Racing Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Racing Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Okt 2008, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Mariner schreef:
is jan daar aan het kotsen op foto nr 68?


Nie nie hij had een valling :D


Idd, ik was just aan het niezen en dan trekt den onderkroiper just ne foto seg :boks: :D


13 Okt 2008, 18:59
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:


Twas gisteren inderdaad echt niet goed. Tmoet nog heel wat beter. Blijven verder werken zeker?


13 Okt 2008, 19:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Jan schreef:
Hugo schreef:
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:


Twas gisteren inderdaad echt niet goed. Tmoet nog heel wat beter. Blijven verder werken zeker?


Inderdaad Jan en zeker achter onze ploeg blijven staan, supporter ben je in goede en slechte tijden net zoals in een huwelijk :D
(y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Okt 2008, 19:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Jan schreef:
Hugo schreef:
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:


Twas gisteren inderdaad echt niet goed. Tmoet nog heel wat beter. Blijven verder werken zeker?


Inderdaad Jan en zeker achter onze ploeg blijven staan, supporter ben je in goede en slechte tijden net zoals in een huwelijk :D
(y) :EA:


ook al is ze van sint niklaas, van mijn vraake zal ik ook altijd supporter blijven


Laatst gewijzigd door Davy op 13 Okt 2008, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Okt 2008, 20:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Ja, wij spelen slecht doch wie het niet wist, we versierden 14 hoekschoppen en daaruit werd GEEN doelpunt gemaakt . Als er op die fasen meer afgewerkt wordt krijg je toch een andere situatie . De keeper van Waregem redt toch een mooi schot van Steurs. Mentaal vallen de tegengoalen ook op een crutiaal moment, juist voor de rust en juist na . De koppekes zag je zo naar beneden gaan . Het schot op de paal van de gemiste strafschap had de kentering kunnen zijn . Ook viel de tegengoal te laat om nog een punt uit de brand te slepen . Ik zou graag eens op de forums gaan zien van de lagergeklasseerde ploegen, om te zien waar daar het schoentje wringt . Ondanks onze mindere wedstrijden staan we toch goed mee in de top 5 .
Beterschap zal er toch eens komen zeker ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Okt 2008, 20:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Hugo schreef:
Jan schreef:
Hugo schreef:
Ik kon deze morgen nog niet reageren want de ontgoocheling over de prestatie van onze spelers gisteren was bijzonder groot, de weer talrijk meegereisde fans keerden weer met een serieuze kater huiswaarts. :x
Volgens mijn bescheiden mening ligt de zwakke plek van onze ploeg duidelijk op het middenveld. :hmm:
Ik geloof dat toch iedereen meer verwachte van de prestaties van Franck en Van Mieghem ze betekenen duidelijk geen meerwaarde voor de ploeg. :nieje:
De aanvoer naar onze spitsen verloopt onvoldoende en zij moeten zich teveel tot het middenveld laten terugzakken om in balbezit te komen met een onnodige energieverspilling tot gevolg waardoor zij voor de goal niet meer over de nodige scherpte beschikken.
Hopelijk is onze achterstand tegen de volgende transferperiode niet te groot en kunnen ze nog versterking binnenhalen om alsnog een hoofdrol te spelen, want anders zie ik ons met deze spelerskern onmogelijk kampioen spelen. :cry:
Iendrachtbestuur laat ons niet in de steek en doe voor jullie schitterende fans nog eens een extra financiële inspanning met een doelgerichte aankoop op het middenveld. (y)
Weet er al iemand iets meer van Van Dender want gisteren waren er al geruchten dat het seizoen voor hem voorbij zou zijn? :?

Iendracht forever :EA: :EA: :worship: :worship:


Twas gisteren inderdaad echt niet goed. Tmoet nog heel wat beter. Blijven verder werken zeker?


Inderdaad Jan en zeker achter onze ploeg blijven staan, supporter ben je in goede en slechte tijden net zoals in een huwelijk :D
(y) :EA:


ook al is ze van sint niklaas, van mijn vraake zal ik ook altijd supporter blijven


:lol: :lol: :lol:
Ge zijt der echt nie goe van he man... :D

_________________
es da ier e fistjen...


13 Okt 2008, 22:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ja, wij spelen slecht doch wie het niet wist, we versierden 14 hoekschoppen en daaruit werd GEEN doelpunt gemaakt . Als er op die fasen meer afgewerkt wordt krijg je toch een andere situatie . De keeper van Waregem redt toch een mooi schot van Steurs. Mentaal vallen de tegengoalen ook op een crutiaal moment, juist voor de rust en juist na . De koppekes zag je zo naar beneden gaan . Het schot op de paal van de gemiste strafschap had de kentering kunnen zijn . Ook viel de tegengoal te laat om nog een punt uit de brand te slepen . Ik zou graag eens op de forums gaan zien van de lagergeklasseerde ploegen, om te zien waar daar het schoentje wringt . Ondanks onze mindere wedstrijden staan we toch goed mee in de top 5 .
Beterschap zal er toch eens komen zeker ? :wadde:


Inderdaad het is weer dezelfde plaag als afgelopen seizoen onwaarschijnlijk veel hoekschoppen mogen trappen zonder gunstig gevolg, misschien is Dimitri Iakovlevski de ideale targetman waar we al op lang wachten een type zoals Edi Krncevic destijds die de ballekes voor de Gilles klaar legde.
Je hebt ook gelijk dat onze jongens mentaal sterker moeten worden en niet de koppen moeten laten hangen bij de minste tegengoal.
Enfin hopelijk komt zondag eindelijk de kentering en kunnen we eens een glansrijke overwinning halen. (y)

Komaan iendracht blijven strijden tot de laatste snik! :boks: :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Okt 2008, 9:20
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
volledig mee akkoord dat het niet goed was maar waarom zijn het altijd dezelde spelers die geviseerd worden onze spitsen bakken er ook niets van .Blijkbaar moeten zij alleen maar op de bal wachten maar heb franck zondag de bal meerdere malen zien gaan halen aan onze eigen zestien,dus als het middenveld zo ver ver moet zakken is het moeilijk om dan op een twee drie vooraan te zijn zonder lange bal waar we overigens ook niets mee aanvangen.Lord doet vele akties maar je ziet aan de rest van de ploeg dat ze niet weten hoe erop te reageren loopt hij tot hij de bal kwijt is of gaat hij hem onverwachts eens terugleggen .


14 Okt 2008, 12:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Weinig positivisme na zondag, amai, tis er weer op de commentaar. Maar ok, wel begrijpelijk. Pure frustratie. Dit weekend nog naar beelden zitten kijken van 2e klasse en dan zie je dat sommige ploegen met moeite 50 sups meehebben. Moest het afhangen van de entourage en dergelijke zou aalst meteen ticket naar 2e krijgen maar jammer genoeg moet het op het veld gebeuren.
Met meer scorend vermogen verdwijnt de helft van de kritiek denk ik. Heb ook mijn bedenkingen maar ik hou het bij de prestatie van Lieven :D
Toch weer 2 kleine foutjes waar gelukkig niets van gekomen is, moest hij die nog achterwege kunnen laten. Maar ok, speelt duidelijk met vetrouwen en ben er vast van overtuigd dat hij een sterk seizoen gaat spelen.
btw, roel krijgt ook de volle lading maar die jongen heeft fameus last van een oude blessure en zal waarschijnlijk onder het mes moeten... heeft zelf gezegd dat hij niet meer voluit kan gaan in de duels
Zondag beter... :EA:

_________________
Broer van ja


14 Okt 2008, 12:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Dan moet hij dat tegen de trainer zeggen en moet de trainer daar iemand anders zetten hé ...


14 Okt 2008, 12:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Dan moet hij dat tegen de trainer zeggen en moet de trainer daar iemand anders zetten hé ...


Idd, denk dat hij het zondagavond laten weten heeft aan zij die het moeten weten

_________________
Broer van ja


14 Okt 2008, 12:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:
Jeroen schreef:
Dan moet hij dat tegen de trainer zeggen en moet de trainer daar iemand anders zetten hé ...


Idd, denk dat hij het zondagavond laten weten heeft aan zij die het moeten weten


Misschien wat TE vroeg willen hervatten na vorig letsel ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2008, 12:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
demol schreef:
volledig mee akkoord dat het niet goed was maar waarom zijn het altijd dezelde spelers die geviseerd worden onze spitsen bakken er ook niets van .Blijkbaar moeten zij alleen maar op de bal wachten maar heb franck zondag de bal meerdere malen zien gaan halen aan onze eigen zestien,dus als het middenveld zo ver ver moet zakken is het moeilijk om dan op een twee drie vooraan te zijn zonder lange bal waar we overigens ook niets mee aanvangen.Lord doet vele akties maar je ziet aan de rest van de ploeg dat ze niet weten hoe erop te reageren loopt hij tot hij de bal kwijt is of gaat hij hem onverwachts eens terugleggen .


Feit is dat de spelers die met de grote poeha zijn binnengehaald toevallig die middenvelders zijn en die brengen voorlopig echt niet wat er van verwacht mag worden. Wat mij zorgen baart, is dat we daar nog steeds op hetzelfde niveau acteren als in de voorbereiding en die ligt nu toch al een tijd achter ons. Als men dan om de een of andere duistere reden continue met vijf middenvelders wil spelen waarvan drie centraal dan mag en moet je daar zelfs meer van verwachten. We krijgen in het merendeel van de wedstrijden de bal cadeau van de tegenstander en hoeveel keer trappen we op doel??? Hoeveel echte kansen creëren we?? We lopen nog altijd met een ploeg vol Biglias te spelen, enkel achteruit en lateraal passend, nooit diep - het duurt bij ons verdorie acht passen om uit de middencirkel te geraken!! Er zit 0,0 diepgang in de ploeg. Bovendien spelen we aan een tempo dat in provinciale wordt gehanteerd - op zich ni erg als je zelf met momenten een tempoversnelling kan plaatsen, maar ook dat zit er niet in. Integendeel, Waregem heeft twee keer zelf zo'n versnelling geplaatst en het was voldoende voor twee doelpunten: dat is toch ni normaal???

Anderzijds: hoeveel keer zie je infiltrerende spelers uit het middenveld? Als je dan ziet dat ze ook verdedigend niks bijbrengen (met 1 pass staan ze aan ons verdediging) dan moet je daar toch niet met drie centraal gaan spelen??? Je speelt met 5 op het middenveld en je wordt ofwel constant overspeeld ofwel zie je ze niet (een Van Mieghem bijvoorbeeld).

Pas op - ik vind dat een verantwoordelijkheid van de trainer hé - als het bestuur en de staf nu nog niet inzien dat je niet de spelers hebt voor die 4-4-1-1 (was geen 4-5-1 zoals nu!!!) in de Troch jaren dan scheelt er echt wel iets...

En dan worden de aanvallers er de dupe van: doordat Lord niet op zijn positie mag spelen, verdringt hij een echte spits uit de ploeg en mag een toch wel erg middelmatige speler die Steurs is week na week blijven staan - buiten inzet voegt die toch niks toe??? Dan ging er van een onvoorspelbare Shabi vorig seizoen zelfs nog meer dreiging uit!) - je haalt Kabongo als centrale aanvaller en hij mag enkel op de flanken spelen, Arnold speelt met al dat schuiven (na 15 min, 30 minuten, etc.) meer op de flanken en op de middencirkel dan in punt. Op sommige momenten lopen ze daardoor ook met drie op een zakdoek en staat er niemand waar de ruimte ligt.

Wat je aanhaalt, is net waaraan ik me nog het meest erger -> een Franck moet verdorie die bal daar niet komen halen - hij moet veel dieper staan en de 2 andere centrale middenvelders moeten die bal bij hem inleveren of in dienst van hem spelen... Maar wat zie je in de match -> Franck haalt de bal op tegen de eigen zestien, onze vier verdedigers blijven gewoon tegen de eigen zestien staan, de twee andere centrale middenvelders gaan open maar blijven stilstaan en blijven wachten tussen het middenveld en het vijandelijke strafschopgebied, waardoor ze ook de ruimte voor de flanken dichtlopen want ze trekken een verdediger aan - gevolg daarvan: alles zit potdicht, Franck kan de bal niet afspelen buiten naar... Arnold die daarvoor alsnog naar de middencirkel moet komen - geen wonder dat we nooit aan kansen komen... We breien ons moe. Er werd gezaagd op Troch dat hij geen duel aanging, maar wist donders goed waar hij moest lopen om gevaar te creëren... Bij balbezit nu hé, staat iedereen stil, als je dan een immens trage balcirculatie hebt, zie je gewoon niks van voetbal...

Vandaar dat ik niet kan begrijpen dat een Lord en een Kabongo die tenminste nog iets proberen altijd de gebeten hond zijn... Lord moet twee-drie man aan de praat houden en eens hij er vanaf is, ziet hij tien zoutzuilen staan. Een man helpen in de hoeken is er ook niet bij dit jaar. Ook de tegenstander weet dat het van Lord moet komen hoor en zet er alvast twee mannetjes op. Aangezien de rest nagenoeg toch ni beweegt, voelt de tegenstander die opoffering helemaal niet...

Daarnaast proberen een Steurs, een Van Mieghem helemaal niks - natuurlijk worden zij niet uitgefloten: je ziet amper dat ze op het veld staan!! Sommigen krijgen dan nog punten ook (waarom: voor dat schot van Steurs in de eerste helft?? - was ook geen weergaloze pegel hoor - heb de beelden gezien op WTV van de match en was echt schrijnend).

Na al dat aanmodderend voetbal (wat heb je buiten de punten overgehouden aan de wedstrijden buiten veel gesakker?) zie ik liever een vast stramien met alvast een poging tot voetbal - daarom zondag voor mijn part volgende ploeg - een ploeg getekend door duidelijkheid zodat je vertrouwen kan opdoen op je eigen plaats - niet iedereen is zo polyvalent als een De Schutter die op alle posities zijn match wel speelt - je ziet het vertrouwen van een Lord, die onhoudbaar was tegen Wetteren die eerste helft, zo wegvloeien omdat hij loopt te zoeken naar zijn plaats - daarom DUIDELIJKHEID:

De Veirman

T. Spotbeen M. Seminck R. Vanden Brande N. De Schutter


N. Spotbeen T. Coulibaly K. Franck L. Lord

B. Kabongo

A. Nguekam

Dat is ook de enige manier om Kabongo op zijn kwaliteiten uit te spelen - laat hem profiteren van de duelkracht van Arnold, laat hem errond zwerven, een beetje zoals Troch deed, zij het op basis van andere kwaliteiten (snelheid, opjagen van tegenstander, actie een tegen een - met vertrouwen knalt hij er wel ballen in). Laat Couly de ballen recupereren en de ballen ophalen bij onze verdediging, laat hem Franck bedienen, zodat die laatste de vier aanvallend ingestelde spelers kan bedienen. Die 50 meter crosses van tegen KVSK United, OHL en RS Waasland uit de voorbereiding en eerste helft Wetteren bijvoorbeeld, heb ik nooit meer gezien van Franck, terwijl dat toch een wapen is als je met pure buitenspelers speelt...

Jammer genoeg zal het weer de keuze van de echte 4-5-1 zijn met een Steurs, Van Mieghem en waarschijnlijk Dimitri in de ploeg ten nadele van Arnold, die ze blijkbaar toch liever kwijt dan rijk zijn... Heel weinig respect vind ik dat, voor iemand die absoluut moest spelen in de eindronde ook al was hij nog niet wedstrijdfit...


14 Okt 2008, 13:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Arnold heeft toch al massa's speelgelegenheid gehad hé. En we weten al langer dat hij niet de spits is die een één tegen één situatie aankan.
Hij speelt sterk met de rug naar de goal maar eens met zijn aangezicht naar doel gericht is het echt wel triestig. Een echte afwerker is het niet. Als hij dan eens onberekend moet knallen op doel, dan is het te zacht en als hij hem moet binnenplaatsen knalt hij de bal erover. Als je dan een Verheyden en Troch verliest met overzicht en scorend vermogen, dan is Arnold op deze moment niet de spits die we nodig hebben. Hij komt enkel tot zijn recht met types zoals een Verheyden en Troch.

Iemand doelgericht aantrekken, een opportunist. Dat hebben we nu nodig.


14 Okt 2008, 15:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst