Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Celtic is er bosj op!
Sommigen maken er in de tribune echt een sport van de negatieve acties van sommige spelers op te tellen (en daarbij verliezen ze dan de positieve zaken uit het oog). Van de spelers is er volgens mij zelfs een groter deel goed bezig dan bij de supporters.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


22 Okt 2008, 22:03
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Nu niet voor het een of het ander, maar een jaar of 10 geleden werden de spelers soms eens goed uitgefloten door gans de K-blok, J-blok en de gehele zittribune. De match nadien waren het onze helden..., zelfs in het jaar dat we europees hebben behaald. Nu mag dit blijkbaar niet meer want "ocharme die mannen" ...

De naam Eendracht is misschien raar voor sommigen, wit en zwart zijn wel onze juiste clubkleuren. Of het is hier fantastisch, of het trekt op genen bal. Voor de meesten is het enkel nog kijken door een roze bril. Neem die eens af zeg!
Sommigen zouden misschien beter eens de spelers uitfluiten ipv hun woede te gaan bekoelen op de supporters van de tegenstanders :whistle:


22 Okt 2008, 22:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Dus diegenen die het "positief zien" , zijn diegenen die de tegenstanders aanvallen ?
Dat is nieuw :?

En we moeten de spelers beter eens uitfluiten om beter te gaan spelen precies ook ?
Wel, wel :wow:

_________________
If you never try, you'll never know


22 Okt 2008, 23:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
De wereld is kapot man

_________________
Broer van ja


23 Okt 2008, 1:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
CeltiC1919 schreef:
Hugo schreef:
nieven ajoin schreef:
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...


Ik heb voor de aanvang van de huidige compititie al duidelijk mijn ongenoegen geuit betreffende de transfers, met veel zaalvoetballers en balletdansers kom je er niet hoor in derde klasse je hebt werkers nodig die niet het verfijnde voetbal spelen maar er negentig minuten voor gaan m.a.w. oorlogvoerders. :boks:
Ik heb daar trouwens een reactie van de Koen voor ontvangen die mij opriep tot kalmte omdat hij volop geloofde in deze spelersgroep wat natuurlijk zijn recht was maar ja bekijk nu de geleverde prestaties van de ploeg en dan moet ik bij mijn standpunt blijven.
Een type Edi krncevic of Oli Lamberg mankeren we om hoekschoppen en vrije trappen binnen te koppen of te verlengen de fameuze targetman, want nu mogen we nog 20 hoekschoppen of vrije trappen krijgen ze blijven steeds zonder gunstig gevolg. :stom:
Enfin tijdens de volgende transferperiode nog een gerichte aankoop doen en alles is nog mogelijk.
Ik zou nu zeker niet teveel spelers van de hand doen om daarna een hele resem nieuwe aankopen te doen wat dit houdt ook de nodige gevaren in eer het automatisme er is zijn de hoofdprijzen al lang gaan vliegen.
Zogenaamde vedetten die niet renderen verdienen hun plaats in het elftal niet we moeten mannen hebben die hun truitje durven vuil maken daar komen de mensen naar kijken en hebben ze geduld en respect voor.
Je zal zondag de gevolgen al zien van de prestaties van deze zaalvoetbalploeg er zal misschien nog een goede 1500 man aanwezig zijn wat bitter weinig is voor een ploeg als den iendracht ’t is spijtig en heel erg. :(


bij iedere post die ik van u lees moet ik meer en meer op nen oude film van Gaston & Leo peizen




"de paniekzaaiers"

niemand kan mij hier wijsmaken da ze plots niet meer kunnen voetballen, niet als ge elders - zoals sommigen - in 2de volop kon meedraaien.
De meeste spelers die we hebben hebben dat al bewezen....... waarom de col nu niet meer pakt is mij ook een raadsel maar ik ben er wel van overtuigd dat hier constant verbaal de man spelen met naam en toenaam van sommige spelers niet gaat bijdragen tot het keren van die spiraal.
Als het slecht is - en dat is het momenteel - mag dat gezegd worden maar creëer geen sfeertje waar sommige "supporters" blijkbaar meer plezier beleven aan een slechte actie van sommige om dat zo luid mogelijk kenbaar te maken.

ik verbaas mij meer en meer over het feit dat ze hier de naam "eendracht" gekozen hebben...................


(y) (y) (y)


23 Okt 2008, 2:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Casual1919 schreef:
Celtic is er bosj op!
Sommigen maken er in de tribune echt een sport van de negatieve acties van sommige spelers op te tellen (en daarbij verliezen ze dan de positieve zaken uit het oog). Van de spelers is er volgens mij zelfs een groter deel goed bezig dan bij de supporters.


Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven - ook in sportief zeer goede tijden. Ik herinner me nog levendig de match thuis tegen Meldert in 4de waarin we genoeg hadden aan een punt om kampioen te worden, wegens de uitslag van Temse in Boom. Toen kreeg ik het bij een 0-0 stand na 75 minuten verbaal aan de stok met iemand die vond dat "we onze kampioenenmatch toch met overtuigende cijfers zouden moeten winnen en dat we nog niks gezien hadden die middag, dat het triestig was." Terwijl we een gans seizoen, op enkele uitzonderingen na, een superseizoen speelden. Dat is gewoon eigen aan den Iendracht en ik moet eerlijk zeggen, voor wat we dit seizoen al te zien gekregen hebben, zijn de negatieve reacties tov de spelers HEEL schaars. Is al veel erger geweest.

Dus hier zo reageren op drie awoert-roepen in afgelopen match, vind ik er dan ook over. Het is nu precies ook ni dat massaal opdagen voor uitwedstrijden zowel in de voorbereiding als in de competitie hen dit seizoen al heeft aangezet tot beter voetbal hé. Er zijn er nu eenmaal die "een sjot onder hun kloten" nodig hebben om te presteren. Bovendien hebben onze spelers iedere maand een schoon pré, zijn het geen gastjes van 6 jaar en weten ze dat de druk in Aalst hoog is... Als ze daar niet tegen kunnen...


23 Okt 2008, 7:04
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Dus we moeten content zijn met wat we momenteel al te zien hebben gekregen? Eerst zeggen dat we titelkandidaat zijn en nu weer op onze lauweren rusten en content zijn met de middenmoot in DERDE klasse. Ik hoop dat het bestuur kordaat ingrijpt met de winterstop als de situatie blijft zoals ze is en ze hun ambitie nogmaals laat blijken. Spelers die niet voldoen mogen van mijn part hun valiezen pakken, kandidaten genoeg! En wat de negatieve reacties betreft, denk je dat supporters van de top van België content zouden zijn moest hun favoriete ploeg spelen zoals de onze(op hun niveau dan), ik denk eerlijk gezegd dat de reacties daar veel erger zullen zijn!


23 Okt 2008, 9:24
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bram schreef:
Dus diegenen die het "positief zien" , zijn diegenen die de tegenstanders aanvallen ?
Dat is nieuw :?

En we moeten de spelers beter eens uitfluiten om beter te gaan spelen precies ook ?
Wel, wel :wow:


Beste Bram,
ge maakt er van wat ge wilt.

En da uitfluiten, tzal wel zijn! Nèm. Ze zull en het dan wel gehoord hebben dat we niet akkoord gaan met de gang van zaken op het veld... of doen we dat wel misschien???


23 Okt 2008, 9:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
We blijven applaus geven jong, ook al draait het vierkant. :hmm: Want we zijn blij dat eendracht nog bestaat, dat die mannen geld verdienen voor hun (rot)prestatie en wij wegsmijten. Als ze zondag verliezen zullen er nog zijn die applausje geven... :oops:

Waar is den tijd da we eens goe floten zonder dat ge bang moet zijn dat enkele moraalridders in uwen nek springen. Ocharme ... ocharme... als ik slecht presteer op mijn werk krijg ik ook geen applaus ze. BB= Beter of buiten. Dat is en blijft mijn motto.

Denk da sommige spelers hun zelf nie kunne houden van 't lachen als ze na een flopprestatie applaus krijgen. To support = steunen... maar niet als ge met mijn kloten rammelt :EA:

Neem nu de match op Waregem, na de zoveelst miserabele pass van Franck roep ik AWOERT. Springen er daar wa gasten in mijnen nek...je raadt het al: familie van... 'Hij (franck) speelt ééntijdsvoetbal maar dat snapt de rest niet.." zei één van zijn broers/neven/nichten/vrienden :plat: Waarop hij dan een halve tribune over zich krijgt... :haha:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Okt 2008, 11:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
witzwet schreef:
We blijven applaus geven jong, ook al draait het vierkant. :hmm: Want we zijn blij dat eendracht nog bestaat, dat die mannen geld verdienen voor hun (rot)prestatie en wij wegsmijten. Als ze zondag verliezen zullen er nog zijn die applausje geven... :oops:

Waar is den tijd da we eens goe floten zonder dat ge bang moet zijn dat enkele moraalridders in uwen nek springen. Ocharme ... ocharme... als ik slecht presteer op mijn werk krijg ik ook geen applaus ze. BB= Beter of buiten. Dat is en blijft mijn motto.

Denk da sommige spelers hun zelf nie kunne houden van 't lachen als ze na een flopprestatie applaus krijgen. To support = steunen... maar niet als ge met mijn kloten rammelt :EA:

Neem nu de match op Waregem, na de zoveelst miserabele pass van Franck roep ik AWOERT. Springen er daar wa gasten in mijnen nek...je raadt het al: familie van... 'Hij (franck) speelt ééntijdsvoetbal maar dat snapt de rest niet.." zei één van zijn broers/neven/nichten/vrienden :plat: Waarop hij dan een halve tribune over zich krijgt... :haha:


Dat ge er nog fier op zijt, baart me precies nog het meeste zorgen :hmm: . Ge kunt ontevreden zijn en niemand is verplicht om applaus te geven, maar ik vraag me toch af welk plezier iemand eraan heeft om de spelers volledig de grond in te boren.


23 Okt 2008, 12:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bartos schreef:
witzwet schreef:
We blijven applaus geven jong, ook al draait het vierkant. :hmm: Want we zijn blij dat eendracht nog bestaat, dat die mannen geld verdienen voor hun (rot)prestatie en wij wegsmijten. Als ze zondag verliezen zullen er nog zijn die applausje geven... :oops:

Waar is den tijd da we eens goe floten zonder dat ge bang moet zijn dat enkele moraalridders in uwen nek springen. Ocharme ... ocharme... als ik slecht presteer op mijn werk krijg ik ook geen applaus ze. BB= Beter of buiten. Dat is en blijft mijn motto.

Denk da sommige spelers hun zelf nie kunne houden van 't lachen als ze na een flopprestatie applaus krijgen. To support = steunen... maar niet als ge met mijn kloten rammelt :EA:

Neem nu de match op Waregem, na de zoveelst miserabele pass van Franck roep ik AWOERT. Springen er daar wa gasten in mijnen nek...je raadt het al: familie van... 'Hij (franck) speelt ééntijdsvoetbal maar dat snapt de rest niet.." zei één van zijn broers/neven/nichten/vrienden :plat: Waarop hij dan een halve tribune over zich krijgt... :haha:


Dat ge er nog fier op zijt, baart me precies nog het meeste zorgen :hmm: . Ge kunt ontevreden zijn en niemand is verplicht om applaus te geven, maar ik vraag me toch af welk plezier iemand eraan heeft om de spelers volledig de grond in te boren.


Supporter ben je in goede en slechte tijden . Als het niet lukt, leg ik mij daar bij neer . Ik zal nog applaus geven na een nederlaag wetende dat er inzet was .
Hoeveel supporters heb ik tien tot vijf minuten voor het affluiten weten weggaan , doch opnieuw kwamen binnengelopen om nog mee te springen als er alsnog werd gescoord .

Verliezen is een onderdeel van de sport hé, of moeten onze tegenstrevers telkens denken : "Het is tegen Aalst we gaan verliezen " :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Okt 2008, 12:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Ik vind dat iedereen het recht heeft om kritiek te geven maar wat sommigen doen op de tribune is echt een speler gaan viseren.

In mijn ogen mag een club als Eendracht Aalst nooit een wedstrijd in derde klasse kansloos verliezen en dat is op heden al een paar keer gebeurt.
Daar kan ik me, gezien de huidige ambities, niet bij neerleggen.


23 Okt 2008, 13:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Dani schreef:
Ik vind dat iedereen het recht heeft om kritiek te geven maar wat sommigen doen op de tribune is echt een speler gaan viseren.


Ik ben het er volledig mee eens dat iedereen het recht heeft om kritiek te geven, maar dat is nog altijd een enorm verschil natuurlijk met daar gelijk nen onbeschoften boer de ploeg flagrant te staan uitfluiten. En dat verschil willen sommigen soms nogal moeilijk begrijpen.


23 Okt 2008, 13:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Ik was -voor alle duidelijkheid- niet bezig op de mensen die hun ongenoegen uiten. Wel op enkelingen die het bij bepaalde spelers leuk lijken te vinden van hun fouten op te tellen tijdens een match. Spelers effectief gaan uitfluiten kan soms ook een positief effect hebben om ze op hun verantwoordelijkheid te wijzen, al zijn er mensen die soms niet snappen wanneer ze wel-en niet moeten/kunnen fluiten.

Onlangs een reportage gezien uit een of ander oostblok-land.
Daar waren de supporters na de zoveelste wanprestatie het trainingsveld opgegaan om de spelers eigenhandig uit te kleden tot op het ondergoed. Het motto was ' vecht voor onze kleuren of trap het af'. Schitterende actie :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Okt 2008, 15:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Casual1919 schreef:
Ik was -voor alle duidelijkheid- niet bezig op de mensen die hun ongenoegen uiten. Wel op enkelingen die het bij bepaalde spelers leuk lijken te vinden van hun fouten op te tellen tijdens een match. Spelers effectief gaan uitfluiten kan soms ook een positief effect hebben om ze op hun verantwoordelijkheid te wijzen, al zijn er mensen die soms niet snappen wanneer ze wel-en niet moeten/kunnen fluiten.

Onlangs een reportage gezien uit een of ander oostblok-land.
Daar waren de supporters na de zoveelste wanprestatie het trainingsveld opgegaan om de spelers eigenhandig uit te kleden tot op het ondergoed. Het motto was ' vecht voor onze kleuren of trap het af'. Schitterende actie :D


Vandaar dat de Kamillekes altijd zo hun best deden.


23 Okt 2008, 16:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst