Racing Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Racing Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Stijn schreef:

Voor de rest : vandaag was het niet goed. Heel veel inzet, maar niemand om de kansen af te werken, en twee goals die nooit mogen vallen. Vorige week daarentegen speelden we een zeer sterke helft. We hebben een groep met sterktes, maar ook met zijn zwaktes. Vandaag had niet mogen gebeuren maar mja, het is nu zo, niks aan te doen. Volgende week opnieuw met verse moed. Een drieluik Zottegem - La Lou - Zeehaven, en dat thuis, dat moet minstens 6/9 opleveren. Eigenlijk zelfs gewoonweg 9 op 9.


Inderdaad. Als titelkandidaat moet je minstens 6/9 pakken, en zoals Stijn zegt, zelfs 9/9.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Okt 2008, 22:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Goed of slecht gespeeld de sfeerfoto's zijn gepost .
Ik ga nu eens lezen wat er allemaal al neergepend is in deze topic.
Misschien heb ik het anders gezien van achter mijn kodaksken ? :D
Sorry voor de misschien wat mindere kwaliteit want mijn toestel is defekt en ik werd gedepanneerd door toestel van vriend .

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Okt 2008, 22:17
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
zwawi schreef:
Wat Roel daar weer uitsteekt bij zijn gele kaart (n) Content zijn da het slechts geel was zeker...


Dat moet ge nu wel niet groter opblazen dan het was. Als er in die fase één iemand had geel moeten krijgen was het die tegenstander die bijzonder theatraal en belachelijk tegen de grond ging. Roel gaf die gewoon een duw zoals er in die fase van de wedstrijd, in alle wedstrijden duwen worden uitgedeeld. Die van Waregem moest al heel lang die bal afgegeven hebben. De enige terechte beslissing van de scheids had geel geweest voor die van Waregem, voor obstructief gedrag of een schwalbe.


Voor de rest : vandaag was het niet goed. Heel veel inzet, maar niemand om de kansen af te werken, en twee goals die nooit mogen vallen. Vorige week daarentegen speelden we een zeer sterke helft. We hebben een groep met sterktes, maar ook met zijn zwaktes. Vandaag had niet mogen gebeuren maar mja, het is nu zo, niks aan te doen. Volgende week opnieuw met verse moed. Een drieluik Zottegem - La Lou - Zeehaven, en dat thuis, dat moet minstens 6/9 opleveren. Eigenlijk zelfs gewoonweg 9 op 9.

Dream on, het geluk blijft niet duren. We gaan niet elke week een penalty cadeau krijgen. Gewoon de zogenaamde vedetten vervangen door toppers in derde en vierde. Jongens die er nog willen komen.


12 Okt 2008, 22:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
witteken schreef:

oeioei over van damme mag je hier precies nie veel zeggen :lol: . je mag zeggen wat je wil, maar die jongen komt nog veel te kort ver derde zoals al ons jeugd.ik heb veel respect ver dienen jongen en voor al die jonge mannekes en binnen een paar jaar kunnen da toppers worden, mor tis toch vandejaar da we willen over gaan.


Ff reageren toch op deze totaal onzinnige reactie: kijk eens verder dan je neus lang is - die gast heeft vandaag opnieuw een marathon gelopen om al het geklungel van de zogenaamde "vedetten" op te lossen... Moet alle gaten dichtlopen en krijgt dan nog zo'n reacties ook. Was overal op defensief vlak en wordt dan door een deel van het publiek uitgemaakt bij een slechte pass: goe bezig. Hij moet bovendien altijd zijn bal inleveren bij de aanvallend ingestelde middenvelders, die de bal dan vakkundig kwijtspelen...

Een Van Mieghem heeft opnieuw, met name in de tweede helft, een perfecte "hoe steek ik mezelf weg"-match tentoongespreid. Geen idee op welke basis die in de ploeg is gesukkeld, want brengt sinds zijn komst nul komma nul bij. Misschien veel talent op het trainingsveld, op een wedstrijddag niks. Krijgt hier dan nog een degelijk voor de eerste helft (was nergens en geeft de ene verkeerde pass na de andere) - totaal onbegrijpelijk. Ook Coulibaly viel verschrikkelijk zwak in.

Lord wordt uitgefloten bij een verkeerde pass, maar het is godverdomme de enige die iets probeert. Arnold won, op zijn doelpunt na, geen duel... Steurs brengt ook veel te weinig. Aelbrecht opnieuw op zijn oude niveau (niet positief bedoeld) en Franck, sorry maar dat moet gewoon beter op die positie. Lateraal en achteruit geen probleem, maar naar voren spelen ho maar. Buiten die eerste doorsteekbal naar Arnold, geen goede pass... Bovendien zijn zijn corners en vrije trappen te zacht waardoor we ook daar geen gevaar uit halen... Tien corners of zo en wat is het enige wat eruit komtt... de 1-0 en de 2-0 voor de Rassing...

Ook de opstelling van Dillen vandaag was hoogst bizar... De gehele eerste helft zonder iemand op rechts waardoor VDB continue tegen 2 man stond. Hoeft dat 45 minuten te duren voor dat gecorrigeerd wordt? En dat voortdurend schuiven werkt ook niet want ze lopen met drie op vier meter terwijl de ruimte aan de andere kant ligt...

Lord stond als tweede (rechter)spits maar DAT IS ZIJN PLAATS NIET!! Waarom zet men de spelers eens niet op hun gewone plaats??? In de tweede helft laat men hem dan ook nog eens 25 minuten spelen tegen zijn voet op rechts... Il faut le faire... Ik zit me meer en meer af te vragen of het wel de trainer is die de ploeg opstelt... Van Mieghem brengt niks bij en speelt, Steurs idem, Aelbrecht idem... Wat mij betreft mogen die "vedetten" eens een vrijdagavond bij de reserven gaan spelen want het was vandaag weer een heel frustrerend namiddagje. Tegen opnieuw een zwakke tegenstander want lieten ongelooflijk veel ruimte op zo'n groot veld... Maar daar maken wij dan weer geen gebruik van...

Vandaag opnieuw geen ploeg gezien die de wil had om te winnen... En mentaal o zo broos... Tegenslagje en de kopjes naar beneden... Geen leider...

Mijn ploeg, gewoon gebaseerd op logica, voor volgende week:

De Veirman (vandaag ook schuchter want enkele keren de bal onder zijn lichaam door laten gaan, gelukkig zonder gevaar)

T. Spotbeen M. Seminck R. VandenBrande N. De Schutter


N. Spotbeen T. Coulibaly K. Franck L. Lord


B. Kabongo

A. Nguekam

Bank: Lambrecht, Steurs, Van Mieghem en Aelbrecht (die laatste 3 hebben dan nog het geluk dat Van Dender, Dessaer, Podevijn en Boto geblesseerd zijn en Van Damme geschorst volgende week of ze zaten in de tribune bij mij)

Ik moet ook wel zeggen dat de scheids ook enorm zwak was. Volleybal is niet hetzelfde als voetbal, de muurtjes bij een vrije trap stonden nooit op 9 meter en Waregem maakte veel duidelijker fouten dan die waarvoor Van Damme geel kreeg... De duw van Roel kwam er trouwens na doorgaan op zijn enkels toen de scheids al had gefloten...

Een kutmatch zoals op Woluwe-Zaventem, meer valt er niet te zeggen... Het geluk van de laatste wedstrijden ontbrak vandaag en dan wordt het pijnlijk duidelijk dat het veeeeel beter zal moeten.


12 Okt 2008, 22:51
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Nov 2007, 22:27
Berichten: 40
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Hey gaste, ik wil nie kreften of neuten maar wij hebben bij de 'Rassing' ook zo een match gehad. Allez ik heb ulle match nie gezien maar wij spelen daar verdomme een goei match en mogen daar met zo een koude 1-0 (in de weet-ik-veel-75 minuut-goal) naar huis. In een letterlijk kutweer van regen en wind (de westvloanders zeker?) waar we met meer bezoekers dan thuissupps waren (is voor ons iets minder evident dan voor jullie) is dat gewoon f**king balen. Tegen Peruwelz idem dito en dat was dan nog thuis... life sucks op zo'n moment. En dan vandaag, spelen we volgens mij de dikste klotematch in een paar jaar en toch pikken we nog een punt mee???? Begrijpe wie kan maar dat is voetbal zeker? Enfin, gasten ik kijk uit naar zondag. Volgens mij wordt het dikke lol. Ons volk is gemobilseerd en we kijken echt uit naar de match tegen Iendracht. Alleen: dit jaar nie weer 3-0 op ons kas hé :lol: :lol: :lol:


12 Okt 2008, 23:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Kaffersan schreef:
Alleen: dit jaar nie weer 3-0 op ons kas hé :lol: :lol: :lol:


Ik zie niet in hoe we met ons spel drie keer gaan scoren eerlijk gezegd... Daarvoor moet er al eens naar de goal worden geshot hé en als er nu iets is waar we praktisch niet in lukken, zal het dat wel zijn...

En drie penalty's krijgen zal er wel ni inzitten zeker...


13 Okt 2008, 7:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Ik vond het gisteren een heel confronterende wedstrijd.
Uitgerekend nadat we puur qua collectief het beste half uur van het jaar hadden gezien (de eerste 30') kregen we 2 keer het deksel op de neus.
de manier waarop dit gebeurde toont aan waarom deze ploeg uiteindelijk (in mijn ogen, en ik vind het zeer spijtig) niet zal meestrijden voor de prijzen.

dan ziet ge daar die mannen van waregem een paar keer vrolijk door onze kaas met gaatjes glippen en floep ... den bal in het netje. 2 keer lopen was voor die mannen voldoende om na een uur met de vingers in de neus de match rond te maken. want op dat moment begonnen we het middenveld over te slaan en overhaast den bal (ongeveer) in de richting van de goal te stampen. efficientie noemen ze dat, en daardoor dat waregem de verdiende winnaar was. zij zijn in staat om te scoren,en wij veel minder.

wij hebben toch nogal wat nodig om tot een uitgespeelde kans te komen he zeg. hoe we na veel vijven en zessen nog maar tot aan de rand van de 16 meter sukkelen. Ik las bovendien dat ze meer aandacht besteedden aan stilstaande fases... maar hoe weinig hebben ze daar uit gehaald. we hadden genog vrije trappen en hoekschoppen om daar tenminste iets uit te puren... maar helaas.

aelbrecht was voor mij een lichtpunt (in eerste helft dan) ... de mayonaise pakt sinds hij achter de spitsen speelt, twas nog niet super, maar wel beter.
wat van mieghem en coulibaly daar liepen te doen is me tot op nu een raadsel. amper een duelletje gewonnen en overal lopen waar het niet nodig is

kortom.. ik denk nu ook niet dat we met deze ploeg in de problemen gaan geraken... daarvoor is er talent genoeg om (vooral thuis) toch voldoende afstand te nemen van de zwakkere ploegen uit onze reeks... maar meer dan een rustig overgangsseizoen zit is volgens mij niet in (daarvoor hebben we met claessens, troch, en verheyden toch iets te veel aan scorend vermogen moeten inboeten).

wat mij betreft geen ramp... zo simpel is het allemaal niet, om elk jaar te promoveren. veel mensen weer met de voetjes op de grond... en misschien moeten we onze ambitie toch een klein beetje temperen en onszelf niet te veel gaan wijsmaken en trachten genieten van hopelijk wat beter voetbal.. en van de grote trouwe aanhang die wekelijks meetrekt op verplaatsing... om een stapje hoger te komen, zal in deze ploeg fors moeten worden geinvesteerd (spelers die doelpunten maken kosten veel geld)


13 Okt 2008, 8:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
100 % begrip voor al de commentaren en analyses van de wedstrijd,maar moeten we dan misschien spelen zoals waregem thuis???????
De tegenstrever het spel laten maken,loeren op een counter,doelpuntje maken en oopnieuw in uw schelp kruipen.Kijk naar hun toeschouwersaantallen en dat zegt genoeg,die spelen geen voetbal maar counter en opportuniteitsvoetbal.
Stel eens de vraag hoeveel toeschouwers er bij ons nog zouden komen moesten we wekelijks zo spelen???
Op naar betere tijden en er is nog groeimarge hoor!!!!!!! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


13 Okt 2008, 9:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
We scoorden tot dusver zeven doelpunten op evenveel matchen, enkel Diegem en La Louvière maakten er minder. Als ge dan ziet dat Wetteren bijvoorbeeld er al 21 maakte.
Der zit gewoon veel te weinig verrassing en scorend vermogen in de ploeg. Vorig seizoen konden ze van alle kanten een goal maken. Nu hebt ge Arnold, die zo hard moet werken voor aan nen bal te geraken dat hij er niet meer kan op schippen tegen dat hij aan de goal is, zowat als enige echte spits. Als ge dan als linksbuiten met Steurs iemand zet die offensief niks bijbrengt, hangt ge volledig af van de flitsen van Lord. En als diene zijnen dag niet heeft, is het al zowat op voorhand verloren hé. Al biedt hij zelfs dan nog Franck echt een reuzekans aan. Ook uit het middenveld komt niet de minste offensieve dreiging hé. Creativiteit is echt nul komma nul. We zullen wel genoeg punten rapen om uit de problemen te blijven, maar met de huidige ploeg gaan we niet voor de prijzen meespelen, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik heb het er trouwens wel moeilijk mee dat ge vorige week eindelijk eens een prestatie neerzet die hoop geeft en dat ge vervolgens uw ploeg volledig omgooit enkel en alleen om één speler (Van Mieghem) in de ploeg te kunnen zetten voor wie het momenteel eigenlijk allemaal te snel gaat.
Die eerste goal dan van Waregem, das nog veel triester. Dan slaagt ge erin om via goed scoutingswerk een wapen van uwen tegenstander te ontdekken, worden uw spelers daar uitgebreid over ingelicht en dan ziet ge na diene corner ons spelers precies een avondwandeling in hunnen hof maken terwijl de halve Waregemse ploeg naar voor stormt. Das toch wel heel erg om zo juist voor rust achter te komen zenne.
Nog een laatste kanttekening is of we echt niemand anders hebben voor de vrije trappen. Al een gans seizoen is Franck de onbetwiste man voor de stilliggende ballen, maar zowel zijn corners als vrije trappen trekken echt op niks. Hij heeft nog genen enkele vrije trap tussen de palen gekregen (ondanks enkele vrije trappen vanop schitterende posities gisteren) en trapt ze ook veel te zacht. Ik vond hem overigens voor de rest nen degelijke eersten helft spelen, al zakte hij zoals gewoonlijk volledig weg in den tweede helft.


13 Okt 2008, 9:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Uitgerekend nadat we puur qua collectief het beste half uur van het jaar hadden gezien (de eerste 30') kregen we 2 keer het deksel op de neus.

aelbrecht was voor mij een lichtpunt (in eerste helft dan) ... de mayonaise pakt sinds hij achter de spitsen speelt, twas nog niet super, maar wel beter.



Twee quotes uit uw post waar ik steil van achterover val als we beide dezelfde match hebben gezien...

Het beste halfuur??? Je krijgt van Waregem gewoon de bal cadeau die eerste helft en dat kon je van tevoren ook weten. Die mannen spelen al jaren op dezelfde manier en toch laten we er ons weer aan vangen. Maar wat doe je ermee? Hetzelfde als op OHL, Ternat, Terjoden, Woluwe-Zaventem -> absoluut niks.

Als je met 90% balbezit dan zo belabberd staat te spelen, meer passes naar achter dan naar voor, drie tempo's te laag, de vele ruimte en snelheid niet benut, geen duel aangaat, voortdurend je directe tegenstander laat lopen, geen beweging vertoont behalve degene die de bal heeft en verdorie buiten Roel geen man op rechts staan heeft en niemand dat lijkt te zien in het veld gedurende die ganse eerste helft dan kun je er donder op zeggen dat je het deksel op de neus krijgt tegen een counterploeg pur sang (waar iedereen WEL weet waar ze moeten lopen)!!! Dan ga je mij toch ni zeggen dat we collectief onze beste helft hebben gespeeld zeker??? Als we met deze ploeg achter komen, is het game over, zo erg is het. Of die goal nu in minuut 1 valt of niet, er is geen mentale weerbaarheid. Je begint er pas in te geloven na 87 minuten bij de 2-1... we spelen precies maar vanaf de 85ste minuut...

Bovendien staan we bij een corner met zeven of acht rond het penaltypunt en niemand buiten de zestien behalve drie verdedigers tegen de middenlijn: alle ballen die er tussenin vallen levert meteen een ideale countermogelijkheid op. Als je dan van die hopeloze corners blijft geven die niet strak en hard genoeg worden gegeven, kom je natuurlijk in de problemen. Die stonden bij de 1-0 wel plots met zes tegen drie + De Veirman hé. Tegen dat de goal was gemaakt waren er van ons amper zes terug over de middenlijn... Zo'n groot speelveld gisteren met ruimte is de rug dat het een lieve lust was en dan met acht op een hoopje liggen klungelen. Spel breed houden en met flanken spelen moet je doen, dat weet het kleinste kind...

Aelbrecht heeft vorige week een goede match gespeeld, maar gisteren was het, ook in de eerste helft, weer in hetzelfde bedje ziek. Doodlopen, o zo traag bewegen, de bal te lang bijhouden en dan kwijt, altijd de verkeerde keuze of verkeerd uitdraaien... Er zit momenteel gewoon te weinig voetbalverstand in of weten waar de ballen gestoken moeten worden. Verheyden en Troch zullen zich gisteren in de tribune ook wel een kriek verschoten hebben... Ik hou mijn hart vast als Lord eens niet zal spelen... dan zie je nog minder dan niks... Hij wijst gisteren bij zijn laatste dribbel aan waar hij de bal gaat spelen, de bal komt er ook en er staat nog maar eens, geen kat.

Met drie centraal op het middenveld wil zeggen dat er minstens twee daarvan voortdurend moeten infiltreren in de vijandelijke zestien... Hoeveel dreiging komt eruit voort buiten wat overloes gebrei??? Niks... en dat heeft niks met de tegenstander te maken maar gewoon aan eigen falen... We spelen uit stilstand - hoeveel vloeiende combinaties hebben we al gezien dit seizoen??? Het is een Lord die een man of drie moet dribbelen om tot aan de goal te komen of een lukrake voorzet van net over de middenlijn die eens kan worden verlengd, maar snel combinatievoetbal over de grond??? Als je dan bovendien ziet dat we met dat "versterkte" middenveld ook verdedigend niks klaarmaken - vier passen en de 2-0 lag in het mandje, dan kan je toch echt niet meer dan inzien dat de tactiek niet werkt???

Weerom een gemiste kans hoor want heb in onze reeks nog geen enkele ploeg bezig gezien waarvan je zegt: amai, superploeg... Ik prijs me gelukkig dat we niet in derde B zitten want we hadden al enkele Wetteren-scores tegen kunnen hebben daar...


13 Okt 2008, 9:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
is jan daar aan het kotsen op foto nr 68?

_________________
www.spionkoplede.com


13 Okt 2008, 9:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
is jan daar aan het kotsen op foto nr 68?


Nie nie hij had een valling :D

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Okt 2008, 10:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
euh???
is da grappig bedoelt of wa?
proficiat! :zzz:

daar kan je niet veel slecht over zeggen he die gast gaat voor elke bal[/quote]

van damme , de roel zelf de veirman gaat voor elke bal,maar daarom heb je nog geen spelers die klaar zijn voor de top in derde.[/quote]

Roel voor de bal? voor de man bedoelde toch zeker en dat is niet grappig bedoelt nee .


13 Okt 2008, 10:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Davy schreef:
Uitgerekend nadat we puur qua collectief het beste half uur van het jaar hadden gezien (de eerste 30') kregen we 2 keer het deksel op de neus.

aelbrecht was voor mij een lichtpunt (in eerste helft dan) ... de mayonaise pakt sinds hij achter de spitsen speelt, twas nog niet super, maar wel beter.



Twee quotes uit uw post waar ik steil van achterover val als we beide dezelfde match hebben gezien...



euhm het was alleszins niet de bedoeling om u pijn te doen. :crazy:

ik ga trouwens voor het grootste stuk akkoord met jouw analyse. ik zei ook van aelbrecht dat het nog niet goed was, maar toch al beter dan dat ze hem met zijn traagheid op de flank posteerden vorig jaar. want dat verstond ik al helemaal niet

trouwens ... counterploeg of niet... waregem was gewoon beter... punt uit. als ge zowat 70% van de duels verliest en na 30 minuten op de koop toe de bal geen 3sec meer in eigen rangen kunt houden is het idd vrij waarschijnlijk dat ge op uw doos krijgt. in ieder geval hadden we na een half uur moeten voorstaan gezien het feit dat we het spel in handen hadden... en als dat dan niet zo is, dan krijgt ge op ne moment het deksel op uwe neus he. da's ook voetbal. en dan kunde daar nen helen boek over schrijven... maar ik denk ondertussen dat er velen gisteren gezien hebben waar het ons aan mankeert: het ontbreken van creativiteit en scorend vermogen en het ontbreken van een degelijk middenveld (als ge ziet hoeveel gaten michael seminck en de schutter weer hebben mogen dichten) .. en dat is heelwat


13 Okt 2008, 12:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Racing Waregem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
DT schreef:
Davy schreef:
Uitgerekend nadat we puur qua collectief het beste half uur van het jaar hadden gezien (de eerste 30') kregen we 2 keer het deksel op de neus.

aelbrecht was voor mij een lichtpunt (in eerste helft dan) ... de mayonaise pakt sinds hij achter de spitsen speelt, twas nog niet super, maar wel beter.



Twee quotes uit uw post waar ik steil van achterover val als we beide dezelfde match hebben gezien...



euhm het was alleszins niet de bedoeling om u pijn te doen. :crazy:

ik ga trouwens voor het grootste stuk akkoord met jouw analyse. ik zei ook van aelbrecht dat het nog niet goed was, maar toch al beter dan dat ze hem met zijn traagheid op de flank posteerden vorig jaar. want dat verstond ik al helemaal niet

trouwens ... counterploeg of niet... waregem was gewoon beter... punt uit. als ge zowat 70% van de duels verliest en na 30 minuten op de koop toe de bal geen 3sec meer in eigen rangen kunt houden is het idd vrij waarschijnlijk dat ge op uw doos krijgt. in ieder geval hadden we na een half uur moeten voorstaan gezien het feit dat we het spel in handen hadden... en als dat dan niet zo is, dan krijgt ge op ne moment het deksel op uwe neus he. da's ook voetbal. en dan kunde daar nen helen boek over schrijven... maar ik denk ondertussen dat er velen gisteren gezien hebben waar het ons aan mankeert: het ontbreken van creativiteit en scorend vermogen en het ontbreken van een degelijk middenveld (als ge ziet hoeveel gaten michael seminck en de schutter weer hebben mogen dichten) .. en dat is heelwat


Uw reactie deed geen pijn hoor, het spel in de huidige jaargang echter wel... Ongeveer elke supporter ziet waar het verkeerd loopt...en dat is al zo van tijdens de voorbereiding en toch wordt er om de een of andere bizarre reden vastgehouden aan de tactische opstelling en lijkt de technische staff dat falen niet te zien (de vorige zag het ni, de nieuwe precies ook ni).

Dat ze daarvoor alles en iedereen van plaats liggen te wisselen en met name dan de enigen die voor iet of wat gevaar kunnen zorgen, daar zakt een mens zijn broek toch van af. Wat ik ni snap is dat bepaalde mannen die tien minuten goed invallen, meteen een basisplaats krijgen de volgende match en de gasten die langer, beter en dreigender spelen tevreden moeten zijn met een plaats op de bank of er gewoon ni meer bijzijn. Mij maak je niet wijs dat een Kabongo ni meer dreigt dan een Steurs hé... Coulibaly was voor zijn schorsing redelijk secuur bezig vond ik, op een ook voor hem alweer eigenaardige plaats en die wordt dan plots opzij geschoven voor een Van Mieghem die op zijn zachtst gezegd nog geen potten heeft gebroken, noch aanvallend, noch defensief...

En dat het niet is uit tactische overwegingen hé, want we voetballen nog steeds geen kans bij elkaar (enkele uitzonderingen niet meegerekend) en ze vliegen er langs achter ook nog steeds veel te gemakkelijk in... Die 2-0 gisteren da was om van te schreien... Als die mannen het gisteren wat rustiger uitspelen tegen onze 3 mansverdediging van de tweede helft, gaan we ook weer met een karton naar huis...


13 Okt 2008, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst