Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
alostasoul schreef:
De ploeg faalt collectief. Er is een absoluut gebrek aan creativiteit.
Zondag was bij momenten echt schrijnend. Dit gezegd zijnde:
Ik heb mij ook al vaak geërgerd aan die ballekes opzij van Franck, maar in veel gevallen is er gewoon geen aanspeelpunt. Die gast kan wel degelijk iets. In een beter draaiende ploeg zou hij volgens mij beter tot zijn recht komen. Zijn hoek- en vrije schoppen waren ook al beter.
Steurs is een aankoop geweest in de breedte, OK; maar op dit moment zitten we met een pak gekwetsten en komt hij van pas. Hij gaat er tenminste voor en presteert elke match beter.
Ook een Boussoufa nu al afschrijven vind ik wat vroeg. Hij heeft toch nog maar amper kans gehad om zich te bewijzen? Hij wordt daar in een vierkant draaiende ploeg op de flank gedropt.. hij speelde precies wat te voorzichtig, maar ik denk toch dat die een goeie actie in huis heeft. (Idem voor Kabongo eigenlijk)
Roel zou gekwetst zijn? Laat hem dan aub revalideren, want zoals hij nu speelt hebben we er niks aan.
Lord steekt er technisch bovenuit, maar wat heb je er aan als hij telkens twee man passeert en dan bij de derde inlevert. Arnold totaal niet vorm,... zwak.
Op de youngsters valt weinig aan te merken, behalve dan dat het niet normaal is dat zij de ploeg bijna moeten rechthouden.
De Veirman doet af en toe wat raar, maar valt mij de laatste tijd toch vooral positief op.
Ik denk dat er met deze spelers meer in zit.. hopelijk kan onze rus iets bijbrengen.
En omtrent prognoses voor de periodetitel of kampioenschap is het sowieso veel te vroeg. Alles kan nog. Ik vond de tegenstanders tot nog toe toch ook maar zwak. Ploegen als Wetteren en Zottegem gaan dat zeker niet volhouden.
c'mon iendracht! :EA:


kan j volledig volgen met deze post!


20 Okt 2008, 22:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Foto's beschikbaar
Speciale ode aan Pierre Verbeeck
20 jaar hulp op de Zandberg :worship:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Okt 2008, 23:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Ge kunt evengoed ne verdediger doorschuiven naar het middenveld als ge aanvallender wilt spelen als ge achter staat.Als ge ne wissel doorvoert neemt ge de speler deraf die het minst goe bezig is, of geblesseerd is, maar niet Tomas Spotbeen op da moment.
Positief gisteren was dat Steurs na een aarzelend begin een goede prestatie neerzette.
Volgende zondag beter en hopelijk creeren we wa meer kansen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Okt 2008, 0:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
nieven ajoin schreef:
Mariner schreef:
weet er feitelijk iemand wor dat den ajoinboer zit?



Just, ik vraag mij dat ook al weken af, die is niet meer te bespeuren...


Ajoinboer gespot door Den Onderkroiper :D
Gezondheid nog niet 100 % doch beterschap (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Okt 2008, 6:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
aaaaaaah, das goed nieuws (y)

_________________
Broer van ja


21 Okt 2008, 7:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
zalig om die kerel weer op den iendracht te zien :banana:

_________________
www.spionkoplede.com


21 Okt 2008, 8:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Onderkroiper schreef:
Foto's beschikbaar
Speciale ode aan Pierre Verbeeck
20 jaar hulp op de Zandberg :worship:

Afbeelding


Aan zijne foto te zien was hij toch al op gevorderde leeftijd toen hij daar mee begon.


21 Okt 2008, 10:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Verbechio schreef:
Vwalla tis de supporters hun fout :lol: ok er is veel druk op EA en de supporters durven kritisch zijn maar zo is het éénmaal. Als ge bij ons komt spelen moet ge kunnen voetballen maar ook met de druk omgaan. En eerlijk gezegd betwijfel ik het dat de druk Boussoufa doet verlammen. Hij lijkt zich van niet teveel iets aan te trekken. (uiterlijk dan toch)

Ik vind terechte kritiek kunnen.



:worship:
Gehiél moin gedacht.

O wee as ge ier iet teirft van kritiek te geven, wa es de volgende stap ? Alweer een forum woar da ge echt a gedacht meegt zeggen ? Et elefendertigste ?

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Okt 2008, 17:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
HUIDIGE MALAISE



We zijn nu pakweg twee maanden verder na de trainerswissel Limpens-Dillen. Deze bracht (uiteraard) niet het gewenste resultaat. Iedereen zal het er misschien wel over eens zijn dat we met een 12 op 24 ruimschoots bedeeld geweest zijn. Het kon evengoed een 4 of 5 op 24 geweest zijn. Driemaal werd gelukkig gewonnen waarvan twee keer met een strafschop, die we op zijn minst discutabel konden noemen…



Het geleverde spelniveau kan je vergeleken met de Bel-20, ver beneden het niveau dat we maanden geleden gewend waren. Na de recente 9 op 9 werd gesteld dat wonderdokter Dillen de ploeg terug op de rails gezet had, niets is minder waar!



Het gevoerde transferbeleid is ronduit desastreus. Middelmaat of zelfs dat niet werden aangetrokken. Wouter, Steurs, Kabongo, Boussoufa, Franck, Van Mieghem om maar enkele voorbeelden te noemen.



Een Kabongo werd aangeworven na één helft tegen een reserveploeg, wouter overtuigde 2 oefenmatchen niet en werd toch aangeworven en Iakovievski weigerde zelfs aan te treden in een beloftewedstrijd! De toptransfers zijn op één hand te tellen (Troch, Verheyden, Dessaer, De Schutter). In de wandelgangen hoor je meer en meer dat Troch en Verheyden met Nieuwjaar zouden terug komen, of dit klopt weet ik niet, het doet in ieder geval de ronde.



Met Troch en Verheyden, Claessens verloor je niet alleen 21 doelpunten, maar ook je 2 natuurlijke leiders. Met kunst-en-vliegwerk wordt nu alle heil gezocht in een scorende targetman, men zou beter hét probleem op het middenveld oplossen. Seminck en De Schutter steken er al weken bovenuit, dit zegt genoeg over de rest van ons “team”.



Het aantal spierblessures is ronduit frappant, en ik stel mij vragen bij de persoonlijke verzorging van iedere speler. Trainen is één ding, je verzorgen voor en na een wedstrijd is iets anders. Misschien moeten enkele spelers hun fastfoodbezoekjes en frisdrankgebruik achterwege laten en het eens over een andere (lees gezondere) boeg gooien. De lopers op dit forum zullen wel weten wat ik hiermee met bedoel.



Het is hoogtijd dat iedereen zijn verantwoordelijkheid opneemt en zorgt dat het verschil met de leiders niet al te groot is met Nieuwjaar. Mits een grondige analyse kan de terugronde misschien toch nog mooi worden in plaats van een verloren (overgangs)jaar…


21 Okt 2008, 19:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
El Corredor schreef:
HUIDIGE MALAISE



We zijn nu pakweg twee maanden verder na de trainerswissel Limpens-Dillen. Deze bracht (uiteraard) niet het gewenste resultaat. Iedereen zal het er misschien wel over eens zijn dat we met een 12 op 24 ruimschoots bedeeld geweest zijn. Het kon evengoed een 4 of 5 op 24 geweest zijn. Driemaal werd gelukkig gewonnen waarvan twee keer met een strafschop, die we op zijn minst discutabel konden noemen…



Het geleverde spelniveau kan je vergeleken met de Bel-20, ver beneden het niveau dat we maanden geleden gewend waren. Na de recente 9 op 9 werd gesteld dat wonderdokter Dillen de ploeg terug op de rails gezet had, niets is minder waar!



Het gevoerde transferbeleid is ronduit desastreus. Middelmaat of zelfs dat niet werden aangetrokken. Wouter, Steurs, Kabongo, Boussoufa, Franck, Van Mieghem om maar enkele voorbeelden te noemen.



Een Kabongo werd aangeworven na één helft tegen een reserveploeg, wouter overtuigde 2 oefenmatchen niet en werd toch aangeworven en Iakovievski weigerde zelfs aan te treden in een beloftewedstrijd! De toptransfers zijn op één hand te tellen (Troch, Verheyden, Dessaer, De Schutter). In de wandelgangen hoor je meer en meer dat Troch en Verheyden met Nieuwjaar zouden terug komen, of dit klopt weet ik niet, het doet in ieder geval de ronde.



Met Troch en Verheyden, Claessens verloor je niet alleen 21 doelpunten, maar ook je 2 natuurlijke leiders. Met kunst-en-vliegwerk wordt nu alle heil gezocht in een scorende targetman, men zou beter hét probleem op het middenveld oplossen. Seminck en De Schutter steken er al weken bovenuit, dit zegt genoeg over de rest van ons “team”.



Het aantal spierblessures is ronduit frappant, en ik stel mij vragen bij de persoonlijke verzorging van iedere speler. Trainen is één ding, je verzorgen voor en na een wedstrijd is iets anders. Misschien moeten enkele spelers hun fastfoodbezoekjes en frisdrankgebruik achterwege laten en het eens over een andere (lees gezondere) boeg gooien. De lopers op dit forum zullen wel weten wat ik hiermee met bedoel.



Het is hoogtijd dat iedereen zijn verantwoordelijkheid opneemt en zorgt dat het verschil met de leiders niet al te groot is met Nieuwjaar. Mits een grondige analyse kan de terugronde misschien toch nog mooi worden in plaats van een verloren (overgangs)jaar…


Correcte analyse van de huidige gang van zaken. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Okt 2008, 20:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...

_________________
Broer van ja


21 Okt 2008, 20:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Misschien moet kabongo eens vroeger zijn wekker zetten om op tijd op training te komen? Boussouffa vond het ook niet nodig om daar op tijd te zijn. Misschien moeten ze anders in het mtsa voetbal meesjotten. Met black and white lopen we niet over van spelers ....en in namiddag zijn ze misschien wakker ??? Wil ik maar zeggen.... met wat zijn die mannen bezig???
De nieuwe spits zou door germinal zijn gekocht om door te verhuren aan hamme maar die bedankten voor een gekwetste speler. Nu bij aankomst is hij (toevallig of niet....) ook gekwetst blijkt......
Het is niet de bedoeling om de ploeg hier te bekritiseren maar ik stel me toch een aantal vragen bij huidige gang van zaken.....
In ieder geval ben ik nog steeds dezelfde mening toegedaan van voor het seizoen dat 1 aankoop van een goeie spits beter was geweest dan pakweg een drie-tal matige spelers.
Als supporter zullen we echter de huidige realiteit moeten blijven torsen en de ploeg blijven aanmoedigen , hoe moeilijk het soms ook is als je het spel tentoon gespreid ziet....


21 Okt 2008, 20:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
nieven ajoin schreef:
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...


Dat is ook mijn mening se man en laat ons eens stoppen met iedereen zwart en slecht te maken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Okt 2008, 20:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bakkie schreef:
nieven ajoin schreef:
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...


Dat is ook mijn mening se man en laat ons eens stoppen met iedereen zwart en slecht te maken.


idem

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


21 Okt 2008, 20:31
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
nieven ajoin schreef:
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...


waar dan?

_________________
iendracht!


21 Okt 2008, 20:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst