Racing Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8
 Racing Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
En?


12 Okt 2008, 17:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Ja jongens, ge kunt niet elke week chance hebben, heet dat dan ...
Veldoverwicht wel, maar ideëen, laat staan kansen? Daarvoor spelen ze veel te traag. En voor een uitgekookte ploeg met enige kwaliteit zoals Waregem, is het dan wel een heel koud kunstje om Eendracht rustig op te wachten en uit te kijken naar de kans die er vroeg of laat toch komt. De thuisploeg bracht zichzelf dan nog bijna in de problemen door stomweg die penalty te missen, maar eigenlijk zijn ze ook na de totaal uit de lucht gevallen 2-1 niet echt meer in de problemen geweest. Ge kunt zelfs ook vandaag niet zeggen dat het tegen zat, want die penalty mist Waregem dus nog. Er zullen er hier misschien wel beginnen over de "counterploeg" Waregem dit en de counterploeg dat ... maar dat weet ge natuurlijk van op voorhand als ge tegen een ploeg van trainer Gevaert speelt en Waregem hoefde vandaag simpelweg niet meer te doen om met de vingers in de neus te winnen ...
Het is maar een heel middelmatig ploegje dat dit jaar op het veld staat en het spijtige is, ge kunt niet echt zeggen: "Vervang die speler en het zal beteren ..., " want daarvoor komen er wel meerdere in aanmerking. Positiefste punt: dankzij de andere uitslagen staan ze nog zéér hoog geklasseerd voor wat ze laten zien ...


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 12 Okt 2008, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Okt 2008, 17:46
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
als we spitsen hadden, die naam waardige, pakken we zeker de volle buit mee naar huis. Arnold en Lord hebben er vandaag echt niks van gebakken (waar heb ik dat nog gehoord?). Ze creëren geen kansen voor zichzelf en als ze er dan eentje aangeboden krijgen, wringen ze ze nog vakkundig de nek om. Jammer voor de rest van de ploeg want ik vond ze als ploeg zeker niet slecht spelen. Fantastische eerste helft met jammer genoeg geen doelpunten en 5 minuten na de koffie 2-0. Boeken toe. Ik hoop dat Kabongo wat meer zijn kans krijgt en Boussoufa bij de reserven een en ander kan laten zien.


12 Okt 2008, 17:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Wannes schreef:
als we spitsen hadden, die naam waardige, pakken we zeker de volle buit mee naar huis. Arnold en Lord hebben er vandaag echt niks van gebakken (waar heb ik dat nog gehoord?). Ze creëren geen kansen voor zichzelf en als ze er dan eentje aangeboden krijgen, wringen ze ze nog vakkundig de nek om. Jammer voor de rest van de ploeg want ik vond ze als ploeg zeker niet slecht spelen. Fantastische eerste helft met jammer genoeg geen doelpunten en 5 minuten na de koffie 2-0. Boeken toe. Ik hoop dat Kabongo wat meer zijn kans krijgt en Boussoufa bij de reserven een en ander kan laten zien.


Arnold krijgt op 90 minuten tijd geen enkele bruikbare bal en maakt uiteindelijk nog de 2-1 op een manier dat er geen enkele andere speler in deze kern dit kan. Die ballen kreeg hij de vorige jaren wel en ik ga niet herhalen waardoor, zeg maar door wie dit kwam (of met andere woorden welke speler er in de verste verte niet vervangen werd door de transfers), want anders gaan ze mij een oude zaag noemen. Lord was vandaag, voor de tweede week op rij, niet in zijn dag, maar neem die weg en we hadden dit seizoen nog geen 12 punten gehad.


12 Okt 2008, 17:54
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Wannes schreef:
als we spitsen hadden, die naam waardige, pakken we zeker de volle buit mee naar huis. Arnold en Lord hebben er vandaag echt niks van gebakken (waar heb ik dat nog gehoord?). Ze creëren geen kansen voor zichzelf en als ze er dan eentje aangeboden krijgen, wringen ze ze nog vakkundig de nek om. Jammer voor de rest van de ploeg want ik vond ze als ploeg zeker niet slecht spelen. Fantastische eerste helft met jammer genoeg geen doelpunten en 5 minuten na de koffie 2-0. Boeken toe. Ik hoop dat Kabongo wat meer zijn kans krijgt en Boussoufa bij de reserven een en ander kan laten zien.


Arnold krijgt op 90 minuten tijd geen enkele bruikbare bal en maakt uiteindelijk nog de 2-1 op een manier dat er geen enkele andere speler in deze kern dit kan. Die ballen kreeg hij de vorige jaren wel en ik ga niet herhalen waardoor, zeg maar door wie dit kwam (of met andere woorden welke speler er in de verste verte niet vervangen werd door de transfers), want anders gaan ze mij een oude zaag noemen. Lord was vandaag, voor de tweede week op rij, niet in zijn dag, maar neem die weg en we hadden dit seizoen nog geen 12 punten gehad.


Arnold heeft vandaag wel degelijk een aantal mooie kansen gehad, maar vééél te zwak op doel geschoten. Ik zou het ook liever anders zien maar zoals hij dit seizoen afwerkt, zal hij niet te veel doelpunten maken en daar dient een spits toch voor? En Lord, tja, super als hij in zijn dagje is maar helaas is het bij hem alles of niks. Jammer genoeg is het maar een paar keer per jaar "alles".


12 Okt 2008, 18:27
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Wannes schreef:
Arnold heeft vandaag wel degelijk een aantal mooie kansen gehad, maar vééél te zwak op doel geschoten. Ik zou het ook liever anders zien maar zoals hij dit seizoen afwerkt, zal hij niet te veel doelpunten maken en daar dient een spits toch voor? En Lord, tja, super als hij in zijn dagje is maar helaas is het bij hem alles of niks. Jammer genoeg is het maar een paar keer per jaar "alles".

Lord stond vandaag niet de helle tijd op zijn plaats. In de eerste helft komt hij dan toch eens van links en legt hij de bal panklaar voor Franck (binnen de 16m), maar die schiet ver naast.
En in de laatste minuten gaat Lord opnieuw zijn man voorbij op links en legt hij de bal terug naar het penaltypunt (zoals het hoort), maar daar staat niemand.

Ja, Lord was slecht, maar laat hem op zijn plaats spelen en hij zal ook in een mindere dag twee keer zijn mannetje uitspelen.


12 Okt 2008, 18:34
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Ze spelen nog steeds in hetzelfde spelconcept met heel veel middenveldvolk. Blijkbaar dringt het niet echt door dat je beter eens iets anders probeert. Of misschien zijn de spelers gewoon te zwak!


12 Okt 2008, 18:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Heb wel mijn vragen bij de opstelling van Van Den Brande want hij was zondag nergens en ik vrees een beetje dat hij een van de eerste slachtoffers kan worden nu we geen selectieproblemen meer hebben.
Pas op ik heb niets tegen Roel integendeel want ik bewonder steeds zijn inzet en doorzettingsvermogen :boks: , maar een trainer kijkt ook een beetje naar de prestaties van zijn spelers. :hmm:


Maar een trainer gaat denk ik een speler niet uit de selectie zetten op basis van 1 match.


Op basis van 2 matchen dan? Manman, wat een schim van zichzelf is dat, constant uit positie lopen, zich als een kadet keer op keer laten passeren en - mits wat tegenslag - bijna alweer deruit met rood (als die scheidrechter consequent is geeft hij hem dat voor die speler van Waregem omver te stampen omdat die de bal wat lang vasthield)


12 Okt 2008, 18:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
en franck?zo snel mogelijk op de bank.roel,sorry maar die kan in 3e niet mee.net als van damme.arnould geen bruikbare ballen gehad?als ge altijd de bal een meter van uw voet laat schieten dan kunt ge het de verdediging niet lastig maken.we moeten toch een supper ploeg hebben als ge coulli al op de bank kunt zetten.


12 Okt 2008, 19:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
zware teleurstelling hier!

Een pass ( of wa er op trekt) van de middenvelders naar aanvallers en die middenvelders denken dan dat hun taak erop zit. Geen aansluiting of geen enkele speler die het samenspel wil aangaan om een vloeiende actie op de mat te leggen.
Er lopen spelers op het veld die bij een ander team nooit in de ploeg komen als ze op zo een bedenkelijk niveau spelen of met die ingesteldheid.
Van Damme die heeft veel gaten moeten dichtlopen, da ze aan die zijn ingesteldheid eens een voorbeeld nemen.

Op de site trouwens het verslag waarin staat dat we in de eerste helft Waregem tegen het eigen doel drukten en in de tweede helft een lichte strafschop. Onze strafschop vorige week, die was heel licht. Deze was een strafschop, punt uit.

Op deze manier voetballen jaagt men zijn toeschouwers uit het stadion!

_________________
Afbeelding


12 Okt 2008, 19:20
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
spelen wij wel met een middenveld???


12 Okt 2008, 19:25
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04
Berichten: 238
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
en franck?zo snel mogelijk op de bank.roel,sorry maar die kan in 3e niet mee.net als van damme.arnould geen bruikbare ballen gehad?als ge altijd de bal een meter van uw voet laat schieten dan kunt ge het de verdediging niet lastig maken.we moeten toch een supper ploeg hebben als ge coulli al op de bank kunt zetten.
daar kan ik mij ni goe in vinden as gij zegt da van damme ni meekan in derde ik denk dat da nog 1 van de beteren is of anders begin ik slecht te zien.ik zou eerder zeggen da franck ni meekan in derde

_________________
winnaar ajoinpronostiek 2009-2010


12 Okt 2008, 19:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
en franck?zo snel mogelijk op de bank.roel,sorry maar die kan in 3e niet mee.net als van damme.arnould geen bruikbare ballen gehad?als ge altijd de bal een meter van uw voet laat schieten dan kunt ge het de verdediging niet lastig maken.we moeten toch een supper ploeg hebben als ge coulli al op de bank kunt zetten.


Van damme ni meekunnen gij zeit op uwe kop gevallen zeker en blijven botsen.


12 Okt 2008, 19:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3854
Leeftijd: 46
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Tja, 't zal op karakter moeten ze, want er is veel te weinig kwaliteit. Ge wint nie voor niks moeizaam met 1-0 tegen (nog) zwakkere tegenstanders. Als ge ziet wa Franck en Van Mieghem op de mat brengen, dan kan je alleen maar huilen. Tis al vaak gezegd, ge moet de betere uit derde klasse kopen en geen afdankers uit tweede zoals een Steurs en Van Mieghem dat zijn. Zet daar nog een Boussouffa, Aelbrecht en een Wouter bij...tjonge, jonge...

Gezien vandaag? Wel 10 corners die altijd rustig werden weggekopt door de verdediging!

Ik denk dat we eind dit seizoen terug aan een operatie grote kuis mogen denken! En met nieuwjaar mogen er ook gerust wa bijkomen. Geen geld?? Dan stel je je maar tevreden met een grijze rol in derde of vierde en spreek je de juiste 'ambitie' uit.

De kritiek op Van Damme is geheel onterecht!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Okt 2008, 19:44
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Tja, 't zal op karakter moeten ze, want er is veel te weinig kwaliteit. Ge wint nie voor niks moeizaam met 1-0 tegen (nog) zwakkere tegenstanders. Als ge ziet wa Franck en Van Mieghem op de mat brengen, dan kan je alleen maar huilen. Tis al vaak gezegd, ge moet de betere uit derde klasse kopen en geen afdankers uit tweede zoals een Steurs en Van Mieghem dat zijn. Zet daar nog een Boussouffa, Aelbrecht en een Wouter bij...tjonge, jonge...

Gezien vandaag? Wel 10 corners die altijd rustig werden weggekopt door de verdediging!

Ik denk dat we eind dit seizoen terug aan een operatie grote kuis mogen denken! En met nieuwjaar mogen er ook gerust wa bijkomen. Geen geld?? Dan stel je je maar tevreden met een grijze rol in derde of vierde en spreek je de juiste 'ambitie' uit.

De kritiek op Van Damme is geheel onterecht!


Volledig akkoord.


12 Okt 2008, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst