven.


Daar hebt ge groot gelijk in, vind ik.


06 Okt 2008, 20:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Als je eens bekijkt met hoeveel jeugdspelers (zelfs al zijn ze al weggeweest, het blijven jeugdspelers) we vorige zondag startten, heel knap: Roel, Seminck, De Schutter, Van Damme, Aelbrecht, Franck en N. Spotbeen

Maar liefst 7!!! :worship:

_________________
es da ier e fistjen...


06 Okt 2008, 21:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Er staan 2 verschillende krantenartikels op de fotosite
Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad ( Foutieve bron getijpt :whistle: )
Het beste paard struikelt al eens :D

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Okt 2008, 21:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Die van Oudenaarde zijn precies een beetje gefrustreerd ... Als ge hun verslag leest, werd Real Madrid gisteren in Aalst precies genekt door de arbiter ... Ja mannekes, het kan niet altijd een arbiter zijn zoals die van in de heenronde in Oudenaarde vorig jaar, hé ... :D :lol:


06 Okt 2008, 22:53
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
eintracht frankfurt schreef:
Boris schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Het Billen-effect?


Wie zijn billen? Of hebt ge het op Marc Dillen? :D


oops... mja, heb hier in Rome vanmiddag een terrasje gedaan in het zonneke bij 22 graden, als je dan al die knappe vrouwelijke Italiaanse kontjes voorbij ziet paraderen... je zou voor minder onze trainer per ongeluk Billen noemen :D

ciao


werken noemen ze dat dan :whistle:


06 Okt 2008, 22:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Iendracht02 schreef:
Die van Oudenaarde zijn precies een beetje gefrustreerd ... Als ge hun verslag leest, werd Real Madrid gisteren in Aalst precies genekt door de arbiter ... Ja mannekes, het kan niet altijd een arbiter zijn zoals die van in de heenronde in Oudenaarde vorig jaar, hé ... :D :lol:


Den Onderkroiper heeft in Oudenaarde voor het eerst EA-TV vervangen en de match gefilmd in Oudenaarde. Ik herinner mij nog zeer goed dat ik om middernacht uitgenodigd werd op bureel van Geert De Ridder. Dit om de NIET gefloten strafschop op Jens Podevijn nogmaals goed te bekijken, alvorens dit te vermelden op het verslag van de website van Eendracht Aalst . Misschien nu wel nen arbiter die wel durfde te fluiten voor penalty . :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Okt 2008, 23:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Der is nog werk aan, maar voor den eerste keer had ik echt een goed gevoel bij de match, of toch bij den tweeden helft dan. Der zit duidelijk progressie in en hier moet ge nu op voortbouwen. Bovendien ook voor de derde match op rij de nul gehouden en zo is het al gemakkelijker om een match te winnen hé. En dan missen we met Dessaer en Van Dender nog twee onbetwiste basisspelers uit de verdediging.

Dat dit vertrouwen geeft, ziet ge al duidelijk aan Lieven die voor de tweede match op rij op een heel hoog niveau staat te keepen. Ook Seminck en De Schutter (die nooit teleurstelt en in mijn ogen nooit meer uit de ploeg mag verdwijnen) speelden zeer sterk en Steurs speelde veruit zijn beste match die hij al voor ons gespeeld heeft. Enkel Roel speelde echt een dramatisch slechte match. Op het middenveld was Ken Van Damme de man. Altijd ne stap sneller op den bal, foutloos in het uitvoetballen, hard in de duels, duidelijk ne jongen met een toekomst die volgens mij nu op zijn plaats staat, want ook een week eerder speelde hij al een goeie match. Op die positie zagen we dan ook nog eens een uitstekende invalbeurt van Thomas Spotbeen, die daar toch met een presence staat te voetballen alsof hij hier al jaren in de ploeg staat. Op het middenveld ook een uitstekende Aelbrecht, die toch stilaan zijn basisplaats aan het heroveren is. Na zijn prestatie kunt ge hem nu alleszins niet uit de ploeg pakken.
Dan Franck, mja ... hij kan nog veel beter natuurlijk, maar zo verschrikkelijk zwak vond ik hem toch ook niet. Hij had ook niet altijd de opties om vooruit te spelen en hij zet daar bijvoorbeeld in den eerste helft toch Lord alleen voor de keeper. Bovendien brengt hij dikwijls rust in de ploeg en houdt hij den bal altijd in de ploeg. Hij moet wel nog veel meer risico's durven nemen en ne keer rapper durven shotten naar de goal. Ik heb wel den indruk dat het zijn plek is waar hij nu staat. Ik zie hem veel liever iets dieper op het middenveld spelen zoals vorige zondag dan achter de spitsen.
Dan de flanken. Lionel Lord kende een volledige off-day, maar was wel ziek blijkbaar. Zijn vervanger Kabongo liet voor den eerste keer dit seizoen eens iets zien. Hij wisselt wel nog te veel goede zaken af met iets heel knulligs en veel brengt het allemaal nog niet op. Maar kom, der zit al progressie in, tis al iets. Niels Spotbeen misschien soms nog wat ongelukkig, maar hij probeert wel en diene jongen heeft echt nen enorm goeie voorzet in de benen. Duidelijk iemand waar iets in zit en van mij mag hij eigenlijk gewoon blijven staan.
Voorin groeit Arnold duidelijk verder naar zijn beste niveau toe. Misschien heeft hij nog eens een goal nodig om echt vertrokken te zijn. Maar hij hield als vanouds den bal uitstekend bij, legde enkele keren goed breed en we zagen hem zelfs enkele keren zijne man passeren. Bovendien wint hij duels en lokt hij toch diene heel lichte penalty uit.

Het zal alleszins al moeilijk genoeg zijn om Coulibaly weer ergens in te passen volgende zondag (al moet die natuurlijk gewoon in de ploeg), maar Van Mieghem die hoeft er voor mij niet in hoor. Ik zie echt niet in wie ge zou vervangen door Van Mieghem zonder daardoor uw ploeg te verzwakken. Laat die zich nu maar als invaller terug in de ploeg knokken.

Tactisch begint het stillekesaan in mekaar te passen en het systeem kan me wel bekoren. Ge speelt met vleugelspelers die zo hoog spelen dat ge bijna met drie spitsen speelt en daarachter nog eens iemand (Aelbrecht) die vooral offensief mag denken. We spelen nu ook met 1 verdedigende middenvelder die zuiver als buffer voor de verdediging speelt, daar waar we tevoren eerder twee controlerende middenvelders hadden die op gelijke hoogte speelden. En deze wijziging is voor mij misschien wel de reden dat er opnieuw evenwicht in de ploeg zit. Door zo een zuivere buffer als Ken Van Damme of Thomas Spotbeen kunnen jongens als Franck en Aelbrecht vooral aan voetballen denken. Vooral als die verdedigende middenvelder (zowel Van Damme als Spotbeen) dan nog eens een hele sterke prestatie neerzet.

En zo, ondanks de dramatische voorbereiding en seizoensstart hebben we uiteindelijk gewoon ne goeie start hé. Der lijkt zich bovenaan het klassement al een pelotonnetje van 4 ploegen los te rukken en we zijn daar toch bij. En met elke overwinning ziet ge de ploeg en het vertrouwen groeien. Na zondag zie ik het eerlijk gezegd eindelijk weer positief in.


07 Okt 2008, 8:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bartos schreef:
Der is nog werk aan, maar voor den eerste keer had ik echt een goed gevoel bij de match, of toch bij den tweeden helft dan. Der zit duidelijk progressie in en hier moet ge nu op voortbouwen. Bovendien ook voor de derde match op rij de nul gehouden en zo is het al gemakkelijker om een match te winnen hé. En dan missen we met Dessaer en Van Dender nog twee onbetwiste basisspelers uit de verdediging.

Dat dit vertrouwen geeft, ziet ge al duidelijk aan Lieven die voor de tweede match op rij op een heel hoog niveau staat te keepen. Ook Seminck en De Schutter (die nooit teleurstelt en in mijn ogen nooit meer uit de ploeg mag verdwijnen) speelden zeer sterk en Steurs speelde veruit zijn beste match die hij al voor ons gespeeld heeft. Enkel Roel speelde echt een dramatisch slechte match. Op het middenveld was Ken Van Damme de man. Altijd ne stap sneller op den bal, foutloos in het uitvoetballen, hard in de duels, duidelijk ne jongen met een toekomst die volgens mij nu op zijn plaats staat, want ook een week eerder speelde hij al een goeie match. Op die positie zagen we dan ook nog eens een uitstekende invalbeurt van Thomas Spotbeen, die daar toch met een presence staat te voetballen alsof hij hier al jaren in de ploeg staat. Op het middenveld ook een uitstekende Aelbrecht, die toch stilaan zijn basisplaats aan het heroveren is. Na zijn prestatie kunt ge hem nu alleszins niet uit de ploeg pakken.
Dan Franck, mja ... hij kan nog veel beter natuurlijk, maar zo verschrikkelijk zwak vond ik hem toch ook niet. Hij had ook niet altijd de opties om vooruit te spelen en hij zet daar bijvoorbeeld in den eerste helft toch Lord alleen voor de keeper. Bovendien brengt hij dikwijls rust in de ploeg en houdt hij den bal altijd in de ploeg. Hij moet wel nog veel meer risico's durven nemen en ne keer rapper durven shotten naar de goal. Ik heb wel den indruk dat het zijn plek is waar hij nu staat. Ik zie hem veel liever iets dieper op het middenveld spelen zoals vorige zondag dan achter de spitsen.
Dan de flanken. Lionel Lord kende een volledige off-day, maar was wel ziek blijkbaar. Zijn vervanger Kabongo liet voor den eerste keer dit seizoen eens iets zien. Hij wisselt wel nog te veel goede zaken af met iets heel knulligs en veel brengt het allemaal nog niet op. Maar kom, der zit al progressie in, tis al iets. Niels Spotbeen misschien soms nog wat ongelukkig, maar hij probeert wel en diene jongen heeft echt nen enorm goeie voorzet in de benen. Duidelijk iemand waar iets in zit en van mij mag hij eigenlijk gewoon blijven staan.
Voorin groeit Arnold duidelijk verder naar zijn beste niveau toe. Misschien heeft hij nog eens een goal nodig om echt vertrokken te zijn. Maar hij hield als vanouds den bal uitstekend bij, legde enkele keren goed breed en we zagen hem zelfs enkele keren zijne man passeren. Bovendien wint hij duels en lokt hij toch diene heel lichte penalty uit.

Het zal alleszins al moeilijk genoeg zijn om Coulibaly weer ergens in te passen volgende zondag (al moet die natuurlijk gewoon in de ploeg), maar Van Mieghem die hoeft er voor mij niet in hoor. Ik zie echt niet in wie ge zou vervangen door Van Mieghem zonder daardoor uw ploeg te verzwakken. Laat die zich nu maar als invaller terug in de ploeg knokken.

Tactisch begint het stillekesaan in mekaar te passen en het systeem kan me wel bekoren. Ge speelt met vleugelspelers die zo hoog spelen dat ge bijna met drie spitsen speelt en daarachter nog eens iemand (Aelbrecht) die vooral offensief mag denken. We spelen nu ook met 1 verdedigende middenvelder die zuiver als buffer voor de verdediging speelt, daar waar we tevoren eerder twee controlerende middenvelders hadden die op gelijke hoogte speelden. En deze wijziging is voor mij misschien wel de reden dat er opnieuw evenwicht in de ploeg zit. Door zo een zuivere buffer als Ken Van Damme of Thomas Spotbeen kunnen jongens als Franck en Aelbrecht vooral aan voetballen denken. Vooral als die verdedigende middenvelder (zowel Van Damme als Spotbeen) dan nog eens een hele sterke prestatie neerzet.

En zo, ondanks de dramatische voorbereiding en seizoensstart hebben we uiteindelijk gewoon ne goeie start hé. Der lijkt zich bovenaan het klassement al een pelotonnetje van 4 ploegen los te rukken en we zijn daar toch bij. En met elke overwinning ziet ge de ploeg en het vertrouwen groeien. Na zondag zie ik het eerlijk gezegd eindelijk weer positief in.


Uitstekende conclusie maar Van Mieghem zal wel spelen aangezien er elke week wel iemand geschorst of gekwetst is.


07 Okt 2008, 12:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Eindelijk staat er weer een ploeg op het veld met spelers die bereid zijn hun vel duur te verkopen, waarom het met Luc Limpens niet wou lukken is voor mij nog steeds een vraagteken? :?
Is dit het werk van de nieuwe trainersstaf of is dit gewoon een gevolg van een betere conditie bij sommige spelers, na het ontslag van Luc Limpens hebben ze fysieke testen gehouden en de resultaten waren erbarmelijk het zal je misschien verbazen maar Arnold :boks: kwam er als beste uit bij deze testen.
Nu zijn we al enkele weken verder en ik geloof dat je al duidelijk ziet dat de conditie van de spelers er sterk op vooruit gegaan is.
Ik heb veel bewondering voor de manier waarop de spelers verleden zondag tot op het laatste bleven strijden met een driepunter als beloning. :banana:
Ik lees hier ook al meermaals dat Van Mieghem naast de ploeg moet staan maar dan moet je eens met zijn collega’s spreken die zijn vol lof over Alain, volgens hun zeggen is hij een groot talent die E.A. nog veel diensten zal bewijzen.
Mij maak je niet wijs dat Alain naar Aalst is gekomen om zijn broek te verslijten op de bank. :crazy:
Kevin Franck en Alain van Mieghem zullen dit seizoen de meest geviseerde spelers zijn maar ik zou het een ongeloofelijke blunder vinden om deze spelers uit de basis te houden geef ze nog wat vertrouwen en binnenkort zie je de ware leiders op het veld.
Als je ziet hoe Lieven De Veirman momenteel op een zeer hoog niveau aan het keepen is dan is het gewoon een kwestie van vertrouwen en dat moeten we ook aan de spelersgroep geven en dan gaan we onzen iendracht nog zien schitteren. :worship:
Het is toch positief dat we aan het kibbelen zijn over wie er wel of niet in de basis mag staan terwijl we enkele weken terug nog geen volwaardig elftal konden opstellen.
We hebben nog altijd tijdens de volgende transferperiode de tijd om een eventuele zwakke plek in het elftal ongedaan te maken.
Het zou natuurlijk schitterend zijn om kampioen te spelen want de eindronde belooft loodzwaar te worden.

KOMAAN IENDRACHT JUST DO IT!
:EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Okt 2008, 16:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bartos schreef:
Der is nog werk aan, maar voor den eerste keer had ik echt een goed gevoel bij de match...
Bart, ik ben het elke letter met je eens !

Wou na de match niets posten, en wou vandaag eentje zetten maar na jouw post te lezen is het niet meer nodig.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Okt 2008, 18:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Beelden van de penaltyfout staan op de fotosite
Gemaakt door EA-TV

Speel allen zelf eens arbiter en oordeel :wadde:

http://www.youtube.com/watch?v=rM4WfYgiMR4

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Okt 2008, 19:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst