Racing Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Racing Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
De manier waarop Arnold zondag scoorde was toch niet zo makkelijk hoor. K vind hem nog altijd ne helen belangrijke speler voor ons.


14 Okt 2008, 15:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
De manier waarop Arnold zondag scoorde was toch niet zo makkelijk hoor. K vind hem nog altijd ne helen belangrijke speler voor ons.


Prachtig doelpunt zeker weten maar je kan toch duidelijk zien dat er iets mis is met Arnold hij loopt meermaals te trekkebenen na een spurt wat bij mij vragen doet stellen. :(
Het is toch niet meer dezelfde Arnold van voor zijn operatie! :hmm:
Hopelijk zie ik het verkeerd en zien we de echte Arnold zondag tegen Sottegem aan het werk. :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Okt 2008, 16:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Hopelijk zie ik het verkeerd en zien we de echte Arnold zondag tegen xxx aan het werk. :banana:


probleem is, deze dooddoener kan je hier ongeveer elke week al lezen
:stom:


14 Okt 2008, 16:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
dan van roel wist ik al eerder, ma kwou het hier niet zetten...

hij eeft idd te vroeg herbegonnen OP VRAAG VAN LIMPENS!

hij voelt elke keer een blokkage in de lies waardoor hij niet voluit kan lopen, zit na schijnt al enkele weken iedere dag bij de kiné... een operatie word gevreesd en indien die er komt kan hij tot 4!! maanden uit zijn!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Okt 2008, 19:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Davy schreef:
Hugo schreef:
Jan schreef:
Hugo schreef:
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:


Twas gisteren inderdaad echt niet goed. Tmoet nog heel wat beter. Blijven verder werken zeker?


Inderdaad Jan en zeker achter onze ploeg blijven staan, supporter ben je in goede en slechte tijden net zoals in een huwelijk :D
(y) :EA:


ook al is ze van sint niklaas, van mijn vraake zal ik ook altijd supporter blijven


:lol: :lol: :lol:
Ge zijt der echt nie goe van he man... :D


tis te zeggen... t kan allemaal schoon zijn he. maar da van sint niklaas blijft ne smet zenne :-).


14 Okt 2008, 21:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
hansken schreef:
dan van roel wist ik al eerder, ma kwou het hier niet zetten...

hij eeft idd te vroeg herbegonnen OP VRAAG VAN LIMPENS!

hij voelt elke keer een blokkage in de lies waardoor hij niet voluit kan lopen, zit na schijnt al enkele weken iedere dag bij de kiné... een operatie word gevreesd en indien die er komt kan hij tot 4!! maanden uit zijn!


Yep, dat zal kunnen kloppen. In de opwarming voor de match tegen Racing Waregem liep hij constant te tasten naar de lies. De opwarming werd trouwens afgehaspeld met 11 veldspelers (Thomas Spotbeen deed alle oefeningen mee voor mocht Roel het toch niet halen) - uiteindelijk startte Roel toch. Je ziet in elk geval aan Roel dat hij niet op zijn oude niveau presteert... Is hard voor hem, maar moet wel aan zijn toekomst denken en neemt best rust nu...


15 Okt 2008, 6:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst